Een ex-international die zijn eigen paadje schoon veegt!!!quote:Op zondag 7 februari 2021 13:20 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat theatrale verhaaltje over een sneeuwschuivende Koeman ook, waar gaat het over.
Dan kan ik lopend/fietsend heenquote:Op zondag 7 februari 2021 13:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe ze gaan willen voorkomen dat een gigantische hoeveelheid mensen niet op eigen houtje die tochten (bijvoorbeeld op de Weerribben) gaan schaatsen.
Komt doordat Joep nu op tv is.quote:Op zondag 7 februari 2021 14:06 schreef Mani89 het volgende:
Gevoelstemperatuur is inmiddels gedaald naar -80.
Ik word agressief van dit soort nutteloze televisie.quote:Op zondag 7 februari 2021 14:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Komt doorat Joep nu op tv is.
En sterke wind. Misschien juist goed dat er geen ijsvorming is met een laag sneeuw er bovenop. Dan kan ie vanaf maandagnacht gestaag groeien zonder sneeuwquote:Op zondag 7 februari 2021 13:57 schreef El-Stinho het volgende:
Shocking dat er met sneeuwval nog geen ijsvorming is, zeg.
Dat lijkt me onbegonnen werk.quote:Op zondag 7 februari 2021 13:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe ze gaan willen voorkomen dat een gigantische hoeveelheid mensen niet op eigen houtje die tochten (bijvoorbeeld op de Weerribben) gaan schaatsen.
Ideaal, zolang het nog sneeuwt wil je het ijsvrij hebben.quote:
Het water is waarschijnlijk ook nog te warm. Hier wel wat ijsvorming op beekjes al.quote:Op zondag 7 februari 2021 13:57 schreef El-Stinho het volgende:
Shocking dat er met sneeuwval nog geen ijsvorming is, zeg.
De Nederlanders gingen fantastischquote:Op zondag 7 februari 2021 15:04 schreef Mani89 het volgende:
De NOS laat nu gewoon bobsleeën zien uit Garmisch Partenkirchen ofzo. Terwijl er wordt gewielrend.
Ik mis de optie "Ja, maar alleen voor de echte professionals."quote:Op zondag 7 februari 2021 15:13 schreef franklop het volgende:
[ twitter ]
Laten we allemaal nee stemmen
De altijd mongoloïde Nederlander stemt massaal ja.quote:Op zondag 7 februari 2021 15:13 schreef franklop het volgende:
[ twitter ]
Laten we allemaal nee stemmen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |