Dat doe ik niet.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Waarmee je precies bevestigt wat ik zei. Jij gaat van je eigen gelijk uit. En dat heb je niet.
Volgens mij waren de argumenten bij jou het eerste op. Lees maar even terugquote:[..]
Hanteert links toch standaard als ze geen 'argumenten' meer hebben?
TS blijft duidelijk hangen in fase I:quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat doe ik niet.
[..]
Volgens mij waren de argumenten bij jou het eerste op. Lees maar even terug.
Yep. Klassiek gevalletje:quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:48 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
TS blijft duidelijk hangen in fase I:
[ afbeelding ]
Ik las net van je ex dat je een kleine piemel hebt.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
Weer koude dagen voorspeldWe zouden toch allemaal doodgaan aan overstromende oceanen en stikken door de co2?
"Jamaar kou ligt ook aan opwarming"
"Jamaar windmolens hebben de zeespiegel verlaagd"
"Jamaar mijn zonnepaneel eet co2"
Klacht: milieudebielen
Ik geinde maar wat, is niet waar.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:50 schreef Scheepskok het volgende:
[..]
Ik las net van je ex dat je een kleine piemel hebt.
Net als die klimaatopwarming? Die ook niet waar is?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:54 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik geinde maar wat, is niet waar.
Die is zeker wel waar en dat weet ook iedereen met gezond verstand.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:57 schreef Scheepskok het volgende:
[..]
Net als die klimaatopwarming? Die ook niet waar is?
Eens, ik weet uit ervaring dat vd een grote lul heeft.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:54 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik geinde maar wat, is niet waar.
Het wordt hoe langer hoe gekker in dit forum.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:00 schreef Werkman het volgende:
[..]
Eens, ik weet uit ervaring dat vd een grote lul heeft.
Je bent bekend met het verschil tussen hebben en zijn?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:00 schreef Werkman het volgende:
[..]
Laten we eens aannemen dat het argument “er wordt veel geld mee verdient” een geldig argument is. Is het dan niet juist een tegenargument?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja vertel eens. Want zodra de ontkenners hun doel bereikt hebben, droogt de inkomsten bron op. Zodra de klimaatfacisten hun doel bereikt hebben, willen ze alleen maar meer geld.
In dat geval gaat het om wie bij de kant staat waar geld wordt verdiend. De verdiensten verschuiven van A naar B dus B heeft belang bij angst en paniekquote:Op zondag 7 februari 2021 07:53 schreef knoopie het volgende:
[..]
Laten we eens aannemen dat het argument “er wordt veel geld mee verdient” een geldig argument is. Is het dan niet juist een tegenargument?
De omzet van alleen al de olie-industrie en de auto-industrie is al vele malen groter dan we ooit aan klimaatmaatregelen hebben uitgegeven.
In 1930 stonden de sterren ook extreem gunstig voor de bedenkers van het Amsterdamse Bos. Door de financiële crisis was er ineens ruimte en personeel beschikbaar om zo een groot project door te zetten. Ga je nu ook beweren dat de bedenkers van het Amsterdamse Bos verantwoordelijk waren voor de financiële crisis van 1930?quote:
Maar A, de olie en gas industrie bijvoorbeeld, heeft in dit geval een veel groter belang en meer invloed, omdat er veel meer geld in om gaat in sector A. Dus waarom zet B zich dan door?quote:Op zondag 7 februari 2021 07:55 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
In dat geval gaat het om wie bij de kant staat waar geld wordt verdiend. De verdiensten verschuiven van A naar B dus B heeft belang bij angst en paniek
dat valt niet uit te sluitenquote:Op zondag 7 februari 2021 07:55 schreef knoopie het volgende:
[..]
In 1930 stonden de sterren ook extreem gunstig voor de bedenkers van het Amsterdamse Bos. Door de financiële crisis was er ineens ruimte en personeel beschikbaar om zo een groot project door te zetten. Ga je nu ook beweren dat de bedenkers van het Amsterdamse Bos verantwoordelijk waren voor de financiële crisis van 1930?
Omdat B geld kan verdienenquote:Op zondag 7 februari 2021 07:56 schreef knoopie het volgende:
[..]
Maar A, de olie en gas industrie bijvoorbeeld, heeft in dit geval een veel groter belang en meer invloed, omdat er veel meer geld in om gaat in sector A. Dus waarom zet B zich dan door?
Nee. Waarom zou ik? Om de schijt van mijn scherm te vegen hoef ik alleen maar jouw posts weg te klikken.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Heb je al 60 rollen wc papier gehaald?
Maar A verdient veel meer. Dus je punt is?quote:Op zondag 7 februari 2021 09:41 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
O
[..]
Omdat B geld kan verdienen
Ik ben het vertrouwen verloren dat het mij lukt dit duidelijk te makenquote:Op zondag 7 februari 2021 12:51 schreef knoopie het volgende:
[..]
Maar A verdient veel meer. Dus je punt is?
Dat zeg ik ook, ik zeg alleen dat dat van alle tijden is.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:58 schreef -river- het volgende:
[..]
Die is zeker wel waar en dat weet ook iedereen met gezond verstand.
Soms moet ik hem gebruiken als riem, om te voorkomen dat ik erover struikel.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:00 schreef Werkman het volgende:
[..]
En op wat voor een schaal moeten we een jaar precies bezien?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:34 schreef Hamzoef het volgende:
Net weer een van de warmste jaren ooit achter de rug, en deze mega domme TS denkt dat een paar dagen vorst dat effect teniet doen. Man man man.
De vraag is natuurlijk, hoe kom jij zo incontinent dat er schijt op je scherm zit?quote:Op zondag 7 februari 2021 09:55 schreef Intint het volgende:
[..]
Nee. Waarom zou ik? Om de schijt van mijn scherm te vegen hoef ik alleen maar jouw posts weg te klikken.
Jij hebt nooit de intro van 'q en q' gehoord?quote:Op zondag 7 februari 2021 13:54 schreef Twentsche_Ros het volgende:
De letter "q" komt vaker voor in een Nederlands stuk tekst dan de letter "e".
Kijk maar:
Aquarium.
Tadaa! (ook al geen "e")
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |