Meest waarschijnlijkequote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:18 schreef VacaLoca het volgende:
Uiteindelijk wordt het 5 a 10cm, maandag bruine drab.
Bedankt voor je reactie vanuit Edequote:
En dat gaat precies boven Deventer botsen denk je?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
We lopen redelijk op schema, en de wind komt uit het oosten en de neerslag uit het zuiden.
Op basis waarvan denk jij dit?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:18 schreef VacaLoca het volgende:
Uiteindelijk wordt het 5 a 10cm, maandag bruine drab.
Het weer is natuurlijk nooit te voorspellen, maar de verwachtingen voor vrieskou zijn uitermate positief.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoe betrouwbaar zijn die kaarten eigenlijk?
Kan dit nog serieus mislopen?
Mijn opa zei altijd: het weer is net een mens, niet te vertrouwen :pquote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:32 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het weer is natuurlijk nooit te voorspellen, maar de verwachtingen voor vrieskou zijn uitermate positief.
Ik ga voor een nachtwandelingquote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:32 schreef Tyr80 het volgende:
Stevige wind ook, leuke combi, kijk er naar uit! Heerlijk weer om binnen te zitten bij de PS5!
Mijn opa zei altijd: het weer is net een vrouw, geen peil op te trekkenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:33 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Mijn opa zei altijd: het weer is net een mens, niet te vertrouwen :p
Er komt een trein en gaat richting het oostenquote:
Het één schuift over het ander. Zie guidance van het KNMI:quote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dat gaat precies boven Deventer botsen denk je?
Mag ik je hondje zijnquote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik ga voor een nachtwandeling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |