quote:
Is Twitter nog te verdragen voor de gevreesde dag?quote:
Joh, zet anders gewoon even wat wintermuziek op.quote:Op zondag 7 februari 2021 00:49 schreef El-Stinho het volgende:
VI Live: bankzitter De Jong ziet concurrent wéér scoren bij winnend Sevilla
HAHAHAHAHAHHAHAHA
Misschien wordt het tijd om ook websites te gaan blokkeren?quote:Op zondag 7 februari 2021 00:49 schreef El-Stinho het volgende:
HAHAHAHAHAHHAHAHA
[ afbeelding ]
Wellicht zet ik nu Bright Eyes aan. Begin dat album steeds meer te waarderen.quote:Op zondag 7 februari 2021 00:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Joh, zet anders gewoon even wat wintermuziek op.
Ik heb nog maar hoogstens een paar tweetjes gezien. Maar zonder Eredivisievoetbal morgen verwacht ik veel hype.quote:Op zondag 7 februari 2021 00:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Is Twitter nog te verdragen voor de gevreesde dag?
Ik vraag me af of mensen die dit soort koppen schrijven nou echt zo begaan zijn met het wel en wee van Nederlandse spelers of dat ze denken dat dit kliks oplevert.quote:Op zondag 7 februari 2021 00:49 schreef El-Stinho het volgende:
HAHAHAHAHAHHAHAHA
[ afbeelding ]
Ocampos loopt wellicht een fikse enkelblessure op, Lopetegui en Bordalas maken ruzie en worden beiden met rood weggestuurd, Sevilla is hard op weg naar een nieuw CL-ticket volgend seizoen, maar hoe gaat het met Luuk de Jong?quote:Op zondag 7 februari 2021 00:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of mensen die dit soort koppen schrijven nou echt zo begaan zijn met het wel en wee van Nederlandse spelers of dat ze denken dat dit kliks oplevert.
quote:Op zondag 7 februari 2021 00:49 schreef El-Stinho het volgende:
HAHAHAHAHAHHAHAHA
[ afbeelding ]
quote:Het Kevin Strootman-effect blijft voortduren voor Genoa
Dit nummer te vaak geluisterd helaasquote:
Met een comment van The Bradge van 2 jaar geledenquote:
Ik geloof niet in weldoenerij, niemand krijgt een cent van me.quote:Op zondag 7 februari 2021 10:01 schreef Steven184 het volgende:
[ twitter ]
Waarom heeft Mani89 niet al 30k afgetikt om zijn bromance levend te houden?
Volgens mij geloven ze daar zelf al lang niet meer in. Die nemen een dag verstoring voor lief, lijkt het.quote:Op zondag 7 februari 2021 10:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
En prachtig, een laagje van 5 centimeter en heel treinennetwerk ligt plat
Elk jaar wel roepen; WE zijn optimaal voorbereid! We rijden gewoon zoals gepland.
De WITTE JASSEN-MAFFIA van de ROVERHEID wil ons OPSLUITENquote:Op zondag 7 februari 2021 10:47 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
@:Koffieplanter vindt dit vast leuk.
Nou ja, dit klopt ook wel;quote:Op zondag 7 februari 2021 10:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De WITTE JASSEN-MAFFIA van de ROVERHEID wil ons OPSLUITEN
Inderdaad, wederom een topproductie van Haagse Zaken. De witte jassen hebben Rutte en De Jonge volledig geïndoctrineerd, heel naar. Het feit dat zelfs het OMT verdeeld is, is veelzeggend. Dat er bij Van Ark moet worden genotuleerd wie en waarvan ze is vind ik dan weer grappig, opvallen met rake uitspraken doet ze in ieder geval niet.quote:Op zondag 7 februari 2021 10:47 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
@:Koffieplanter vindt dit vast leuk.
quote:Op zondag 7 februari 2021 11:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ twitter ]
Deze vent zit om half 3! nachts te kijken naar een livecam van een leeg kruispunt. Komt politie een donutje maken gaat ie erover klagen.
[ afbeelding ]
Die reageert altijd zo gepikeerd.quote:
Ik kan me als lezer van het eerste uur nog tijden herinneren dat het bijzonder was als een artikel 20 reacties kreeg.quote:
Het bewijs dat Danny de front page groot had kunnen maken.quote:Op zondag 7 februari 2021 11:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik kan me als lezer van het eerste uur nog tijden herinneren dat het bijzonder was als een artikel 20 reacties kreeg.
Er zijn maar weinigen met het literaire talent van Bob Willer.quote:Op zondag 7 februari 2021 11:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het bewijs dat Danny de front page groot had kunnen maken.
Bob werd vorige week uitgebreid besproken in de Zelfspodcast!quote:Op zondag 7 februari 2021 11:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er zijn maar weinigen met het literaire talent van Bob Willer.
quote:Op zondag 7 februari 2021 10:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Elk jaar wel roepen; WE zijn optimaal voorbereid! We rijden gewoon zoals gepland.
Door die kutsite van Mediacourant durft geen BN'er nog ironie en/of humor te gebruiken in een interview. Alles wat je elders zegt wordt geciteerd als straffe uitspraak en hun zelf toegevoegde bagger staat niet tussen aanhalingstekens. Dus lijkt het alsof je dat ook gezegd hebt.quote:Op zondag 7 februari 2021 11:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Bob werd vorige week uitgebreid besproken in de Zelfspodcast!
Waarom kopieer jij posts van Janine Abbring?quote:Op zondag 7 februari 2021 11:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Door die kutsite van Mediacourant durft geen BN'er nog ironie en/of humor te gebruiken in een interview. Alles wat je elders zegt wordt geciteerd als straffe uitspraak en hun zelf toegevoegde bagger staat niet tussen aanhalingstekens. Dus lijkt het alsof je dat ook gezegd hebt.
Jan Eikelboom. Als 2020 ons iets geleerd heeft is het dat journalisten nergens wat van snappen maar overal hun mening over geven.quote:
Het is natuurlijk meer dan 5cm en juist die stuiving door de wind zorgt voor de problemen. Dus wat stel je voor als oplossing?quote:Op zondag 7 februari 2021 10:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zeg ik niet.quote:Op zondag 7 februari 2021 11:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
Is er nog wat in Groningen gevallen @:Slobeend?
quote:Op zondag 7 februari 2021 11:40 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Waarom kopieer jij posts van Janine Abbring?
Kost het stemmen?quote:Op zondag 7 februari 2021 11:52 schreef Mani89 het volgende:
Zou Rutten het aandurven om de Elfstedentocht te cancellen?
Wel gek dat ze ook in Limburg alles stilzetten terwijl er daar nauwelijks sneeuw is.quote:Op zondag 7 februari 2021 11:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Hier valt niet tegen te verwarmen natuurlijk.
quote:Op zondag 7 februari 2021 11:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
Is er nog wat in Groningen gevallen @:Slobeend?
Je kreeg toch pas binnenkort een kind?quote:Op zondag 7 februari 2021 11:57 schreef franklop het volgende:
Overigens net een poging gewaagd tot een sneeuwpop maken. Niet direct tevreden over de sneeuwkwaliteit, dat resulteerde ook in een matige sneeuwpop
Oefenen kan geen kwaad tochquote:Op zondag 7 februari 2021 11:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je kreeg toch pas binnenkort een kind?
Gelderse elfstedentocht?quote:
En daarna volgepompt?quote:Op zondag 7 februari 2021 11:59 schreef Koffieplanter het volgende:
Hier ligt een centimeter of 10-15. Vanochtend vroeg een wereldse wandeling gemaakt met de Polska, fantastisch.
Ik stel voor dat ze open en eerlijk communiceren. "Dit hoeveelheid sneeuw gaat ons fikse problemen opleveren. Hier is ons netwerk niet op berekend."quote:Op zondag 7 februari 2021 11:42 schreef VoMy het volgende:
[..]
Het is natuurlijk meer dan 5cm en juist die stuiving door de wind zorgt voor de problemen. Dus wat stel je voor als oplossing?
Ik vond het een grappige suggestie wat nooit zou gebeuren, maar het begint ineens niet onrealistisch te wordenquote:
Maar waarvoor dan? De tocht gaat er sowieso niet komen. Geen enkele tocht overigens.quote:Op zondag 7 februari 2021 12:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vond het een grappige suggestie wat nooit zou gebeuren, maar het begint ineens niet onrealistisch te worden
Graag een marathonuitzending met Erben
Vroeger was de NS echt kut. Nu is het wel oké toch? Ze rijden doorgaans op tijd in ieder geval.quote:Op zondag 7 februari 2021 12:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik stel voor dat ze open en eerlijk communiceren. "Dit hoeveelheid sneeuw gaat ons fikse problemen opleveren. Hier is ons netwerk niet op berekend."
Qua CO2 reductie heel weinig denk ik, omdat dat gewoon doorgaat. Wel in het algemeen schonere lucht, minder aerosolen kan minder wolken betekenen:quote:Op zondag 7 februari 2021 10:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
@:momo, @:fegalund, @:felagund, hoeveel invloed heeft de pandemie op het klimaat?
Ik moet zeggen dat ik geen idee meer heb. Ik reis sporadisch nog met de NS. Afgelopen jaren viel winter ook wel mee qua kou. Daarvoor was het al hommeles als het -3 was dan vroren de wissels vast en vielen treinen uit.quote:Op zondag 7 februari 2021 12:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Vroeger was de NS echt kut. Nu is het wel oké toch? Ze rijden doorgaans op tijd in ieder geval.
In maart 2020 was er wel een stuk minder verkeer, maar dat is nu weer ongeveer op het oude niveau.quote:Op zondag 7 februari 2021 12:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Qua CO2 reductie heel weinig denk ik, omdat dat gewoon doorgaat. Wel in het algemeen schonere lucht, minder aerosolen kan minder wolken betekenen:
https://www.tudelft.nl/en(...)e-coronavirus-crisis
Maar dit is maar een vergelijking van vier jaar met dit jaar, dus nog steeds vrij onzeker.
Zal me niks verbazen als er wel iets geregeld gaat worden voor (semi)profs.quote:Op zondag 7 februari 2021 12:07 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar waarvoor dan? De tocht gaat er sowieso niet komen. Geen enkele tocht overigens.
Duitsland de leiding geven over onze spoorwegen.quote:Op zondag 7 februari 2021 11:42 schreef VoMy het volgende:
[..]
Het is natuurlijk meer dan 5cm en juist die stuiving door de wind zorgt voor de problemen. Dus wat stel je voor als oplossing?
Sorry, ik beloof beterschap.quote:Op zondag 7 februari 2021 12:05 schreef Koffieplanter het volgende:
Het gebrek aan sneeuw maakt van @:Slobeend een ordinair wezen, wat een toestanden.
quote:
Mensenleed doet me niks, maar dieren zijn voor eeuwig. RIP aan deze prachtige kat. Dat zijn negen levens nooit vergeten mogen gaan.quote:
Hij is slechts vier jaar oud geworden, dus veel aan die negen levens heeft hij helaas niet gehad.quote:Op zondag 7 februari 2021 12:26 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Mensenleed doet me niks, maar dieren zijn voor eeuwig. RIP aan deze prachtige kat. Dat zijn negen levens nooit vergeten mogen gaan.
Bubbel moet toch al 2 weken van tevoren zijn aangegaan? In een gunstige situatie zou wellicht over 1,5 week al wat mogelijk moeten zijn qua wedstrijden. Zijn ze nu dus te laat.quote:Op zondag 7 februari 2021 12:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen als er wel iets geregeld gaat worden voor (semi)profs.
Gooi ze allemaal in die Vd Valkhotels van de schaatsbubbel bijvoorbeeld.
Heb je alleen het publiek nog. Met tijdelijke noodverordening kan je wellicht een eind komen.
Die podcast met hem geluisterd? Was het wat?quote:Op zondag 7 februari 2021 12:26 schreef Slobeend het volgende:
Ik kan uren naar Jaap Goudsmit luisteren.
Ja, erg goed. En hij zat net bij Buitenhof.quote:Op zondag 7 februari 2021 12:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die podcast met hem geluisterd? Was het wat?
Pieter heeft een kwade dronk.quote:Op zondag 7 februari 2021 12:56 schreef Mani89 het volgende:
Pieter WaterGod bij Buitenhof, mijn spirit animal.
Edoch kan er niemand beter duiden dan Pieter.quote:
Ben wel benieuwd hoe ze gaan willen voorkomen dat een gigantische hoeveelheid mensen niet op eigen houtje die tochten (bijvoorbeeld op de Weerribben) gaan schaatsen.quote:Op zondag 7 februari 2021 12:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen als er wel iets geregeld gaat worden voor (semi)profs.
Gooi ze allemaal in die Vd Valkhotels van de schaatsbubbel bijvoorbeeld.
Heb je alleen het publiek nog. Met tijdelijke noodverordening kan je wellicht een eind komen.
Dat theatrale verhaaltje over een sneeuwschuivende Koeman ook, waar gaat het over.quote:Op zondag 7 februari 2021 13:19 schreef maxi-mus het volgende:
Joep Schreuder staat in de sneeuw bij het PSV stadion.
Is er eens kans om die man van de tv te halen op een zondag doet de NOS het nog niet...quote:Op zondag 7 februari 2021 13:19 schreef maxi-mus het volgende:
Joep Schreuder staat in de sneeuw bij het PSV stadion.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |