Leestekens... je zou wensen dat iedereen ze gebruikte.quote:Hebben mensen niks beters te doen dan mijn met deze bullshitt lastig te vallen ik weet wie hier achter zit hoor en ik voel die haat en jaloersie van jullie zo erg als je iets plaats plaats het dan goed ten eerste ben ik geen racist want ga zelf met een buitenlandse jongen dus hoe dom ben je en laat mij me leven leven zoals ik het wil en niemand die mijn kapot maak geloof me dus nogmaals ik ben geen racist maar daag me niet uit want van actie krijg je reactie !!
Huh?quote:Op zondag 7 februari 2021 21:42 schreef ChipsZak. het volgende:
Waarom heeft die persoon met wie ze appt geen simkaart in haar telefoon?
Jaloersiequote:Op zondag 7 februari 2021 21:36 schreef Aaltje1978 het volgende:
[..]
Leestekens... je zou wensen dat iedereen ze gebruikte.![]()
Verder is het volgens mij hét kenmerk van letterlijk iedere halve gare tokkie om bij elk spoortje van kritiek te roepen dat het "jaloezie" is. Ze zijn gewoon echt te retarded om te beseffen dat werkelijk niemand met een spatje verstand ooit jaloers op hen zou kunnen zijn.
Er staat ‘geen simkaart’ bovenaan de plaatjes.quote:
The plastic disease ...quote:Op zondag 7 februari 2021 21:58 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
16 was ze toch?, dat kind spoort echt niet.
Welke ziekte heeft Samant?
Je ben zeker jarloers ofzo? Dat je het niet meer ken hendelenquote:Op zondag 7 februari 2021 21:52 schreef Andromache het volgende:
Ik ga maar weer eens ontvolgen. En iets nuttigs doen. Verdiepen in quantummechanica ofzo.![]()
Ze heeft zelfs de perikelen/gate van Peter Jan Rens overtroffen qua aantal topics. Nu fakegate nog met de 88 topics en Barbie heeft de gate der gates.quote:Op zondag 7 februari 2021 22:15 schreef maily het volgende:
[..]
The gate that keeps on giving ....
#65 ....
Never ending story.....arme kids! Vind het in en in triest voor hun. Je moeder zo te zien hoeresloere!quote:Op zondag 7 februari 2021 22:15 schreef maily het volgende:
[..]
The gate that keeps on giving ....
#65 ....
Nou ja, je kan niet echt zeggen dat ze een saai leven heeft. Gebeurt elke dag wel wat. Vergeleken met haar hebben wij waarschijnlijk allemaal maar een heel saai en gezapig leven (ik althans wel). Schijnbaar zijn we daar allemaal jaloers opquote:
Ik weet niet of je een grap maakt, maar zo gaat de tekst toch helemaal niet?quote:Op zondag 7 februari 2021 22:48 schreef Woonbootjes het volgende:
Daar is een liedje van
ik leef mijn leven zoals ik dat wil ik bedoel me toch ook niet met jou zaken 😃
Exact. De rolverdeling is duidelijk.quote:Op zondag 7 februari 2021 14:53 schreef Aaltje1978 het volgende:
[..]
Dit ene zinnetje vertelt je echt alles wat je over die relatie moet weten.
Ik denk een IQ van 60. Misschien zelfs nog lager.quote:Op zondag 7 februari 2021 21:58 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
16 was ze toch?, dat kind spoort echt niet.
Welke ziekte heeft Samant?
Ik leef m'n leven, zoals ik dat wilquote:Op maandag 8 februari 2021 16:31 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik weet niet of je een grap maakt, maar zo gaat de tekst toch helemaal niet?
Ja, deze tekst klopt wel. Lijkt niet op wat je eerder schreefquote:Op maandag 8 februari 2021 17:42 schreef Woonbootjes het volgende:
[..]
Ik leef m'n leven, zoals ik dat wil
Ik bemoei me toch ook niet met een ander
Ik leef m'n leven, zoals ik dat wil
Laat me gaan voordat ik nu toch verander
Laat mij nu gaan, laat mij nu gaan
Dacht toepasselijk op Kely Wand😀
Dat zal wel """ingefluisterd""" zijnquote:Op maandag 8 februari 2021 19:06 schreef amaranta het volgende:
Naomi heeft een filmpje geplaatst op haar stories (?) en daarop spelen 2 kinderen in de sneeuw. Ik weet niet of het meisje A. is, of dat het meisje de dochter is van Priscilla is. Maar daarna komt M. in beeld en die noemt Naomi “mammie”.
Of hij noemt haar gewoon mammie omdat hij daar zin in heeft?quote:Op maandag 8 februari 2021 19:13 schreef maily het volgende:
[..]
Dat zal wel """ingefluisterd""" zijn
Zo van "ik heet Naomi" , en dat is te moeilijk voor het kind. "Noem me dan maar mammie."
Volgens mij is dat wel A. Ze zegt ook Lien tegen haar.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:06 schreef amaranta het volgende:
Naomi heeft een filmpje geplaatst op haar stories (?) en daarop spelen 2 kinderen in de sneeuw. Ik weet niet of het meisje A. is, of dat het meisje de dochter is van Priscilla is. Maar daarna komt M. in beeld en die noemt Naomi “mammie”.
Klopt. Ik had niet door dat het filmpje nog door ging.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:37 schreef Lief17 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat wel A. Ze zegt ook Lien tegen haar.
Geen idee joh, heb het filmpje ook niet gehoord.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:25 schreef amaranta het volgende:
[..]
Of hij noemt haar gewoon mammie omdat hij daar zin in heeft?
Als ze nu eens haar ordinaire bek dichthoudt dan zal het al veel schelen met die "bedreigingen". Na die taal die ze gisteren liet zien wordt maar weer eens duidelijk wat een ordinair stuk vreten het is.quote:Op maandag 8 februari 2021 21:30 schreef bloempje-moi het volgende:
Wat is dit nou weer?
[ afbeelding ]
Paniekquote:Op maandag 8 februari 2021 21:30 schreef bloempje-moi het volgende:
Wat is dit nou weer?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, dat is juist het nummer waar de bedreigingen vandaan komen die Samantha krijgt.quote:[
Staat het 06-nr van Sam er ook op onderaan?!
Dat jochie woont toch ook best lang bij zn vader? Soms groeit dat zo he. De titel mama of papa kun je ook gewoon verdienen.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:38 schreef Brybry het volgende:
Vind het nogal wat.....mama genoemd worden door je stiefkind. Bedoel, Samantha is nou niet bepaald "mama" te noemen maar dit vind ik wel iets ver gaan hoor.
Behoorlijk hersenloos idd, ja. Die hele strijd moet je toch überhaupt niet aan willen gaan, dat is alleen om Samantha te zieken. 'Kijk eens, jouw kind noemt mij nu mama'. We geven allemaal wel flink op Samantha af, maar die Naomi is ook maar een kansloze pick-me.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:38 schreef Brybry het volgende:
Vind het nogal wat.....mama genoemd worden door je stiefkind. Bedoel, Samantha is nou niet bepaald "mama" te noemen maar dit vind ik wel iets ver gaan hoor.
Ik vond het anders vrij spontaan allemaal. En ze is vooralsnog meer moeder voor hem dan “Hier-heb-je-een-Nintendo-Switch-voor-Sinterklaas-kijk mij-een-goede-moeder-zijn”....quote:Op maandag 8 februari 2021 21:42 schreef Aaltje1978 het volgende:
[..]
Behoorlijk hersenloos idd, ja. Die hele strijd moet je toch überhaupt niet aan willen gaan, dat is alleen om Samantha te zieken. 'Kijk eens, jouw kind noemt mij nu mama'. We geven allemaal wel flink op Samantha af, maar die Naomi is ook maar een kansloze pick-me.
Ik heb gebeld en er werd opgenomen met ja rolf hier? Toen ging hij schelden omdat ik niets zeiquote:
Het komt straks nog zo ver dat iemand haar echt wat aan doet met haar gedrag En dan loopt ze natuurlijk weer te janken dat ze is mishandeld.quote:Op maandag 8 februari 2021 21:30 schreef bloempje-moi het volgende:
Wat is dit nou weer?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rolf tangel? Misschien is het wel de vriendin van Rolf die haar dat bericht heeft gestuurd?quote:Op maandag 8 februari 2021 23:18 schreef KersenKiller het volgende:
[..]
Ik heb gebeld en er werd opgenomen met ja rolf hier? Toen ging hij schelden omdat ik niets zei
Ik heb toch een beetje mijn twijfels bij het hele circus sinds die FIOD-rapporten naar Jeugdzorg.quote:Ik vond het anders vrij spontaan allemaal. En ze is vooralsnog meer moeder voor hem dan “Hier-heb-je-een-Nintendo-Switch-voor-Sinterklaas-kijk mij-een-goede-moeder-zijn”....
Ik ook, maar er lijkt niets gebeurd te zijn (Milano woont daar nog steeds lijkt het en daarnaast hebben ze overigens ook geen (taak)straf gehad oid nadat ze even opgesloten zaten). Waren die rapporten echt?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 01:02 schreef Aaltje1978 het volgende:
[..]
Ik heb toch een beetje mijn twijfels bij het hele circus sinds die FIOD-rapporten naar Jeugdzorg.
Dat FIOD-verhaal geeft idd twijfel, de echtheid van die jeugdzorgrapporten daarentegen geloof ik niet zo in.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 01:02 schreef Aaltje1978 het volgende:
[..]
Ik heb toch een beetje mijn twijfels bij het hele circus sinds die FIOD-rapporten naar Jeugdzorg.
Vooral triest. En iedereen maar lachenquote:Op maandag 8 februari 2021 17:39 schreef Aaltje1978 het volgende:
Borderline in combinatie met zwakbegaafdheid. Echt een funeste combi.
Naomi is inderdaad een kansloze maar ik kan me indenken dat het Samant geen reet kan schelen dat haar kind iemand anders mama noemt.quote:Op maandag 8 februari 2021 21:42 schreef Aaltje1978 het volgende:
[..]
Behoorlijk hersenloos idd, ja. Die hele strijd moet je toch überhaupt niet aan willen gaan, dat is alleen om Samantha te zieken. 'Kijk eens, jouw kind noemt mij nu mama'. We geven allemaal wel flink op Samantha af, maar die Naomi is ook maar een kansloze pick-me.
Sorry hoor maar als iemand haar iets aan doet is dat fout en mishandeling.quote:Op maandag 8 februari 2021 23:51 schreef Sumpie het volgende:
[..]
Het komt straks nog zo ver dat iemand haar echt wat aan doet met haar gedrag En dan loopt ze natuurlijk weer te janken dat ze is mishandeld.
Dat ben ik met je eens, maar we weten ook allemaal in wat voor kringen ze zich begeeft en dat dit een keer gaat gebeuren omdat ze de verkeerde tegen het opgefokte anabolenlijf loopt. Het is en blijft gewoon triest.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:17 schreef Budabuddumbam het volgende:
[..]
Sorry hoor maar als iemand haar iets aan doet is dat fout en mishandeling.
ook al heeft ze zelf een grote bek of wat dan ook. van een ander blijf je af.
Toch denk ik dat zij eerder een pomper geeft dan dat ze hem ontvangt.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:17 schreef Budabuddumbam het volgende:
[..]
Sorry hoor maar als iemand haar iets aan doet is dat fout en mishandeling.
ook al heeft ze zelf een grote bek of wat dan ook. van een ander blijf je af.
Precies. En zei Gerrit ook niet dat er dirt over Naomi was?quote:Gerrit heeft meerdere keren de echtheid bevestigd. Al geloof ik niet alles van hem als hij op dat moment Samantha had kunnen beschuldigen van papieren vervalsen had hij het gedaan. Maar hij bleef erbij dat r echt was
Jeetje, nou dan is het écht echte liefde hoorquote:Op woensdag 10 februari 2021 13:11 schreef Duiker64 het volgende:
De Ditjes en Datjes heeft weer een mooi artikel : https://www.ditjesendatje(...)fpJ2Buk3lJm-9qhg9bos
Barbie: ‘Dit is de ECHTE vader van Angelo’
Het is nog maar net voorbij tussen Samantha de Jong en Gerrit, maar ze heeft haar hart alweer verloren aan een nieuwe vlam. Eerder liet Samantha men al kennis maken met haar nieuwe liefde. Nu blijkt dat hij de vader van haar zoontje Angelo is.
Toen Samantha haar nieuwe liefde aan de wereld liet zien, werd er direct op los gespeculeerd dat hij de vader van de kleine Angelo zou zijn. Nu bevestigt Samantha deze geruchten aan Story.
‘Hij is prachtig’
,,Ik heb altijd geweten dat hij de vader is”, vertelt Samantha aan Story. De realityster onthult vorig jaar rond dezelfde tijd ook een relatie te hebben gehad met Gilly. Toen zij zwanger bleek, wist ze direct dat de baby niet van Gerrit, maar van Gilly was. Toch bleef zij bij Gerrit en maakten zij plannen om te gaan trouwen.
,,Ik had niet verwacht Gilly ooit nog te zien”, vertelt Samantha. Toen uit een DNA-test bleek dat Gerrit zeker weten niet de vader was, keek Samantha niet verrast op. ,,Angelo’s vader is van Marokkaanse afkomst en ons zoontje wordt elke dag donkerder. Hij is echt prachtig.”
Jeugdzorg
Toen de relatie van Samantha en Gerrit klapte en er zelfs sprake was van huiselijk geweld, nam Samantha contact op met Jeugdzorg. Sindsdien woont de kleine Angelo bij een pleeggezin, maar Samantha krijgt hem regelmatig te zien. Kort daarna bloeide ook het contact met Gilly weer op.
,,In eerste instantie alleen telefonisch. (…) Onze gesprekken voelden heel goed aan. Ik kon alles met hem delen. Mijn gevoelens, mijn frustraties. Dat vind ik heel waardevol. Hij kan echt goed luisteren.”
Samantha vertelt over het mooie moment dat Gilly zijn zoon voor het eerst ontmoette. ,,Dat was heel bijzonder. Ik legde Angelo in zijn armen en het was liefde op het eerste gezicht”.
Samenwonen
Samantha en Gilly wonen inmiddels samen in Gouda. Zij hoopt op een goede afloop met deze man. ,,Mijn droom is om met zijn drietjes een echt gezin te vormen.”
Ze ziet de toekomst rooskleurig in. ,,Ik ben zo blij dat Gilly en ik samen zijn. Ik hou van hem. En hij houdt van mij. We kunnen niet wachten totdat Angelo echt weer dagelijks bij ons is.”
Helaas kunnen Angelo’s ouders hem niet zien wanneer zij zouden willen. ,,We zien hem één keer per week.”
Samantha wacht geduldig af tot Angelo weer ‘definitief terug is’. ,,Die rechtszaak zal hopelijk snel plaatsvinden. En dan is alles zoals het moet zijn.”
Voor meer drama geen plek in haar nieuwe leven. ,,Ik heb echt het gevoel dat ik aan het begin van een mooie nieuwe periode in mijn leven sta. En ik ben niet van plan om dat te gaan verpesten.”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, want zeggen dat ze met de andere kinderen erbij een gezin wil vormen is echt zinvol... dat is totaal kansloos, gaat niet meer gebeuren en is alleen maar olie op het vuur bij degenen die nu voor de 2 oudsten zorgen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:29 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
Die andere 2 kindjes tellen niet meer mee dan
Ik denk dat ze toch wel weet dat ze die nooit meer terug krijgt. Die zijn al jaren weg, die gaan ze echt niet meer terugplaatsen bij haar: hoe stabiel ze ook zou zijn, het is niet in het belang van de kinderen om ze dan weer te gaan ontwortelen. Bovendien weet je bij Barbie nooit wanneer het weer mis gaat. Ze was met Gerrit ook een poosje op de rails en opeens binnen een paar dagen stond de hele boel alsnog weer op z'n kop.quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:29 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
Die andere 2 kindjes tellen niet meer mee dan
Eerst maar eens laten zien hoe stabiel de relatie is ...quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:18 schreef Aaltje1978 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze toch wel weet dat ze die nooit meer terug krijgt. Die zijn al jaren weg, die gaan ze echt niet meer terugplaatsen bij haar: hoe stabiel ze ook zou zijn, het is niet in het belang van de kinderen om ze dan weer te gaan ontwortelen. Bovendien weet je bij Barbie nooit wanneer het weer mis gaat. Ze was met Gerrit ook een poosje op de rails en opeens binnen een paar dagen stond de hele boel alsnog weer op z'n kop.
Bij Angelo heeft ze denk ik de hoop dat ze hem nog wel terug kan krijgen, die is nog maar kort weg.
Ik denk dat zelf (h)erkennen dat je op dat moment niet voor je kind kunt zorgen en zelf jeugdzorg bellen meer credits waard is dan maar vast blijven houden aan je kind en het in situaties brengen die gevaarlijk zijn voor je kind.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:18 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Hoe krijgt ze angelo dan terug . Ik heb geen idee hoe zoiets werkt. 1x per week je moeder zien dan bouw je toch geen band op. Hoezo breng je je eigen kind naar jeugd zorg ik snap dat niet.
Dat denk ik juist niet.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:32 schreef JaneDoe het volgende:
Mijn god, ze woont alweer samen!
En lijkt mij stug dat ze Angelo weer terug krijgt aangezien Jeugdzorg een uhp al overwoog toen ze nog zwanger was en zijzelf kort na de geboorte hem alsnog heeft afgestaan. Ze heeft ze gewoon in de kaart gespeeld door te zeggen dat ze niet voor hem kan zorgen.
Ja ja.. net zoals ze nu, amper anderhalve maand later, laat zien dat volgens haar het vermogen om haar kind op te voeden afhangt van het feit of ze een man aan haar zijde heeft of niet.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat denk ik juist niet.
Daarmee heeft ze vooral laten zien dat ze wel wist dat ze jeugdzorg moest inschakelen toen ze niet voor hem kon zorgen.
Als ze hem ooit terugkrijgt dan is dat waarschijnlijk juist omdat ze zelf jeugdzorg heeft gebeld dat ze niet voor hem kon zorgen. Als ze dat niet gedaan had en ze hadden hem zwaar verwaarloosd bij haar weg moeten halen was de kans dat ze hem ooit terug zou kunnen krijgen veel kleiner.
Niet dat ik die kans nu wel groot acht, maar als het gebeurt dan is het waarschijnlijk vooral dankzij haar eigen telefoontje naar jeugdzorg.
Ik heb toen in een reactie van iemand gelezen dat ze in Gouda toen in kliniek heeft gezeten en dat haar moeder haar vaak bezocht toenquote:Op woensdag 10 februari 2021 14:36 schreef Aaltje1978 het volgende:
Ja, en dan nog in Gouda of all places! Terwijl haar hele leven plus kinderen in Scheveningen ligt.
Post 160quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:33 schreef AgnesGru het volgende:
Huh woont Sam al samen??!! Hoe, wat, waar hebben jullie dat gelezen?
Ze heeft zichzelf weer op het toilet gefotografeerd met een nieuw setje kleding aan en het lijkt alsof er Gerrit op haar pols getatoeëerd staat
Gilly zal wel uit Gouda komen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:55 schreef Woonbootjes het volgende:
[..]
Ik heb toen in een reactie van iemand gelezen dat ze in Gouda toen in kliniek heeft gezeten en dat haar moeder haar vaak bezocht toen
En daar een huisje hebben.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:57 schreef Aaltje1978 het volgende:
[..]
Gilly zal wel uit Gouda komen.
Goudse Gilly.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:57 schreef Aaltje1978 het volgende:
[..]
Gilly zal wel uit Gouda komen.
Het zou me zelfs niet verbazen als zijn naam (bijnaam?) "Gilly" daar vandaan komt, want dat lijkt me geen Marokkaanse naam.... van Gouda naar Gilded (Engels voor verguld) naar Gilly zijn echter maar een paar kleine stappen als het op bijnamen gaat.quote:
Verguld ... ik ga de grap niet maken, maar dat is dan wel weer typisch iets voor Samanda ...quote:Op woensdag 10 februari 2021 17:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zou me zelfs niet verbazen als zijn naam (bijnaam?) "Gilly" daar vandaan komt, want dat lijkt me geen Marokkaanse naam.... van Gouda naar Gilded (Engels voor verguld) naar Gilly zijn echter maar een paar kleine stappen als het op bijnamen gaat.
Wat zullen die er allemaal van denken zijn toch ook op kraamvisite geweest enzo het is ook hun kleinzoon. Zo triest voor de kinderen en eigenijk ook voor Samanthaquote:Op woensdag 10 februari 2021 16:55 schreef Woonbootjes het volgende:
[..]
Ik heb toen in een reactie van iemand gelezen dat ze in Gouda toen in kliniek heeft gezeten en dat haar moeder haar vaak bezocht toen
In wat voor kliniek zou ze zitten dan? Dat je er in het weekend op los mag gaan?quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:54 schreef Woonbootjes het volgende:
Het is wel opvallend dat je Samantha door de weeks niet ziet met filmpjes etc etc zou ze in de kliniek zitten en in het weekend bij Goudse Gilly ?
Misschien werkt ze gewoon in de fabriek door de week, kip plukken ofzo,quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:23 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
In wat voor kliniek zou ze zitten dan? Dat je er in het weekend op los mag gaan?
Maar het viel mij ook wel op ja.
Maar nu heeft ze een "goudhaantje" @Leandraquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:25 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Misschien werkt ze gewoon in de fabriek door de week, kip plukken ofzo,
quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:25 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Misschien werkt ze gewoon in de fabriek door de week, kip plukken ofzo,
Idd die tattooquote:Op woensdag 10 februari 2021 16:33 schreef AgnesGru het volgende:
Huh woont Sam al samen??!! Hoe, wat, waar hebben jullie dat gelezen?
Ze heeft zichzelf weer op het toilet gefotografeerd met een nieuw setje kleding aan en het lijkt alsof er Gerrit op haar pols getatoeëerd staat
Kan ook gewoon dat ie een Nederlandse moeder heeft en dat z'n Marokkaanse pa er al vandoor was voor zijn geboorte. En dat moeders hem dus gewoon een niet-Arabische naam heeft gegeven. Ik ken ook een paar van die jongens, die hebben ook allemaal Nederlandse namen.quote:Het zou me zelfs niet verbazen als zijn naam (bijnaam?) "Gilly" daar vandaan komt, want dat lijkt me geen Marokkaanse naam.... van Gouda naar Gilded (Engels voor verguld) naar Gilly zijn echter maar een paar kleine stappen als het op bijnamen gaat.
quote:Op woensdag 10 februari 2021 17:34 schreef maily het volgende:
[..]
Verguld ... ik ga de grap niet maken, maar dat is dan wel weer typisch iets voor Samanda ...
Zou 'ie voluit Gilbert heten?quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:10 schreef Aaltje1978 het volgende:
[..]
Kan ook gewoon dat ie een Nederlandse moeder heeft en dat z'n Marokkaanse pa er al vandoor was voor zijn geboorte. En dat moeders hem dus gewoon een niet-Arabische naam heeft gegeven. Ik ken ook een paar van die jongens, die hebben ook allemaal Nederlandse namen.
En dat baseer je allemaal op het feit dat ze deze week alleen maandagmorgen een foto geplaatst heeft?quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:09 schreef Woonbootjes het volgende:
Doordeweeks Dagbesteding GGZ en in het Weekend naar Familie dat staat er bij de GGZ in crisis situatie dus zou best kunnen
Ik zeg dat het best zou kunnen dat het zo is !!quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat baseer je allemaal op het feit dat ze deze week alleen maandagmorgen een foto geplaatst heeft?
Want vorige week werden er gewoon foto's gepost.
Maar goed, maakt niet uit wat ze doet: Foto's en filmpjes posten betekent dat ze commentaar krijgt en als ze 2 dagen niet gepost heeft zit ze doordeweeks in een GGZ-instelling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |