abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197849259
quote:
Interessant.

quote:
The authors also report further on the potential for the vaccine to reduce transmission of the virus, based on swabs obtained from volunteers in the UK arms of the trial with a 67% reduction after the first dose of the vaccine.
Benieuwd of deze 67% nog verder toeneemt na een tweede dosis.
I'll give you something to do
pi_197849260
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 12:10 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

De onderbuik: ze geven nooit hun fouten toe!
Kabinet: geeft fouten toe, erkent schuld, treedt af
De onderbuik: allemaal poppenkast!!1#!
Nou nou, het kabinet is afgetreden. En vervolgens wordt door dat demissionaire kabinet zelfs een avondklok, waar iedereen en zijn moeder tegen was, doorgedrukt.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_197849267
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 12:13 schreef galantis het volgende:

[..]

Interessant.
[..]

Benieuwd of deze 67% nog verder toeneemt na een tweede dosis.
staat in het artikel van wel
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  Moderator zaterdag 6 februari 2021 @ 12:15:25 #104
5428 crew  miss_sly
pi_197849302
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 11:30 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

.

Het zijn er hoe dan ook veel, en dat zorgexperts zeggen dat massaal kinderen en jongeren zelfmoord plegen nu door de maatregelen en dat dat erger wordt als ze langer duren is goed.

Mensen accepteren dode jongeren namelijk veel minder snel dan dode oude bejaarden, dus de snelste manier om het draagvlak te slopen en dus eerder van de maatregelen af te komen. 😈
Er wordt niet gezegd door experts dat jongeren en kinderen massaal zelfmoord plegen. Hou nou eens op met het dramatisch aanzetten van je teksten. De werkelijkheid is al dramatisch op zichzelf.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_197849305
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 12:13 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Nou nou, het kabinet is afgetreden. En vervolgens wordt door dat demissionaire kabinet zelfs een avondklok, waar iedereen en zijn moeder tegen was, doorgedrukt.
Ik weet eigenlijk niet hoe de verdeling voor en tegen was.
Niet dat dat het kabinet ene moer kan schelen.
pi_197849324
quote:

[..]

Nou nou, het kabinet is afgetreden.
:').
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_197849325
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 12:13 schreef Predator40 het volgende:

[..]

staat in het artikel van wel
Waar lees je dat?
  Moderator zaterdag 6 februari 2021 @ 12:16:57 #108
5428 crew  miss_sly
pi_197849334
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 11:33 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Gezien de routekaart mag het duidelijk zijn dat we iedere hoop op versoepeling van de maatregelen of terugkeer naar het normale normaal dit jaar ook op onze buik kunnen schrijven. Alle opgedane kennis over corona, vaccins enz. ten spijt is het duidelijk dat we dit jaar echt niet meer van lockdowns, avondklokken, bezoekverboden enz. af gaan komen.
Dat is niet duidelijk, dat is een heel negatieve invulling van mensen die het niet eens zijn met de maatregelen op zichzelf.
pi_197849426
De Rijksoverheid heeft in verband met het verwachte winterweer nieuwe regels opgesteld voor sneeuwliefhebbers in coronatijd. Zo wordt het afgeraden om een sneeuwballengevecht met een ander huishouden te organiseren.

Hahahaha man man man man man.
  zaterdag 6 februari 2021 @ 12:24:09 #111
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_197849432
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 12:16 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dat is niet duidelijk, dat is een heel negatieve invulling van mensen die het niet eens zijn met de maatregelen op zichzelf.
Ik zie het meer als de wijze waarop het OMT en consorten de negatieve kantten van hun modellen gebruiken om de wurgmaatregelen steeds weer te verlengen. Van hun komt lijkt nooit meer iets positiefs te komen.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  Moderator zaterdag 6 februari 2021 @ 12:24:25 #112
5428 crew  miss_sly
pi_197849439
quote:

[..]

Daar was niet iedereen tegen, dat is erdoor gekomen met steun van de kamer.
  zaterdag 6 februari 2021 @ 12:24:34 #113
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_197849440
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 12:16 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Als die routekaart echt de leidraad is dan zitten we nog láng niet in waakzaam, laat staan dat de horeca bijvoorbeeld weer open mag (dat komt op de routekaart niet eens voor).
Het zou belachelijk zijn als daar echt aan vastgehouden wordt terwijl ziekenhuizen leegstromen.

Dus sec kijkend naar de routekaart zelf is dat helemaal geen negatieve invulling, maar ik heb nog goede hoop dat de overheid tzt van de routekaart gaat afwijken.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  zaterdag 6 februari 2021 @ 12:25:00 #114
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_197849447
Engeland wil de pubs na Pasen weer heropenen - maar wel met een verbod op het schenken van alcohol.

Het CDA zal wel weer op ideeën gebracht worden hiermee.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  zaterdag 6 februari 2021 @ 12:25:32 #115
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_197849454
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 12:23 schreef Noordzijde het volgende:
De Rijksoverheid heeft in verband met het verwachte winterweer nieuwe regels opgesteld voor sneeuwliefhebbers in coronatijd. Zo wordt het afgeraden om een sneeuwballengevecht met een ander huishouden te organiseren.

_O- _O-
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
  zaterdag 6 februari 2021 @ 12:25:33 #116
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_197849455
quote:

Echt he. Knettergek zijn ze. Ben er helemaal klaar mee.
Tics van je petten.
pi_197849459
quote:

Wordt dit de nieuwe ratel?
pi_197849460
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 12:25 schreef Janneke141 het volgende:
Engeland wil de pubs na Pasen weer heropenen - maar wel met een verbod op het schenken van alcohol.

Zie hier het begin van een alcoholverbod. Wordt steeds debieler.
  Moderator zaterdag 6 februari 2021 @ 12:26:13 #119
5428 crew  miss_sly
pi_197849468
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 12:24 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Ik zie het meer als de wijze waarop het OMT en consorten de negatieve kantten van hun modellen gebruiken om de wurgmaatregelen steeds weer te verlengen. Van hun komt lijkt nooit meer iets positiefs te komen.
Wel hoor. Het artikel da tik vanmorgen plaatste, en dat hier net ook is aangehaald, waarin Van Dissel en Wallinga stellen dat de komst van de Britse variant wel eens positief kan zijn in het kader van de Zuidafrikaanze en Braziliaanse variant bijvoorbeeld. En dat de basisscholen en kinderopvang open kunnen.
pi_197849476
quote:

Engeland, of all places. Voordeliger om dicht te blijven.
pi_197849480
quote:

Over doorgeslagen gesproken.

Laat die kinderen lekker spelen buiten, is nog eens gezond voor ze ook.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_197849492
quote:

Ik weet niet of ik hierom moet gaan lachen of huilen.
Breng me in coma aub en maak me in september maar weer wakker.
  zaterdag 6 februari 2021 @ 12:28:03 #123
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_197849494
quote:
8s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 12:25 schreef nattermann het volgende:

[..]

Echt he. Knettergek zijn ze. Ben er helemaal klaar mee.
Ja meneertje, u gooide duidelijk een sneeuwbal naar iemand van buiten uw huishouden. Dat wordt dan ¤95.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
pi_197849505
quote:

hou ze dan gewoon dicht, wat een onzin
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_197849525
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 12:25 schreef Noordzijde het volgende:

[..]

Zie hier het begin van een alcoholverbod. Wordt steeds debieler.
Regelrecht dystopisch, wat zijn dat toch voor mensen die zulke onzinnige maatregelen verzinnen?
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  Moderator zaterdag 6 februari 2021 @ 12:31:48 #126
5428 crew  miss_sly
pi_197849543
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 12:24 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Als die routekaart echt de leidraad is dan zitten we nog láng niet in waakzaam, laat staan dat de horeca bijvoorbeeld weer open mag (dat komt op de routekaart niet eens voor).
Het zou belachelijk zijn als daar echt aan vastgehouden wordt terwijl ziekenhuizen leegstromen.

Dus sec kijkend naar de routekaart zelf is dat helemaal geen negatieve invulling, maar ik heb nog goede hoop dat de overheid tzt van de routekaart gaat afwijken.
De routekaart heeft uiteraard als laagste risiconiveau 1. Dat wil niet zeggen dat we nooit meer uit de maatregelen komen, maar dat als dat niveau langere tijd actueel blijft of zelfs de situatie nog verder verbeterd, risiconiveaus (op dat moment) niet meer nodig zijn. Ik snap niet zo goed dat mensen het ontbreken van een "jippie, hoera, er is geen risiconiveau meer nodig"- niveau uitleggen als dat we dús nooit meer van de maatregelen af komen. Maar als we 1 week op dat laagste niveau zitten, kun je niet meteen hallelujah roepen en alles loslaten. Ik vind dat vrij logisch.
  zaterdag 6 februari 2021 @ 12:33:00 #127
131800 Tarado
capô de fusca
pi_197849561
quote:

nu nog de restaurants open met een verbod op serveren van eten
  Moderator zaterdag 6 februari 2021 @ 12:34:22 #128
5428 crew  miss_sly
pi_197849581
quote:

Heb je een linkje hiernaartoe?
  zaterdag 6 februari 2021 @ 12:34:34 #129
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_197849583
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 12:26 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Wel hoor. Het artikel da tik vanmorgen plaatste, en dat hier net ook is aangehaald, waarin Van Dissel en Wallinga stellen dat de komst van de Britse variant wel eens positief kan zijn in het kader van de Zuidafrikaanze en Braziliaanse variant bijvoorbeeld. En dat de basisscholen en kinderopvang open kunnen.
Dat las ik ook en ik zag het niet als positief. Ze houden nog steeds alles op slot want de mutanten.... Wat is dáár nu positief aan ? Ow ja de Britse mutant is levensgevaarlijk, dus die anderen zijn nog levensgevaarlijker ? Je kunt maar 1 x dood gaan hoor. Hebben ze al degelijk bewijs van de aanwas van de Britse mutant ? Ze kunnen me wat met hun modellen hoor. :{w
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  zaterdag 6 februari 2021 @ 12:34:47 #130
346939 Janneke141
pi_197849587
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 12:31 schreef miss_sly het volgende:

[..]

De routekaart heeft uiteraard als laagste risiconiveau 1. Dat wil niet zeggen dat we nooit meer uit de maatregelen komen, maar dat als dat niveau langere tijd actueel blijft of zelfs de situatie nog verder verbeterd, risiconiveaus (op dat moment) niet meer nodig zijn. Ik snap niet zo goed dat mensen het ontbreken van een "jippie, hoera, er is geen risiconiveau meer nodig"- niveau uitleggen als dat we dús nooit meer van de maatregelen af komen. Maar als we 1 week op dat laagste niveau zitten, kun je niet meteen hallelujah roepen en alles loslaten. Ik vind dat vrij logisch.
Het is een keuze om de normale situatie weg te laten uit de routekaart. Kennelijk vond de regering het verstandig om ons dat perspectief voorlopig te ontzeggen.
pi_197849588
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 12:15 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Er wordt niet gezegd door experts dat jongeren en kinderen massaal zelfmoord plegen. Hou nou eens op met het dramatisch aanzetten van je teksten. De werkelijkheid is al dramatisch op zichzelf.
Nou ja, er staat toch in het artikel dat alleen zij er al 4 kennen, en ze noemen het "ongekend", dus hoe moet ik het anders interpreteren? Er staat gewoon dat het veel vaker gebeurd nu.

Daarnaast gaat het natuurlijk voor dat draagvlak ook meer om wat Henk en Ingrid aka De Gemiddelde Kiezer denkt als ze het lezen hé ;) Ik denk dat het artikel daar prima in slaagt, als dat beeld omslaat in de bevolking dan moeten de maatregelen wel versoepeld worden, zéker zo vlak voor de verkiezingen en dubbel als FVD en PVV anders partijen zijn die de stemmen winnen.
#WeesGeenWhales
pi_197849599
quote:

Wanneer je nog niet bent bekomen van het ene dieptepunt, ben je alweer in het volgende gestort. Ongelooflijk.
pi_197849602
Benieuwd of de besmettingcijfers vanwege de sneeuw morgen en overmorgen extreem lager zijn _O-
  zaterdag 6 februari 2021 @ 12:36:03 #134
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_197849604
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 12:31 schreef miss_sly het volgende:

[..]

En wanneer kan dat dan wel? En waarom is het aantal besmettingen ook een voorwaarde om te verlagen? Dat kan nog wel eens veel langer gaan duren dan de ziekenhuizen. Dus dan blijven we puur op basis van het aantal besmettingen in een hoog niveau hangen terwijl ziekenhuizen leeglopen?

Mag toch hopen dat dat soort zaken de komende tijd worden losgelaten.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
pi_197849626
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 12:35 schreef Oliver23 het volgende:
Benieuwd of de besmettingcijfers vanwege de sneeuw morgen en overmorgen extreem lager zijn _O-
Ga maar wel vanuit omdat ze een aantal testlocaties sluiten
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator zaterdag 6 februari 2021 @ 12:37:31 #136
5428 crew  miss_sly
pi_197849627
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 12:34 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Nou ja, er staat toch in het artikel dat alleen zij er al 4 kennen, en ze noemen het "ongekend", dus hoe moet ik het anders interpreteren? Er staat gewoon dat het veel vaker gebeurd nu.

Daarnaast gaat het natuurlijk voor dat draagvlak ook meer om wat Henk en Ingrid aka De Gemiddelde Kiezer denkt als ze het lezen hé ;) Ik denk dat het artikel daar prima in slaagt, als dat beeld omslaat in de bevolking dan moeten de maatregelen wel versoepeld worden, zéker zo vlak voor de verkiezingen en dubbel als FVD en PVV anders partijen zijn die de stemmen winnen.
Staat er in het artikel dat kinderen en jongeren massaal zelfmoord plegen?
Simpel ja of nee volstaat.
  Moderator zaterdag 6 februari 2021 @ 12:38:27 #137
5428 crew  miss_sly
pi_197849643
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 12:36 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

En wanneer kan dat dan wel? En waarom is het aantal besmettingen ook een voorwaarde om te verlagen? Dat kan nog wel eens veel langer gaan duren dan de ziekenhuizen. Dus dan blijven we puur op basis van het aantal besmettingen in een hoog niveau hangen terwijl ziekenhuizen leeglopen?

Mag toch hopen dat dat soort zaken de komende tijd worden losgelaten.
Wanneer je een tijd op risiconiveau 1 zit, en daarin zelfs steeds lager komt te zitten. Dat lijkt me zo evident, dat dat niet benoemd hoeft te worden.
  zaterdag 6 februari 2021 @ 12:38:37 #138
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_197849646
twitter

Nee

Nee

Dit kan niet
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_197849653
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 12:37 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Staat er in het artikel dat kinderen en jongeren massaal zelfmoord plegen?
Simpel ja of nee volstaat.
"ongekend veel" lijkt me op het zelfde neerkomen toch?

En één kende er alleen al twee uit haar praktijk.

Dus ja, feitelijk staat dat er.
#WeesGeenWhales
  zaterdag 6 februari 2021 @ 12:39:06 #140
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_197849654
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 12:35 schreef Oliver23 het volgende:
Ligt eraan of mensen zich wel aan het dringende sneeuwballenadvies gaan houden.

Ik vrees dat mensen massaal toch plezier gaan hebben voordat ze weer de hele avond en nacht opgesloten worden in hun huizen.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
  Moderator zaterdag 6 februari 2021 @ 12:39:24 #141
5428 crew  miss_sly
pi_197849660
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 12:34 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Het is een keuze om de normale situatie weg te laten uit de routekaart. Kennelijk vond de regering het verstandig om ons dat perspectief voorlopig te ontzeggen.
Ik interpreteer dat als "kennelijk hoeft de regering ons niet te vertellen hoe het leven eruit ziet als er geen risiconiveau meer is en het leven weer wordt zoals het was".
pi_197849665
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 12:38 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]

Nee

Nee

Dit kan niet
In de categorie 'bij een goal staat u op van u stoel, danst of springt op uw plek of gebruik een ratel'.

'Mag er buiten koek en zopie zijn?' _O-

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2021 12:40:40 ]
  zaterdag 6 februari 2021 @ 12:39:47 #143
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_197849667
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 12:38 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Wanneer je een tijd op risiconiveau 1 zit, en daarin zelfs steeds lager komt te zitten. Dat lijkt me zo evident, dat dat niet benoemd hoeft te worden.
En hoelang gaat dat duren denk je, als de ziekenhuizen van de zomer leeglopen maar er nog wel besmettingen zijn?
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
  zaterdag 6 februari 2021 @ 12:40:45 #144
346939 Janneke141
pi_197849682
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 12:39 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik interpreteer dat als "kennelijk hoeft de regering ons niet te vertellen hoe het leven eruit ziet als er geen risiconiveau meer is en het leven weer wordt zoals het was".
En een horeca-ondernemer interpreteert het als 'zak er maar in met je kroeg, want de optie dat je nog open kan ligt niet op onze route'.
  Moderator zaterdag 6 februari 2021 @ 12:42:11 #145
5428 crew  miss_sly
pi_197849704
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 12:39 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

"ongekend veel" lijkt me op het zelfde neerkomen toch?

En één kende er alleen al twee uit haar praktijk.

Dus ja, feitelijk staat dat er.
Nee, dat staat er niet.

Als er 100.000 jongeren zijn, en in 'normale' tijden plegen er 10 zelfmoord, dan is 20 al ongekend veel. Dat is nog steeds niet 'massaal'.

mas·saal (bijvoeglijk naamwoord, bijwoord; vergrotende trap: massaler, overtreffende trap: massaalst)
1
in grote hoeveelheid
2
van een grote mensenmenigte: een massale opkomst
3
een groot geheel vormend

Veel meer dan normaal, check.
Ongekend veel, check.
Zorgwekkend, check.
Massaal? Nope.
pi_197849729
Nou mensen het is zover, zondag landelijk code rood.
Dus een dagje geen Coronatesten en vaccinaties.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  zaterdag 6 februari 2021 @ 12:43:56 #147
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_197849730
quote:

Bedankt Rijksoverheid.

Doen we verder niks mee.
  Moderator zaterdag 6 februari 2021 @ 12:43:57 #148
5428 crew  miss_sly
pi_197849731
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 12:39 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

En hoelang gaat dat duren denk je, als de ziekenhuizen van de zomer leeglopen maar er nog wel besmettingen zijn?
Dan denk ik dat we minstens een zomer krijgen zoals vorig jaar, maar eigenlijk zelfs dat er meer mogelijk is. En zolang die ziekenhuizen dan niet weer vol beginnn te lopen, is er ook geen enkele reden om allerlei maatregelen in stand te houden.
  zaterdag 6 februari 2021 @ 12:44:15 #149
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_197849737
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 12:39 schreef Scrummie het volgende:

[..]

In de categorie 'bij een goal staat u op van u stoel, danst of springt op uw plek of gebruik een ratel'.

'Mag er buiten koek en zopie zijn?' _O-
Wilt u een sneeuwbal gooien naar een vriend, ontsmet hem eerst of gooi hem minstens 1,5 meter naast uw vriend. Ik kijk wel uit naar een nieuwe reeks kneuterige adviezen.
  zaterdag 6 februari 2021 @ 12:44:51 #150
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_197849745
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 12:38 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]

Nee

Nee

Dit kan niet
In deze tijden kan écht alles :')
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')