SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Wel all inclusive dan, neem ik aan...quote:Op zondag 7 februari 2021 10:51 schreef peaceman het volgende:
Speciale aanbieding: skiën in Enschede nu slechts 250 euro per dag!!
Met sneeuw ja!quote:Op zondag 7 februari 2021 11:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel all inclusive dan, neem ik aan...
Tot vannacht 12.00 was het gestrooide nog schoon. Nu ligt er ook gewoon een pak sneeuw op.quote:Heeft het zout strooien nog wat geholpen?
Daar hoef ik geen 200 kilometer voor te rijden.quote:
quote:Tot vannacht 12.00 was het gestrooide nog schoon. Nu ligt er ook gewoon een pak sneeuw op.
Hier varieert het van 1 cm in de straat tot 50cm tegen de deuren en in hoeken.quote:
Waait flink!quote:Op zondag 7 februari 2021 11:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier varieert het van 1 cm in de straat tot 50cm tegen de deuren en in hoeken.
Waait het bij jullie ook zo of is het meer landinwaarts wat rustiger?
Het is geen plaksneeuw heb ik gehoord.quote:Op zondag 7 februari 2021 11:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet piepen, maak er wat van.
Een sneeuwpop of zo... ☃
Nee, het is poedersneeuw.quote:Op zondag 7 februari 2021 11:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is geen plaksneeuw heb ik gehoord.maar meer dan het weg schuiven doe ik niet met sneeuw.
Ik sla het wandelen vandaag ook over. Dit vind ik ook te onaangenaam.quote:Op zondag 7 februari 2021 11:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Als het morgenmiddag niet meer zo waait dan ga ik dan wel naar buiten, nu is het echt heel onaangenaam
Hoe is het de sneeuw/waterschade?quote:Op zondag 7 februari 2021 12:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik sla het wandelen vandaag ook over. Dit vind ik ook te onaangenaam.
De vloer komt wat omhoog op sommige plaatsen. Er lagen gelukkig geen bibliotheekboeken. De boeken die er wel lagen maakt niet zoveel uit. Ik heb al het beddengoed in een open kist in de kamer liggen. Dat is echt allemaal nat geworden. Dus dat wordt de komende dagen heel veel wassenquote:Op zondag 7 februari 2021 12:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hoe is het de sneeuw/waterschade?
Neeeeequote:Op zondag 7 februari 2021 12:09 schreef livelink het volgende:
[..]
De vloer komt wat omhoog op sommige plaatsen. Er lagen gelukkig geen bibliotheekboeken. De boeken die er wel lagen maakt niet zoveel uit. Ik heb al het beddengoed in een open kist in de kamer liggen. Dat is echt allemaal nat geworden. Dus dat wordt de komende dagen heel veel wassen
quote:Op zondag 7 februari 2021 12:09 schreef livelink het volgende:
[..]
De vloer komt wat omhoog op sommige plaatsen. Er lagen gelukkig geen bibliotheekboeken. De boeken die er wel lagen maakt niet zoveel uit. Ik heb al het beddengoed in een open kist in de kamer liggen. Dat is echt allemaal nat geworden. Dus dat wordt de komende dagen heel veel wassen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Elwood begrijpt de wereld niet meer... 🐱
Ow jee.....quote:Op zondag 7 februari 2021 12:09 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 februari 2021 12:19 schreef MadMaster het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Elwood begrijpt de wereld niet meer... 🐱
Make love, not war ☮
En ook met lopen voorzichtig zijn hoor!quote:Op zondag 7 februari 2021 12:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow jee.....
De stoep rond ons huis is geveegd... Ik vind het erg meevallen met de kou al waait het nog wel steeds hard. Ik ga straks proberen met de auto naar mijn vader te gaan, maar als dat niet lukt ga ik lopend.
Ja ik ga denk ik ook op de straat lopen. Er zit ook een stukje bos op de weg er naartoe, misschien kan ik daar nog wel redelijk lopen.quote:Op zondag 7 februari 2021 12:30 schreef just me het volgende:
[..]
En ook met lopen voorzichtig zijn hoor!
Het echt wel fijn om even gewandeld te hebben, het was wel goed opletten waar de stoep ophield en de straat begin. Er was een venijnige wind en die wakkert nu steeds meer aan.
Ik heb nog nooit zoveel vogels gezien in de boom in de tuin, leuk voor Elwood
quote:Op zondag 7 februari 2021 12:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Elwood vindt het erg spannend.quote:Op zondag 7 februari 2021 12:30 schreef just me het volgende:
[..]
Is ook wel iets voor te zeggenquote:Op zondag 7 februari 2021 12:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Cooper boeit het niet. Die wil alleen maar warm op schoot liggen...
Mijn kat is helemaal overstuur. Die is net even naar buiten geweest en kwam helemaal over zijn toeren weer binnen. En de vogels begrijpen de wereld helemaal niet meer. Mijn zoon is net terug van mountainbiken en zei dat de vogels helemaal niet weg vlogen als ze hem aan hoorden komen. Ze bleven gewoon op het pad zitten, dus hij moest ze echt ontwijken. En in onze tuin zitten ze onder het afdak ook gewoon op de grond. Dat doen ze normaal ook nooit.quote:Op zondag 7 februari 2021 12:30 schreef just me het volgende:
[..]
En ook met lopen voorzichtig zijn hoor!
Het echt wel fijn om even gewandeld te hebben, het was wel goed opletten waar de stoep ophield en de straat begin. Er was een venijnige wind en die wakkert nu steeds meer aan.
[..]quote:
Ik denk dat ze gewoon een beetje uitgeput zijn en dan aan het bijtanken zijn.quote:Op zondag 7 februari 2021 12:46 schreef just me het volgende:
[..]
Wat een bijzondere ervaring voor je zoon dat de vogels zomaar bleven zitten! Ik denk dat de vogels ook last van de kou en de wind hebben?
Ja, ja....quote:
quote:Op zondag 7 februari 2021 14:00 schreef peaceman het volgende:
ow app gaf geen melding, wel ingeschakeld nu
sowieso een leuke bandquote:
Bij geen enkele band is alles boeiend en/of mooi.quote:Op zondag 7 februari 2021 14:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb wel vaker wat van ze gehoord, maar niet alles vind ik boeiend...
Dat is waar, maar bij de één heb je dat meer dan bij een ander.quote:Op zondag 7 februari 2021 14:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Bij geen enkele band is alles boeiend en/of mooi.
Eens, zo heb ik nagenoeg niets met M&S.quote:Op zondag 7 februari 2021 14:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is waar, maar bij de één heb je dat meer dan bij een ander.
Muziek blijft iets persoonlijks...
Ik ook niet echt, maar 'Winter Winds' is wel toepasselijk...quote:Op zondag 7 februari 2021 14:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
Eens, zo heb ik nagenoeg niets met M&S.
quote:13:35 : Prince - Sometimes It Snows In April
13:42 : The Jackson 5 - Frosty The Snowman
13:44 : Nightwish - Walking In The Air (Theme From The Snowman)
13:49 : Snoopy - Rain Snow And Ice
13:53 : Metallica - Stone Cold Crazy
13:55 : Gary Moore - Cold Day In Hell
13:59 : The Chi-Lites - The Coldest Days Of My Life
14:08 : After Tea - Snowflakes On Amsterdam
14:10 : Belle and Sebastian - The Fox in the Snow
14:14 : Henk Westbroek - Loods Me Door De Storm
14:18 : Kate Bush - Snowflake
14:28 : Mumford And Sons - Winter Winds
14:31 : Propaganda - Frozen Faces (12'' Version)
Ja, dat is onvermijdbaar.quote:Op zondag 7 februari 2021 14:34 schreef Rafeiro het volgende:
Het is hier buiten nu ook wel een stukje witter.
[ afbeelding ]
En dit niet bij MMquote:Op zondag 7 februari 2021 14:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat is onvermijdbaar.
Wel typisch dat uitgerekend wij nu een keer aan de beurt zijn en er in Zuid Limburg niets aan de hand is...
IJs smelt spontaan!quote:
quote:Heb je last van wintertenen? is een bekend liedje van hem dat in 1970 op de toonzetting van een carnavalsschlager op single werd uitgebracht (op de hoes daarvan staat Rokus met een k), met op de B-kant daarvan Het Praathuislied van Bor de Wolf, een ander personage uit De Fabeltjeskrant.
Zijn dat tintelende tenen of zo?quote:Op zondag 7 februari 2021 14:43 schreef livelink het volgende:
Wintertenen, daar had ik vroeger inderdaad veel last van.
Het lijkt alsof de wind weer aantrekt.quote:Goedemiddag. Toch nog een half uurtje buiten geweest net. Tegen de wind in was echt niet leuk. Terug met de wind mee was wel lekker. Maar ja, je kunt niet altijd wind mee hebben.
De laatste keer dat het zo erg sneeuwde heb ik er echt flink last van gehad. Deadline van project op school, bus stopte met rijden net voor de afslag naar de snelweg. Aan de overkant ging nog net 1 bus terug naar het station, dus snel overgestoken. Maar vanaf het station reed niets meer. Dus uur lopen naar huis met de laptop en zooi om de schouder door 20 cm sneeuw ofzo. En daarna heel rap de bestanden uploaden naar iemand die gestrand was op de school.quote:Op zondag 7 februari 2021 14:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat is onvermijdbaar.
Wel typisch dat uitgerekend wij nu een keer aan de beurt zijn en er in Zuid Limburg niets aan de hand is...
De laatste keer was een jaar of 10 geleden.quote:Op zondag 7 februari 2021 14:52 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
De laatste keer dat het zo erg sneeuwde heb ik er echt flink last van gehad. Deadline van project op school, bus stopte met rijden net voor de afslag naar de snelweg. Aan de overkant ging nog net 1 bus terug naar het station, dus snel overgestoken. Maar vanaf het station reed niets meer. Dus uur lopen naar huis met de laptop en zooi om de schouder door 20 cm sneeuw ofzo. En daarna heel rap de bestanden uploaden naar iemand die gestrand was op de school.
Die bus terug gleed toen ook nog van de weg af, door een tractor de weg weer op gesleept. Was stiekem wel leuk (achteraf)quote:Op zondag 7 februari 2021 14:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De laatste keer was een jaar of 10 geleden.
Toen heb ik ook 2 uur gelopen om thuis te komen, omdat er geen OV meer reed.
Het autoverkeer stond stil door de toen ook enorme sneeuwstormen.
Voor het eerst dat ik lopend sneller was dan dat ik met de auto zou zijn geweest...
Nee, het is veel naarder dan tintelende tenen. Je tenen worden rood en opgezet en doen echt pijn. En vervolgens springen ze open. Het heeft te maken met slechte doorbloeding. Het enige wat hielp was wisselbaden of als er sneeuw lag, dan ging ik buiten in de sneeuw lopen op blote voeten. Alles om het weer een beetje op gang te krijgen. Maar ze zeiden dat je er vanzelf overheen zou groeien en dat gebeurde ook. Vanaf mijn twintigste bijna geen last meer gehad.quote:Op zondag 7 februari 2021 14:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zijn dat tintelende tenen of zo?
Eigenlijk geen idee...
[..]
Op je blote voeten in de kou lopen, dat klinkt bijna erger dan de kwaal.quote:Op zondag 7 februari 2021 14:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, het is veel naarder dan tintelende tenen. Je tenen worden rood en opgezet en doen echt pijn. En vervolgens springen ze open. Het heeft te maken met slechte doorbloeding. Het enige wat hielp was wisselbaden of als er sneeuw lag, dan ging ik buiten in de sneeuw lopen op blote voeten. Alles om het weer een beetje op gang te krijgen. Maar ze zeiden dat je er vanzelf overheen zou groeien en dat gebeurde ook. Vanaf mijn twintigste bijna geen last meer gehad.
op zich wel opvallend eigenlijk dat wappie gedrag afhankelijk is van het weer.quote:Op zondag 7 februari 2021 15:04 schreef MadMaster het volgende:
Een zondag zonder zwammende Wappies op het Museumplein is overigens wel een mooie bijkomstigheid van dit weer...
Weet je wel hoe koud het nu is om met een metalen vergiet op je hoofd te lopen?quote:Op zondag 7 februari 2021 15:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
op zich wel opvallend eigenlijk dat wappie gedrag afhankelijk is van het weer.
kortom echt principieel zijn ze ook niet...quote:Op zondag 7 februari 2021 15:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Weet je wel hoe koud het nu is om met een metalen vergiet op je hoofd te lopen?
En dan heb ik het nog niet eens over een volle laag uit een waterkanon...
Mooi weer zeiksnorren...quote:Op zondag 7 februari 2021 15:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
kortom echt principieel zijn ze ook niet...
quote:Op zondag 7 februari 2021 15:25 schreef MadMaster het volgende:
De vanmorgen gefabriceerde glühwein is prima gelukt...
Succes!quote:
Winters thema?quote:
quote:Op zondag 7 februari 2021 15:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
Winters thema?
Zou je dan straks even een lijstje kunnen posten van wat je gedraaid hebt, dan kan ik die uit de lijst halen die ik klaar had voor maandag of dinsdag.
Ik heb ruim 4 uur klaar staan. Kan ik dan mooi uitdunnenquote:Op zondag 7 februari 2021 15:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, dat is al best veel, ruim 2 uur al...
Ik ben vanmiddag spontaan begonnen, wist niet dat jij dinsdag dit thema wilde doen.quote:Op zondag 7 februari 2021 15:47 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb ruim 4 uur klaar staan. Kan ik dan mooi uitdunnen
Wat mij betreft ga je gewoon door hoor, ik heb nog tijd zat om er wat anders bij te verzinnen mocht ik onder de 2,5 uur uit komen.quote:Op zondag 7 februari 2021 15:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben vanmiddag spontaan begonnen, wist niet dat jij dinsdag dit thema wilde doen.
Zal zo uit een ander winter vaatje gaan tappen, om je niet nog meer in de weg te zitten...
Ik ga door, ook met Winter tracks qua titel, maar dan een iets ander genre...quote:Op zondag 7 februari 2021 15:51 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wat mij betreft ga je gewoon door hoor, ik heb nog tijd zat om er wat anders bij te verzinnen mocht ik onder de 2,5 uur uit komen.
14:37 : Bob Marley & The Wailers - Coming In From The Cold
14:41 : Rokus De Vogel - Heb Je Last Van Wintertenen
14:43 : Marvin Gaye - Purple Snowflakes
14:46 : Madonna - Frozen
14:52 : Nightwish - Walking In The Air (Theme From The Snowman)
14:57 : Rolling Stones - She's So Cold
15:02 : Drs. P - Dodenrit
15:07 : Communards - So Cold The Night (12'' Version)
15:16 : Kate Bush - 50 Words For Snow
15:24 : Leonard Cohen - Winter Lady
15:26 : Frank Zappa - Don't Eat The Yellow Snow
15:30 : Fleet Foxes - White Winter Hymnal
15:32 : The Doors - Wintertime Love
15:34 : The Sisters Of Mercy - Driven Like The Snow
15:40 : Tom Odell - Storms
15:44 : Tori Amos - Winter
15:49 : The Cure - Cold
15:54 : Humanoid - Stakker Humanoid (Snowman Mix)
15:57 : AWD - Wintertide (Original Mix)
quote:
Ik had nog zat metal(lica) klaar staan, maar dat komt dan goed uit...quote:Op zondag 7 februari 2021 16:09 schreef brother52 het volgende:
[..]![]()
Het valt mee, maar 3 die ik er ook bij heb.
Kan ik mooi de wat heftigere metal er nog uit halen.
Bedenk me nu dat ik Trapped under ice er niet eens bij had staan.quote:Op zondag 7 februari 2021 16:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had nog zat metal(lica) klaar staan, maar dat komt dan goed uit...
Ik wel, maar die is dus voor jou overgebleven...quote:Op zondag 7 februari 2021 16:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
Bedenk me nu dat ik Trapped under ice er niet eens bij had staan.
quote:Op zondag 7 februari 2021 16:09 schreef brother52 het volgende:
[..]![]()
Het valt mee, maar 3 die ik er ook bij heb.
Kan ik mooi de wat heftigere metal er nog uit halen.
OK, even kijken of het nog zin had om door te draaien.quote:Op zondag 7 februari 2021 17:18 schreef peaceman het volgende:
jawel, maar ook druk met andere dingen
je raakt er nog eens aan gewend.quote:Op zondag 7 februari 2021 17:20 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben net thuis. Ik was vergeten mijn oortjes mee te nemen en heb ruim 3 km gewandeld zonder muziek. Maar ik heb het niet koud gehad.
Eigenlijk zit je vader dus best dichtbij jullie. Ga je er normaal nooit lopend naar toe?quote:Op zondag 7 februari 2021 17:20 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben net thuis. Ik was vergeten mijn oortjes mee te nemen en heb ruim 3 km gewandeld zonder muziek. Maar ik heb het niet koud gehad.
quote:Op zondag 7 februari 2021 17:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
je raakt er nog eens aan gewend.
Stevige tippel trouwens...
Ja op 1,5 km. Normaal ga ik met de auto of de fiets. Dat kost me minder tijd en zoals ik net al.postte, ben ik niet gek op wandelen.quote:Op zondag 7 februari 2021 17:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Eigenlijk zit je vader dus best dichtbij jullie. Ga je er normaal nooit lopend naar toe?
Ik vind wandelen prima, als ik maar een doel heb.quote:Op zondag 7 februari 2021 17:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]ik kan het ook wel, maar ik vind wandelen gewoon niet leuk.
Hopelijk hebben jullie op zolder dan geen laminaatquote:Op zondag 7 februari 2021 17:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Ons zolderraam kan niet echt dicht, de kleinste ventilatiestand is het hoogst haalbare. Toen ik gisteren de zolder controleerde dacht ik dat het op die stand stond, maar aan de grote plas op de zolder te zien bleek hij toch op een grotere ventilatiekier te hebben gestaan en de opening zat vol sneeuw en ijs, dus ik moest eerst op een trappetje gaan staan om dat eruit te vegen en het raam kon toen gelukkig nog iets verder dicht, want de sneeuw stoof naar binnen.
En wie heb je nu het huis uitgeschopt?quote:Op zondag 7 februari 2021 17:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Ons zolderraam kan niet echt dicht, de kleinste ventilatiestand is het hoogst haalbare. Toen ik gisteren de zolder controleerde dacht ik dat het op die stand stond, maar aan de grote plas op de zolder te zien bleek hij toch op een grotere ventilatiekier te hebben gestaan en de opening zat vol sneeuw en ijs, dus ik moest eerst op een trappetje gaan staan om dat eruit te vegen en het raam kon toen gelukkig nog iets verder dicht, want de sneeuw stoof naar binnen.
Ik doe dat soort dingen ook lopend, alleen bij hevige regen pak ik dan de auto. Symph ging zelfs met de auto naar de tandarts en die zit op nog geen tien minuten lopenquote:Op zondag 7 februari 2021 17:30 schreef livelink het volgende:
Ik kan me nooit zoveel voorstellen bij zulke korte ritjes met de auto. Maar dat komt omdat ik dat nooit gewend ben geweest.
Gelukkig niet, daar ligt vinylquote:Op zondag 7 februari 2021 17:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Hopelijk hebben jullie op zolder dan geen laminaat
Dat is wel beter te doen, dat herken ik wel. En ik moet de tijd hebben. Als ik even snel naar iets moet, pak ik toch de auto of de fiets.quote:Op zondag 7 februari 2021 17:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind wandelen prima, als ik maar een doel heb.
Een rondje lopen vind ik niet veel aan...
Oeps, gelukkig is het.goed gegaan...quote:Op zondag 7 februari 2021 17:35 schreef Rafeiro het volgende:
Kwam er strals achter dat vanacht superbowl is. Dus net nog even naar de winkel al steppend op de fiets, ga ik alsnog op mn muil![]()
Net een een bocht van een best begaanbaar fietspad een "sneeuwduintje. *bam* wiel stopt met rollen en ik lag. Superlaar tempo en geen mensen in de buurt, dus buiten mezelf voor de kop slaan niets aan het handje
Ik ook hoor, stuur- en stoelverwarming even aan en lekker comfortabel op pad...quote:Op zondag 7 februari 2021 17:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is wel beter te doen, dat herken ik wel. En ik moet de tijd hebben. Als ik even snel naar iets moet, pak ik toch de auto of de fiets.
Voordeel van zo'n laag sneeuw, je valt lekker zachtquote:Op zondag 7 februari 2021 17:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Oeps, gelukkig is het.goed gegaan...
Op sneeuw gaat dat prima, mijn smakkerd op het asfalt door het ijs 2 jaar gelden was minder comfortabel...quote:Op zondag 7 februari 2021 17:37 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Voordeel van zo'n laag sneeuw, je valt lekker zacht
Dan heb je nog geluk. ik ben ook gevallen een paar jaar geleden maar toen was het sneeuw inmiddels ijs. Dat viel minder zacht.quote:Op zondag 7 februari 2021 17:37 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Voordeel van zo'n laag sneeuw, je valt lekker zacht
quote:Op zondag 7 februari 2021 17:39 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest hard lachen...![]()
![]()
Thanks, have fun!quote:Op zondag 7 februari 2021 17:40 schreef peaceman het volgende:
Dank voor de muziek Mad.![]()
Ik ga ff wat anders doen.
Ik dus nietquote:Op zondag 7 februari 2021 17:40 schreef Rafeiro het volgende:
Wie zou dit zijn, just me of Lili?
[ afbeelding ]
Spruit ze, hierna nog 1 track en dan ben ik er ook wel klaar mee na ruim 4 uur draaien...quote:Op zondag 7 februari 2021 17:42 schreef livelink het volgende:
Ik ga spruitjes schoonmaken. Dank je wel MadMaster voor de muzikale aankleding van deze middag
14:37 : Bob Marley & The Wailers - Coming In From The Cold
14:41 : Rokus De Vogel - Heb Je Last Van Wintertenen
14:43 : Marvin Gaye - Purple Snowflakes
14:46 : Madonna - Frozen
14:52 : Nightwish - Walking In The Air (Theme From The Snowman)
14:57 : Rolling Stones - She's So Cold
15:02 : Drs. P - Dodenrit
15:07 : Communards - So Cold The Night (12'' Version)
15:16 : Kate Bush - 50 Words For Snow
15:24 : Leonard Cohen - Winter Lady
15:26 : Frank Zappa - Don't Eat The Yellow Snow
15:30 : Fleet Foxes - White Winter Hymnal
15:32 : The Doors - Wintertime Love
15:34 : The Sisters Of Mercy - Driven Like The Snow
15:40 : Tom Odell - Storms
15:44 : Tori Amos - Winter
15:49 : The Cure - Cold
15:54 : Humanoid - Stakker Humanoid (Snowman Mix)
15:57 : AWD - Wintertide (Original Mix)
16:04 : Giuliano A.L. - Winter (Van Czar Jam Remix)
16:10 : Dennis Franchi - Winter Noise
16:16 : Subtara - Winter Break
16:21 : Esprit Fort and SoulState - Winter Forest
16:27 : Aril Brikha - Winter
16:34 : LTN - Sorrow Winter (Original Mix)
16:41 : Ciro Visone & Rita Visone Pres Progrekt - Winter Flowers (Original Mix)
16:48 : Extreme Trax - Winter Garden (Southern Mix)
16:54 : Extreme Trax - Winter Garden (Northern Mix)
16:55 : U.O.K. - First Snow (To Winter With Love)
17:00 : Opus 808 - Winter (Club Mix)
17:04 : Christopher Smith - Winter Nights (Chris Lloyd Remix)
17:10 : Firedancer - Winter
17:15 : Arctic Moon - Cold Planet (Arctic Moon Original Mix)
17:22 : Chris Metcalfe - Winter Sun (Original Mix)
17:29 : Elian West - Magic Winter (Original Mix)
17:35 : In-Flight - Winter (Club Mix)
17:40 : Dan Winter - Carry Your Heart (DJ Nico Jump Mix)
17:44 : Black Fly - Winter Experience
Goedemorgen Meltingquote:
Goedemorgen.quote:Op maandag 8 februari 2021 06:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting![]()
Vandaag is de eerste dag stage voor mijn dochter, maar ze lijkt er niet te kunnen komen. De bussen rijden nog niet. Zij is natuurlijk in de stress, want dat is geen lekkere start. Maar ja, het is overmacht.
Gelijk heb je.quote:Op maandag 8 februari 2021 06:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Dat is wel balen zeg.
Ik heb vanmorgen besloten om vandaag toch maar thuis te werken, in plaats van naar de zaak te gaan. Ik ga morgen wel.
Als ze gewoon contact opneemt met het bedrijf, dan zullen die er ook wel begrip voor hebben, toch?quote:Op maandag 8 februari 2021 06:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Gelijk heb je.
Ja, ik baal ook. Ik heb soms het gevoel dat het gewoon al lange tijd nooit een keertje echt lekker mee zit.
sorry, geneuzel van mijn kant.quote:Op maandag 8 februari 2021 06:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Als ze gewoon contact opneemt met het bedrijf, dan zullen die er ook wel begrip voor hebben, toch?
Maar ik snap wel wat je bedoeld.quote:
Je kan natuurlijk helpen om de krant te gaan bezorgen...quote:Op maandag 8 februari 2021 06:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Dat is wel balen zeg.
Ik heb vanmorgen besloten om vandaag toch maar thuis te werken, in plaats van naar de zaak te gaan. Ik ga morgen wel.
Helaas.... die wordt niet gedrukt.quote:Op maandag 8 februari 2021 08:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk helpen om de krant te gaan bezorgen...![]()
Goedemorgen!
Vandaag wel gratis beschikbaar digitaal voor een aantal kranten.quote:Op maandag 8 februari 2021 08:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Helaas.... die wordt niet gedrukt.
Goedemorgen.
We hadden het er net over... het sneeuwt... alweer. We zijn er wel klaar mee.quote:Op maandag 8 februari 2021 08:18 schreef livelink het volgende:
De school van mijn zoon is vandaag gesloten. Maar hij had zich verheugd op de fietstocht er naar toe, dus nu heeft hij afgesproken om de online lessen bij een vriend te gaan volgen, zodat hij toch kan fietsen.
Ik weet niet zo goed wat ik er van moet vinden. Maar ja, genoeg gekut over dat weer. Ik zou bijna vergeten dat ik zelf zo aan de slag moet. Ben alleen maar bezig met de kinderen vanochtend en maak me weer alleen maar zorgen.
quote:Op maandag 8 februari 2021 08:20 schreef livelink het volgende:
Als mijn dochter nu mijn zoon was, dan zou ze op de fiets stappen en die 18 km. naar haar stageadres fietsen en andersom zou mijn zoon dan nu lekker thuis blijven.
Hup hup, aan de slag.quote:Op maandag 8 februari 2021 08:18 schreef livelink het volgende:
De school van mijn zoon is vandaag gesloten. Maar hij had zich verheugd op de fietstocht er naar toe, dus nu heeft hij afgesproken om de online lessen bij een vriend te gaan volgen, zodat hij toch kan fietsen.
Ik weet niet zo goed wat ik er van moet vinden. Maar ja, genoeg gekut over dat weer. Ik zou bijna vergeten dat ik zelf zo aan de slag moet. Ben alleen maar bezig met de kinderen vanochtend en maak me weer alleen maar zorgen.
quote:Op maandag 8 februari 2021 08:34 schreef Diaan73 het volgende:
Twan is trouwens gaan lopen naar zijn werk. Hij durfde het niet aan om te rijden, als we zijn auto al vrij konden krijgen. Onze auto is ook ingesneeuwd, dus weg brengen met onze auto ging ook niet lukken. Gelukkig hoeft hij maar een kleine 3 km te lopen.
Goedemorgen.quote:Op maandag 8 februari 2021 09:14 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
nog'n dagje vrij voor de kabouters maar de oudste was heel verdrietig dat ze niet naar school mocht.
nee hoor, ze hebben vrij vandaag, ze gaan lekker van de sneeuw genietenquote:Op maandag 8 februari 2021 09:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Wat vervelend zeg.
Moet je vandaag weer les geven?
Ijsvrij!quote:Op maandag 8 februari 2021 09:36 schreef just me het volgende:
[..]
nee hoor, ze hebben vrij vandaag, ze gaan lekker van de sneeuw genieten
Ze werden gisterenavond net voor het slapen gaan geinformeerd, Beetje aan de late kant, maar het is niet anders.quote:
quote:Op maandag 8 februari 2021 09:38 schreef just me het volgende:
[..]
Ze werden gisterenavond net voor het slapen gaan geinformeerd, Beetje aan de late kant, maar het is niet anders.
Ben jij thuis aan 't werk ?
quote:Op maandag 8 februari 2021 09:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb toch maar besloten om vandaag thuis te blijven.
Ik wist wel dat het ergens in je moest zittenquote:
Ja dat is het ook, maar hij is 18 jaar. Dat moet kunnenquote:Op maandag 8 februari 2021 08:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vind het nogal wat om 3 km in de sneeuw te lopen.
De zon schijnt hier, geen sneeuw maar wel koud!quote:Op maandag 8 februari 2021 11:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Het sneeuwt hier weer horizontaal, dus ik blijf maar binnen. Morgen gaat het een stuk minder hard waaien en niet meer sneeuwen, dus dan ga ik dan wel naar buiten
Waar de golf wel niet goed voor is.quote:Op maandag 8 februari 2021 12:31 schreef just me het volgende:
[..]
De zon schijnt hier, geen sneeuw maar wel koud!
Op mijn golflaarzen lopen in de sneeuw gaat fantastisch, goede grip
quote:Op maandag 8 februari 2021 12:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Waar de golf wel niet goed voor is.
Wat fijn, grip is echt belangrijkquote:Op maandag 8 februari 2021 12:31 schreef just me het volgende:
[..]
De zon schijnt hier, geen sneeuw maar wel koud!
Op mijn golflaarzen lopen in de sneeuw gaat fantastisch, goede grip
Oh dat gaat vast wel goedkomen! Mijn vriezer zit behoorlijk vol ik ga even niets meer koken, eerst leegetenquote:Op maandag 8 februari 2021 12:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Wat fijn, grip is echt belangrijk
Ik zit te bedenken, nav het meekooktopic in Cul, of ik aan het eind van de week iets Chinees ga koken. Een trip naar de toko in Beverwijk zit er ff niet in, dus eens kijken of ik wat kan fabriceren met wat ik wel in huis heb en wat er bij de Aldi en Deka te vinden is
Als je nog hulp nodig hebt.quote:Op maandag 8 februari 2021 12:41 schreef just me het volgende:
[..]
Oh dat gaat vast wel goedkomen! Mijn vriezer zit behoorlijk vol ik ga even niets meer koken, eerst leegeten
quote:Op maandag 8 februari 2021 12:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ze zet vast wel een bakje bij de voordeur voor je
dan bljift het tenminste wel goedquote:
Nou hier hebben ze voor de sneeuw gestrooid en gisteren ook na de sneeuw met sneeuwschuiver en strooiwagen, maar alles is nog wit.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:11 schreef brother52 het volgende:
Hier sneeuwt het ook weer![]()
En zo te zien hebben ze ook eindelijk gestrooid. Alleen is dat veel te laat. Alles is al platgereden. Waren ze gister meteen begonnen, dan hadden ze in elk geval de busroutes schoon kunnen hebben.
Hier hebben de gister en eergisteren helemaal niks aan de sneeuw gedaan. Als ze dan nu ineens wat gaan doen zijn ze gewoon veel te laat.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nou hier hebben ze voor de sneeuw gestrooid en gisteren ook na de sneeuw met sneeuwschuiver en strooiwagen, maar alles is nog wit.
Maar hier is ook wel erg veel gevallen.
Hij ging toch lopen?quote:Op maandag 8 februari 2021 14:43 schreef Diaan73 het volgende:
Het is ons vanmiddag gelukt de auto vrij te maken. Het blijft echter maar sneeuwen, ik hoop dat het straks ook nog lukt als ik Twan ga ophalen.
Hier sneeuwt het ook weer. Miezersneeuw.... geen grote vlokken helaas.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:48 schreef just me het volgende:
Ik zie alleen de sneeuw vallen die van de daken waait![]()
auto's rijden gewoon, maar zachtjes, door de straat, is is alweer een vieze troep geworden
Morgen dus weer thuiswerken voor jouquote:Op maandag 8 februari 2021 14:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Hier sneeuwt het ook weer. Miezersneeuw.... geen grote vlokken helaas.
Nee, dat denk ik niet.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:51 schreef just me het volgende:
[..]
Morgen dus weer thuiswerken voor jou
Dan kan misschien iemand anders het doen die dichter bij woont?quote:Op maandag 8 februari 2021 14:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet.
Moet echt wat dingen regelen die ik vanop afstand niet kan.
quote:Op maandag 8 februari 2021 14:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit weer doet me denken aan de gedenkwaardige wandeling met mijn 80+ overbuurman zeker 10 jaar geleden. Het sneeuwde enorm, ik nam ‘s avonds de bus vanuit het centrum richting mijn huis en in die bus zat ook de bejaarde overbuurman. De bussen reden nog, maar wel stapvoets en bij een halte vond de chauffeur van de volgende bus dat ‘mijn’ chauffeur te langzaam en voorzichtig reed, dus hij haalde ons in. En gleed pardoes een voortuin in en blokkeerde daarmee de straat. Stonden we daar, met z’n allen gestrand in de sneeuw. Dus toen ben ik samen met ome Ben die paar kilometer naar huis maar gaan lopen. Het werd een barre tocht van bijna een uur en ome Ben vertelde over de tochten die hij als kind in de hongerwinter ondernam door datzelfde gebied dat destijds nog een lege polder was.
15 cm sneeuw? daar lachen wij om in het oosten...quote:Op maandag 8 februari 2021 14:37 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hier hebben de gister en eergisteren helemaal niks aan de sneeuw gedaan. Als ze dan nu ineens wat gaan doen zijn ze gewoon veel te laat.
Ben benieuwd of ze later vandaag nog gaan strooien/schuiven want het blijft hier nog wel een paar uurtjes sneeuwen.
Denk dat we aan het eind van de dag op zo’n 15 cm zitten.
In het midden westen ook.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
15 cm sneeuw? daar lachen wij om in het oosten...
Graag gedaan. Alles wat je niet zelf hoeft te doen is mooi meegenomen, toch?quote:Op maandag 8 februari 2021 17:30 schreef livelink het volgende:
Zo, ik heb mijn stofzuiger vanmiddag opgesloten in de badkamer en nu in onze (inmiddels weer droge) slaapkamer.
De badkamer was hij in 6 minuten mee klaar
Dank voor de tip, DDM.
Vooral onder het bed is handig. Daar kom ik niet goed bij met de stofzuiger. Hij rolt er gewoon onderdoor.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Graag gedaan. Alles wat je niet zelf hoeft te doen is mooi meegenomen, toch?
Het halve land ligt plat, dus er zal echt wel begrip zijn dat ze niet op haar stageplaats kon komen.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:27 schreef livelink het volgende:
Tja, mijn dochter is dus vandaag nooit op haar stage gekomen![]()
Hopelijk morgen wel. Klotezooi. Het miezert hier nu een klein beetje. Eindelijk stopt het sneeuwen.
Ik heb er anders niks van gemerkt hoor.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:17 schreef Rafeiro het volgende:
Had moeders even aan de telefoon, kan niet en typen en draaien en bellen
quote:18:04 : Janet Jackson - Again
18:08 : Jazzpolitie - Liefdesliedjes
18:12 : Jean Michel Jarre - Stardust
18:17 : Jennifer Lopez - Waiting For Tonight
18:21 : Jennifer Paige - Crush
18:24 : Jewel - Foolish Games
18:28 : Jimmy 'Bo' Horne - Dance Across The Floor
18:30 : Joe Cocker - The Simple Things
18:35 : Jon Secada - One Of A Kind
De "k" is aangebroken dus.quote:18:39 : Jordan Hill - Remember Me This Way
18:43 : Joshua Kadison - Jessie
18:47 : Jovanotti - Libera L'anima
18:52 : Juan Luis Guerra - Burbujas De Amor
18:56 : Julee Cruise - Falling
19:00 : Karla Bonoff - Goodbye My Friend
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 8 februari 2021 19:12 schreef Rafeiro het volgende:
Wel makkelijk, je kan aan de hand van tracklist verder gaan.
Ik doe het echt op alfabet, dus even in de log files kijken waar ik gestopt was. Dat is wel makkelijk voor de volgende keer zeg maar.quote:
Ah zoquote:Op maandag 8 februari 2021 19:16 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik doe het echt op alfabet, dus even in de log files kijken waar ik gestopt was. Dat is wel makkelijk voor de volgende keer zeg maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
Valt wel mee toch?quote:Op maandag 8 februari 2021 19:30 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ben een prutsende n00b, ideaal voor iets als dit
Ik bedoelde ook vooral het slapeloze nachten deelquote:Op maandag 8 februari 2021 19:37 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dit zegt mij helemaal niks. Het klinkt wat Volumia-achtig.
Nou, het zal wel in het hele land mogelijk zijn om te schaatsen later deze week. En ik vind het wel een fijn idee dat wij mee hebben betaald zodat ze dit konden doen.quote:
I need love?quote:Op maandag 8 februari 2021 19:57 schreef DJ11 het volgende:
Dit nummer kun je op een keyboard spelen zonder zwarte toetsen te gebruiken
quote:19:23 : Latino Party - Huevos Esta Loca
19:26 : Lenny Kravitz - Always On The Run
19:30 : Len - Steal My Sunshine
19:34 : Lichter Laaie - Slapeloze Nachten
19:39 : Lighthouse Family - Raincloud
19:42 : Linda Ronstadt & Aaron Neville - Don't Know Much
19:46 : Lionel Richie - Love, Oh Love
19:55 : Ll Cool J - I Need Love
19:59 : Loona - Hijo De La Luna
20:03 : Lorca - Ritmo De La Noche
20:07 : Luciano Pavarotti & Lucio Dalla - Caruso
20:12 : Luther Vandross & Mariah Carey - Endless Love
Ja, het is nu wel erg lang stil.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:53 schreef livelink het volgende:
Kennelijk wel. Dank je wel Rafeiro voor de muziek!
wat lief van jequote:Op dinsdag 9 februari 2021 08:28 schreef Diaan73 het volgende:
GoedemorgenHet sneeuwt hier al weer
![]()
Net Twan naar zijn werk gebracht, de straten zijn wel iets schoner dan gisteren.
Hij had gisteren zijn auto vrij gemaakt en een rondje gereden. Hij twijfelde daarna of hij vanmorgen met de auto wilde rijden en vroeg of ik hem evt. wilde brengen als het niet goed zou voelen. Vanmorgen twijfelde hij nog steeds en vroeg of ik hem wilde brengen. Ik vind het erg goed dat hij dat durft toe te geven en dan niet rijdt.quote:
Super goed van hem!!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 08:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij had gisteren zijn auto vrij gemaakt en een rondje gereden. Hij twijfelde daarna of hij vanmorgen met de auto wilde rijden en vroeg of ik hem evt. wilde brengen als het niet goed zou voelen. Vanmorgen twijfelde hij nog steeds en vroeg of ik hem wilde brengen. Ik vind het erg goed dat hij dat durft toe te geven en dan niet rijdt.
Hij regelt zelf vervoer terug.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 08:28 schreef Diaan73 het volgende:
GoedemorgenHet sneeuwt hier al weer
![]()
Net Twan naar zijn werk gebracht, de straten zijn wel iets schoner dan gisteren.
quote:
quote:
Goedemorgen.quote:
Gelukkig maar. Ik maakte me wel een beetje zorgen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 02:42 schreef Rafeiro het volgende:
Ik was een beetje in slaap gevallenZware dag na de superbowl, haha.
Er is altijd nieuwe muziek, ook al waren de eerste weken van 2021 een beetje mager. Ik citeer deze post uit een ander topic maar even:quote:Op dinsdag 9 februari 2021 00:02 schreef moemoe het volgende:
Ik hoopte dat DJ11 mij van nieuwe muziek kon voorzien, desnoods in DM.
Ik zal ook weer eens op Radio 49 draaien. Wellicht vanavond, als niemand anders draaiplannen heeft.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:11 schreef DJ11 het volgende:
Een welbewuste kick voor dit topic om Spotify-playlists te delen. Die maak ik vrij regelmatig. Onderstaand een aantal recente lijsten van mijn hand:
• New Music 2021_1 // 04-02-2021
Mijn persoonlijke selectie uit de nieuwe muziek van de afgelopen maand, waarvoor ik wekelijks een grote hoeveelheid nieuwe muziek door struin.
• New Music Longlist
De verzamelmap van New Music-playlists sinds 2019, die steeds wordt aangevuld met de nieuwste lijst.
• Top 100 of 2020
Mijn persoonlijke Top 100 van 2020
• All-time Top 250
Mijn, recent vernieuwde, persoonlijke Top 250
• Deutsch
Een playlist met Duitstalige popmuziek van de afgelopen jaren. Eerder in dit topic al genoemd, maar onlangs aangevuld met nieuwe nummers.
Meer playlists zijn via mijn Spotify-profiel te vinden
Feedback en suggesties zijn uiteraard altijd welkom.
Kan inderdaad heel irritant zijn. Een tijdje terug waren ze twee verdiepingen hierboven bezig, maar het klonk alsof het hier pal boven was.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:31 schreef zorro28 het volgende:
Stom geboor hierbovenKan daar heel slecht tegen.
Boormachines, schuurmachines, stofzuigers, etc ergste dat er is.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:31 schreef zorro28 het volgende:
Even een ommetje doen dan.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:31 schreef zorro28 het volgende:
Dat was ik net van plan, het zonnetje schijntquote:
De paden op, de lanen in.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:01 schreef just me het volgende:
[..]
Dat was ik net van plan, het zonnetje schijnt
Ik hou het voorlopig op de paden waar ik veilig kan lopenquote:
Ga je lang laufen?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:12 schreef just me het volgende:
[..]
Ik hou het voorlopig op de paden waar ik veilig kan lopen
Hoe belangrijk is de afspraak voor jou?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:17 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb morgenochtend een afspraak op een half uur fietsen normaal, weet niet of ik dat aandurf eigenlijk.
Redelijk, zou opzich wel weekje later kunnen ofzo, die twijfel is gewoon lastig.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoe belangrijk is de afspraak voor jou?
Toen ik Twan gisteren ophaalde, zag ik wel een man langlaufen op de niet bestrooide busbaan. Toen ik terugreed had hij een slee met een kind erop aan zijn middel gebonden.quote:
Ik zou een weekje uitstellen. Ik zou morgen naar kantoor met de auto, maar dat hebben we afgezegd.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:27 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Redelijk, zou opzich wel weekje later kunnen ofzo, die twijfel is gewoon lastig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |