quote:
Is Twitter nog te verdragen voor de gevreesde dag?quote:
Joh, zet anders gewoon even wat wintermuziek op.quote:Op zondag 7 februari 2021 00:49 schreef El-Stinho het volgende:
VI Live: bankzitter De Jong ziet concurrent wéér scoren bij winnend Sevilla
HAHAHAHAHAHHAHAHA
Misschien wordt het tijd om ook websites te gaan blokkeren?quote:Op zondag 7 februari 2021 00:49 schreef El-Stinho het volgende:
HAHAHAHAHAHHAHAHA
[ afbeelding ]
Wellicht zet ik nu Bright Eyes aan. Begin dat album steeds meer te waarderen.quote:Op zondag 7 februari 2021 00:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Joh, zet anders gewoon even wat wintermuziek op.
Ik heb nog maar hoogstens een paar tweetjes gezien. Maar zonder Eredivisievoetbal morgen verwacht ik veel hype.quote:Op zondag 7 februari 2021 00:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Is Twitter nog te verdragen voor de gevreesde dag?
Ik vraag me af of mensen die dit soort koppen schrijven nou echt zo begaan zijn met het wel en wee van Nederlandse spelers of dat ze denken dat dit kliks oplevert.quote:Op zondag 7 februari 2021 00:49 schreef El-Stinho het volgende:
HAHAHAHAHAHHAHAHA
[ afbeelding ]
Ocampos loopt wellicht een fikse enkelblessure op, Lopetegui en Bordalas maken ruzie en worden beiden met rood weggestuurd, Sevilla is hard op weg naar een nieuw CL-ticket volgend seizoen, maar hoe gaat het met Luuk de Jong?quote:Op zondag 7 februari 2021 00:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of mensen die dit soort koppen schrijven nou echt zo begaan zijn met het wel en wee van Nederlandse spelers of dat ze denken dat dit kliks oplevert.
quote:Op zondag 7 februari 2021 00:49 schreef El-Stinho het volgende:
HAHAHAHAHAHHAHAHA
[ afbeelding ]
quote:Het Kevin Strootman-effect blijft voortduren voor Genoa
Dit nummer te vaak geluisterd helaasquote:
Met een comment van The Bradge van 2 jaar geledenquote:
Ik geloof niet in weldoenerij, niemand krijgt een cent van me.quote:Op zondag 7 februari 2021 10:01 schreef Steven184 het volgende:
[ twitter ]
Waarom heeft Mani89 niet al 30k afgetikt om zijn bromance levend te houden?
Volgens mij geloven ze daar zelf al lang niet meer in. Die nemen een dag verstoring voor lief, lijkt het.quote:Op zondag 7 februari 2021 10:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
En prachtig, een laagje van 5 centimeter en heel treinennetwerk ligt plat
Elk jaar wel roepen; WE zijn optimaal voorbereid! We rijden gewoon zoals gepland.
De WITTE JASSEN-MAFFIA van de ROVERHEID wil ons OPSLUITENquote:Op zondag 7 februari 2021 10:47 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
@:Koffieplanter vindt dit vast leuk.
Nou ja, dit klopt ook wel;quote:Op zondag 7 februari 2021 10:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De WITTE JASSEN-MAFFIA van de ROVERHEID wil ons OPSLUITEN
Inderdaad, wederom een topproductie van Haagse Zaken. De witte jassen hebben Rutte en De Jonge volledig geïndoctrineerd, heel naar. Het feit dat zelfs het OMT verdeeld is, is veelzeggend. Dat er bij Van Ark moet worden genotuleerd wie en waarvan ze is vind ik dan weer grappig, opvallen met rake uitspraken doet ze in ieder geval niet.quote:Op zondag 7 februari 2021 10:47 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
@:Koffieplanter vindt dit vast leuk.
quote:Op zondag 7 februari 2021 11:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ twitter ]
Deze vent zit om half 3! nachts te kijken naar een livecam van een leeg kruispunt. Komt politie een donutje maken gaat ie erover klagen.
[ afbeelding ]
Die reageert altijd zo gepikeerd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |