Ja, maar Mr. Habibi is ook niet heel donker. Daarom betwijfel ik het of Angelo zijn kind is.quote:Op zondag 7 februari 2021 13:41 schreef hollander87 het volgende:
Dat bonuskind is toch veel te blank om van Habibi te zijn....Die is zo blank, die kan nog van Gerrit zijn
Plottwistquote:Op zondag 7 februari 2021 13:41 schreef hollander87 het volgende:
Dat bonuskind is toch veel te blank om van Habibi te zijn....Die is zo blank, die kan nog van Gerrit zijn
quote:Op zondag 7 februari 2021 13:33 schreef bloempje-moi het volgende:
Oh god! Ze zet een foto op Insta van dat kind met de tekst
'samantha_de_jong29 Is ze niet knapppp loveyouu kleine prinses mijn bonus kind samen met @:shalinamariesande 💯& me mannetje ❤️'
Ik maak geen screenshot, ook al is die foto snel weg, want dat meisje hoeft hier niet te staan. Maar dwepen met een 'bonusdochter' terwijl je eigen drie kinderen het huis uit zijn geplaatst. Hoe kan ze dit doen? Als mens, als moeder. Hoe kun je dit uit je vingers krijgen?
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Iets zegt mij dat Samantha en de dame met / en het kind al langer kennen. Mogelijk al voordat de vader in beeld kwam. Blijkbaar nemen ze het niet zo nauw om met elkaars mannen te gaan. Gerrit was er toch ook prima ok mee toen hij dacht dat zijn beste vriend de vader van Angelo was?quote:Op zondag 7 februari 2021 14:46 schreef amaranta het volgende:
Als die shalali shalala ook maar een halve hersencel heeft dan houdt ze haar dochter mijlenver bij Samanda vandaan.
Dus papa is nét uit de bak. Die gaat op bezoek bij wat blijkbaar zijn nieuwe vriendin is. Die gedurende 9 maanden samenwoonde met een zwaan. En die vervolgens foto’s van jouw kind op insta zet.
De meeste mensen wachten maanden tot ze hun nieuwe partner voorstellen aan kun kind en andersom....
Dit ene zinnetje vertelt je echt alles wat je over die relatie moet weten.quote:Hij wil haar niet likken, maar wel gepijpt worden.
Ja, Samantha en die Shalinamariesande kennen elkaar al langer. Zij zat destijds ook heel fel te reageren in de reacties op één van Gerrit's live-video's, daar verdedigde ze Samantha echt met hand en tand. Dus die twee zijn al langer bevriend. Shalinamariesande heeft kennelijk ook een kind van die bajesklant en waarschijnlijk heeft ze 'm "gezellig" doorgeschoven naar Samantha en vindt ze het nog leuk ook dat Sam nu óók een kind van 'm heeft. Omdat het hun waarschijnlijk nog meer zusjes maakt als ze allebei zijn babymama zijn of zo.quote:Iets zegt mij dat Samantha en de dame met / en het kind al langer kennen. Mogelijk al voordat de vader in beeld kwam. Blijkbaar nemen ze het niet zo nauw om met elkaars mannen te gaan. Gerrit was er toch ook prima ok mee toen hij dacht dat zijn beste vriend de vader van Angelo was?
Dit vermoed ik ook ja. De derde persoon op Marie's profielfoto, is dat een ander kind? Dan dus ook van een andere vader? En was hier nou een relatie met Wil Vink?quote:Op zondag 7 februari 2021 14:56 schreef Aaltje1978 het volgende:
[..]
Ja, Samantha en die Shalinamariesande kennen elkaar al langer. Zij zat destijds ook heel fel te reageren in de reacties op één van Gerrit's live-video's, daar verdedigde ze Samantha echt met hand en tand. Dus die twee zijn al langer bevriend. Shalinamariesande heeft kennelijk ook een kind van die bajesklant en waarschijnlijk heeft ze 'm "gezellig" doorgeschoven naar Samantha en vindt ze het nog leuk ook dat Sam nu óók een kind van 'm heeft. Omdat het hun waarschijnlijk nog meer zusjes maakt als ze allebei zijn babymama zijn of zo.
Lijkt men niet helemaal te snappen, hier een voorbeeld uit de praktijk:quote:Op zondag 7 februari 2021 15:11 schreef JaneDoe het volgende:
Even iets hè... Want ik zie hier elke keer voorbij komen dat mensen zeggen dat die of die de vader niet kan zijn omdat een kindje te donker of te licht zou zijn..
Jullie weten toch wel dat genetische factoren niet op die manier hoeven te werken? Kinderen van een zelfde ouderpaar hebben ook vaak niet eens dezelfde tint, zeker als er verder in de familie nog meer verschillende achtergronden zijn. Als ik alleen al naar mijn eigen familie kijk, komt er van alles voorbij in het geval van volle broers en zussen.
Maw, een half Marokkaans (?) kindje hoeft dus per se qua huidkleur een exacte mix van de twee ouders te zijn, maar kan meer naar één van de twee neigen. Of zelfs nog donkerder. Valt me eigenlijk tegen dat men dat hier niet schijnt te weten.
quote:Op zondag 7 februari 2021 15:11 schreef JaneDoe het volgende:
Even iets hè... Want ik zie hier elke keer voorbij komen dat mensen zeggen dat die of die de vader niet kan zijn omdat een kindje te donker of te licht zou zijn..
Jullie weten toch wel dat genetische factoren niet op die manier hoeven te werken? Kinderen van een zelfde ouderpaar hebben ook vaak niet eens dezelfde tint, zeker als er verder in de familie nog meer verschillende achtergronden zijn. Als ik alleen al naar mijn eigen familie kijk, komt er van alles voorbij in het geval van volle broers en zussen.
Maw, een half Marokkaans (?) kindje hoeft dus per se qua huidkleur een exacte mix van de twee ouders te zijn, maar kan meer naar één van de twee neigen. Of zelfs nog donkerder. Valt me eigenlijk tegen dat men dat hier niet schijnt te weten.
quote:Op zondag 7 februari 2021 15:14 schreef Brybry het volgende:
[..]
Lijkt men niet helemaal te snappen, hier een voorbeeld uit de praktijk:
Moeder, blond en blank
Vader , negroïde
Kinderen: 2x blond met blauwe ogen, zo wit als sneeuw
1x donker getint en zwart haar
1x Donderblond, heel licht tintje en groene ogen.
Het kan alle kanten op.
Precies!quote:Op zondag 7 februari 2021 15:14 schreef Brybry het volgende:
[..]
Lijkt men niet helemaal te snappen, hier een voorbeeld uit de praktijk:
Moeder, blond en blank
Vader , negroïde
Kinderen: 2x blond met blauwe ogen, zo wit als sneeuw
1x donker getint en zwart haar
1x Donderblond, heel licht tintje en groene ogen.
Het kan alle kanten op.
Estelle ziet er inmiddels wel uit als de zus van Samant. Of andersom. Dat is een beetje lastig te formuleren.quote:Op zondag 7 februari 2021 16:14 schreef Leandra het volgende:
Je hoeft alleen maar naar de kinderen van Ruud Gullit te kijken om te zien dat kinderen soms compleet verschillende kleuren hebben;
[ afbeelding ]
En ook de lichtste kinderen van Gullit kunnen toch weer donkere kinderen krijgen als ze zelf kinderen krijgen, ook met een blanke partner.
Bij mijn vriend in de familie is het zo dat het blonde haar en blauwe ogen een generatie heeft overgeslagen. Opa en oma zijn/waren blond met blauwe ogen, zoon (vader) donkere haren met donkere ogen en de moeder van mijn vriend idem dito. Mijn vriend en zijn zus hebben echter blond haar en blauwe ogen.quote:Op zondag 7 februari 2021 17:22 schreef vencodark het volgende:
Ik ken ook kinderen van een donkere moeder en blanke (roodharig zelfs) vader. Van de 3 hebben er 2 een licht kleurtje en 1 is hartstikke blank.
Of 2 blanke ouders die samen een relatief ‘donkerwit’ kind krijgen.Blank, maar wel een soort ‘laagje’ alsof de vader getint had kunnen zijn.
Ik denk dat het met deze kerel ook hooguit een paar weken duurt, langer echt niet.quote:Het is overigens ook dieptriest dat Samanda niet even alleen kan zijn. Ze gaat echt van het ene kansloze figuur naar de ander. En geen van hen - behalve Gerrit misschien - heeft echt een positieve uitwerking op haar.
Ze kijkt ook zo blij..quote:Op zondag 7 februari 2021 19:34 schreef bloempje-moi het volgende:
Nu een video in haar Stories met het meisje dat moet dansen op Barbie-girl 'voor Samantha'. Arm kind.
Inderdaad.... Reactie van haar moeder op de video":quote:
Niet gezien maar bij voorbaat alquote:Op zondag 7 februari 2021 19:34 schreef bloempje-moi het volgende:
Nu een video in haar Stories met het meisje dat moet dansen op Barbie-girl 'voor Samantha'. Arm kind.
Jezus ....quote:Op zondag 7 februari 2021 19:38 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Inderdaad.... Reactie van haar moeder op de video":
'ja in opleiding 🤣wat is ze lekker kind van ons samen @:samantha_de_jong29 voor altijd❤️❤️❤️❤️ alleen maar liefde 😘😘'
quote:Op zondag 7 februari 2021 20:17 schreef Aaltje1978 het volgende:
Sam is ook weer lekker bezig:
https://ibb.co/CwdwsQP
https://ibb.co/zx7m62J
https://ibb.co/Dz95RSm
Niveautje weer.
Teringjantjequote:Op zondag 7 februari 2021 20:17 schreef Aaltje1978 het volgende:
Sam is ook weer lekker bezig:
https://ibb.co/CwdwsQP
https://ibb.co/zx7m62J
https://ibb.co/Dz95RSm
Niveautje weer.
Ze zegt ‘Gore kanjer negerin’. Misschien een flinke vrouw.quote:Op zondag 7 februari 2021 20:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Teringjantje![]()
Pluspuntje: haar met kanker schelden is wel op een mooie manier geëvolueerd..... maar goed, zul je zien dat "kanjer" over een paar jaar een lelijk woord is, net als deugen
ja maar...quote:Op zondag 7 februari 2021 21:25 schreef Lief17 het volgende:
Echt, kunnen ze Samantha opsluiten en de sleutel weggooien?
quote:Op zondag 7 februari 2021 21:29 schreef praadje het volgende:
Nou, we kunnen aan het einde van dit weekend wel concluderen dat Samant weer een heerlijk manisch doorgesnoven weekendje heeft gehad. Lekker bezig meid, top
quote:Hebben mensen niks beters te doen dan mijn met deze bullshitt lastig te vallen ik weet wie hier achter zit hoor en ik voel die haat en jaloersie van jullie zo erg als je iets plaats plaats het dan goed ten eerste ben ik geen racist want ga zelf met een buitenlandse jongen dus hoe dom ben je en laat mij me leven leven zoals ik het wil en niemand die mijn kapot maak geloof me dus nogmaals ik ben geen racist maar daag me niet uit want van actie krijg je reactie !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |