Ik had eerst dat ze bovenaan mijn Genocidelijst staan, dus wat dat betreft heb ik het juist minder grof omschreven.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:02 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als je het iets minder grof had omschreven vond ik dit een mooie post.
tikkie.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nee, zeker niet die tyfus debiel. Godskolere wat was dat een zwakbegaafde tikkie zeg.
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nee, zeker niet die tyfus debiel. Godskolere wat was dat een zwakbegaafde tokkie zeg.
Die rayonhoofden zijn wel de risicogroepquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:39 schreef Zipportal het volgende:
De Roverheid pakt ons een Elfstedentocht af.
Het is weer bloedstollend spannend!quote:
Sowww die gast domineert hij weer moeiteloos.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is weer bloedstollend spannend!
De nacht is nog jong.quote:Op zondag 7 februari 2021 00:04 schreef Caland het volgende:
Het valt dus eindelijk allemaal wel weer mee
Maken ze je blij met 40-80 centimeter in het noorden
Is het straks op zijn hoogst 20 tot 30 centimeter en dan ook nog eens in de omgeving van Nijmegen vooral
Ik ben echt woedend
Dit is pas de eerste avond van de sneeuw en morgen gaat het ook de hele dag sneeuwen. Even kalm aan, ouwe reus.quote:Op zondag 7 februari 2021 00:04 schreef Caland het volgende:
Is het straks op zijn hoogst 20 tot 30 centimeter en dan ook nog eens in de omgeving van Nijmegen vooral
Ik ben echt woedend
Het is toch niet zo gek dat een hoop mensen niks hebben met Depay? Ik vind het ook een vreselijk figuur, en dat staat los van zijn rapkunsten en dergelijken, ik vind de heksenjacht bij vlagen ook wel ongegrond. Maar het is wel duidelijk een beschadigde jongen die zich bij regelmaat publiekelijk heeft uitgelaten op een manier die ik niet zo waardeer en ook puur op basis van zijn voetballende kwaliteiten ben ik nooit fan geweest.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:56 schreef El-Stinho het volgende:
Het Memphis-topic wordt onterecht volgekalkt met haatposts.
OMT waarschuwt voor 1500 centimeter sneeuw, de piek moet nog komenquote:Op zondag 7 februari 2021 00:04 schreef Caland het volgende:
Ik ben echt woedend
Dat ik nu in THE EYE OF THE STORM zit vind ik al vervelend genoeg Stijnquote:Op zondag 7 februari 2021 00:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit is pas de eerste avond van de sneeuw en morgen gaat het ook de hele dag sneeuwen. Even kalm aan, ouwe reus.
Mooi dat hij even achteloos bewees dat wapens > computers.quote:
'Niks hebben' is wat anders dan in een topic of uitgebreid op social media ziedend doen over de beste jongen.quote:Op zondag 7 februari 2021 00:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is toch niet zo gek dat een hoop mensen niks hebben met Depay? Ik vind het ook een vreselijk figuur, en dat staat los van zijn rapkunsten en dergelijken, ik vind de heksenjacht bij vlagen ook wel ongegrond. Maar het is wel duidelijk een beschadigde jongen die zich bij regelmaat publiekelijk heeft uitgelaten op een manier die ik niet zo waardeer en ook puur op basis van zijn voetballende kwaliteiten ben ik nooit fan geweest.
Het komt nooit meer goed.quote:Op zondag 7 februari 2021 00:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat ik nu in THE EYE OF THE STORM zit vind ik al vervelend genoeg Stijn
Hier nog geen halve centimeter nu, maar ik neem uit voorzorg maar even een Jagermeister.quote:Op zondag 7 februari 2021 00:04 schreef Caland het volgende:
Ik ben echt woedend
Jaloersquote:Op zondag 7 februari 2021 00:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hier nog geen halve centimeter nu, maar ik neem uit voorzorg maar even een Jagermeister.
Ajax-fans zijn overdramatiserende jankautisten.quote:
Ja dat is me toch wel wat tegengevallen de laatste jarenquote:Op zondag 7 februari 2021 00:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ajax-fans zijn overdramatiserende jankautisten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |