Het was echt erg, zelf heb ik de streams opgegeven nog voordat Pat in bed kwam. Het was kindergarden. En dat is niet erg maar het werd door je strot gedouwd omdat je nergens anders naar kon kijken. Denk als je een keus had tussen de beide kamers of desnoods Pat kon volgen in de huiskamer het een groot verschil had gemaakt. Jill wist inderdaad niet hoe ze de aandacht op haar kon blijven vestigen en deed alsof ze twaalf was. Maar geloof dat het camerawerk van gister helemaal een sof was. Het was de Thomas en Jill show, en dat was teveel van het goede.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:29 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Alles even doorgelezen, maar ik snap de irritatie naar Jill. Het is echt in haar bol gestegen nu ze zo populair is! Naomi was hetzelfde. Ze zijn zo afhankelijk van de buitenwereld. En hillarisch dat Liese dan nu een bril draagt ivm Michel. Die houdt volgens mij heel veel van mannelijke aandacht. Als ze die niet meer krijgt, wordt ze erg onzeker zeker?
Wat ik doe als een topic gesloten wordt:quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:41 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Argh irritant dat je niet kan quoten en heel wat aant tikken bent en floep weg.
Maar migraine dus. Ik vond de opmerking wel leuk dat iemand aangaf dat ze de bril droeg nadat Michel zei dat het sexy was.
Ik vond Naomi heel irritant toen ze hoorde dat ze populair was samen met Liese. En nu misschien weer wat onzeker, omdat Jill de populairste is deze week.
vanaf tinder?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geen idee al 15 jaar gelukkig getrouwd
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:41 schreef Joyce-43 het volgende:
ojee we krijgen travo jerrel vandaag
die moet alles uit de "kast" halen dit weekend voor de nominatiesquote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:41 schreef Joyce-43 het volgende:
ja dat doe ik idd ookquote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wat ik doe als een topic gesloten wordt:
Mijn bericht gewoon verder typen
Dan alles knippen, en dan terug plakken in het nieuwe topic
en jill denkt dat ze daarom popi is denk ikquote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:42 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
@:zodeju BB leest goed mee op social media en heeft door dat mensen dit 'leuk' vinden.
Hoe komt iedereen hierbij? Ik denk juist dat ze meer het zelfvertrouwen heeft gekregen om zichzelf te kunnen zijn. Dat heeft niets met popi of stoer doen of bewust aandacht trekken te makenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:44 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
en jill denkt dat ze daarom popi is denk ik
Alle tijd dus voor het huishouden vandaagquote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:41 schreef Joyce-43 het volgende:
Dan heeft hij gisteravond wel heel slecht geluisterdquote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:41 schreef Joyce-43 het volgende:
ik zag hem niet luisteren wel een hoop ja maar , ja ja , nee ja maar heteros bad, slechte ervaring, ik ben jerrol and i want to be famousquote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:45 schreef engine het volgende:
[..]
Dan heeft hij gisteravond wel heel slecht geluisterd
Als ze zo zichzelf is..brrrquote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:45 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Hoe komt iedereen hierbij? Ik denk juist dat ze meer het zelfvertrouwen heeft gekregen om zichzelf te kunnen zijn. Dat heeft niets met popi of stoer doen of bewust aandacht trekken te maken
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:43 schreef waxmask het volgende:
[..]
die moet alles uit de "kast" halen dit weekend voor de nominaties
ik heb els vaak genoeg 's ochtends zien op staan en dan meteen de trui aantrekken die naast het bed lag.......quote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:26 schreef rinardo het volgende:
[..]
prima, als jij denkt dat wij alles zien? no way, er worden hier vaak dingen gezegd die echt niet kloppen , net als de trui van els die nooit gewassen zou worden, terwijl els op haar insta zegt dat die elke nacht de wasmachine inging met de andere sportkleding. maar oke als jij wilt denken dat hij 1 trui 1 paar sokken en een broek mee heeft, mijn zegen heb je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |