Zoldergenot.quote:
Daarom zit ik in dubio.quote:Op zondag 7 februari 2021 09:26 schreef Resistor het volgende:
[..]
Hoe groot gaan je problemen worden als ze hard onderuit gaan en de komende week niet kunnen werken omdat ze iets gekneusd/gebroken hebben?
M'n vader appt net dat hij z'n dakraam vergeten was. Hij is nu een sneeuwpop op zolder aan het makenquote:
ZolderkamerGENOTquote:
Ik deed ff een klapraam open en kreeg meteen een lading stuifsneeuw op mijn snufferdquote:
Ik woon niet in Holland, dus wat heb ik daaraan?quote:Op zondag 7 februari 2021 09:18 schreef Bocaj het volgende:
Als je de neerslagkaart van Holland bekijkt dan zitten we er precies midden in!
PRACHTIG!
Ja, totdat je door de sneeuw gaat fietsen. Partijtje heet dat je het daarvan krijgtquote:
Heb mijn skibroek maar aangetrokken voor mijn wandeling zo.quote:
't gaat toch niet gebeuren he. Een mogelijkheid tot een elfstedentocht tijdens een pandemie? De ultieme fuck you van de natuur?quote:
Een 17 jarige zelf laten beslissen is lastig. Die vinden alles spannend en geld is vaak genoeg reden. Voor hun beslissen en de juiste beslissing maken is veelal verstandiger :pquote:Op zondag 7 februari 2021 09:27 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Misschien eerst maar overleggen wat ze er zelf van vinden?
Hangt er ook vanaf waar je zit en hoe goed de doorgaande wegen zijn...
De kleine binnenwegen en woonerven kun je wel vergeten... die worden echt niet geveegd!
quote:Op zondag 7 februari 2021 09:28 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
M'n vader appt net dat hij z'n dakraam vergeten was. Hij is nu een sneeuwpop op zolder aan het maken![]()
![]()
Ze kunnen echt niet iedereen die die tocht op eigen houtje gaat schaatsen tegenhoudenquote:Op zondag 7 februari 2021 09:30 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
't gaat toch niet gebeuren he. Een mogelijkheid tot een elfstedentocht tijdens een pandemie? De ultieme fuck you van de natuur?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |