Ik heb toen in een reactie van iemand gelezen dat ze in Gouda toen in kliniek heeft gezeten en dat haar moeder haar vaak bezocht toenquote:Op woensdag 10 februari 2021 14:36 schreef Aaltje1978 het volgende:
Ja, en dan nog in Gouda of all places! Terwijl haar hele leven plus kinderen in Scheveningen ligt.
Post 160quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:33 schreef AgnesGru het volgende:
Huh woont Sam al samen??!! Hoe, wat, waar hebben jullie dat gelezen?
Ze heeft zichzelf weer op het toilet gefotografeerd met een nieuw setje kleding aan en het lijkt alsof er Gerrit op haar pols getatoeëerd staat
Gilly zal wel uit Gouda komen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:55 schreef Woonbootjes het volgende:
[..]
Ik heb toen in een reactie van iemand gelezen dat ze in Gouda toen in kliniek heeft gezeten en dat haar moeder haar vaak bezocht toen
En daar een huisje hebben.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:57 schreef Aaltje1978 het volgende:
[..]
Gilly zal wel uit Gouda komen.
Goudse Gilly.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:57 schreef Aaltje1978 het volgende:
[..]
Gilly zal wel uit Gouda komen.
Het zou me zelfs niet verbazen als zijn naam (bijnaam?) "Gilly" daar vandaan komt, want dat lijkt me geen Marokkaanse naam.... van Gouda naar Gilded (Engels voor verguld) naar Gilly zijn echter maar een paar kleine stappen als het op bijnamen gaat.quote:
Verguld ... ik ga de grap niet maken, maar dat is dan wel weer typisch iets voor Samanda ...quote:Op woensdag 10 februari 2021 17:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zou me zelfs niet verbazen als zijn naam (bijnaam?) "Gilly" daar vandaan komt, want dat lijkt me geen Marokkaanse naam.... van Gouda naar Gilded (Engels voor verguld) naar Gilly zijn echter maar een paar kleine stappen als het op bijnamen gaat.
Wat zullen die er allemaal van denken zijn toch ook op kraamvisite geweest enzo het is ook hun kleinzoon. Zo triest voor de kinderen en eigenijk ook voor Samanthaquote:Op woensdag 10 februari 2021 16:55 schreef Woonbootjes het volgende:
[..]
Ik heb toen in een reactie van iemand gelezen dat ze in Gouda toen in kliniek heeft gezeten en dat haar moeder haar vaak bezocht toen
In wat voor kliniek zou ze zitten dan? Dat je er in het weekend op los mag gaan?quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:54 schreef Woonbootjes het volgende:
Het is wel opvallend dat je Samantha door de weeks niet ziet met filmpjes etc etc zou ze in de kliniek zitten en in het weekend bij Goudse Gilly ?
Misschien werkt ze gewoon in de fabriek door de week, kip plukken ofzo,quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:23 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
In wat voor kliniek zou ze zitten dan? Dat je er in het weekend op los mag gaan?
Maar het viel mij ook wel op ja.
Maar nu heeft ze een "goudhaantje" @Leandraquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:25 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Misschien werkt ze gewoon in de fabriek door de week, kip plukken ofzo,
quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:25 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Misschien werkt ze gewoon in de fabriek door de week, kip plukken ofzo,
Idd die tattooquote:Op woensdag 10 februari 2021 16:33 schreef AgnesGru het volgende:
Huh woont Sam al samen??!! Hoe, wat, waar hebben jullie dat gelezen?
Ze heeft zichzelf weer op het toilet gefotografeerd met een nieuw setje kleding aan en het lijkt alsof er Gerrit op haar pols getatoeëerd staat
Kan ook gewoon dat ie een Nederlandse moeder heeft en dat z'n Marokkaanse pa er al vandoor was voor zijn geboorte. En dat moeders hem dus gewoon een niet-Arabische naam heeft gegeven. Ik ken ook een paar van die jongens, die hebben ook allemaal Nederlandse namen.quote:Het zou me zelfs niet verbazen als zijn naam (bijnaam?) "Gilly" daar vandaan komt, want dat lijkt me geen Marokkaanse naam.... van Gouda naar Gilded (Engels voor verguld) naar Gilly zijn echter maar een paar kleine stappen als het op bijnamen gaat.
quote:Op woensdag 10 februari 2021 17:34 schreef maily het volgende:
[..]
Verguld ... ik ga de grap niet maken, maar dat is dan wel weer typisch iets voor Samanda ...
Zou 'ie voluit Gilbert heten?quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:10 schreef Aaltje1978 het volgende:
[..]
Kan ook gewoon dat ie een Nederlandse moeder heeft en dat z'n Marokkaanse pa er al vandoor was voor zijn geboorte. En dat moeders hem dus gewoon een niet-Arabische naam heeft gegeven. Ik ken ook een paar van die jongens, die hebben ook allemaal Nederlandse namen.
En dat baseer je allemaal op het feit dat ze deze week alleen maandagmorgen een foto geplaatst heeft?quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:09 schreef Woonbootjes het volgende:
Doordeweeks Dagbesteding GGZ en in het Weekend naar Familie dat staat er bij de GGZ in crisis situatie dus zou best kunnen
Ik zeg dat het best zou kunnen dat het zo is !!quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat baseer je allemaal op het feit dat ze deze week alleen maandagmorgen een foto geplaatst heeft?
Want vorige week werden er gewoon foto's gepost.
Maar goed, maakt niet uit wat ze doet: Foto's en filmpjes posten betekent dat ze commentaar krijgt en als ze 2 dagen niet gepost heeft zit ze doordeweeks in een GGZ-instelling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |