Meest waarschijnlijkequote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:18 schreef VacaLoca het volgende:
Uiteindelijk wordt het 5 a 10cm, maandag bruine drab.
Bedankt voor je reactie vanuit Edequote:
En dat gaat precies boven Deventer botsen denk je?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
We lopen redelijk op schema, en de wind komt uit het oosten en de neerslag uit het zuiden.
Op basis waarvan denk jij dit?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:18 schreef VacaLoca het volgende:
Uiteindelijk wordt het 5 a 10cm, maandag bruine drab.
Het weer is natuurlijk nooit te voorspellen, maar de verwachtingen voor vrieskou zijn uitermate positief.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoe betrouwbaar zijn die kaarten eigenlijk?
Kan dit nog serieus mislopen?
Mijn opa zei altijd: het weer is net een mens, niet te vertrouwen :pquote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:32 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het weer is natuurlijk nooit te voorspellen, maar de verwachtingen voor vrieskou zijn uitermate positief.
Ik ga voor een nachtwandelingquote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:32 schreef Tyr80 het volgende:
Stevige wind ook, leuke combi, kijk er naar uit! Heerlijk weer om binnen te zitten bij de PS5!
Mijn opa zei altijd: het weer is net een vrouw, geen peil op te trekkenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:33 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Mijn opa zei altijd: het weer is net een mens, niet te vertrouwen :p
Er komt een trein en gaat richting het oostenquote:
Het één schuift over het ander. Zie guidance van het KNMI:quote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dat gaat precies boven Deventer botsen denk je?
Mag ik je hondje zijnquote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik ga voor een nachtwandeling
Betrouwbaar van de meeste weermodellen is ongeveer 95%quote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
http://www.meteociel.frquote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Weet iemand welke website die gozer gebruikt van NoodweerBeneLux?
hier kun je de waarnemingen alle weerstations van het KNMI volgen. Kies de dichtsbijzijnde en je hebt een redelijk beeld. Veel van die stations hebben ook een eigen website waar je elke 5 minuten de uitgebreide meting kan zien.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:33 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Deventer nog geen neerslag.
Thermostaat zegt 0,3 graden voor buiten, maar geen idee waar die temp wordt gemeten..
De details (als in: hoeveelheid sneeuw, zuidelijke begrenzing van de kou, etc) kunnen anders zijn, maar in grote lijnen kan je wel stellen dat een koude periode die ingeluid wordt met sneeuwval ons niet gaat ontlopen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ja hoor maar ik heb maar twee riemen, moet je wel goed luisteren en niet verdwalen.quote:
Jaquote:
Spicy hoorquote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:41 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ben de Hype even kwijt, dus ik zet de Belg UIT
wut?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:40 schreef Jor_Dii het volgende:
Holy fuck zeg![]()
https://www.meteociel.fr/observations-meteo/radar2.php?mode=1
De Franse slag.quote:
Een wijs manquote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:34 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Mijn opa zei altijd: het weer is net een vrouw, geen peil op te trekken
Als dat allemaal recht over Nederland schuift dan moet Duitsland ons komen uitgraven.quote:
Mierlo ookquote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:45 schreef DemonRage het volgende:
In Eindhoven blijft het op de auto's en op het gras liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |