Sorry, ik beloof beterschap.quote:Op zondag 7 februari 2021 12:05 schreef Koffieplanter het volgende:
Het gebrek aan sneeuw maakt van @:Slobeend een ordinair wezen, wat een toestanden.
quote:
Mensenleed doet me niks, maar dieren zijn voor eeuwig. RIP aan deze prachtige kat. Dat zijn negen levens nooit vergeten mogen gaan.quote:
Hij is slechts vier jaar oud geworden, dus veel aan die negen levens heeft hij helaas niet gehad.quote:Op zondag 7 februari 2021 12:26 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Mensenleed doet me niks, maar dieren zijn voor eeuwig. RIP aan deze prachtige kat. Dat zijn negen levens nooit vergeten mogen gaan.
Bubbel moet toch al 2 weken van tevoren zijn aangegaan? In een gunstige situatie zou wellicht over 1,5 week al wat mogelijk moeten zijn qua wedstrijden. Zijn ze nu dus te laat.quote:Op zondag 7 februari 2021 12:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen als er wel iets geregeld gaat worden voor (semi)profs.
Gooi ze allemaal in die Vd Valkhotels van de schaatsbubbel bijvoorbeeld.
Heb je alleen het publiek nog. Met tijdelijke noodverordening kan je wellicht een eind komen.
Die podcast met hem geluisterd? Was het wat?quote:Op zondag 7 februari 2021 12:26 schreef Slobeend het volgende:
Ik kan uren naar Jaap Goudsmit luisteren.
Ja, erg goed. En hij zat net bij Buitenhof.quote:Op zondag 7 februari 2021 12:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die podcast met hem geluisterd? Was het wat?
Pieter heeft een kwade dronk.quote:Op zondag 7 februari 2021 12:56 schreef Mani89 het volgende:
Pieter WaterGod bij Buitenhof, mijn spirit animal.
Edoch kan er niemand beter duiden dan Pieter.quote:
Ben wel benieuwd hoe ze gaan willen voorkomen dat een gigantische hoeveelheid mensen niet op eigen houtje die tochten (bijvoorbeeld op de Weerribben) gaan schaatsen.quote:Op zondag 7 februari 2021 12:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen als er wel iets geregeld gaat worden voor (semi)profs.
Gooi ze allemaal in die Vd Valkhotels van de schaatsbubbel bijvoorbeeld.
Heb je alleen het publiek nog. Met tijdelijke noodverordening kan je wellicht een eind komen.
Dat theatrale verhaaltje over een sneeuwschuivende Koeman ook, waar gaat het over.quote:Op zondag 7 februari 2021 13:19 schreef maxi-mus het volgende:
Joep Schreuder staat in de sneeuw bij het PSV stadion.
Is er eens kans om die man van de tv te halen op een zondag doet de NOS het nog niet...quote:Op zondag 7 februari 2021 13:19 schreef maxi-mus het volgende:
Joep Schreuder staat in de sneeuw bij het PSV stadion.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |