SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Thisis4thepayers
[ Bericht 0% gewijzigd door Rolstoelvandaal op 06-02-2021 09:37:49 ]
Aziaten met flinke tettenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 07:42 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Wel superbaas. Alleen graag meer tieten gezien.
Dat is wel een goede optie. Ik ben er ooit aan begonnen, tot level 38 gespeeld ongeveer. Nog Fokkers die dit spelen?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zoek niet verder. Afgelopen nacht is FFXIV aangekondigd voor PS5.
leuk, maar dit topic open ik ook wel eens op mijn werk, doe dan op z'n minst even spoilertags.quote:
įounter idee, laten we deze dit weekend volkrijgenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
leuk, maar dit topic open ik ook wel eens op mijn werk, doe dan op z'n minst even spoilertags.
Open beta ergens in april is wel nice.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
die game is toch al jaren uit op de pc/ps4? waarom moeten ze dan nog betatesten?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:41 schreef Drankster het volgende:
[..]
Open beta ergens in april is wel nice.
Is PSN al uit beta dan?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
die game is toch al jaren uit op de pc/ps4? waarom moeten ze dan nog betatesten?
quote:
Geen idee, ik speel die game niet.quote:
Prima ding volgens mij.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:11 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Steel.Series Arctis 9 Draadloze Gaming Headset
Deze kopen of weten jullie een betere keuze?
@Phenoquote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Godverdomme. Ik ben brak. En nu ben ik ook nog eens geil. Maar mn moeder komt hier zo langs naar mijn nieuwe huis kijken, dus is het nu niet mogelijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2021 11:34:20 ]
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:29 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Godverdomme. Ik ben brak. En nu ben ik ook nog eens geil. Maar mn moeder komt hier zo langs naar mijn nieuwe huis kijken, dus is het nu niet mogelijk.Een open doel, zo noemde we je moeder vroeger al, makkelijk scoren en je ballen passen erinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Draait ie al opquote:
Dan kun je het nog steeds spelen hoorquote:
Psst, er is al een trial waarbij je de eerste twee delen gratis kunt spelen zonder limiet op tijdquote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:41 schreef Drankster het volgende:
[..]
Open beta ergens in april is wel nice.
Ja, ik main een white mage, omdat alleen pussies zich achter DPS verschuilenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:27 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Dat is wel een goede optie. Ik ben er ooit aan begonnen, tot level 38 gespeeld ongeveer. Nog Fokkers die dit spelen?
Ik ben wel benieuwd of er nog andere gaan uitkomen.
Link die in je artikel danquote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Psst, er is al een trial waarbij je de eerste twee delen gratis kunt spelen zonder limiet op tijd
Is er ook een black mage? Zo niet roep ik racismequote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, ik main een white mage, omdat alleen pussies zich achter DPS verschuilen
Leuke meidquote:
Ja, maar de black mage is eigenlijk ook gewoon wit.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Is er ook een black mage? Zo niet roep ik racisme
Jezas.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Een open doel, zo noemde we je moeder vroeger al, makkelijk scoren en je ballen passen erin
Die is er ookquote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Is er ook een black mage? Zo niet roep ik racisme
Goed punt, donequote:
Laatst geprobeerd weer in te loggen, maar dat werkte allemaal niet en zou ik uiteindelijk moeten gaan bellen met de service desk.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:27 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Dat is wel een goede optie. Ik ben er ooit aan begonnen, tot level 38 gespeeld ongeveer. Nog Fokkers die dit spelen?
Ik ben wel benieuwd of er nog andere gaan uitkomen.
Überhaupt naar BB kijken maakt je inderdaad een rioolstruuner.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:28 schreef DKUp het volgende:
In het Big Brother-forum werd er gezegd uit welke riolering ik kwam.
Dat werd vast gezegd door iemand die meer kijkt dan ik....quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:32 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Überhaupt naar BB kijken maakt je inderdaad een rioolstruuner.
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:35 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat werd vast gezegd door iemand die meer kijkt dan ik....
Wat wordt je volgende naam?
Matteuwrf•cker?
Ik ben ook met een magic character begonnen weet alleen niet meer welke class precies.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, ik main een white mage, omdat alleen pussies zich achter DPS verschuilen
Gewoon achter Pheno aan en meeliften voor de xp.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:05 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Ik ben ook met een magic character begonnen weet alleen niet meer welke class precies.
Is het moeilijk om als nieuwe speler aansluiting te vinden met de rest?
Nee, een van de voordelen van FFXIV: de community is erg behulpzaam. En iedereen doet nog alle dungeons, ook de lowlevel. Dat heeft ook voordelen voor de high level chars (worden overigens downscaled voor zon dungeon).quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:05 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Ik ben ook met een magic character begonnen weet alleen niet meer welke class precies.
Is het moeilijk om als nieuwe speler aansluiting te vinden met de rest?
Ik heb een ding van xenos. Sat is een hard kartonnen board met los piepschuim aan de onderkant. Eigenlijk bedoeld om zo op je schoot je bord e.d. te hebben, maar een toetsenbord met muis zal ook wel lukken.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 17:12 schreef Rickocum het volgende:
Maaarreeeuh, sicke kaukasiërs en Angel.
Hoe moet ik zoeken voor een soort van tafel die ik makkelijk kan gebruiken op de bank voor een toetsenbord plus muis?
Ik ben toen afgehaakt op level 38 omdat ik vooral heel veel aan het lopen was tussen alle quests dat werd al snel saai. Hebben ze dat niet laatst niet aangepast zodat het levelen sneller gaat? Ik heb in WoW altijd liever de endgame op max level gedaan dan het levelen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, een van de voordelen van FFXIV: de community is erg behulpzaam. En iedereen doet nog alle dungeons, ook de lowlevel. Dat heeft ook voordelen voor de high level chars (worden overigens downscaled voor zon dungeon).
an hier niet eens inloggenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:36 schreef Rickocum het volgende:
Hoezo gaan jullie ineens ffq4 doen? Is toch een beetje de standaard MMORPG?
Weird, heb je al een square enix account of zo die je playstation ergens heeft onthouden?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:44 schreef Jimbo het volgende:
kan ff xiv niet inloggen
kan alleen zeggen dat ik een acc heb, prima, dan geeft ie een username die ik niet kan wijzigen
geen idee wat t wachtwoord ervan is
Wilde hem eigenlijk fysiek, maar dat geeft niet.quote:Op zondag 7 februari 2021 08:41 schreef StateOfMind het volgende:
Voor wie hem nog niet gespeeld heeft: Hellblade Senua's Sacrifice is nu in de sale voor ¤9,89
Ik hou mijn ogen open voor je!quote:Op zondag 7 februari 2021 09:34 schreef Rickocum het volgende:
Maarreeeeeeh. Even reminder:
Mochten jullie nog ergens een ps5 zien, je boy Ricko zoekt er nog één.
Dat probleem had ik ook. Ook de password reset functionaliteit werkte niet. Nieuwe account aanmaken kan niet omdat je er altijd maar 1 gelinked kan hebben aan je psn account.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:44 schreef Jimbo het volgende:
kan ff xiv niet inloggen
kan alleen zeggen dat ik een acc heb, prima, dan geeft ie een username die ik niet kan wijzigen
geen idee wat t wachtwoord ervan is
Dat is toch die game over depressie. Niet echt zin in in deze tijd.quote:Op zondag 7 februari 2021 08:41 schreef StateOfMind het volgende:
Voor wie hem nog niet gespeeld heeft: Hellblade Senua's Sacrifice is nu in de sale voor ¤9,89
Schizofrenie/stemmen in je hoofd.quote:Op zondag 7 februari 2021 09:52 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Dat is toch die game over depressie. Niet echt zin in in deze tijd.
Dus maar ea play voor 1 euro en binnen een maand Star Wars fallen order uitspelen.
er staat er hier 1 op mijn bureauquote:Op zondag 7 februari 2021 09:34 schreef Rickocum het volgende:
Maarreeeeeeh. Even reminder:
Mochten jullie nog ergens een ps5 zien, je boy Ricko zoekt er nog één.
Toen ik vanochtend de hond uit lietquote:
Ik ga zo naar buiten, spelen in de sneeuw met familie.quote:Op zondag 7 februari 2021 12:10 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Toen ik vanochtend de hond uit lietmoest ik, als fanatieke gamer, meteen aan God of War en Skyrim denken
![]()
Als viking zeg ik, heerlijk weertje zo.quote:Op zondag 7 februari 2021 12:10 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Toen ik vanochtend de hond uit lietmoest ik, als fanatieke gamer, meteen aan God of War en Skyrim denken
![]()
SKOLquote:Op zondag 7 februari 2021 13:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Als viking zeg ik, heerlijk weertje zo.
Same here. Dacht nog slim te zijn mn acc te cancellen maar dat maakte t alleen erger.quote:Op zondag 7 februari 2021 09:51 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Dat probleem had ik ook. Ook de password reset functionaliteit werkte niet. Nieuwe account aanmaken kan niet omdat je er altijd maar 1 gelinked kan hebben aan je psn account.
Een lekker øl gaat er wel in, ik pak er een. Skol.quote:
oeh THPSquote:Op zondag 7 februari 2021 13:34 schreef DKUp het volgende:
Activision komt dit jaar met meerdere remasters
https://www.psx-sense.nl/(...)-meerdere-remasters/
Modern Warfare 3 Remastered en Tony Hawk Pro Skater 3 + 4
Diablo misschien nog wel.
Volgens de geruchten gaan zij nu Diablo 2 remaster doenquote:Op zondag 7 februari 2021 13:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
oeh THPS
Maar de studio die dat gedaan heeft was nu toch weg bij activision?
En diablo 2 remaster is ook wel vrij zeker inmiddels
quote:Op zondag 7 februari 2021 13:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ga zo naar buiten, spelen in de sneeuw met familie.
Reken er maar op dat in gedachten mijn nichtje ineens 'boy' heet. De kale kop en baard heb ik al.
Mooi man ditquote:Op zondag 7 februari 2021 13:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Als viking zeg ik, heerlijk weertje zo.
Wou net iets soortgelijks posten.quote:Op zondag 7 februari 2021 16:17 schreef StateOfMind het volgende:
Concrete Genie is wel een aardige tussendoor game.
Lekker kleurrijk en zo
Automatische update.quote:Op zondag 7 februari 2021 20:45 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Days Gone uit de PS+ collectie is dat al met PS5 upgrade of moet je die nog apart downloaden?
Was vooral door al die onvoldoendes, zessen en zevens dat deze game enorm meeviel. Performance viel tegen op de launch en de game voelde te lang. Nou ja een lange game voor ¤60,- is prima.quote:Op zondag 7 februari 2021 21:00 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Vanavond eens proberen. Velen vinden het zo een goede game.
Laatst begonnen door de positieve reacties van hier en door de PS5 patch.quote:Op zondag 7 februari 2021 21:00 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Vanavond eens proberen. Velen vinden het zo een goede game.
Idem. Na Fenyx hou ik daar ook even mee op.quote:Op zondag 7 februari 2021 21:43 schreef Drankster het volgende:
[..]
Laatst begonnen door de positieve reacties van hier en door de PS5 patch.
Al redelijk snel gestopt, de wereld was prachtig en het motorrijden was wel tof. Het voelde wel als een zo veelste open world game en daar heb ik er echt genoeg van gespeeld de laatste tijd. Ga hem wel ooit spelen maar niet nu.
quote:Op zondag 7 februari 2021 22:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga dus maar aan Control beginnen. En daarna aan de beste jrpg van de laatste decennia: Persona 5 Royal.
Dat had ik dus ook al vrij snel, het heeft ook veel weg van The Last of Us op het eerste zicht.quote:Op zondag 7 februari 2021 21:43 schreef Drankster het volgende:
[..]
Laatst begonnen door de positieve reacties van hier en door de PS5 patch.
Al redelijk snel gestopt, de wereld was prachtig en het motorrijden was wel tof. Het voelde wel als een zo veelste open world game en daar heb ik er echt genoeg van gespeeld de laatste tijd. Ga hem wel ooit spelen maar niet nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan had ik wel genoeg zombies gezien voor weer een heel lange tijd.
Daar moest ik ook aan denken met al die Control posts.quote:Op zondag 7 februari 2021 23:17 schreef Drankster het volgende:
Die gasten van Control zouden wel een goed gevolg van ‘Enter the Matrix’ kunnen maken.
Sowieso, je hebt gekke powers, het is 3rd person en de gunplay is goed. Doe dit in de wereld van The Matrix en je hebt goud.quote:Op zondag 7 februari 2021 23:21 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Daar moest ik ook aan denken met al die Control posts.
de matrix gamequote:Op zondag 7 februari 2021 23:17 schreef Drankster het volgende:
Die gasten van Control zouden wel een goed gevolg van ‘Enter the Matrix’ kunnen maken.
Klopt.quote:
quote:
Ik heb gewoon de hele tijd gedaan alsof ik jean Grey van X-Men was, een redhead telekineticquote:Op zondag 7 februari 2021 23:27 schreef Drankster het volgende:
[..]
Sowieso, je hebt gekke powers, het is 3rd person en de gunplay is goed. Doe dit in de wereld van The Matrix en je hebt goud.
Ik vind Control tot nu toe wel tof maar de protagonist is suf en het verhaal is tot nu niet super boeiend, wel vermakelijk. De wereld (het gebouw) en alles daar in is dan wel weer vet gedaan.
quote:Op maandag 8 februari 2021 09:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de hele tijd gedaan alsof ik jean Grey van X-Men was, een redhead telekinetic
Probeerde ik ook in het begin, maar door de gedachte aan Sophie Turner werd er erg weinig gespeeld en extreem veel gemasturbeerdquote:Op maandag 8 februari 2021 09:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de hele tijd gedaan alsof ik jean Grey van X-Men was, een redhead telekinetic
Daar had ik dus zeer weinig last vanquote:Op maandag 8 februari 2021 11:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Probeerde ik ook in het begin, maar door de gedachte aan Sophie Turner werd er erg weinig gespeeld en extreem veel gemasturbeerd
quote:Op maandag 8 februari 2021 11:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar had ik dus zeer weinig last van
quote:Op maandag 8 februari 2021 11:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar had ik dus zeer weinig last van
nee.quote:Op maandag 8 februari 2021 11:50 schreef dud0r het volgende:
voor degene die vampyr gespeeld hebben, hadden jullie ook last van random vastlopers en zaken die niet triggerde?
Ik heb nu al drie keer gehad dat die vast liep en een keer dat een afluistermoment niet wilde triggeren en ik een half uur voor een hek heen en weer heb moeten lopen voordat het punt tevoorschijn kwam dat ik wat kon doen.
waarom bij mij dan welquote:
Kan me dat niet meer zo direct herinneren nee.quote:Op maandag 8 februari 2021 11:50 schreef dud0r het volgende:
voor degene die vampyr gespeeld hebben, hadden jullie ook last van random vastlopers en zaken die niet triggerde?
Ik heb nu al drie keer gehad dat die vast liep en een keer dat een afluistermoment niet wilde triggeren en ik een half uur voor een hek heen en weer heb moeten lopen voordat het punt tevoorschijn kwam dat ik wat kon doen.
Is dat die bij het water onder het ziekenhuis? Dan wel, verder niet.quote:Op maandag 8 februari 2021 11:50 schreef dud0r het volgende:
nee als je die quest hebt voor blackmail en die kerel je niet binnen wil latenquote:Op maandag 8 februari 2021 11:58 schreef Drankster het volgende:
[..]
Is dat die bij het water onder het ziekenhuis? Dan wel, verder niet.
Je liep met je ziel onder de arm?quote:Op maandag 8 februari 2021 13:18 schreef KennyPowers het volgende:
Net ook buiten geweest, moest hier aan denken.
[ afbeelding ]
Hm deze speelt zich af naar Persona 5.quote:
Ik ben met deze game bezig, en heb 5 en royal ook gespeeld. Dit is niet officieel een vervolg of zo, het wordt ook gemaakt door Omega Force. Het verhaal is na 5, met soms wat Royal easter eggs. Het speelt wel compleet anders, al is het allemaal herkenbaar uit Persona 5. En ik ben het met de video eens: ik dacht Warriors-hack&slash in een Persona 5-jasje (zoals Omega wel vaker doet met franchises). Maar dit is zeker tof gedaan. Ze hadden het zich veel makkelijker kunnen maken voor de fanservice, maar dat hebben ze niet gedaan.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:22 schreef Drankster het volgende:
[..]
Hm deze speelt zich af naar Persona 5.
Komt er dan ook nog een Strikers Royal Edition?
Ik heb 2,5 keer Persona 5 gespeeld en ben nu bezig met eerste playtrough met Royal. Ik ga dat met Strikers dus niet weer doen.
Ik heb Persona 5 Vanilla gespeeld, en speel nu Persona 5 Royal. Dit spel bevat wat verwijzingen naar Royal, maar is een direct vervolg op Persona 5 Vanilla.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:22 schreef Drankster het volgende:
[..]
Hm deze speelt zich af naar Persona 5.
Komt er dan ook nog een Strikers Royal Edition?
Ik heb 2,5 keer Persona 5 gespeeld en ben nu bezig met eerste playtrough met Royal. Ik ga dat met Strikers dus niet weer doen.
Dat klinkt veelbelovend. Ben benieuwd naar de review.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
En ik ben het met de video eens: ik dacht Warriors-hack&slash in een Persona 5-jasje (zoals Omega wel vaker doet met franchises). Maar dit is zeker tof gedaan. Ze hadden het zich veel makkelijker kunnen maken voor de fanservice, maar dat hebben ze niet gedaan.
Misschien moet je het raam eens dichtdoen en de verwarming aanzettenquote:Op maandag 8 februari 2021 16:50 schreef Jimbo het volgende:
stiekem best jaloers op som met zn gaming handschoentjes nu
de tering wat een bevroren klauwen heb ik
bedankt voor deze input diederikquote:Op maandag 8 februari 2021 17:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Misschien moet je het raam eens dichtdoen en de verwarming aanzetten
Je wilde zeggen dat je aan het werk was?quote:
quote:Op maandag 8 februari 2021 17:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je wilde zeggen dat je aan het werk was?
Ideaal weer om je binnen op te sluiten en te gaan gamen.
Waarschijnlijk wel, anders had het niet zo moeten hetenquote:Op maandag 8 februari 2021 17:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bij Concrete Genie is er DLC speciaal voor de VR.
Hoe werkt dat? Kun je dat alleen opstarten als je een VR hebt?
Comfy sneeuw levelsquote:Op maandag 8 februari 2021 17:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je wilde zeggen dat je aan het werk was?
Ideaal weer om je binnen op te sluiten en te gaan gamen.
Maar dit lijkt een hit te zijn.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:32 schreef Pheno het volgende:
als Omega Force alleen ontwikkelt weet je wat je kunt verwachten: de basics, en dat was het. Hier zit P-Studio (Persona-makers) ook achter, dat scheelt een hoop, zoals je ook kunt zien bij Hyrule Warriors waar Nintendo zich duidelijk mee bemoeit heeft.
Het is zo vaak hit or miss bij die gasten, een beetje zoals Platinum Games: het ligt er net aan welk team van ze erop zit.
Luigi Mansion 3 ookquote:Op maandag 8 februari 2021 17:50 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Maar dit lijkt een hit te zijn.Wel even wachten. Deze games dalen snel in prijs. Hyrule Warriors is nu ook al voor 40 euro te krijgen.
Die staat ook op mijn wishlist. Net AC gestart om eens een deukje in mijn Switch backlog te maken.quote:
Je kunt ze natuurlijk ook gewoon aantrekken als je geen reuma hebtquote:Op maandag 8 februari 2021 16:50 schreef Jimbo het volgende:
stiekem best jaloers op som met zn gaming handschoentjes nu
de tering wat een bevroren klauwen heb ik
new year, new disappointmentsquote:Op maandag 8 februari 2021 19:47 schreef DKUp het volgende:
[ twitter ]
Slechter dan vorig jaar kan bijna niet.....
Exclusive reveals incoming.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:47 schreef DKUp het volgende:
[ twitter ]
Slechter dan vorig jaar kan bijna niet.....
Mooie prijs om je bibliotheek (ander woord voor backlog) uit te breiden.quote:Op maandag 8 februari 2021 21:03 schreef DKUp het volgende:
Mafia Definitive Edition de moeite waard?
¤13 en iets meer dan ¤19,- voor de volledige trilogie op Amazon![]()
Geen tijd voor maar die prijzen zijn niet verkeerd helemaal fysiek.
De bibliotheek is gelukkig niet zo vol.quote:Op maandag 8 februari 2021 21:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mooie prijs om je bibliotheek (ander woord voor backlog) uit te breiden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
jij had die toch al geclaimed uit thailand ofzoquote:Op maandag 8 februari 2021 21:03 schreef DKUp het volgende:
Mafia Definitive Edition de moeite waard?
¤13 en iets meer dan ¤19,- voor de volledige trilogie op Amazon![]()
Geen tijd voor maar die prijzen zijn niet verkeerd helemaal fysiek.
wacht nou maar tot godfall 15 eur is, dan heb je ook een ps5 en kunnen we die spelenquote:Op maandag 8 februari 2021 22:14 schreef Rickocum het volgende:
Beter komen ze met Dying Light 2. Zijn echt geen TOPKEK spellen die ik gewoon wil getten. Misschien CP als die next gen patch uitkomt. Maarja, dan is het inmiddels ook kerst.
Niet zo laat als ik. Ik moet nog aan odyssey beginnenquote:Op maandag 8 februari 2021 22:43 schreef Jimbo het volgende:
net noorwegen verlaten, op naar england.
Sure, ik ben later dan jullie met dit spel, maar geniet er wel van hoorVoel mij nu een echte viking met m'n manbun en ongeschoren getatoeëerde uiterlijk
![]()
Met odyssey en origin was ik ook heel laatquote:Op maandag 8 februari 2021 22:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niet zo laat als ik. Ik moet nog aan odyssey beginnen
Origins ben ik volgens mij wel op release me begonnen.quote:Op maandag 8 februari 2021 22:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Met odyssey en origin was ik ook heel laatmaar toe ik keek wat ik in 2020 gedaan had bleek dat 200+ uur per stuk te zijn geweest
Vermakelijke games wel, maar echt tyfus groot.
ben eigenlijk wel benieuwd waar de volgende AC over gaat, denk toch wel dat we ooit nog een AC:Japan krijgen (een goede dan)
Deeltje 2, maar ik moet even kijken hoe ik die weer op de PS5 krijgquote:Op maandag 8 februari 2021 21:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jij had die toch al geclaimed uit thailand ofzo
Odyssey is wel de beste van de 'nieuwe' AC games. Sfeer, characters, setting, heel tof allemaal. Valhalla is ook goed gedaan, ook al is de hoofdpersoon chronisch boos.quote:Op maandag 8 februari 2021 23:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Origins ben ik volgens mij wel op release me begonnen.
100+ uur er in zitten. Odyssey had ik ook binnen op release en zit nog in het plastic![]()
Wil die wel eerst doen voordat ik Valhalla haal
SPOILER: Control AWE DLCOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Drankster op 09-02-2021 09:03:11 ]
Veel gaming fun straks.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 08:18 schreef dud0r het volgende:
![]()
Ps5 komt vanavond binnen als het goed is
Weet niet of dat nieuwe DLC is, maar toen ik het spel destijds kocht voor de PSVR viel het me enorm tegen.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bij Concrete Genie is er DLC speciaal voor de VR.
Hoe werkt dat? Kun je dat alleen opstarten als je een VR hebt?
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 08:26 schreef Drankster het volgende:
Die AWE DLC van Control is wel awesome.Maar het heet AWE, niet AWASPOILER: Control AWE DLCOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
tussen 1700 en 2200 staat er in het tijdvak maar zoveel zal ik er toch niet op gamen want hij is voor m'n broertje maar zolang die nog niet opgehaald is ga ik er natuurlijk wel even op spelenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 08:29 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Veel gaming fun straks.![]()
Hopelijk moet je niet tot laat op de avond wachten.
Een dag duurt dan zo al lang genoeg.
Treurig, en dan mensen die het ze gunnen omdat ze een kapotte consolegame hebben uitgebracht. Fijne cultuur in de online wereld.quote:
Blijf met je poten van andermans spullen af.quote:
Chinese Dark Souls...maar dan erg bruin.quote:
Welke actor tho....quote:
shia la bouefquote:
Blijft en interessant project.quote:
DOOO ITTTquote:
Het zal niet t fijnste bedrijf zijn.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Treurig, en dan mensen die het ze gunnen omdat ze een kapotte consolegame hebben uitgebracht. Fijne cultuur in de online wereld.
quote:
Klopt, maar die wereld wordt op het moment gevoed door de online treurnis op het moment. Clicks zijn belangrijker, dus hup, weer een influencer met complottheorieen, hoe gekker hoe beter. En de goedgelovigheid van de mens. Maar dat laatste is van alle tijden, gezien religies de allereerste influencers van de wereld waren. Kwamen ook alleen maar oorlogen vanquote:
Het waren de aliens van Alienware denk ik!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:24 schreef KennyPowers het volgende:
Niet snappen dat dit een false flag is om de volgende delay goed te praten
Ik krijg een foutmelding als ik hem wil toevoegen aan bibliotheek. Meer mensen last van?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:52 schreef KennyPowers het volgende:
gratis tot 22 feb
We Were Here gratis op PlayStation 4
https://store.playstation(...)_00-6782739703863447
(deel 1 van een serie)
Heb t net geprobeerd en krijg geen foutmelding.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:06 schreef Kingside het volgende:
[..]
Ik krijg een foutmelding als ik hem wil toevoegen aan bibliotheek. Meer mensen last van?
Ik heb er last van met Safari, maar via Chrome gaat het goed. Maar Sony haat Safari al tijden, ik kan daarmee geen enkele code verzilverenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:06 schreef Kingside het volgende:
[..]
Ik krijg een foutmelding als ik hem wil toevoegen aan bibliotheek. Meer mensen last van?
Snel platten, dan heb je eeuwige roem bij first achievers.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:52 schreef KennyPowers het volgende:
gratis tot 22 feb
We Were Here gratis op PlayStation 4
https://store.playstation(...)_00-6782739703863447
(deel 1 van een serie)
Safari?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb er last van met Safari, maar via Chrome gaat het goed. Maar Sony haat Safari al tijden, ik kan daarmee geen enkele code verzilverenEn je moet waarschijnlijk ingelogd zijn op de website.
In Borderlands 3 zijn de slechteriken vloggers.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:20 schreef Pheno het volgende:
Daar zouden ze eens een game over moeten maken. Oh wacht, Persona 5 Strikers gaat deels over de slechte invloed van influencers
Ik moest even opnieuw inloggen en toen werkte het wel gelukkig in Chrome.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb er last van met Safari, maar via Chrome gaat het goed. Maar Sony haat Safari al tijden, ik kan daarmee geen enkele code verzilverenEn je moet waarschijnlijk ingelogd zijn op de website.
Mooi!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:07 schreef Kingside het volgende:
[..]
Ik moest even opnieuw inloggen en toen werkte het wel gelukkig in Chrome.
Wat een matige app is dat, alsof ze het zelf nooit hebben opgestartquote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Safari?Dat doe je toch gewoon via de iOS PS app!
Salt & Sanctuaryquote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:10 schreef KennyPowers het volgende:
Weer een metroidvania gekocht
het spijt me hollow knight en guacamelee bro's
dit ziet er gaaf uit, maar dat vind ik ook van dead cells bijvoorbeeld en ik koop het nooitquote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:10 schreef KennyPowers het volgende:
In de aanbieding ook: −55% nu ¤8,09.quote:
Het is niet per se een hele mooie game al vind ik de art-stijl juist wel tof. Ben groot fan van de ontwikkelaar (Ska Studios), wat gewoon één dude is die samen met z'n chick games maakt.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:55 schreef dud0r het volgende:
Salt & sanctuary vind ik er minder interessant uitzien.
gewoon prima games dan ookquote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:10 schreef KennyPowers het volgende:
vond ik één van de mindere games tho, dan liever hollow knight ofzoquote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:55 schreef dud0r het volgende:
oh en blasphemous vind ik er ook gaaf uitzien, die is volgens mij ook nog niet in de aanbieding geweest.
Salt & sanctuary vind ik er minder interessant uitzien.
Edit blijkbaar wel dus vorig jaar. Toen was die een tientje. Volgende keer maar kopen dan
en dead cells? is die een beetje leuk?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
vond ik één van de mindere games tho, dan liever hollow knight ofzo
Hij is wel goed te platten, dat dan weer wel
die ken ik eigenlijk niet, maar was die niet gratis op psn ooit?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
en dead cells? is die een beetje leuk?
niet dat ik weet.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
die ken ik eigenlijk niet, maar was die niet gratis op psn ooit?
Zitten er waifu's in? En beīnvloedt je keuze uit P5 het verhaal nog? #dtvquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is nu 12,49 eur(~4-6 bier verschillend per etablissement ), je kan altijd wat joeptube dingen kijken en hem proberen, voor t geld hoef je 't niet te laten zou je zeggen.quote:
Waifu's, tuurlijk, ze moeten wat die Japannersquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:37 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Zitten er waifu's in? En beīnvloedt je keuze uit P5 het verhaal nog? #dtv
Beter met DLC erbij (wanneer on sale)quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hij is nu 12,49 eur(~4-6 bier verschillend per etablissement ), je kan altijd wat joeptube dingen kijken en hem proberen, voor t geld hoef je 't niet te laten zou je zeggen.
vind het wel een tegenvaller als dit niet het themesong is:
Ik weet nooit zo goed welke Metroidvania's ik nou wel of niet tof ga vinden.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:10 schreef KennyPowers het volgende:
Hoor deze boy praten over de True God.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:14 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Beter met DLC erbij (wanneer on sale)
https://psprices.com/regi(...)he-fatal-seed-bundle
Ricko speelde het, maar die werd rekt volgens mij.
Dat probleem heb ik dus ook een beetje. Zeker omdat ik er niet veel speel. Hollow knight was ik echt aangenaam door verrast en bloodstained staat ook nog op de verlanglijstquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik weet nooit zo goed welke Metroidvania's ik nou wel of niet tof ga vinden.
Hollow Knight is god tier. Bloodstained is tof. Ori is god tier (al ligt de focus daar op platforming).
Hoe weet ik nou welke wel of niet tof zijn?
Free upgrade?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:08 schreef DKUp het volgende:
MARCH 12th, 2021 on PS5, Xbox Series X/S and Nintendo Switch
PC release date TBA with another announcement later this year.
Ricko is ook een noob eerste klassequote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:14 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Beter met DLC erbij (wanneer on sale)
https://psprices.com/regi(...)he-fatal-seed-bundle
Ricko speelde het, maar die werd rekt volgens mij.
Nieuwe ronden, nieuwe kansen dus. Doet Sae Nijima mee?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waifu's, tuurlijk, ze moeten wat die Japanners![]()
Nee, ze pakken geen savegame van Persona 5, het staat er los van.
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:38 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Dat is niet wat je sma gisteren zei toen ik haar drukpunten masseerde met mijn homp vlees.
Hier wel.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Concrete genie trophies poppen niet
Lekker bezig. Best grappig spelletje toch? Leuk voor tussendoor.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:24 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hier wel.
Sterker nog, nog geen 5 minuten geleden de platinum gehaald.
Verrassend leuke game idd.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker bezig. Best grappig spelletje toch? Leuk voor tussendoor.
Bij mij gaat het om de trophy voor de billboards, en het verstoppen met je geest. Snap niet waarom ze niet komen.
Moet ook nog al die schetsen vinden, opzich. Misschien ben ik gewoon blind, maar ik mis er echt nog een stel die ik nergens kan vinden.
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Concrete genie trophies poppen niet
Ja. Heb er daar al wat van gevonden, maar nog niet alles kennelijk. Ach, heeft ook geen haast.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:43 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Verrassend leuke game idd.
Een hoop schetsen zitten ergens in die je dan met het vierkantje moet openen.
Geesten kunnen alleen bij jou komen als de muren/muurschilderingen niet onderbroken zijn.
Nare vent.quote:
Deur op slot, gordijnen dicht, lampen uit. Dan is het net alsof je niet thuis bent.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:30 schreef dud0r het volgende:
Wat is die dual sense een geweldige controller zeg. Eigenlijk jammer dat die morgen opgehaald wordt door m'n broertje.
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Deur op slot, gordijnen dicht, lampen uit. Dan is het net alsof je niet thuis bent.
Veel dingen die bij PS4 zaten maar nu weg zijn (activity feed, folders, etc.) worden later toegevoegd, zeiden ze.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:25 schreef CoExist het volgende:
Yeah! Eindelijk aan de PS5.
Wat een gedoe om alles weer te installeren en downloaden.
Kan ik mijn games ook weer in mappen plaatsen? Kan die optie nergens vinden.
Wat ik ook irri vind is dat ik bijv. Uncharted 4 installeer vanaf mijn gamefuncties en dan staat er bij het game icon “PlayStation Hits”. Hoe krijg ik dat weg?
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. Heb er daar al wat van gevonden, maar nog niet alles kennelijk. Ach, heeft ook geen haast.
Ja, weet ik. Maar die genie springt achter de kist vandaan en laat mij schrikken. Ik van op de grond en zeg er wat van. En dan niks.
[..]
Nare vent.
dat hele menu enzo gaat nog wel even wennen worden voor jequote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:25 schreef CoExist het volgende:
Kan ik mijn games ook weer in mappen plaatsen? Kan die optie nergens vinden.
Wat ik ook irri vind is dat ik bijv. Uncharted 4 installeer vanaf mijn gamefuncties en dan staat er bij het game icon “PlayStation Hits”. Hoe krijg ik dat weg?
Vooral die dual sense.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:54 schreef KennyPowers het volgende:
dudor straks terug naar PS4 zonder Cerny SSD en dualsense
[ afbeelding ]
https://www.113.nl/quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:54 schreef KennyPowers het volgende:
dudor straks terug naar PS4 zonder Cerny SSD en dualsense
[ afbeelding ]
zo erg is het nou ook weer nietquote:
De mijne wordt vandaag weer opgehaaldquote:Op woensdag 10 februari 2021 09:48 schreef Leonos het volgende:
Mijn PS5 is er bijna
Vandaag of morgen.
Niet tevreden?quote:Op woensdag 10 februari 2021 09:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
De mijne wordt vandaag weer opgehaald
whyquote:Op woensdag 10 februari 2021 09:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
De mijne wordt vandaag weer opgehaald
quote:
Ik had 'm besteld voor m'n broertje. Vind zelf dat er nog te weinig is om exclusief op te spelen. Dus ik wacht nog even voor mezelf.quote:
Dat lijkt me ook echt een ellendequote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:25 schreef CoExist het volgende:
Downloaden is natuurlijk afhankelijk van je internet, op een 1Gbit verbinding hier thuis haal ik ongeveer 150Mb/s download (bekabelde speedtest komt uit op 800Mb/s maar de daadwerkelijke download is altijd lager want server PSN) dus een Gig is in een paar seconden binnen. Het kopiëren van data (na updates) en installeren van games gebeurt instant.quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook echt een ellende
Duurt t dan ook weer mega lang om ze te downloaden, de spellen?
Ik denk dat ik maar geen PS5 koop, als t zo moet
Pog. Fn spelen met een game mod en een meisje.quote:Op woensdag 10 februari 2021 09:48 schreef Leonos het volgende:
Mijn PS5 is er bijna
Vandaag of morgen.
Ja dat PSN bij mij is vaak ZO traag.quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:57 schreef Drankster het volgende:
[..]
Downloaden is natuurlijk afhankelijk van je internet, op een 1Gbit verbinding hier thuis haal ik ongeveer 150Mb/s download (bekabelde speedtest komt uit op 800Mb/s maar de daadwerkelijke download is altijd lager want server PSN) dus een Gig is in een paar seconden binnen. Het kopiëren van data (na updates) en installeren van games gebeurt instant.
Ik weet niet welke PlayStation je hebt maar de launch PS4 heeft een dramatische Wifi antenne, ongeacht je verbinding, die blijft slecht. De PS4 Slim en Pro hebben al een betere (o.a. 5Ghz ondersteuning) maar bekabeld is natuurlijk het beste.quote:Op woensdag 10 februari 2021 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat PSN bij mij is vaak ZO traag.
Al helpt t wel soms om de download ff te stoppen en opnieuw aan te zetten.
Maar ik zie mezelf al 100Gb opnieuw binnenhalen
Dat gaat dagen duren
Ik heb hem inmiddels met een kabel aan een wifi repeater gehangen omdat Netflix dramatisch was (helemaal naar de router zelf haalde hij niet). Ik heb idd de oude Glacier white, met die lichtbalk er overheen. Da's denk ik de launch versie ja.quote:Op woensdag 10 februari 2021 11:04 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik weet niet welke PlayStation je hebt maar de launch PS4 heeft een dramatische Wifi antenne, ongeacht je verbinding, die blijft slecht. De PS4 Slim en Pro hebben al een betere (o.a. 5Ghz ondersteuning) maar bekabeld is natuurlijk het beste.
bekabeld is niet veel sneller thoquote:Op woensdag 10 februari 2021 11:04 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik weet niet welke PlayStation je hebt maar de launch PS4 heeft een dramatische Wifi antenne, ongeacht je verbinding, die blijft slecht. De PS4 Slim en Pro hebben al een betere (o.a. 5Ghz ondersteuning) maar bekabeld is natuurlijk het beste.
Nou ja, als je Wifi antenne in de meterkast hangt en je PS4 staat op zolder dan is bekabeld natuurlijk wel sneller.quote:Op woensdag 10 februari 2021 11:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
bekabeld is niet veel sneller tho
psn heeft gewoon een max van 300mbps (of 400 ofzo)
Hier recent van 250Mbit/s up/down naar 400Mbit/s up/down gegaan (glasvezel) en iig sinds ik de PS5 heb ook altijd die maximale downloadsnelheid gehaald op PSN (bekabeld).quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:57 schreef Drankster het volgende:
[..]
Downloaden is natuurlijk afhankelijk van je internet, op een 1Gbit verbinding hier thuis haal ik ongeveer 150Mb/s download (bekabelde speedtest komt uit op 800Mb/s maar de daadwerkelijke download is altijd lager want server PSN) dus een Gig is in een paar seconden binnen. Het kopiëren van data (na updates) en installeren van games gebeurt instant.
O ja, moet T-Mobile nog ff bellenquote:Op woensdag 10 februari 2021 11:17 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hier recent van 250Mbit/s up/down naar 400Mbit/s up/down gegaan (glasvezel) en iig sinds ik de PS5 heb ook altijd die maximale downloadsnelheid gehaald op PSN (bekabeld).
Ja maar jaquote:
huur of koop?quote:Op woensdag 10 februari 2021 11:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja maar jaHet ging anders niet.
De architect vond t handig alle aansluitpunten buiten op de gallerij te plaatsen..... dus daar moet de modem staan. En met een huis vol HUE lampen wilde de wifi in huis echt niet meer. Telefoon schoot steeds van wifi af en Netflix moest om de haverklap bufferen.
Nu helemaal geen last meer van.
Koop, maar in een appartementen complex mag nog niet alles zomaar. Al zou dit wel kunnen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 11:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
huur of koop?
Als het koop was had ik een paar gaten erin geramd en de kabels getrokken.
Muurbeugel van Vogels zeker?quote:Op woensdag 10 februari 2021 11:32 schreef Rickocum het volgende:
Ik heb 500 mb/@ en er geen seconde spijt van gehad a zemmels. In mijn nieuwe huis (sinds vrijdag in verhuisd) gelukkig alles bekabeld.
Vanavond komt mijn lieve OLED binnen voor op mijn mancave. Ik zag dat a.s. zaterdag toevallig een muurbeugel bij de Aldi in de aanbieding komt van 25 euro.
Beugel die ik voor mn huidige 65 inch heb kostte me alweer facking 110 euroknakkers.
Ik zit hier ook al lang tegenaan te hikken. Lijkt me geweldig, maar ik hoor/lees ook veel over strenge tijdslimieten bij missies.quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:10 schreef Drankster het volgende:
Ace Combat 7 in de aanbieding voor ¤9,79. Echt zo'n game waarvan ik niet weet of ik het leuk ga vinden en het zal me niks verbazen als deze een (betaalde) upgrade naar next-gen krijgt.
Ze moeten vaker demo's uitbrengen.
Als je een LG OLED 55GX had gekocht (zoals ik) zit er een muurbeugel bij.quote:Op woensdag 10 februari 2021 11:32 schreef Rickocum het volgende:
Ik heb 500 mb/@ en er geen seconde spijt van gehad a zemmels. In mijn nieuwe huis (sinds vrijdag in verhuisd) gelukkig alles bekabeld.
Vanavond komt mijn lieve OLED binnen voor op mijn mancave. Ik zag dat a.s. zaterdag toevallig een muurbeugel bij de Aldi in de aanbieding komt van 25 euro.
Beugel die ik voor mn huidige 65 inch heb kostte me alweer facking 110 euroknakkers.
Welke games verwacht je dan? Wat nieuwe games die in de maak zijn die zijn al bekend.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:05 schreef Scrummie het volgende:
Zit er binnenkort nog een keer weer een state of play aan te komen? Ik heb wel zin in wat grote aankondigingen.
Ik heb geen flauw idee. Ik wil gewoon nieuws.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Welke games verwacht je dan? Wat nieuwe games die in de maak zijn die zijn al bekend.
op het project van CDPR na welke morgen gelekt zal w orden door die hack na dan
Als ik zoek op 'nieuws' en 'Playstation' dan vind ik dit:quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee. Ik wil gewoon nieuws.
quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:37 schreef Drankster het volgende:
[..]
Als ik zoek op 'nieuws' en 'Playstation' dan vind ik dit:
Nepmedewerkers GGD stelen playstation van kwetsbare man vanwege ‘ongezonde straling’
Alles is wel een beetje aangekondigd buiten release dataquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:05 schreef Scrummie het volgende:
Zit er binnenkort nog een keer weer een state of play aan te komen? Ik heb wel zin in wat grote aankondigingen.
In ieder geval Far Cry 6, Rainbow Six Quarantine en Skull & Bones nog vķķr septemberquote:Op woensdag 10 februari 2021 16:58 schreef DKUp het volgende:
[..]
Alles is wel een beetje aangekondigd buiten release data
Ratchet and Clankquote:Op woensdag 10 februari 2021 17:47 schreef 2dope het volgende:
[..]
In ieder geval Far Cry 6, Rainbow Six Quarantine en Skull & Bones nog vķķr september
Horizon, Ratchet en GoW in één jaar?quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:18 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ratchet and Clank
Deathloop
Gran Turismo
Horizon
God of War
Gotham Knight
Ghostwire Tokyo
COD
Battlefield
Aantal titels naar 2022
Skull and Bones komt voorlopig niet.
Volgens EG welquote:Op woensdag 10 februari 2021 18:18 schreef DKUp het volgende:
[..]
Skull and Bones komt voorlopig niet.
Natuurlijk niet, maar SOONY wil je dat wel laten geloven.quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Horizon, Ratchet en GoW in één jaar?
Terecht ook wel. Heb me er reuze mee vermaakt.quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:43 schreef DKUp het volgende:
AC Valhalla is dus een grote hit en een van de populairste AC’s.
Ik wacht tot de zomer ofzo, en dan weer lekker Viking spelen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:43 schreef DKUp het volgende:
gezien ik er nu ook een mening over mag gevenquote:Op woensdag 10 februari 2021 18:43 schreef DKUp het volgende:
Niks mis mee, goede game en zeker niet fantastisch.quote:Op woensdag 10 februari 2021 19:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik wacht tot de zomer ofzo, en dan weer lekker Viking spelen.
MYYYY MOTHER TOLD ME
SOMEDAY I WILL FIND
GALLEY WITH GOOD OARS
SAIL TO DISTANT SHORES
geef het nog een jaar en we zitten er middenin als het zo doorgaatquote:Op donderdag 11 februari 2021 09:58 schreef KennyPowers het volgende:
Niet echt een game waar ik meer van de wereld van wil zien.
Misschien iets meer van de spanningen tussen de facties of zo.quote:Op donderdag 11 februari 2021 09:58 schreef KennyPowers het volgende:
Niet echt een game waar ik meer van de wereld van wil zien.
Nouja ik heb hem ook. En vind hem maar kut. Maar heb dus wel mee geholpen aan de verkoopcijfers. Dus zegt ook niet alles.quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:43 schreef DKUp het volgende:
maar als ajacied heb je dan ook gewoon geen smaak, dus jouw mening kan met een korrel zou genomen wordenquote:Op donderdag 11 februari 2021 10:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nouja ik heb hem ook. En vind hem maar kut. Maar heb dus wel mee geholpen aan de verkoopcijfers. Dus zegt ook niet alles.
Er zijn meer Ajacieden dan fans van andere clubs.. Dus dan heeft de meerderheid geen smaak. Zou het dan niet eerder andersom zijnquote:Op donderdag 11 februari 2021 10:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
maar als ajacied heb je dan ook gewoon geen smaak, dus jouw mening kan met een korrel zou genomen worden
successupporters als fans tellenquote:Op donderdag 11 februari 2021 10:43 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Er zijn meer Ajacieden dan fans van andere clubs.. Dus dan heeft de meerderheid geen smaak. Zou het dan niet eerder andersom zijn
Wat is precies het verschil tussen een fan en een supporter?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |