abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197864203
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 23:39 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

Nee, het betrof een verzorgingstehuis waar bewoners een vaste kapper hebben die om de zoveel weken op een vaste dag langskomt. Die kapper is gewoon op die dag langs geweest terwijl 'ie wist dat dit niet de bedoeling is.

helaas blijven thuiskappers doorwerken. schandalig om dan ook nog bij verzorgingstehuizen naar binnen te stappen. saillant detail: sommige thuiskappers hanteren een corona-toeslag 8)7
Ik kreeg vandaag een foldertje binnen van een thuiskapper _O- ^O^
pi_197864318
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 23:40 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Mensen worden boos op Marktplaats (#coronadictatuur!) omdat ze geen advertentie kunnen plaatsen "Thuiskapper gezocht regio Amersfoort/Utrecht".

Wappies ook... op Marktplaats is het helemaal niet toegestaan om Gezocht of Gevraagd advertenties te plaatsen. al tig jaar niet. Heeft niets met corona/kapper te maken.

twitter
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_197864336
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 23:46 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

Mensen worden boos op Marktplaats (#coronadictatuur!) omdat ze geen advertentie kunnen plaatsen "Thuiskapper gezocht regio Amersfoort/Utrecht".

Wappies ook... op Marktplaats is het helemaal niet toegestaan om Gezocht of Gevraagd advertenties te plaatsen. al tig jaar niet. Heeft niets met corona/kapper te maken.
Heb gewoon een advertentie gezien hier in de buurt op marktplaats voor een kapper en ook al een paar massages sinds dit jaar via marktplaats gehad.
pi_197864421
Hoorde in het nieuws dat in België de kapperszaken weer open zijn.
Omdat het hebben van een goed kapsel bijdraagt aan de goede gezondheid. Ja, want een slecht kapsel kan mensen psychisch in de war brengen en een depressie geven.

Allejezus....
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_197864513
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 23:40 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Ik kan alleen maar vurig hopen dat m'n tondeuse niet de geest geeft. Die dingen zijn op het moment nl. volledig uitverkocht, net als printers, magnetrons enz. :')
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_197864533
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 23:53 schreef spectrumanalyser het volgende:
Hoorde in het nieuws dat in België de kapperszaken weer open zijn.
Omdat het hebben van een goed kapsel bijdraagt aan de goede gezondheid. Ja, want een slecht kapsel kan mensen psychisch in de war brengen en een depressie geven.

Allejezus....
Toch wel fijn dat ze in andere landen ook kijken naar andere aspecten inplaats van alleen corona.
pi_197864565
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 23:58 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Toch wel fijn dat ze in andere landen ook kijken naar andere aspecten dan alleen corona.
Nu ben ik benieuwd naar jouw kapsel! :D
pi_197864567
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 23:57 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Ik kan alleen maar vurig hopen dat m'n tondeuse niet de geest geeft. Die dingen zijn op het moment nl. volledig uitverkocht, net als printers, magnetrons enz. :')
Dat is wel te hopen als je net bezig bent :D
pi_197864579
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 23:57 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Nu bestelt, maandag of dinsdag in huis die tondeuse. Gewoon via bol.com
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
  zondag 7 februari 2021 @ 00:01:21 #85
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_197864591
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 23:28 schreef popje het volgende:

[..]

Ik kan er niks over vinden op de site van Belgische kranten, alleen dat ze 1 maart te vroeg vinden...
Van De Standaard:
quote:
Wanneer de kwetsbare groepen gevaccineerd zijn, kan er verder worden versoepeld, liet ­minister Vandenbroucke al weten.
Maar het officiële standpunt was altijd dat versoepelingen op basis van de cijfers zouden beslist worden, maw het aantal nieuwe besmettingen en opnames, en het aantal patienten in het ziekenhuis en op de IC. Dat zal nog steeds zo zijn, ik zou die uitspraak eerder interpreteren als een alternatieve voorwaarde, maw versoepeling wanneer de cijfers voldoende gedaald zijn of wanneer de kwetsbare groepen gevaccineerd zijn.
are we infinite or am I alone
  zondag 7 februari 2021 @ 00:04:24 #86
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_197864648
Ik ben vandaag nog geknipt door de thuiskapper. Dat wil zeggen, @Jane die een paar YouTube-tutorials heeft gekeken. Ik ben hartstikke tevreden met het resultaat B-)
pi_197864652
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 00:00 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Nu ben ik benieuwd naar jouw kapsel! :D
Ik heb het een weekje geleden zelf gedaan met de tonduese. Want het werd was irritant rondom mijn oren... maar de laatste keer dat ik naar de kapper ben geweest is de laatste dag dat ze officieël open mochten :')

Normaal gesproken is het niet lang, maar is het wel in verschillende lengtes en dat kan ik zelf niet.
pi_197864737
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 00:00 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Dat is wel te hopen als je net bezig bent :D
Halverwege de scheerbeurt zou ook best wel kwalitatief uitermate teleurstellend zijn...

“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  zondag 7 februari 2021 @ 00:08:46 #89
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_197864743
quote:
14s.gif Op zondag 7 februari 2021 00:04 schreef Tijn het volgende:
Ik ben vandaag nog geknipt door de thuiskapper. Dat wil zeggen, @:Jane die een paar YouTube-tutorials heeft gekeken. Ik ben hartstikke tevreden met het resultaat B-)
O+

(Ik zou ook maar niet klagen, want anders doe ik het nooit meer. :P)

Maar ik moet zeggen, voor dat ik eigenlijk niet weet wat ik aan het doen ben, ben ik ook niet ontevreden met het resultaat. B-)
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_197864785
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 00:04 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Ik heb het een weekje geleden zelf gedaan met de tonduese. Want het werd was irritant rondom mijn oren... maar de laatste keer dat ik naar de kapper ben geweest is de laatste dag dat ze officieël open mochten :')

Normaal gesproken is het niet lang, maar is het wel in verschillende lengtes en dat kan ik zelf niet.
Ja, die plukjes bij de oren is wel een dingetje. :Y :D
Verschillende lengtes moet je echt voor knippen, daar ontkom je niet aan. :N
pi_197864788
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 23:18 schreef Molo het volgende:

[..]

In Azië was alles beter toch? ;)
Ja, buiten hong kong kennelijk.

Andere landen daar kondigen het wel aan, zei het kort van tevoren. Dit is gestoord. Dit doen Nieuw-Zeeland, Taiwan, China, Vietnam etc niet.

De oplossing is ook heel simpel: een groter geografisch gebied testen. Dan hoeft dit niet.
#WeesGeenWhales
pi_197864799
quote:
Ik ben vandaag nog geknipt door de thuiskapper. Dat wil zeggen, @:Jane die een paar YouTube-tutorials heeft gekeken. Ik ben hartstikke tevreden met het resultaat B-)
Ik heb mezelf vandaag geknipt geschoren en zie er nu uit alsof ik net van mijn 3e rondje chemo kom :')
Gelukkig nog minimaal een maand lockdown en thuis zitten :7
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
  zondag 7 februari 2021 @ 00:13:52 #93
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_197864835
Grr, door al dat gepraat over kappers voel ik me verplicht om m'n haar te doen. Waar is m'n tondeuse.
are we infinite or am I alone
pi_197864848
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 00:10 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Ja, die plukjes bij de oren is wel een dingetje. :Y :D
Verschillende lengtes moet je echt voor knippen, daar ontkom je niet aan. :N
Ja, alhoewel ik niet denk dat het moeilijk is om bij een ander te doen... Maar mijn ouders zou ik niet meer vragen. Ik heb ooit eens aan mijn moeder gevraagd of ze de kam aan de achterkant onder een hoek kon zetten en dan dat het einde zeg maar een beetje afloopt. Maarja, wat zij deed is de kam horizontaal zetten en er gewoon een stuk vanaf gehaald met de tondeuze :D Zonder dat er dus een verloop in zat, dat groeit dus ontzettend lelijk terug. Nooit weer :D
pi_197864864
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 22:49 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Je bent aangekomen bij een van de grappigste stukjes van het Nederlandse recht. Want het vervolgen van een individuele minister kan wel.
[..]

Maar dat is een hele bijzondere procedure. De regering of de Tweede Kamer moet daar opdracht voor geven. De Hoge Raad gaat er dan over beslissen in eerste en enige instantie, in een kamer van 10 rechters.
Dus wacht even, als de rechter bepaald dat de beperkingen op de vrijheid (of sommige ervan) die we nu hebben tegen de grondwet in gaan, kunnen hugo de jonge en grapperhaus (en misschien Rutte) in het gevang worden gegooid?

Interessant.
#WeesGeenWhales
pi_197864875
quote:
Leuk! Extra skills voor @Jane! ^O^ "CreaBea met Tijn"! :D
Hier wordt de kapper niet gemist, ik knipte mijn gezin altijd al zelf. Alleen tribals durf ik niet aan. Daar gaan de jongens wel eens voor naar de kapper. :)
pi_197864898
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 23:12 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Ja nee maar een korte lockdown werkt perfect, zie Azie. Dit soort je reinste maffiapraktijken zijn toch absurd.
Dat doet die ook, maar geef wel een dag waarschuwing en doe het voor een heel gebied, niet alleen voor een grapje arme mensen...
#WeesGeenWhales
pi_197864920
twitter

Lekker man
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  zondag 7 februari 2021 @ 00:19:00 #99
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_197864939
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 00:15 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Leuk! Extra skills voor @:Jane! ^O^ "CreaBea met Tijn"! :D
Hier wordt de kapper niet gemist, ik knipte mijn gezin altijd al zelf. Alleen tribals durf ik niet aan. Daar gaan de jongens wel eens voor naar de kapper. :)
Ik 'kan' ook maar 1 kapsel hoor. :D Ik doe niet aan verzoeknummers.
Gelukkig is @Tijn geen moeilijke klant. :P
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_197864978
Goeie avond voor een beelddenker hier! _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')