Het was echt erg, zelf heb ik de streams opgegeven nog voordat Pat in bed kwam. Het was kindergarden. En dat is niet erg maar het werd door je strot gedouwd omdat je nergens anders naar kon kijken. Denk als je een keus had tussen de beide kamers of desnoods Pat kon volgen in de huiskamer het een groot verschil had gemaakt. Jill wist inderdaad niet hoe ze de aandacht op haar kon blijven vestigen en deed alsof ze twaalf was. Maar geloof dat het camerawerk van gister helemaal een sof was. Het was de Thomas en Jill show, en dat was teveel van het goede.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:29 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Alles even doorgelezen, maar ik snap de irritatie naar Jill. Het is echt in haar bol gestegen nu ze zo populair is! Naomi was hetzelfde. Ze zijn zo afhankelijk van de buitenwereld. En hillarisch dat Liese dan nu een bril draagt ivm Michel. Die houdt volgens mij heel veel van mannelijke aandacht. Als ze die niet meer krijgt, wordt ze erg onzeker zeker?
Wat ik doe als een topic gesloten wordt:quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:41 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Argh irritant dat je niet kan quoten en heel wat aant tikken bent en floep weg.
Maar migraine dus. Ik vond de opmerking wel leuk dat iemand aangaf dat ze de bril droeg nadat Michel zei dat het sexy was.
Ik vond Naomi heel irritant toen ze hoorde dat ze populair was samen met Liese. En nu misschien weer wat onzeker, omdat Jill de populairste is deze week.
vanaf tinder?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geen idee al 15 jaar gelukkig getrouwd
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:41 schreef Joyce-43 het volgende:
ojee we krijgen travo jerrel vandaag
die moet alles uit de "kast" halen dit weekend voor de nominatiesquote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:41 schreef Joyce-43 het volgende:
ja dat doe ik idd ookquote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wat ik doe als een topic gesloten wordt:
Mijn bericht gewoon verder typen
Dan alles knippen, en dan terug plakken in het nieuwe topic
en jill denkt dat ze daarom popi is denk ikquote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:42 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
@:zodeju BB leest goed mee op social media en heeft door dat mensen dit 'leuk' vinden.
Hoe komt iedereen hierbij? Ik denk juist dat ze meer het zelfvertrouwen heeft gekregen om zichzelf te kunnen zijn. Dat heeft niets met popi of stoer doen of bewust aandacht trekken te makenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:44 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
en jill denkt dat ze daarom popi is denk ik
Alle tijd dus voor het huishouden vandaagquote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:41 schreef Joyce-43 het volgende:
Dan heeft hij gisteravond wel heel slecht geluisterdquote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:41 schreef Joyce-43 het volgende:
ik zag hem niet luisteren wel een hoop ja maar , ja ja , nee ja maar heteros bad, slechte ervaring, ik ben jerrol and i want to be famousquote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:45 schreef engine het volgende:
[..]
Dan heeft hij gisteravond wel heel slecht geluisterd
Als ze zo zichzelf is..brrrquote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:45 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Hoe komt iedereen hierbij? Ik denk juist dat ze meer het zelfvertrouwen heeft gekregen om zichzelf te kunnen zijn. Dat heeft niets met popi of stoer doen of bewust aandacht trekken te maken
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:43 schreef waxmask het volgende:
[..]
die moet alles uit de "kast" halen dit weekend voor de nominaties
ik heb els vaak genoeg 's ochtends zien op staan en dan meteen de trui aantrekken die naast het bed lag.......quote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:26 schreef rinardo het volgende:
[..]
prima, als jij denkt dat wij alles zien? no way, er worden hier vaak dingen gezegd die echt niet kloppen , net als de trui van els die nooit gewassen zou worden, terwijl els op haar insta zegt dat die elke nacht de wasmachine inging met de andere sportkleding. maar oke als jij wilt denken dat hij 1 trui 1 paar sokken en een broek mee heeft, mijn zegen heb je
vel trainen?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:48 schreef zodeju het volgende:
Nu je het weet van Juli dat ze een maagverkleining heeft gehad zie je het aan haar armen. Ze is bezig haar haar te drogen en haar vel wiebelt mee aan haar bovenarmen. Terwijl ze zo slank is. Zou je dat kunnen trainen om het strakker te krijgen??
oh dat wist ik nietquote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:48 schreef zodeju het volgende:
Nu je het weet van Juli dat ze een maagverkleining heeft gehad zie je het aan haar armen. Ze is bezig haar haar te drogen en haar vel wiebelt mee aan haar bovenarmen. Terwijl ze zo slank is. Zou je dat kunnen trainen om het strakker te krijgen??
Dat is vaak overtollige huid, geen vet.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:50 schreef waxmask het volgende:
[..]
vel trainen?nee overtollig vel wordt meestal operatief verwijdert
VEL met een L , maar huid mag ook ja klinkt netterquote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:52 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dat is vaak overtollige huid, geen vet.
Sorry, ouwe reus, las vetquote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:53 schreef waxmask het volgende:
[..]
VEL met een L , maar huid mag ook ja klinkt netter
voorspelling is een fractie hoger en ben benieuwd of die bb gebouwen bestand zijn tegen zo'n pak sneeuwquote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:54 schreef mario390 het volgende:
de 3 cm sneeuw![]()
waarschijnlijk komt en
waarschuwing
Dat dak houd het wel. Zolang Jowi er niet op gaat zitten....quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:55 schreef waxmask het volgende:
[..]
voorspelling is een fractie hoger en ben benieuwd of die bb gebouwen bestand zijn tegen zo'n pak sneeuw
getraind voor de elfstedentocht?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:55 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Mijn buik is in ieder geval vol nu van 2 broodjes met vruchtenhagel wat ik net op heb.
Sowieso leuk dit weer in Nederland, hoe mensen zich kleden/inpakken ook met paar graadjes vordtquote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:54 schreef mario390 het volgende:
de 3 cm sneeuw![]()
waarschijnlijk komt en
waarschuwing
kijk maar sneeuwradar 24/48 uur vooruit, misschien niet bij u maar hier wel veel https://www.buienradar.nl/nederland/neerslag/sneeuwradarquote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:54 schreef mario390 het volgende:
de 3 cm sneeuw![]()
waarschijnlijk komt en
waarschuwing
wat moet ik met mijn lul in een sneeuwstorm....oehlalalalalaaquote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:57 schreef rinardo het volgende:
[..]
kijk maar sneeuwradar 24/48 uur vooruit, misschien niet bij u maar hier wel veel https://www.buienradar.nl/nederland/neerslag/sneeuwradar
Het is niet veel hoor, Het is dat het me opviel. Normaal zie je het niet bij haar. Dacht misschien als je een beetje spierballen kweekt het vel wat strakker er om heen kon worden.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:52 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dat is vaak overtollige huid, geen vet.
Naar aanleiding van deze post eens gezocht of Google of er oude foto's van haar zijn, waarop dat te zien is.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:48 schreef zodeju het volgende:
Dan liggen ze bijna alweer in bed wanneer het begint te sneeuwen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:57 schreef rinardo het volgende:
[..]
kijk maar sneeuwradar 24/48 uur vooruit, misschien niet bij u maar hier wel veel https://www.buienradar.nl/nederland/neerslag/sneeuwradar
Mario de man uit Oostenrijk is 2 meter sneeuw gewoon. Ik snap wel dat hij ons weg lachtquote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:57 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ze heeft wel een mooi figuur ja. Helaas neptieten, dat zijn zeker 3 minpunten. 6/10quote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is niet veel hoor, Het is dat het me opviel. Normaal zie je het niet bij haar. Dacht misschien als je een beetje spierballen kweekt het vel wat strakker er om heen kon worden.![]()
Blijf haar gewoon een mooi figuur hebben.
Julie ? Ik dacht dat Jerrel een GBP heeft gehad .quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:53 schreef waxmask het volgende:
[..]
VEL met een L , maar huid mag ook ja klinkt netter
hij is gewoon jaloers dat wij wel kunnen langlaufen morgenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Mario de man uit Oostenrijk is 2 meter sneeuw gewoon. Ik snap wel dat hij ons weg lacht
julie ookquote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:01 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Julie ? Ik dacht dat Jerrel een GBP heeft gehad .
Ferret weet ik niet, maar Julie heeft verteld dat ze die heeft gehad.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:01 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
ik hier niet bij ons komt niet meer dann 50 cm - 1 meterquote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Mario de man uit Oostenrijk is 2 meter sneeuw gewoon. Ik snap wel dat hij ons weg lacht
jerrel heeft het huis verlaten en is vervangen voor boy georgequote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:03 schreef danilel het volgende:
jerrel heeft de rand van zijn badmuts nog in zijn haar (zie achterhoofd)
Hahaquote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:03 schreef danilel het volgende:
jerrel heeft de rand van zijn badmuts nog in zijn haar (zie achterhoofd)
Toen vertelde Juli het ook. Toen hij het zei gaven ze elkaar een high five. Ze was een emo eter na de dood van haar vader dacht ik. Daarom kan ze ook maar kleine porties eten.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:01 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Das pech Jill wegquote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:08 schreef JimLaFleur het volgende:
Dus de keuzes zijn :Jarrol die zijn make-up doet of Jill. Keuze snel gemaakt!
Inderdaad. Er zijn 2 streams en 2 kamers. Hoe moeilijk kan het zijn.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het was echt erg, zelf heb ik de streams opgegeven nog voordat Pat in bed kwam. Het was kindergarden. En dat is niet erg maar het werd door je strot gedouwd omdat je nergens anders naar kon kijken. Denk als je een keus had tussen de beide kamers of desnoods Pat kon volgen in de huiskamer het een groot verschil had gemaakt. Jill wist inderdaad niet hoe ze de aandacht op haar kon blijven vestigen en deed alsof ze twaalf was. Maar geloof dat het camerawerk van gister helemaal een sof was. Het was de Thomas en Jill show, en dat was teveel van het goede.
Ja volgens mij is dat haar echte haarkleur.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:08 schreef danilel het volgende:
die wenkies van Jill zijn veeels te donker, zo lelijk
Wel een plusje waard. Verder hebben ze het imo veel te luxe.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:10 schreef waxmask het volgende:
ze hebben niet echt een makeup tafel daar he, het is allemaal behelpen 2 zitten op de grond voor de spiegel, en jer rel moet zijn kleine spiegeltje vasthouden
waaat?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:12 schreef waxmask het volgende:
[..]
alle streams zijn Plamuren met Kuren
hoezo?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:14 schreef waxmask het volgende:
elke keer als ik mike zie wil ik keihard Faith No More draaien.
hoeveel complimenten heeft hij gister gehad over de toe takeling van naomi, ik denk niet dat hij met zijn klauwen aan liese of juli mag komenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:14 schreef Joyce-43 het volgende:
hoe bedoel je uitgenast iedereen ondertussen hij aan sminken is wat vragen in de hoop dat hij ook aandacht krijgt over het sminken
Jij gaat voor Jerrel.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:08 schreef JimLaFleur het volgende:
ja ze zei dat haar wenkbrauwen het enige originele was aan haar haar kleurquote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:10 schreef JimLaFleur het volgende:
[..]
Ja volgens mij is dat haar echte haarkleur.
ach is me nog nie opgevallen dat mike de hand hevtquote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:17 schreef waxmask het volgende:
[..]
zanger Faith No More
[ afbeelding ]
Jij gaat voor Jerrel.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:08 schreef JimLaFleur het volgende:
Jammer dat Jerrel dat zegt over Thomas hij is zelf ook dik geweest dus weet hij hoe het is. Door zijn GBP is hij afgevallen. Thomas valt nu af door meer beweging en gezonder eten.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:13 schreef Benny het volgende:
Er zijn trouwens wel beelden van Jerrel voor z'n maagverkleining
En dan noemde hij Thomas dik
Ze heeft het over de ruimte waar ze in staan dat het stinkt van het wasgoed en muf omdat er geen ventilatie is.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:21 schreef waxmask het volgende:
jill weer over het stinken, en dat al sinds de nieuwe er zijn, wie van de drie zal de stinkerd zijn?
Ze vond het niet netjes dat er beslist werd dat hij weer weg moest uit die slaapkamer en dat patje daar wilde liggen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:22 schreef JimLaFleur het volgende:
Zoey zit het weer op te nemen voor de relnicht
op de slaapkamer stonk het ook al heeft ze 10 keer gezegd, begon met "ik ruik echt zweetpoten, niet normaal"quote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze heeft het over de ruimte waar ze in staan dat het stinkt van het wasgoed en muf omdat er geen ventilatie is.
Ja klopt dat heeft ze gezegd en als dat zo is dan kan ze dat toch zeggen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:23 schreef waxmask het volgende:
[..]
op de slaapkamer stonk het ook al heeft ze 10 keer gezegd, begon met "ik ruik echt zweetpoten, niet normaal"
hij kan het zo goed dat je amper ziet dat hij makeup gebruikt, gister ook bij naomi, alleen accentuerenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:23 schreef jameshond7 het volgende:
Jerrel mag wel wat meer foundation aanbrengen bij z'n wenkbrauwen
wat is het voor hond? een chiwawa in een louis vutton tas?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:25 schreef TheRacingElf het volgende:
Sjerrel z’n hond is een gevoelsmens....................
Jerrel kan ook normaal doen. Hij heeft best wel leuk gesprek met Juli en Michel. Is geïnteresseerd naar hun verhaal en ook over zijn eigen leven. Heel huiselijk 7jaar een relatie en willen graag kinderen. Hij komt uit een groot gezin met veel nichtjes en neefjes waar hij veel oppast.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:22 schreef JimLaFleur het volgende:
Zoey zit het weer op te nemen voor de relnicht
Dit is heel interessant!quote:
nick bedoelt zequote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:27 schreef engine het volgende:
[..]
Dit is heel interessant!
En ze gaat iemand aanspreken op zijn gedrag. Niet duidelijk of ze Nick of Pat bedoelde. Ik hoop Nick
Niemand is baas!quote:
Het was geen topweek. Dat zeiden vooral Nick en Liese etc. Die blij waren dat de drie er uit waren. Maar voor de anderen was het geen topweek.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:30 schreef engine het volgende:
Ze beseffen niet dat ze echt een top week gehad hebben eigenlijk. Niet nomineren, beetje spelletje spelen. En hoor ze klagen
Als je dat al stoken noemtquote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:31 schreef Koos1958 het volgende:
Zoey is weer lekker aan het stoken, gister al bij naomi nu bij jill.
Ik ben het volledig eens met zequote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:32 schreef engine het volgende:
[..]
Niemand is baas!
Vanuit het washok
Er was geen andere week zo rustig en weinig irritaties als afgelopen week.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:32 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het was geen topweek. Dat zeiden vooral Nick en Liese etc. Die blij waren dat de drie er uit waren. Maar voor de anderen was het geen topweek.
Ze krijgen door dat Nick en Liese en Michel de baas spelen. Dat zij de norm bepalen. En dat er jaknikkers zijn.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:32 schreef engine het volgende:
[..]
Niemand is baas!
Vanuit het washok
en dat allemaal door jer relquote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben het volledig eens met ze
Nick moet wel uitkijken ...hij doet net alsof hij BB is
Ik ben het volledig met je oneens. Julie haar benen rollades noemen en Michel een rat kan echt niet. En vergeet dat gefluit in de oren niet...quote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben het er niet mee eens. Ja Nick beslist veel maar ook omdat de rest dat laat gebeuren.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat iddquote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:34 schreef diditje64 het volgende:
[..]
Yes ik ook wel. Je moet ook gewoon even kunnen ventileren met elkaar.
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:34 schreef waxmask het volgende:
[..]
en dat allemaal door jer relthe guy you love to hate
Ja. Dat kwam omdat degenen die het erg vonden dat er drie weg gingen lamgeslagen waren. Ze gingen mee met de flow van degenen die daar blij om waren.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:33 schreef engine het volgende:
[..]
Er was geen andere week zo rustig en weinig irritaties als afgelopen week.
Aanstellerquote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:34 schreef JimLaFleur het volgende:
[..]
Ik ben het volledig met je oneens. Julie haar benen rollades noemen en Michel een rat kan echt niet. En vergeet dat gefluit in de oren niet...
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:36 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja. Dat kwam omdat degenen die het erg vonden dat er drie weg gingen lamgeslagen waren. Ze gingen mee met de flow van degenen die daar blij om waren.
Ze worden nu wakker. Willen zelf bepalen wat ze denken en voelen moeten.
Nick bepaalt op dit veel , en onterechtquote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:35 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben het er niet mee eens. Ja Nick beslist veel maar ook omdat de rest dat laat gebeuren.
Dan moeten ze dat ook maar eens tegen Nick zeggen.
ze hebben nu weer spelers die ze mee kunnen nemen, heeft niks te maken met wakker worden.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:36 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja. Dat kwam omdat degenen die het erg vonden dat er drie weg gingen lamgeslagen waren. Ze gingen mee met de flow van degenen die daar blij om waren.
Ze worden nu wakker. Willen zelf bepalen wat ze denken en voelen moeten.
Zeker. Hopelijk gaan ze dat ook doen want anders verandert het niet.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:35 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben het er niet mee eens. Ja Nick beslist veel maar ook omdat de rest dat laat gebeuren.
Dan moeten ze dat ook maar eens tegen Nick zeggen.
Nee terecht want hij is een van de weinige met gezond verstandquote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nick bepaalt op dit veel , en onterecht
Ze heeft voordat Jowi weg was zich helemaal niet bekommert om Thomas en Jill....quote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:35 schreef danilel het volgende:
zoey heeft de hele week niks erover gezegd en nu durft ze
Niemand is daar de baasquote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:38 schreef JimLaFleur het volgende:
[..]
Nee terecht want hij is een van de weinige met gezond verstand
dan moeten de anderen gewoon de waffel opentrekken en niet achter zijn rug staan te miepenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nick bepaalt op dit veel , en onterecht
dit is haar enige overlevingskans nuquote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze heeft voordat Jowi weg was zich helemaal niet bekommert om Thomas en Jill....
Nick miept ook achter de rug van anderen .hij is net zoquote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:39 schreef danilel het volgende:
[..]
dan moeten de anderen gewoon de waffel opentrekken en niet achter zijn rug staan te miepen
Ben ik benieuwd of Zoey door verteld aan Jerrel wat Nick haar gisteren heeft verteld. Kan dan zomaar Nick zijn die genomineerd wordt.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:28 schreef Rhosyn het volgende:
Zoe: ..jezelf zijn wordt in de groep nu afgestraft...dat moet niet
nou dan, is het toch 1-1, niet zeiken dan.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nick miept ook achter de rug van anderen .hij is net zo
Heb je het nou tegen mij?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:41 schreef danilel het volgende:
[..]
nou dan, is het toch 1-1, niet zeiken dan.
Ze durven niet tegen Nick in te gaan. BV Pat ging zijn benen scheren in de woonkamer. De vrouwen wilden dat hij dat buiten ging doen maar van Nick mocht hij dat in de woonkamer doen. (hij moest wel stofzuigen daarna)quote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:39 schreef danilel het volgende:
[..]
dan moeten de anderen gewoon de waffel opentrekken en niet achter zijn rug staan te miepen
Je MOET het normaal vinden en anders krijg je de woke politie achter je aan... Nou ik vind het níet normaalquote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:40 schreef 20100 het volgende:
welke tijd zijn we in beland dat een "man" zich 2 uur zit op te maken en iedereen vindt het maar normaal
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:41 schreef danilel het volgende:
[..]
nou dan, is het toch 1-1, niet zeiken dan.
COS fightquote:
ow dat was snelquote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:42 schreef danilel het volgende:
[..]
nee in het algemeen
zou ik nooit tegen jou persoonlijk zeggen
Dat zag je aan Michel, Nick wilde steeds dat hij met Jerrel ging praten maar Michel deed het wanneer hij zelf wilde en ook de manier waarop.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:39 schreef danilel het volgende:
[..]
jammer johquote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:44 schreef waxmask het volgende:
[..]
[..]
COS fight![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
ow dat was snel![]()
![]()
Moet hij weten, alsof ze iets anders te doen hebben daarquote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:40 schreef 20100 het volgende:
welke tijd zijn we in beland dat een "man" zich 2 uur zit op te maken en iedereen vindt het maar normaal
Het is het zelfde als een "vrouw" dat doet en dat vind je normaal.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:40 schreef 20100 het volgende:
niet echt, maar we accepteren het omdat we weten hoe jullie eruit zien zonderquote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is het zelfde als een "vrouw" dat doet en dat vind je normaal.
Nee, dat vind ik ook niet normaal.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is het zelfde als een "vrouw" dat doet en dat vind je normaal.
Het gaat niet zo zeer om Ferrel, het gaat er over dat Nick achter Ferrel zijn rug om van alles tegen iedereen zegt wat heel negatief is. En zelf beweerd hij enkel positief te zijn.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:45 schreef JimLaFleur het volgende:
[..]
Thomas? Hij was een van de eerste die kost misselijk werd van die Jerrol
ja ik ook, einde muurblloempje fase, die steekt de handen uit de mouwen en voegt daad bij het woordquote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:48 schreef Yolk het volgende:
Zoey begin ik steeds leuker te vinden. Nu daad bij het woord.
Jij bent vrijgezel neem ik aan.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:47 schreef waxmask het volgende:
[..]
niet echt, maar we accepteren het omdat we weten hoe jullie eruit zien zonder
speelde die film daar ook niet af waar zoveel ophef over was? met die jeugdbendes daar en misbruik van meisjes?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:49 schreef 20100 het volgende:
het is het stoere Matongé ghetto verhalen storytime met Zoey
Nog mooier. En dat ziet de partner.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:47 schreef waxmask het volgende:
[..]
niet echt, maar we accepteren het omdat we weten hoe jullie eruit zien zonder
Nick ging inderdaad iets te ver met overdrijven hoe erg die opmerkingen wel niet waren. Het waren gewoon wat grappen die op dat moment niet goed getimed waren.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:48 schreef diditje64 het volgende:
[..]
Het gaat niet zo zeer om Ferrel, het gaat er over dat Nick achter Ferrel zijn rug om van alles tegen iedereen zegt wat heel negatief is. En zelf beweerd hij enkel positief te zijn.
Ik ben geen Jerrel fan maar ik moet toegeven dat ik vind dat Nick wel veel uit context aan het doorlullen is overigens. Wat ik jammer vind want ik kan kei goed op Nick zijn humor.
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:50 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Jij bent vrijgezel neem ik aan.
inderdaad, maar de realiteit is daar nog erger dan de film (fictie)quote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:50 schreef waxmask het volgende:
[..]
speelde die film daar ook niet af waar zoveel ophef over was? met die jeugdbendes daar en misbruik van meisjes?
sowieso te vroeg....veels te vroeg.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:53 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nick ging inderdaad iets te ver met overdrijven hoe erg die opmerkingen wel niet waren. Het waren gewoon wat grappen die op dat moment niet goed getimed waren.
inderdaad dat fluiten in de oren is echt heel normaal, niet zo zeuren, en als je iemand net ontmoet een Rat noemen, kom op waar zeur je overquote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:53 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nick ging inderdaad iets te ver met overdrijven hoe erg die opmerkingen wel niet waren. Het waren gewoon wat grappen die op dat moment niet goed getimed waren.
en iemands benen rollades noemen moet ook kunnen, en helemaal als je zelf ooit een massale rollade wasquote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:57 schreef rinardo het volgende:
[..]
inderdaad dat fluiten in de oren is echt heel normaal, niet zo zeuren, en als je iemand net ontmoet een Rat noemen, kom op waar zeur je over
quote:
Ja hij had tegen Jill gezegd dat ze meer een man is dan een vrouw... En achteraf alles weglachen haha wat een goede grap!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:00 schreef suzi1 het volgende:
en vrouwen mogen best mannelijke kop hebben als ze dat willen.
vrouwen mogen van mij alles, ik ben feminist, het is allemaal al erg genoeg dat ze minder slim, minder sterk en emotioneel labiel zijnquote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:00 schreef suzi1 het volgende:
en vrouwen mogen best mannelijke kop hebben als ze dat willen.
Wel nee joh..quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:02 schreef dorkie94 het volgende:
Ik lach me kapot, Naomi denkt oprecht dat het goed gedaan wordt.
Welnee joh, die speelt mee.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:02 schreef dorkie94 het volgende:
Ik lach me kapot, Naomi denkt oprecht dat het goed gedaan wordt.
Doet niet veel onder voor die clownshow die Ferrel er gister van gemaakt hadquote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:03 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Welnee joh, die speelt mee.
[ afbeelding ]
Mooi, eff heel die make up doos verneuken.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:05 schreef Hznootje het volgende:
Straks jerrel flippen omdat ze aan zijn makeup zitten
huiselijk geweld is NOOIT leukquote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:06 schreef 5thencounter het volgende:
Gelukkig hoor ik een ondertoon van cynisme..
[ afbeelding ]
Schitterendquote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:06 schreef Koekeloeren het volgende:
Vind Naomi mooier opgemaakt dan gister als ik eerlijk ben
Ja en er is geen dramaquote:
Ja jammer is datquote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moet wel zeggen dat Jerrel iets beter te pluimen is vandaag, of heb ik iets gemist?
Vind ik ook wel. Wellicht toch zenuwen en niet weten hoe je je moet gedragen in een nieuwe groep.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moet wel zeggen dat Jerrel iets beter te pluimen is vandaag, of heb ik iets gemist?
Ik hou van kansen gevenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:13 schreef Lillfex het volgende:
Ik denk dat we Jerrel toch een tweede kans moeten geven Hij was gisteren niet te pruimen maar vandaag komt hij tot rust en is wel aardig denk ik nu
Hij is gister op zijn vingers getikt door Big Brotherquote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
en zn ritalin gekregen. hij dacht zonder te kunnen in het huisquote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:14 schreef JimLaFleur het volgende:
[..]
Hij is gister op zijn vingers getikt door Big Brother
Heb ik nu echt pluimen gezegd ipv pruimenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:14 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Vind ik ook wel. Wellicht toch zenuwen en niet weten hoe je je moet gedragen in een nieuwe groep.
Of wij wennen er aan.
Wat moet een mens zonder ritaquote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:15 schreef suzi1 het volgende:
[..]
en zn ritalin gekregen. hij dacht zonder te kunnen in het huis
Vind ik eerlijk gezegd ook. En zijn stemmen kunnen nog goed van pas komen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:13 schreef Lillfex het volgende:
Ik denk dat we Jerrel toch een tweede kans moeten geven Hij was gisteren niet te pruimen maar vandaag komt hij tot rust en is wel aardig denk ik nu
het is net middag, voor de avond valt hij wij wel weer 10 kut opmerkingen gemaakt, en daarna komt Jerrelientje het toneel opquote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:13 schreef Lillfex het volgende:
Samen zijn ze perfect om de boel wat in te dammen , iig voor mij welquote:
Ik ook niet, dat druk en overdreven gedoe.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:16 schreef TheRacingElf het volgende:
Zal wel weer “homofoob” zijn maar ik pruim dat overdreven gedoe gewoon niet
niet echt nee, dat heb je binnen een kwartier door als je het goed uitlegtquote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:19 schreef engine het volgende:
Mike is niet zo heel goed in het uitleggen van toepen
Is dat Jill op schoot?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemorgen, op verzoek ......![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
gaan de musical Hair opvoerenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:22 schreef puzziepie het volgende:
Straks allemaal glimworm gezichten?
Nice!!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Maak straks wel even een filmpje van het hele moment ...
Was heel lief. Naomi kan goed kriebelenquote:
Heerlijkquote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:26 schreef engine het volgende:
[..]
Was heel lief. Naomi kan goed kriebelen
okquote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:28 schreef DKUp het volgende:
Ze hebben allemaal een vieze laag op hun gezicht lijkt wel
okquote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:31 schreef DKUp het volgende:
Mike en Matt geen tering aan, maar ja dat had ik je al een paar dagen geleden voor de binnenkomst al kunnen vertellen
okquote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:32 schreef DKUp het volgende:
Speeddaten of iets wat erop lijkt, leuk hoor.
Nahh, die Frettekop met zijn BobRoss schilderset is boeie...maar ja, na watje Joy een relkutje was voorspelbaarquote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:31 schreef DKUp het volgende:
Mike en Matt geen tering aan, maar ja dat had ik je al een paar dagen geleden voor de binnenkomst al kunnen vertellen
Een valse blije homo was wel heel voorspelbaarquote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nahh, die Frettekop met zijn BobRoss schilderset is boeie...maar ja, na watje Joy een relkutje was voorspelbaar
uit welke riolering ben jij gekropen?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:35 schreef DKUp het volgende:
[..]
Een valse blije homo was wel heel voorspelbaar
Jahh , maar altijd weer dat vrindjethuis.. nooit een keer een geile op jacht naar BB-mannetjes.. maar vrouweslijmerdsquote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:35 schreef DKUp het volgende:
[..]
Een valse blije homo was wel heel voorspelbaar
Gelukkig hadden we niet genoeg vriendinnetjes samen saai en roddelen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh , maar altijd weer dat vrindjethuis.. nooit een keer een geile op jacht naar BB-mannetjes.. maar vrouweslijmerds
en dan weer aanrand verschijnselen zoals met eric dgk?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh , maar altijd weer dat vrindjethuis.. nooit een keer een geile op jacht naar BB-mannetjes.. maar vrouweslijmerds
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Eric de Smeric.. sja dat was een goeie ... prima castingquote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:40 schreef waxmask het volgende:
[..]
en dan weer aanrand verschijnselen zoals met eric dgk?
Ach anders gaat hij straks weer in iemands oor fluiten met een fluit.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zit die nicht nog steeds aan zijn gezicht te friemelen
Die Tekkel is langer bezig dan al die meiden bij elkaarquote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zit die nicht nog steeds aan zijn gezicht te friemelen
Leuke verrassing als ze morgen wakker worden, of ze zien het vanavond laat als ze nog wakker zijnquote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die bewoners weten echt niet dat Koning winter voor de deur staan
ik hoop dat hij gisteren in de dbk te horen heeft gekregen dat hij dat niet meer moet flikken.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:42 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ach anders gaat hij straks weer in iemands oor fluiten met een fluit.
Moet nog een muts kopenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:45 schreef WAvanBuren het volgende:
Vanacht code rood. Vanwege snijdende kou
![]()
![]()
![]()
.
Ok, en sneeuwjacht.
Heb pas 25 cm das afquote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:45 schreef WAvanBuren het volgende:
Vanacht code rood. Vanwege snijdende kou
![]()
![]()
![]()
.
Ok, en sneeuwjacht.
Zojuist Code Rood afgekondigd.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die bewoners weten echt niet dat Koning winter voor de deur staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sneeuwvlokjes generatie hèquote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:47 schreef WAvanBuren het volgende:
Denk er eens over na.
Code rood vanacht terwijl avondklok. En voor wat kou
.
ook overdag.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:47 schreef WAvanBuren het volgende:
Denk er eens over na.
.
Zondag pas hé en het is vannacht met dubbel nquote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:47 schreef WAvanBuren het volgende:
Denk er eens over na.
.
is allemaal kunststof prefab dus kan spannend wordenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Laten we hopen dat het BB huis goed is geisoleerd en dat het dak stevig genoeg is.
Dat staat niet eens op de BB kaart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |