Sorry, ik was bezig met de uitwerking van mijn masterplan om Tekkel dat huis uit te krijgen.quote:
Ik dacht ff dat ik weer in de twighlight zone zat of zo, duurde zo lang, werd er helemaal zenuwachtig van.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 17:03 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ff soepjon eten ..opwarmen
lurk modus
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 17:04 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Sorry, ik was bezig met de uitwerking van mijn masterplan om Tekkel dat huis uit te krijgen.
Ik hoor dat nietquote:Op zaterdag 6 februari 2021 17:03 schreef Sangha het volgende:
Horen jullie ook wel eens op de stream dat iemand af en toe heel zacht een woord fluistert?
Of begint mijn psychosegevoeligheid weer op te spelen?
Ja of angst, pure angst. 2 minuten waren duidelijk voorbij.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 17:04 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Iedereen was wss netjes aan het wachten.
Lol had ik ook, dan denk ik zal ik gaan openen dan, maar dan denk ik altijd dat een ander al bezig is, dan wil ik toch openen en dan is een ander dus inderdaad voor, lol!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 17:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik dacht ff dat ik weer in de twighlight zone zat of zo, duurde zo lang, werd er helemaal zenuwachtig van.![]()
Afijn Naomi en Nick zitten nog steeds in bad.
Ik geloof het niet. Ik hoor wel iedere keer iemand zijn stem veranderen, kweet alleen nog niet wie.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 17:03 schreef Sangha het volgende:
Horen jullie ook wel eens op de stream dat iemand af en toe heel zacht een woord fluistert?
Of begint mijn psychosegevoeligheid weer op te spelen?
Ik probeer mijn posts zo te timen dat iemand anders precies de laatste heeft. Ik mik op de voorlaatste post. Is pas 1 keer mislukt en dan moet ik met de billen bloot en gaan miepen dat ik niet openquote:Op zaterdag 6 februari 2021 17:05 schreef Sangha het volgende:
[..]
Lol had ik ook, dan denk ik zal ik gaan openen dan, maar dan denk ik altijd dat een ander al bezig is, dan wil ik toch openen en dan is een ander dus inderdaad voor, lol!
Ik heb pas uit betrouwbare bron vernomen dat het aantal minuten niet uitmaakt...quote:Op zaterdag 6 februari 2021 17:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja of angst, pure angst. 2 minuten waren duidelijk voorbij.
Omg ja dat dus ook. Echt hoor, gedoe soms.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 17:05 schreef Sangha het volgende:
[..]
Lol had ik ook, dan denk ik zal ik gaan openen dan, maar dan denk ik altijd dat een ander al bezig is, dan wil ik toch openen en dan is een ander dus inderdaad voor, lol!
Toch wel knap dat hij zonder shirt zo rondloopt voor stream en tv, toen ik dik was durfde ik niet eens zonder shirt te zwemmen. Respect voor Thommy!quote:
Menig vrouw zou jaloers zijn op de tetten van Thomasquote:
Ohw. Na ja, boeiend ook verder, we kunnen iig weer door typen nu.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 17:07 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ik heb pas uit betrouwbare bron vernomen dat het aantal minuten niet uitmaakt...
En hangtieten.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 17:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij heeft zijn reet op zijn buik hangen...
Ok, ik zet dan gelijk geluid harder want denk dat ze gaan smoezen maar het zet niet door...quote:Op zaterdag 6 februari 2021 17:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik geloof het niet. Ik hoor wel iedere keer iemand zijn stem veranderen, kweet alleen nog niet wie.
Vind ik ook! Ik hoop dat hij doorzet. Misschien wordt hij ook wel gemotiveerd door snerkel, Julie en Matt. Zou mooi zijn! Hij is goed bezig!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 17:08 schreef Sangha het volgende:
[..]
Toch wel knap dat hij zonder shirt zo rondloopt voor stream en tv, toen ik dik was durfde ik niet eens zonder shirt te zwemmen. Respect voor Thommy!
Als je terug kan spoelen met de streams moet je dat misschien ff proberen want er wordt wel gefluisterd ja. En anders is het misschien tijd voor je medicatie.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 17:09 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ok, ik zet dan gelijk geluid harder want denk dat ze gaan smoezen maar het zet niet door...
Haha, lol, herkenbaar. Ik zie het vaak niet dat ik de laatste heb, omdat ik na het plaatsen van mijn bericht gelijk naar een ander tabblad ga waar de stream is.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 17:07 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik probeer mijn posts zo te timen dat iemand anders precies de laatste heeft. Ik mik op de voorlaatste post. Is pas 1 keer mislukt en dan moet ik met de billen bloot en gaan miepen dat ik niet open
niet druk maken, ik hoor soms ook wat wat er niet is. en als wel dan blijken het mn buren te zijnquote:Op zaterdag 6 februari 2021 17:09 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ok, ik zet dan gelijk geluid harder want denk dat ze gaan smoezen maar het zet niet door...
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 17:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij heeft zijn reet op zijn buik hangen...
Gisteravond was steeds iemand die de BB na deed en kreeg later het idee dat het Jill was.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 17:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik geloof het niet. Ik hoor wel iedere keer iemand zijn stem veranderen, kweet alleen nog niet wie.
Het is niet zo eenvoudig dat leven als COS-ser, we hebben er een dagtaak aan!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 17:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Omg ja dat dus ook. Echt hoor, gedoe soms.![]()
BB weer aan het kutten met de streams, wissel wissel wissel geen geluid enz.
Ja zag ik gisteren ook in de uitzendingquote:Op zaterdag 6 februari 2021 17:12 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Nick heeft een mooi meisje!
Zo flauw maar wel grappig!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 17:08 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Menig vrouw zou jaloers zijn op de tetten van Thomas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |