Heb je dat ergens opgezocht of ben je naar buiten gegaan met een meetlatje?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:57 schreef onlogisch het volgende:
Hier ligt inmiddels 0,3 centimeter.
Ja dat kloptquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
De achterdeur daarentegen, die gaat vaak wel naar buiten toe open.
je piept ook net ff 24 uur te vroeg zeg maarquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:53 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Ik vind het maar teleurstellend tot nu toe. Ligt amper wat.
Picsquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:57 schreef onlogisch het volgende:
Beast from the East.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:57 schreef onlogisch het volgende:
Een wilde gok.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je dat ergens opgezocht of ben je naar buiten gegaan met een meetlatje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan toch liever sneeuw.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Een maat van me meldt nu ijsregen net onder Eindhoven, na 2cm sneeuw.
Vanuit Eindhoven kan ik iets soortgelijks bevestigen. Het wisselt wat tussen poedersneeuw en ijzel. Per saldo een centimeter of anderhalf.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Een maat van me meldt nu ijsregen net onder Eindhoven, na 2cm sneeuw.
Inhoud van jouw koelkast.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:59 schreef Caland het volgende:
Hier ligt een klein pakje sneeuw en harde wind
[poll=1604]
Was redelijk veracht, er zit (tijdelijk) een warme luchtlaag in het zuiden van het land. Straks gaat alles ook daar weer over in sneeuw.quote:
En weinig mensen die het in kunnen rijdenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |