SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Wel all inclusive dan, neem ik aan...quote:Op zondag 7 februari 2021 10:51 schreef peaceman het volgende:
Speciale aanbieding: skiën in Enschede nu slechts 250 euro per dag!!
Met sneeuw ja!quote:Op zondag 7 februari 2021 11:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel all inclusive dan, neem ik aan...
Tot vannacht 12.00 was het gestrooide nog schoon. Nu ligt er ook gewoon een pak sneeuw op.quote:Heeft het zout strooien nog wat geholpen?
Daar hoef ik geen 200 kilometer voor te rijden.quote:
quote:Tot vannacht 12.00 was het gestrooide nog schoon. Nu ligt er ook gewoon een pak sneeuw op.
Hier varieert het van 1 cm in de straat tot 50cm tegen de deuren en in hoeken.quote:
Waait flink!quote:Op zondag 7 februari 2021 11:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier varieert het van 1 cm in de straat tot 50cm tegen de deuren en in hoeken.
Waait het bij jullie ook zo of is het meer landinwaarts wat rustiger?
Het is geen plaksneeuw heb ik gehoord.quote:Op zondag 7 februari 2021 11:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet piepen, maak er wat van.
Een sneeuwpop of zo... ☃
Nee, het is poedersneeuw.quote:Op zondag 7 februari 2021 11:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is geen plaksneeuw heb ik gehoord.maar meer dan het weg schuiven doe ik niet met sneeuw.
Ik sla het wandelen vandaag ook over. Dit vind ik ook te onaangenaam.quote:Op zondag 7 februari 2021 11:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Als het morgenmiddag niet meer zo waait dan ga ik dan wel naar buiten, nu is het echt heel onaangenaam
Hoe is het de sneeuw/waterschade?quote:Op zondag 7 februari 2021 12:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik sla het wandelen vandaag ook over. Dit vind ik ook te onaangenaam.
De vloer komt wat omhoog op sommige plaatsen. Er lagen gelukkig geen bibliotheekboeken. De boeken die er wel lagen maakt niet zoveel uit. Ik heb al het beddengoed in een open kist in de kamer liggen. Dat is echt allemaal nat geworden. Dus dat wordt de komende dagen heel veel wassenquote:Op zondag 7 februari 2021 12:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hoe is het de sneeuw/waterschade?
Neeeeequote:Op zondag 7 februari 2021 12:09 schreef livelink het volgende:
[..]
De vloer komt wat omhoog op sommige plaatsen. Er lagen gelukkig geen bibliotheekboeken. De boeken die er wel lagen maakt niet zoveel uit. Ik heb al het beddengoed in een open kist in de kamer liggen. Dat is echt allemaal nat geworden. Dus dat wordt de komende dagen heel veel wassen
quote:Op zondag 7 februari 2021 12:09 schreef livelink het volgende:
[..]
De vloer komt wat omhoog op sommige plaatsen. Er lagen gelukkig geen bibliotheekboeken. De boeken die er wel lagen maakt niet zoveel uit. Ik heb al het beddengoed in een open kist in de kamer liggen. Dat is echt allemaal nat geworden. Dus dat wordt de komende dagen heel veel wassen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Elwood begrijpt de wereld niet meer... 🐱
Ow jee.....quote:Op zondag 7 februari 2021 12:09 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 februari 2021 12:19 schreef MadMaster het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Elwood begrijpt de wereld niet meer... 🐱
Make love, not war ☮
En ook met lopen voorzichtig zijn hoor!quote:Op zondag 7 februari 2021 12:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow jee.....
De stoep rond ons huis is geveegd... Ik vind het erg meevallen met de kou al waait het nog wel steeds hard. Ik ga straks proberen met de auto naar mijn vader te gaan, maar als dat niet lukt ga ik lopend.
Ja ik ga denk ik ook op de straat lopen. Er zit ook een stukje bos op de weg er naartoe, misschien kan ik daar nog wel redelijk lopen.quote:Op zondag 7 februari 2021 12:30 schreef just me het volgende:
[..]
En ook met lopen voorzichtig zijn hoor!
Het echt wel fijn om even gewandeld te hebben, het was wel goed opletten waar de stoep ophield en de straat begin. Er was een venijnige wind en die wakkert nu steeds meer aan.
Ik heb nog nooit zoveel vogels gezien in de boom in de tuin, leuk voor Elwood
quote:Op zondag 7 februari 2021 12:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Elwood vindt het erg spannend.quote:Op zondag 7 februari 2021 12:30 schreef just me het volgende:
[..]
Is ook wel iets voor te zeggenquote:Op zondag 7 februari 2021 12:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Cooper boeit het niet. Die wil alleen maar warm op schoot liggen...
Mijn kat is helemaal overstuur. Die is net even naar buiten geweest en kwam helemaal over zijn toeren weer binnen. En de vogels begrijpen de wereld helemaal niet meer. Mijn zoon is net terug van mountainbiken en zei dat de vogels helemaal niet weg vlogen als ze hem aan hoorden komen. Ze bleven gewoon op het pad zitten, dus hij moest ze echt ontwijken. En in onze tuin zitten ze onder het afdak ook gewoon op de grond. Dat doen ze normaal ook nooit.quote:Op zondag 7 februari 2021 12:30 schreef just me het volgende:
[..]
En ook met lopen voorzichtig zijn hoor!
Het echt wel fijn om even gewandeld te hebben, het was wel goed opletten waar de stoep ophield en de straat begin. Er was een venijnige wind en die wakkert nu steeds meer aan.
[..]quote:
Ik denk dat ze gewoon een beetje uitgeput zijn en dan aan het bijtanken zijn.quote:Op zondag 7 februari 2021 12:46 schreef just me het volgende:
[..]
Wat een bijzondere ervaring voor je zoon dat de vogels zomaar bleven zitten! Ik denk dat de vogels ook last van de kou en de wind hebben?
Ja, ja....quote:
quote:Op zondag 7 februari 2021 14:00 schreef peaceman het volgende:
ow app gaf geen melding, wel ingeschakeld nu
sowieso een leuke bandquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |