Ik ben nog steeds voor een Big Brother extreme... Dat je zelf de camera's kunt kiezen, naast enkele regiebestuurde camerabeelden/-streams. Dat je zodoende alles in het huis mee kan krijgen.quote:Op zondag 7 februari 2021 11:07 schreef waxmask het volgende:
[..]
zou toch wel leuk zijn als wij het dashboard van de regie hadden en zelf mochten beslissen via welke cam we willen kijken
Is niet echt haalbaar.quote:Op zondag 7 februari 2021 11:11 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds voor een Big Brother extreme... Dat je zelf de camera's kunt kiezen, naast enkele regiebestuurde camerabeelden/-streams. Dat je zodoende alles in het huis mee kan krijgen.
En dat de kijker 'Big Brother' is door dingen in het huis te bepalen. Bij weekopdrachten de kijker de keuze krijgt uit 3 opdrachten, ed.
Nee, ze langlauft liever.quote:
ja hoop voor jullie dat tegengas hem opgenomen heeft want dat overtrof het feest van gisterenquote:Op zondag 7 februari 2021 11:09 schreef Rhosyn het volgende:
Hebben ze vanmorgen de polonaise gedanst eigenlijk? ( huisregel van Jill)
Zouden die nog bij elkaar zijn?quote:Op zondag 7 februari 2021 10:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
In BB6 rotzooide Tijn met de getrouwde Monique. Dit zorgde voor onrust bij de thuisfronten, dus BB was er helemaal niet blij mee. Elke keer als ze aan elkaar hingen klonk het "Tijn, moet zijn zender checken"
Jill is in rap tempo haar eigen ruiten aan het ingooien. Jammer.quote:Op zondag 7 februari 2021 11:13 schreef Benny het volgende:
Jill: "Ik ga niet mee doen met sporten. Ik haat sporten"
Matt doet ook niet mee. De rest wel?
Vooral toen Zoey voorop liepquote:Op zondag 7 februari 2021 11:12 schreef waxmask het volgende:
[..]
ja hoop voor jullie dat tegengas hem opgenomen heeft want dat overtrof het feest van gisteren
Jill en Mat niet. Michel zei dat er 9 mee doen. Hij telde zichzelf ook niet mee.quote:Op zondag 7 februari 2021 11:13 schreef Benny het volgende:
Weer een reden om te nomineren. Iedereen moet wel aan haar kinderachtige polonaise mee doen.quote:Op zondag 7 februari 2021 11:13 schreef Benny het volgende:
Geen idee. Paar jaar geleden volgens mij nog wel.quote:
Inderdaad hoe dat zo snel kan gaan.quote:Op zondag 7 februari 2021 11:15 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Jill is in rap tempo haar eigen ruiten aan het ingooien. Jammer.
Alleen maar gunstig voor Liese, dus ik zeg prima.quote:Op zondag 7 februari 2021 11:15 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Jill is in rap tempo haar eigen ruiten aan het ingooien. Jammer.
Ik denk dat het puntje 1 isquote:Op zondag 7 februari 2021 11:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Heb die huisregels er nog eens bijgepakt ... er staat nergens wakker worden met die klereherrie
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |