Een ex-international die zijn eigen paadje schoon veegt!!!quote:Op zondag 7 februari 2021 13:20 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat theatrale verhaaltje over een sneeuwschuivende Koeman ook, waar gaat het over.
Dan kan ik lopend/fietsend heenquote:Op zondag 7 februari 2021 13:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe ze gaan willen voorkomen dat een gigantische hoeveelheid mensen niet op eigen houtje die tochten (bijvoorbeeld op de Weerribben) gaan schaatsen.
Komt doordat Joep nu op tv is.quote:Op zondag 7 februari 2021 14:06 schreef Mani89 het volgende:
Gevoelstemperatuur is inmiddels gedaald naar -80.
Ik word agressief van dit soort nutteloze televisie.quote:Op zondag 7 februari 2021 14:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Komt doorat Joep nu op tv is.
En sterke wind. Misschien juist goed dat er geen ijsvorming is met een laag sneeuw er bovenop. Dan kan ie vanaf maandagnacht gestaag groeien zonder sneeuwquote:Op zondag 7 februari 2021 13:57 schreef El-Stinho het volgende:
Shocking dat er met sneeuwval nog geen ijsvorming is, zeg.
Dat lijkt me onbegonnen werk.quote:Op zondag 7 februari 2021 13:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe ze gaan willen voorkomen dat een gigantische hoeveelheid mensen niet op eigen houtje die tochten (bijvoorbeeld op de Weerribben) gaan schaatsen.
Ideaal, zolang het nog sneeuwt wil je het ijsvrij hebben.quote:
Het water is waarschijnlijk ook nog te warm. Hier wel wat ijsvorming op beekjes al.quote:Op zondag 7 februari 2021 13:57 schreef El-Stinho het volgende:
Shocking dat er met sneeuwval nog geen ijsvorming is, zeg.
De Nederlanders gingen fantastischquote:Op zondag 7 februari 2021 15:04 schreef Mani89 het volgende:
De NOS laat nu gewoon bobsleeën zien uit Garmisch Partenkirchen ofzo. Terwijl er wordt gewielrend.
Ik mis de optie "Ja, maar alleen voor de echte professionals."quote:Op zondag 7 februari 2021 15:13 schreef franklop het volgende:
[ twitter ]
Laten we allemaal nee stemmen
De altijd mongoloïde Nederlander stemt massaal ja.quote:Op zondag 7 februari 2021 15:13 schreef franklop het volgende:
[ twitter ]
Laten we allemaal nee stemmen
Iedereen die hier naar kijkt krijgt geen vaccin.quote:
Hoezo? Dit moet je juist kijken. Ten eerste omdat het heerlijk is af en toe bewust de tenen te kunnen krommen, en in de tweede plaats moet je dit kijken omdat het ronduit geweldig is als Erben vanavond enthousiast gaat zitten doen, terwijl de onvermijdelijke tranen met de minuut dichter komen. Dat 'feest' krijgt natuurlijk nooit een go.quote:Op zondag 7 februari 2021 18:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Iedereen die hier naar kijkt krijgt geen vaccin.
Je doet echt afbreuk aan je zorgvuldig opgebouwd imago met deze in en in trieste verheerlijking van OpAids.quote:Op zondag 7 februari 2021 18:12 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hoezo? Dit moet je juist kijken. Ten eerste omdat het heerlijk is af en toe bewust de tenen te kunnen krommen, en in de tweede plaats moet je dit kijken omdat het ronduit geweldig is als Erben vanavond enthousiast gaat zitten doen, terwijl de onvermijdelijke tranen met de minuut dichter komen. Dat 'feest' krijgt natuurlijk nooit een go.
Ik volg deze post niet.quote:Op zondag 7 februari 2021 18:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je doet echt afbreuk aan je zorgvuldig opgebouwd imago met deze in en in trieste verheerlijking van OpAids.
Heerlijk 2 uur de slee met de kleine door het bos getrokken.quote:Op zondag 7 februari 2021 14:24 schreef hhh38 het volgende:
Heerlijk wandelingetje gemaakt van een uur. Leek wel of heel Utrecht buiten was.
Het veinzen van interesse in een willekeurig hot topic van Mark is het aller- allerergste.quote:Op zondag 7 februari 2021 18:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hulzebosch die gaat zingen en Erben met tranen in de ogen
Fijn dat deze family man avondklok en Co de Roodt trotseert om met E-e-e-erben W. en Kinder Bueno Tuitert te praten over iets wat niet plaats gaat vinden.quote:Op zondag 7 februari 2021 19:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ah wauw, Wopke is ook nog eens schaatsfan.
De kans is ook vrij groot dat een Nederlander de Elfstedentocht wint. Daar houden we hier ook niet vanquote:Op zondag 7 februari 2021 19:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
Toch vind ik het wel jammer dat jullie tegen de Elfstedentocht zijn, alleen omdat Het Volk en De Media er naar uit kijkt.
Ik ben er absoluut niet tegenquote:Op zondag 7 februari 2021 19:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
Toch vind ik het wel jammer dat jullie tegen de Elfstedentocht zijn, alleen omdat Het Volk en De Media er naar uit kijkt.
Fausto Marreiros!quote:Op zondag 7 februari 2021 19:21 schreef noodgang het volgende:
[..]
De kans is ook vrij groot dat een Nederlander de Elfstedentocht wint. Daar houden we hier ook niet van
Vkz?quote:Op zondag 7 februari 2021 19:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Er is zelfs een heel subforum voor iets wat niet gaat gebeuren.
Wie weet.quote:
Ik ben voor een elfstedentocht! Maar laten we het niet hypen. De kans dat het gebeurt is minimaal en zeker niet in huidige pandemie.quote:Op zondag 7 februari 2021 19:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik sta 100% achter de Elfstedentocht.quote:Op zondag 7 februari 2021 19:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |