Ik bedoelde dat haar pootjes maar zo'n 15 cm zijn. Gaat voor haar niet plezierig zijnquote:
https://www.weerplaza.nl/15daagse/quote:Op zondag 7 februari 2021 08:46 schreef DonDruiper het volgende:
Waar vind ik die temperatuur pluimen?
Dit dus, staat in de APV hierquote:Op zondag 7 februari 2021 07:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Nou ja, laten we voorop stellen dat de kans sowieso aanwezig is dat je hier vanuit de APV toe verplicht bent.
Maar je zal er in Nederland niet gewend aan zijn omdat het nu eenmaal niet zo vaak en langdurig vriest maar op den duur wordt de laag sneeuw een compacte ijsbaan waar je eenvoudig op je muil gaat.
quote:
Kan ook zijn dat er de hele dag geen rijden dusquote:In heel Nederland rijden tot zeker 10.00 uur geen treinen. Er zijn te veel wisselstoringen om het treinverkeer op te kunnen starten, meldt ProRail.
"Er zijn simpelweg door het hele land te veel storingen om nu een betrouwbare treindienst te kunnen rijden", zegt woordvoerder René Vegter. "Vanaf 10.00 uur gaan we kijken of we gefaseerd kunnen opstarten. Ik durf daar nu nog geen uitspraken over te doen."
https://nos.nl/artikel/23(...)-door-storingen.html
Bochten met de handremquote:Op zondag 7 februari 2021 09:03 schreef PzKpfw het volgende:
Zometeen maar even de weg op aangezien het gisteravond niet mocht.
Dat het bij jou meevalt wil niet zeggen dat het elders erg slecht weer is. Kom h ier maar eens kijkenquote:Op zondag 7 februari 2021 09:01 schreef RedFever007 het volgende:
Code rood dit dat...... Vrijwel niks hieren wanneer heft het KNMI zichzelf op. Vaccineren en testen heel het land stilgelegd voor wat sneeuw het en der
#Braddiequote:
Je mist het woordje niet of geen ofzo.quote:Op zondag 7 februari 2021 09:05 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat het bij jou meevalt wil niet zeggen dat het elders erg slecht weer is. Kom h ier maar eens kijken
Valt me op dat heel veel daken sneeuwvrij zijn maar dat de stoep voor het huis wel 30cm sneeuw erop heeft staanquote:Op zondag 7 februari 2021 09:05 schreef SnertMetChoco het volgende:
Wel gek dat door dat gestuif de straat op veel plekken wel zichtbaar is, waar het op andere plekken best diep is.
Omdat het in jouw uithoek van het land wellicht meevalt betekent niet dat het in andere delen van het land niet bar en boos kan zijnquote:Op zondag 7 februari 2021 09:01 schreef RedFever007 het volgende:
Code rood dit dat...... Vrijwel niks hieren wanneer heft het KNMI zichzelf op. Vaccineren en testen heel het land stilgelegd voor wat sneeuw het en der
Dit dusquote:Op zondag 7 februari 2021 09:06 schreef DonDruiper het volgende:
Code rood
In Oostenrijk komen ze niet meer bij van het lachen
quote:Op zondag 7 februari 2021 09:10 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Dit dusecht de zoveelste faal van het KNMI
![]()
Hier net ook een vogeltje die al heel lang hier komt. Met een vergroeid pootje. Die schuilde onder de aanbouw waar de sneeuw ook nog komt. Vogeltje zit sowieso altijd op de grond dus heb een plastic bak van de grasmaaier neergezet waar die dan eventueel in kan schuilen, met een beetje vogelvoer. Benieuwd of die het aandurft.quote:Op zondag 7 februari 2021 09:03 schreef Dagoduck het volgende:
De vogels laten zich ook niet afschrikken in de tuin:
1x roodborst
2x huismus
1x koolmees
1x merel
1x kauw
#Tuinvogeltelling2.0InDeSneeuw
Moet je maar niet in zo'n raar stukje van nederland gaan wonen. Hier in de bewoonde wereld is het zeker code rood waard geweestquote:Op zondag 7 februari 2021 09:10 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zondag 7 februari 2021 09:16 schreef INViCTuS het volgende:
Net doorheen gefietst. Man wat was dat ploeteren. Heet dat ik het heb.
Hier ligt zeker wel 15-20 cm. prima laag wel
Dit is eigenlijk wel een apart topic waard.quote:Op zondag 7 februari 2021 09:03 schreef Dagoduck het volgende:
De vogels laten zich ook niet afschrikken in de tuin:
1x roodborst
2x huismus
1x koolmees
1x merel
1x kauw
#Tuinvogeltelling2.0InDeSneeuw
Dikke kans. Staat nu op 12:00quote:Op zondag 7 februari 2021 09:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Kan ook zijn dat er de hele dag geen rijden dus
Hoe groot gaan je problemen worden als ze hard onderuit gaan en de komende week niet kunnen werken omdat ze iets gekneusd/gebroken hebben?quote:Op zondag 7 februari 2021 09:23 schreef KNAK het volgende:
Ik moet zo gaan beslissen of ik wel/niet open ga met m’n restaurant. M’n arme bezorgers op de fiets dit aandoen wel/niet.
zou denken onverantwoord, zeker als deze witte brei vanavond nog blijft liggen.
Duurde nog lang voor de eerste WeEraLaRmkneus voorbij gekomen is.quote:Op zondag 7 februari 2021 09:01 schreef RedFever007 het volgende:
Misschien eerst maar overleggen wat ze er zelf van vinden?quote:Op zondag 7 februari 2021 09:23 schreef KNAK het volgende:
Ik moet zo gaan beslissen of ik wel/niet open ga met m’n restaurant. M’n arme bezorgers op de fiets dit aandoen wel/niet.
zou denken onverantwoord, zeker als deze witte brei vanavond nog blijft liggen.
Zoldergenot.quote:
Daarom zit ik in dubio.quote:Op zondag 7 februari 2021 09:26 schreef Resistor het volgende:
[..]
Hoe groot gaan je problemen worden als ze hard onderuit gaan en de komende week niet kunnen werken omdat ze iets gekneusd/gebroken hebben?
M'n vader appt net dat hij z'n dakraam vergeten was. Hij is nu een sneeuwpop op zolder aan het makenquote:
ZolderkamerGENOTquote:
Ik deed ff een klapraam open en kreeg meteen een lading stuifsneeuw op mijn snufferdquote:
Ik woon niet in Holland, dus wat heb ik daaraan?quote:Op zondag 7 februari 2021 09:18 schreef Bocaj het volgende:
Als je de neerslagkaart van Holland bekijkt dan zitten we er precies midden in!
PRACHTIG!
Ja, totdat je door de sneeuw gaat fietsen. Partijtje heet dat je het daarvan krijgtquote:
Heb mijn skibroek maar aangetrokken voor mijn wandeling zo.quote:
't gaat toch niet gebeuren he. Een mogelijkheid tot een elfstedentocht tijdens een pandemie? De ultieme fuck you van de natuur?quote:
Een 17 jarige zelf laten beslissen is lastig. Die vinden alles spannend en geld is vaak genoeg reden. Voor hun beslissen en de juiste beslissing maken is veelal verstandiger :pquote:Op zondag 7 februari 2021 09:27 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Misschien eerst maar overleggen wat ze er zelf van vinden?
Hangt er ook vanaf waar je zit en hoe goed de doorgaande wegen zijn...
De kleine binnenwegen en woonerven kun je wel vergeten... die worden echt niet geveegd!
quote:Op zondag 7 februari 2021 09:28 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
M'n vader appt net dat hij z'n dakraam vergeten was. Hij is nu een sneeuwpop op zolder aan het maken![]()
![]()
Ze kunnen echt niet iedereen die die tocht op eigen houtje gaat schaatsen tegenhoudenquote:Op zondag 7 februari 2021 09:30 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
't gaat toch niet gebeuren he. Een mogelijkheid tot een elfstedentocht tijdens een pandemie? De ultieme fuck you van de natuur?
En wij maar denken dat 2021 beter ging wordenquote:Op zondag 7 februari 2021 09:30 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
't gaat toch niet gebeuren he. Een mogelijkheid tot een elfstedentocht tijdens een pandemie? De ultieme fuck you van de natuur?
Dit ja. Met een sneeuwstorm blijft ook daar iedereen binnenquote:Op zondag 7 februari 2021 09:30 schreef -0- het volgende:
Mensen die nu alweer klagen over het KNMI, de NS enz.
Met de huidige omstandigheden hier heb je in Noorwegen ook gewoon code rood of vergelijkbaar. En het OV is ernstig verstoord dan.
En dat geldt voor alle landen waar dit vaker voorkomt en het budget om problemen te voorkomen/bestrijden een stuk hoger ligt.
https://www.weerplaza.nl/regenradar/sneeuwradar/quote:Op zondag 7 februari 2021 09:30 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik woon niet in Holland, dus wat heb ik daaraan?
Is er ook een Nederlandse kaart?
https://nos.nl/video/2367(...)hele-nacht-door.htmlquote:Op zondag 7 februari 2021 09:32 schreef quirina het volgende:
Geen sneeuwschuiver of strooiwagen gezien hier. Kan de weg niet eens zien door de sneeuw.
Zijn de sneeuwschuivers of strooizout weer op zeker.
Hier nog niet. Ik wacht tot de wind is gaan liggenquote:
Ik hoef er niks voor te doen. Verwarming aan en het dakraam op ventilatiestandquote:Op zondag 7 februari 2021 09:38 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hier nog niet. Ik wacht tot de wind is gaan liggen
wordt kansloos hier, de sneeuw komt nog horizontaal voorbij in zowel voor als achtertuinquote:Op zondag 7 februari 2021 09:38 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hier nog niet. Ik wacht tot de wind is gaan liggen
Die trek ik straks ook aan.quote:Op zondag 7 februari 2021 09:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb mijn skibroek maar aangetrokken voor mijn wandeling zo.
quote:Op zondag 7 februari 2021 09:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hoef er niks voor te doen. Verwarming aan en het dakraam op ventilatiestand
Same herequote:Op zondag 7 februari 2021 09:39 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
wordt kansloos hier, de sneeuw komt nog horizontaal voorbij in zowel voor als achtertuin
Snap je echt niet het verschil?quote:Op zondag 7 februari 2021 09:10 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
![]()
Die hebben altijd mazzel, dus nu een keer niet.quote:Op zondag 7 februari 2021 09:43 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Zuid Limburg heeft opvallend veel pech
Genoeg sneeuw normaal gesproken, krijgen vrijwel elke winter sneeuw. Zeker in de hogere delen.quote:Op zondag 7 februari 2021 09:43 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Precies, net zoals Noord Nederland.quote:Op zondag 7 februari 2021 09:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die hebben altijd mazzel, dus nu een keer niet.
Ik weet niet hoor, maar we hebben hier ook al jaren geen pak sneeuw gezien...quote:Op zondag 7 februari 2021 09:45 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Precies, net zoals Noord Nederland.
quote:Op zondag 7 februari 2021 09:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die hebben altijd mazzel, dus nu een keer niet.
Die hadden een paark weken geleden al hun pak sneeuw op de Vaalserberg inclusief overvolle wegen vam dagtoeristen.quote:Op zondag 7 februari 2021 09:43 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Maar een paar jaar daarvoor wel.quote:Op zondag 7 februari 2021 09:47 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar we hebben hier ook al jaren geen pak sneeuw gezien...
quote:Op zondag 7 februari 2021 09:30 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
2010 lag er in Den Haag 20cm of meer. Woonde toen nog op het rijswijkseplein en heb de hele dag genoten van alle auto's die vast liepen op de weg omhoogquote:Op zondag 7 februari 2021 09:50 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Maar een paar jaar daarvoor wel.
Wat was dat, 2013 oid? Toen er meer dan 20 centimeter lag.
Ik kan mij hier in de randstad niet eens meer herinneren dat er meer dan 5cm lag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |