SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alsof ze het als een hint zienquote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ex van me liet per ongeluk een keer in de trein haar banaan onder de stoel van een man vallen. Die kerel heeft haar daarna nog maanden gestalkt
Urenlang staren en kreunend aan die banaan likken.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had ze die daarna niet in een hap weg moeten eten.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:49 schreef UitStraling het volgende:
Alsof vrouwen per ongeluk bananen onder mannenstoelen laten vallen
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Urenlang staren en kreunend aan die banaan likken.
en deepthroatenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schrokken en in de wang stoppen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarna per ongeluk telefoonnummer op een briefje geschreven.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De trein remde hard voor een donkere tunnel en ooops ineens was iedereen zijn ondergoed kwijt.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarna per ongeluk telefoonnummer op een briefje geschreven.
Niet open maken en opvoeren zoals de buurman van twee huizen naast m'n ouders ooit heeft gedaan en daarmee de halve woning afbranddequote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga even de elektrische deken aanzetten![]()
@:Liesje1979 hoe lang van tevoren doe jij dat eigenlijk?
Wat lief.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vanaaf is er voor ieder wat wils
Halfuurtje van tevoren een een boterham met ham en kaas tussen de lakens. Heb je een tosti als je naar bed gaatquote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekker snacken in de nachtquote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Halfuurtje van tevoren een een boterham met ham en kaas tussen de lakens. Heb je een tosti als je naar bed gaat
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Halfuurtje van tevoren een een boterham met ham en kaas tussen de lakens. Heb je een tosti als je naar bed gaat
Hele pan kaas onder de elektrische dekenquote:
ja bvquote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hele pan kaas onder de elektrische deken
klinkt als een bejaardennummer van de bloodhound gangquote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die hadden wel leuke nummers.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
klinkt als een bejaardennummer van de bloodhound gang
The roof the roof The roof the roof The roof the roof The roof the roof The roof the roof The roof the roof The roof the roof The roof the roof The roof the roof The roof the roof The roof the roof The roof the roofquote:
Ik ben ook een keer op Parkpop geweest. Komt wel heel dichtbij zoquote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb hun vroeger nog op parkpop gezien
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben ook een keer op Parkpop geweest. Komt wel heel dichtbij zo
Misschien waren we wel op dezelfde editiequote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Misschien waren we wel op dezelfde editie
Misschien wel jaquote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
misschien stonden we wel naast elkaar
Parkpop heeft geen tentjes gekkiequote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:13 schreef FranticDJ het volgende:
misschien zaten jullie wel in t zelfde tentje
het gaat nu naar het malieveldquote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Misschien wel ja
[..]
Parkpop heeft geen tentjes gekkie
Ook daar zal het dit jaar wel niet doorgaanquote:
Hier zou ik even mee naar de dokter gaan voor een zalfje.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Morgen maar eens een nieuwe camera in gebruik nemen. Deze kan echt niet meer. En open maken / sensor schoonmaken is bij deze echt een klusje wat ik niet zelf ga doen. Nieuwe is maar 89 euro dus yolo. Wel zonde ergens. Op zich doet ie het verder nog prima.
[ afbeelding ]
Zinloos. Zie je daar linksonder de kwade genius van US niet?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier zou ik even mee naar de dokter gaan voor een zalfje.
klinkt als dit:quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Morgen maar eens een nieuwe camera in gebruik nemen. Deze kan echt niet meer. En open maken / sensor schoonmaken is bij deze echt een klusje wat ik niet zelf ga doen. Nieuwe is maar 89 euro dus yolo. Wel zonde ergens. Op zich doet ie het verder nog prima.
[ afbeelding ]
Je camera heeft mouches voulantes.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zie ik de wereld altijd. Is dat niet normaal danquote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier zou ik even mee naar de dokter gaan voor een zalfje.
Drijversquote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zo zie ik de wereld altijd. Is dat niet normaal dan
Half uurtje a 3 kwartier.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Dan kan ik zo tegen elven wel naar bed dusquote:
Dat dacht ik ook altijd. Maar het is echt heerlijk!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Electrische deken is echt voor de laatste drie jaar van je leven.
Ik vind dat het toppunt van luie westerse waardes sorry.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook altijd. Maar het is echt heerlijk!
Snap dat ook niet zo, maar ik straal ook van mezelf heel veel warmte af.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:23 schreef FranticDJ het volgende:
snap zo'n elektrische deken nooit zo
heb liever een bed wat ijskoud is end an opwarmt door lichaamswarmte. slaap ook beter als t bed niet te warm is.
lekker boeiendquote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik vind dat het toppunt van luie westerse waardes sorry.
Dat je zo lui bent dat je zelfs je inwendige kachel nog ondersteund.
Ik heb verder echt nul verwarming in de slaapkamer he? Merk dat ik makkelijker inslaap nu, anders eerst nog een hele tijd wakker voor het bed een beetje aangenaam op temperatuur is. En ik zet hem uit als ik naar bed ga en merk dat het bed dan snel weer wat afkoelt.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:23 schreef FranticDJ het volgende:
snap zo'n elektrische deken nooit zo
heb liever een bed wat ijskoud is end an opwarmt door lichaamswarmte. slaap ook beter als t bed niet te warm is.
Toch pirma als je dat ding hebt. zelfs al heb je wel verwarming.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb verder echt nul verwarming in de slaapkamer he? Merk dat ik makkelijker inslaap nu, anders eerst nog een hele tijd wakker voor het bed een beetje aangenaam op temperatuur is. En ik zet hem uit als ik naar bed ga en merk dat het bed dan snel weer wat afkoelt.
Prima joh, je hoeft ook geen elektrische deken he?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik vind dat het toppunt van luie westerse waardes sorry.
Dat je zo lui bent dat je zelfs je inwendige kachel nog ondersteund.
Dat is heerlijk juistquote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Als je erin gaat zet je de verwarming weer uit he. Is vooral dat je niet in een ijskoud bed stapt.
Naja snap het wel een beetje hoor want had zelf ook nooit verwacht dat ik het zo lekker zou vinden. Eerder maakte ik in de winter vaak een kruik en toen zei een collega waarom neem je niet zo'n deken. En het is echt super lekker!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Toch pirma als je dat ding hebt. zelfs al heb je wel verwarming.Jouw bed
ik moet morgen denk ik maar het winterdekbed er bij doen :pquote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:28 schreef CherryLips het volgende:
Zo blij dat ik m'n bed vanmiddag al heb opgemaakt
Wel hakken.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
lekker boeiend
alsof jij nog elke dag buiten hout bij elkaar sprokkelt
Crisis, die heb ik er in november op gelegd geloof ik. Of begin december. Kan er anders ook nog een sprei op leggen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik moet morgen denk ik maar het winterdekbed er bij doen :p
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Ooit woonde ik op kamers op een zolder van een of ander oud landgoed. Geen isolatie of CV niks. Hadden we een benzinekacheltje voor verwarming. Werkte best goed op zich maar ja 's nachts moest dat toch wel uit qua veiligheid. Ben weleens wakker geworden dat het binnen gewoon 4 graden vroor![]()
Toen had ik ook een elektrische deken
‘s Morgens wakker worden tussen de verkoolde restanten van je flat.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou geheid in slaap vallen met dat ding aan en dan badend in het zweet wakker worden.
Wandeldate is je kruikje.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik moet morgen denk ik maar het winterdekbed er bij doen :p
Ja dan zekerquote:
Drie verdiepingen lager ook.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
‘s Morgens wakker worden tussen de verkoolde restanten van je flat.
Jouw soort mensen heeft niet veel baat bij een elektrische deken dan inderdaadquote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb het vaak te warm snachts. Lig nu ook wel eens nakend boven het zomerdekbed. En het raam is open.
Coco Flanel??quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb flanellen beddengoed. Heerlijk warm
ik oo ;Yquote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Snap dat ook niet zo, maar ik straal ook van mezelf heel veel warmte af.
‘s Morgens wakker worden met een rendier in je slaapzak.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Liefst zou ik in noordelijk Noorwegen in een tentje liggen.
Ah! ja werkt voor ieder anders natuurlijk. Ik heb wel verwarming op mn slaapkamer maar die staat nooit aan.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb verder echt nul verwarming in de slaapkamer he? Merk dat ik makkelijker inslaap nu, anders eerst nog een hele tijd wakker voor het bed een beetje aangenaam op temperatuur is. En ik zet hem uit als ik naar bed ga en merk dat het bed dan snel weer wat afkoelt.
lekker ja.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Ooit woonde ik op kamers op een zolder van een of ander oud landgoed. Geen isolatie of CV niks. Hadden we een benzinekacheltje voor verwarming. Werkte best goed op zich maar ja 's nachts moest dat toch wel uit qua veiligheid. Ben weleens wakker geworden dat het binnen gewoon 4 graden vroor![]()
Toen had ik ook een elektrische deken
geeft op deze manier wel een andere betekenis aan het woord aarsgeweiquote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
‘s Morgens wakker worden met een rendier in je slaapzak.
Waarom dat niet doen dan?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Ook gaafquote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Ja maar dat heb ik dus ook, dat ik bij lagere temperaturen beter slaap. Mijn slaapkamer is in de winter gewoon echt steenkoud, benedenwoning en heel slecht geīsoleerd. Het enige verschil tussen wel of niet zo'n deken is voor mij dat ik dus niet eerst mijn bed hoef op te warmen, voor de rest is het eigenlijk gewoon alles hetzelfde.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ah! ja werkt voor ieder anders natuurlijk. Ik heb wel verwarming op mn slaapkamer maar die staat nooit aan.
Slaap zelf gewoon beter in bij lagere temperaturen.
Want anders had je nu in tentje in Noorwegen gelegen?quote:
Met -10 ‘s nachrs geen pretje.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:33 schreef Lospedrosa het volgende:
zolang je maar slaapgenot hebt tochquote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar dat heb ik dus ook, dat ik bij lagere temperaturen beter slaap. Mijn slaapkamer is in de winter gewoon echt steenkoud, benedenwoning en heel slecht geīsoleerd. Het enige verschil tussen wel of niet zo'n deken is voor mij dat ik dus niet eerst mijn bed hoef op te warmen, voor de rest is het eigenlijk gewoon alles hetzelfde.
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:43 schreef engine het volgende:
[..]
Want anders had je nu in tentje in Noorwegen gelegen?
Zeker! Ik houd heel erg van slapen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zolang je maar slaapgenot hebt toch
anders ik welquote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zeker! Ik houd heel erg van slapen.
een van de fijnste jaquote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:45 schreef LTVDK het volgende:
Slapen is misschien wel het fijnste om te doen
Ik ben best goed geīsoleerd maar ik heb overdag gewoon het raam open staan voor de frisse lucht. Normaal echt de hele dag tot vlak voor het slapen gaan, maar in de winter doe ik het raam toch wel wat eerder dicht. Dan is het nog niet echt koud, maar gewoon fris op de slaapkamerquote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar dat heb ik dus ook, dat ik bij lagere temperaturen beter slaap. Mijn slaapkamer is in de winter gewoon echt steenkoud, benedenwoning en heel slecht geīsoleerd. Het enige verschil tussen wel of niet zo'n deken is voor mij dat ik dus niet eerst mijn bed hoef op te warmen, voor de rest is het eigenlijk gewoon alles hetzelfde.
ja als je geen gekke dromen hebt wel jaquote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:45 schreef LTVDK het volgende:
Nou ja in een hotel danquote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:43 schreef engine het volgende:
[..]
Want anders had je nu in tentje in Noorwegen gelegen?
EN gerries draaienquote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:45 schreef LTVDK het volgende:
ik krijg bizarre dromen als ik met volle maag ga slapen, of als het te warm is in bed.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja als je geen gekke dromen hebt wel ja
Ja dan moet je maar niet elke nacht over mij dromen hoorquote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:46 schreef FranticDJ het volgende:
als het echt streng gaat vriezen komende week.
cute
Maar niet in combinatie met elkaarquote:
M'n ergste vorst ervaring was weken lang rond de -30 en dat de verwarming het niet bij hield. leuk om dan in een stalen constructie te wonenquote:
Jij ook al??quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat doe ik ook nietquote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dan moet je maar niet elke nacht over mij dromen hoor
ben je de 'schade' van afgelopen week aan het goed maken?quote:
nee ben vrij toch vandaagquote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ben je de 'schade' van afgelopen week aan het goed maken?
drukte net de stats pagina per ongeluk open
Echte kou ken ik eigenlijk niet. -15/-20 met wintersport, maar dan stop je ook omdat het niet meer leuk isquote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
M'n ergste vorst ervaring was weken lang rond de -30 en dat de verwarming het niet bij hield. leuk om dan in een stalen constructie te wonen
dat je buiten loopt en je schoenzolen bevriezen en veranderen in blokken staal waar je op loopt enzo
ik heb alleen dessertrijst in huis als ik rijstevlaai maakquote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:51 schreef liesje1979 het volgende:
Heb helemaal dessertrijst opnieuw ontdekt, Zo lekker met in sambal gemarineerde perzikpartjes.
UitStraling??quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
weet wel wie de werkloze maagd award morgen gaat krijgen. by a long shot
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Haha ik heb Lospedro gevonden op FB![]()
[ afbeelding ]
Dit klinkt alsof je gewoon random je keukenkastje hebt opengetrokkenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:51 schreef liesje1979 het volgende:
Heb helemaal dessertrijst opnieuw ontdekt, Zo lekker met in sambal gemarineerde perzikpartjes.
ja -32 is voor mij niet echt ongewoon. kranen draaiden door tot -20 (vonden ze niet leuk maar ok)quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:52 schreef engine het volgende:
[..]
Echte kou ken ik eigenlijk niet. -15/-20 met wintersport, maar dan stop je ook omdat het niet meer leuk is
Oh dat is een aparte combinatie.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:51 schreef liesje1979 het volgende:
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Haha ik heb Lospedro gevonden op FB![]()
[ afbeelding ]
Alles wat er nog was bij elkaar gegooidquote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof je gewoon random je keukenkastje hebt opengetrokken
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof je gewoon random je keukenkastje hebt opengetrokken
Is echt lekker. Beetje zoals Thaise sticky rice met mango, maar ik vind mango een beetje muf, Sowieso vind ik de combinatie zoet met scherp erg lekker. Heb ook een periode gehad dat ik op zo'n bros chocolaatje dan een drupje sambal deed.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:53 schreef shiitake het volgende:
[..]
Oh dat is een aparte combinatie.Maar het klinkt ook wel lekker.
Lol ik ken vlammetjessaus niet, is dat een soort sambal ook?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:56 schreef FranticDJ het volgende:
Mango
als je van zoet met scherp houdt @ liesje: aardbeienijs met vlammetjessaus
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
Is echt lekker. Beetje zoals Thaise sticky rice met mango, maar ik vind mango een beetje muf, Sowieso vind ik de combinatie zoet met scherp erg lekker. Heb ook een periode gehad dat ik op zo'n bros chocolaatje dan een drupje sambal deed.
Maar eens zien of de Plus dat ook heeft danquote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
voor vlammetjes? ja
https://topking.nl/nl/producten/saus/vlammensaus/
Ik ben ook nooit getest.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:58 schreef FranticDJ het volgende:
nu bij Jinek een stukje dat rutte nooit getest is tegen corona. gaat een journalist lekker op zitten zuigen
Ben al die talkshows weer een beetje beu aan het raken, zeker die vrijdagen zijn vaak gewoon irritant (zeker Op1 met Paul de Leeuwquote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:58 schreef FranticDJ het volgende:
nu bij Jinek een stukje dat rutte nooit getest is tegen corona. gaat een journalist lekker op zitten zuigen
Ik 5xquote:
alleen nog maar bij groothandels gezinquote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar eens zien of de Plus dat ook heeft dan
ja heb sinds gisteren tv op mn slaapkamerquote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben al die talkshows weer een beetje beu aan het raken, zeker die vrijdagen zijn vaak gewoon irritant (zeker Op1 met Paul de Leeuw).
Heeft Rutte verkoudheidsklachten gehad dan??quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:58 schreef FranticDJ het volgende:
Ja ik ben wel het holostratotype van een zolderkamerkluizenaar ja dat klopt welquote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zou me ook echt enorm verbazen als jij corona op zou lopen.
Blond koffiemeisje.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zou me ook echt enorm verbazen als jij corona op zou lopen.
Hoezo drie?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:02 schreef engine het volgende:
Ik ga over twee weken naar Oman en moet dan drie van die testen doen. Dat gaat pijn doen
Ooooooooooooh!!! Ooooohhhh! Je mag op reis!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:02 schreef engine het volgende:
Ik ga over twee weken naar Oman en moet dan drie van die testen doen. Dat gaat pijn doen
Eentje in zijn neus, eentje in zijn mond en eentje in zijn kontquote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eentje in zijn neus, eentje in zijn mond en eentje in zijn kont
Nu word ik nieuwsgierigquote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:04 schreef shiitake het volgende:
[..]Ik zal maar niet tikken, wat ik wilde tikken.
Eerste in Nederland. 2e op het vliegveld in Oman en dan zeven dagen in isolatie en dan nog een test.quote:
Nee tijd niet en alles is door ook nog dicht. Maar ik heb wel zin in het werk daarquote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ooooooooooooh!!! Ooooohhhh! Je mag op reis!Heb je daar ook nog wat tijd om wat te kunnen zien?
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ben wel het holostratotype van een zolderkamerkluizenaar ja dat klopt wel
Nee tenzij Fles daar langer dan een kwartier blijft rondhangen en dan ook nog op minder dan 1,5 meter zonder mondkapje. Ik denk dan eerder dat hij dan een ander probleem heeft.quote:
eentje in de plasbuis?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:04 schreef shiitake het volgende:
[..]Ik zal maar niet tikken, wat ik wilde tikken.
bloedtest/anti lichamen test als onderdeel van een andere test. maar wattenstaafje in neus nooit gehad.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat je Corona hebt gehad in april?
Oh dan zijn ze wel heel voorzichtig. Maar ook wel begrijpelijk.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:05 schreef engine het volgende:
[..]
Eerste in Nederland. 2e op het vliegveld in Oman en dan zeven dagen in isolatie en dan nog een test.
[..]
Nee tijd niet en alles is door ook nog dicht. Maar ik heb wel zin in het werk daar
Alleen de situatie eromheen vind ik minder leuk.
Ja het gedoe is kut maar het eruit zijn man wat heerlijk. Welke temperatuur is het daar nu?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:05 schreef engine het volgende:
[..]
Eerste in Nederland. 2e op het vliegveld in Oman en dan zeven dagen in isolatie en dan nog een test.
[..]
Nee tijd niet en alles is door ook nog dicht. Maar ik heb wel zin in het werk daar
Alleen de situatie eromheen vind ik minder leuk.
Klinkt als een goed feestje.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eentje in zijn neus, eentje in zijn mond en eentje in zijn kont
valt nog mee dit hoorquote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:07 schreef shiitake het volgende:
[..]
Oh dan zijn ze wel heel voorzichtig. Maar ook wel begrijpelijk.
Tussen de 20 en 25 graden dacht ik. En ik heb nachtdienstquote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja het gedoe is kut maar het eruit zijn man wat heerlijk. Welke temperatuur is het daar nu?
Gewoon in Muscat of echt in de woestijn??quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:09 schreef engine het volgende:
[..]
Tussen de 20 en 25 graden dacht ik. En ik heb nachtdienstHad ik vorig jaar ook toen ik daar was en dat was echt fijn. Overdag is te warm en zijn er teveel mensen.
Niet zonder een sigaarquote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:08 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Klinkt als een goed feestje.
Klinkt echt goed.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:09 schreef engine het volgende:
[..]
Tussen de 20 en 25 graden dacht ik. En ik heb nachtdienstHad ik vorig jaar ook toen ik daar was en dat was echt fijn. Overdag is te warm en zijn er teveel mensen.
Gekke dromenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar ik werk ik wel beetje woestijnquote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gewoon in Muscat of echt in de woestijn??
Vorige keer wel maar ander hotel deze keer. Ik hoop hetquote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Klinkt echt goed.Heb je een hotel met zwembad?
ga daar maar wel van uit.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:13 schreef engine het volgende:
[..]
Waar ik werk ik wel beetje woestijnHotel is wel in de buurt van de stad. Heb het nog niet opgezocht.
[..]
Vorige keer wel maar ander hotel deze keer. Ik hoop het![]()
Maar ik maak me ook wel een beetje zorgen hoe serieus zo'n isolatie in hotelkamer is. Zeven dagen in zo'n kamer zitten
Waarom zou je uberhaupt Brabant willen verlatenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ga daar maar wel van uit.
heb foto's uit Dubai/Taiwan/Filipijnen gezien.
Naja
gedetineerde in isolatie in NL zit beter.
Ik weet al dat je een armband met gps tracker om krijgt...beloofd niet veel goedsquote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ga daar maar wel van uit.
heb foto's uit Dubai/Taiwan/Filipijnen gezien.
Naja
gedetineerde in isolatie in NL zit beter.
wist je dat je hier in de provincie Klein Brabant hebt?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Waarom zou je uberhaupt Brabant willen verlaten
Sowieso swiych mee dus. Is puur gevoel maar denk dat ze dat best serieus zullen nemen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:13 schreef engine het volgende:
[..]
Waar ik werk ik wel beetje woestijnHotel is wel in de buurt van de stad. Heb het nog niet opgezocht.
[..]
Vorige keer wel maar ander hotel deze keer. Ik hoop het![]()
Maar ik maak me ook wel een beetje zorgen hoe serieus zo'n isolatie in hotelkamer is. Zeven dagen in zo'n kamer zitten
welke provincie?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wist je dat je hier in de provincie Klein Brabant hebt?
wtfquote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:15 schreef engine het volgende:
[..]
Ik weet al dat je een armband met gps tracker om krijgt...beloofd niet veel goeds
Lol wowquote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:15 schreef engine het volgende:
[..]
Ik weet al dat je een armband met gps tracker om krijgt...beloofd niet veel goeds
biblebelt begint in 't oostenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Des nog een schôn stukske katteliek Nederland
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
biblebelt begint in 't oosten
in Afrika
Niet gewoon om de nek?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:15 schreef engine het volgende:
[..]
Switch gaat sowieso meequote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sowieso swiych mee dus. Is puur gevoel maar denk dat ze dat best serieus zullen nemen.Hopelijk heb je in ieder geval een balkon dan.
wanneer ga je zelf?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:21 schreef engine het volgende:
[..]
Switch gaat sowieso mee![]()
Maar sommige collega's gaan dit weekend al. Die kunnen dan wel zeggen hoe streng ze daarmee zijn
7 dagen op zo'n kamer lijkt me echt heel lastig
Ben heel benieuwd naar je verhalen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:21 schreef engine het volgende:
[..]
Switch gaat sowieso mee![]()
Maar sommige collega's gaan dit weekend al. Die kunnen dan wel zeggen hoe streng ze daarmee zijn
7 dagen op zo'n kamer lijkt me echt heel lastig
1,5 week....ben bijna net zo lang in isolatie daar als dat ik daar aan het werk ben denk ikquote:
Sinds wanneer is de Biblebelt Katholiek??quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
biblebelt begint in 't oosten
in Afrika
ja ik ben er ook niet in thuis hoorquote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Sinds wanneer is de Biblebelt Katholiek??![]()
Zeeuws Vlaanderen is geen Bible-Beltquote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Sinds wanneer is de Biblebelt Katholiek??![]()
Ik ook niet helemaal hoor, Weet alleen dat de Biblebelt Protestants is.. Hier in Braboland was ooit Katholiek de voergodsdienst. Maar dat is ook niet heel erg meer aanwezig natuurlijk...quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja ik ben er ook niet in thuis hoormaar het echte grefo/kerkelijke gebeuren (welke smaak dan ook) begint in 't oosten van Zeeuws Vlaanderen.
Helaas.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ook niet helemaal hoor, Weet alleen dat de Biblebelt Protestants is.. Hier in Braboland was ooit Katholiek de voergodsdienst. Maar dat is ook niet heel erg meer aanwezig natuurlijk...
Frantic begon zelf over de bible-belt icm jouw opmerking over katholiek, daarom mijn vraag/reactie...quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zeeuws Vlaanderen is geen Bible-Belt
De Brabantsche ziel, die is en blijft Katholiek...quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Frantic begon zelf over de bible-belt icm jouw opmerking over katholiek, daarom mijn vraag/reactie...![]()
![]()
![]()
Ik las vandaag dit en moest wel aan je kabouters denkenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mijn werk is stiekem een grote speeltuin.
Zo sneu zeg.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:53 schreef engine het volgende:
[..]
Ik las vandaag dit en moest wel aan je kabouters denken![]()
https://www.gelderlander.(...)e-het-weet~a9e263c1/
Ja dat welquote:
Waarom, echt waarom doen mensen toch zulke dingen, ik begrijp dat echt niet.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:53 schreef engine het volgende:
[..]
Ik las vandaag dit en moest wel aan je kabouters denken![]()
https://www.gelderlander.(...)e-het-weet~a9e263c1/
Nee onbegrijpelijk.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Waarom, echt waarom doen mensen toch zulke dingen, ik begrijp dat echt niet.
Omdat ze in het nieuws willen komen?quote:
ach op zich prima te doen hoor, ondanks het compleet zat zijn van dat hele Corona geneuzelquote:
Snap ikquote:Op zaterdag 6 februari 2021 01:13 schreef Koen66 het volgende:
bijna 1 jaar thuiswerken ben ik intussen wel ietwat zat
Je mag gelukkig toch niet naar buiten in deze tijdquote:Op zaterdag 6 februari 2021 01:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nog ff dan hebben we weer een andere dan nacht
Koud
nee nu niet, maar zondag overdag blijf ik maar binnen denk ikquote:Op zaterdag 6 februari 2021 01:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je mag gelukkig toch niet naar buiten in deze tijd
Verstandig. Doe ik denk ik ook het weekend.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 01:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee nu niet, maar zondag overdag blijf ik maar binnen denk ik
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 01:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee nu niet, maar zondag overdag blijf ik maar binnen denk ik
Huh jullie gaan niet een klein wandelingetje in de sneeuw doen? Hoe dan?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 01:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Verstandig. Doe ik denk ik ook het weekend.
Alleen muis helemaal kapot gooien met sneeuwballenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 02:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
Huh jullie gaan niet een klein wandelingetje in de sneeuw doen? Hoe dan?
Ik schrok al.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 02:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alleen muis helemaal kapot gooien met sneeuwballen![]()
dat moet sowieso gebeuren als er sneeuw ligtquote:
Echt he!quote:
Sowieso is lekker lang slapen lekkerquote:Op zaterdag 6 februari 2021 06:58 schreef kwiwi het volgende:
10u geslapen![]()
Dat lukt me normaal nooit.
Netjesquote:Op zaterdag 6 februari 2021 06:58 schreef kwiwi het volgende:
10u geslapen![]()
Dat lukt me normaal nooit.
nee sta klaar om te gaan werkenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 08:02 schreef DerRabbit het volgende:
Iedereen klaar om weekend te vieren?
Werk ze!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 08:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee sta klaar om te gaan werken![]()
Ik mag gewoon werken, dus ik heb daar weinig last van..quote:
Mag ie bij jou komen douchen?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 08:32 schreef bitterbal het volgende:
Er zit hier op et malieveld inmiddels al een aantal weken een dakloze man te demonstreren tegen de verplichting om savonds gebruik te maken van die nachtopvangen.
hij heeft nu wel een tentje staan maar ben benieuwd of ze hem nu gaan laten zitten of met tent en al meeslepen
quote:
quote:The less glamorous part of his job?
He is married and had a 1 year old kid when he started. Just doing nothing while they live on their savings. He wasn't getting any money at first. I do recall reading he gets about 100 usd now.
Also he'd often hang out with girls who'd see it as a date (they even tweeted "I'm going on a date with 'Mr Rental'!"). This in the long run seems to have resulted in him and his wife now living apart.
6 graden boven 0quote:Op zaterdag 6 februari 2021 08:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hoeveel centimeter hadden jullie vanmorgen?
0quote:Op zaterdag 6 februari 2021 08:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hoeveel centimeter hadden jullie vanmorgen?
yup in comments, gewoon even voor context voor mensen die ze niet lezenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 08:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh![]()
Staat in de comments? Mja zo kan je het ook doen
Ja zag die man uit dat filmpje die een vriend was verloren en dan enige vrede haalde uit deze man die hij kon hurenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:00 schreef mschol het volgende:
[..]
yup in comments, gewoon even voor context voor mensen die ze niet lezen
Dan zijn Japanse daklozen helemaal een vreemd volkequote:
Kiekquote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:01 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 05-02-2021
nr / aantal posts / gebruiker
01 283 bitterbal
02 165 Budapestenaar
03 141 UitStraling
04 117 Dr_Flash
05 098 kwiwi
06 097 FranticDJ
07 075 gianni61
08 073 LTVDK
09 070 CherryLips
10 069 Citizen.Erased
11 067 dud0r
12 058 IJsdraakje
13 046 Karzai
14 041 Haags
15 035 Lospedrosa
15 035 liesje1979
17 032 Pheno
18 029 EttovanBelgie
18 029 Bomenverzameling
20 025 Ygritte
21 023 Koen66
22 017 Amarantha
23 015 engine
24 014 shiitake
25 013 Jacquelinehasselbaink
26 007 mschol
27 005 DaMart
28 003 Modus
28 003 van_Lamehuizen
30 002 R-woud93
31 001 Solotovski
31 001 xBubbles
31 001 Fogel
31 001 Makrelis
31 001 Gruj0
31 001 Puala
klik hier voor meer stats
Paul de Leeuw is immers irritantquote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:07 schreef bitterbal het volgende:
ja paul de leeuw is echt irritant bij op1
Ja ik snap het echt niet hoe ze die bij een serieus actualiteitenprogramma kunnen neerzetten.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:07 schreef bitterbal het volgende:
ja paul de leeuw is echt irritant bij op1
Ja denk beetje vriendendienst ofzo? HIj zou bij commerciele gaan en dat ging dacht ik ergens mis.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik snap het echt niet hoe ze die bij een serieus actualiteitenprogramma kunnen neerzetten.
Of ze proberen de vrijdag wat 'luchtiger' te maken.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja denk beetje vriendendienst ofzo? HIj zou bij commerciele gaan en dat ging dacht ik ergens mis.
ja dat kan ook maar hij heeft echt wat valsig over zich heen ookquote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of ze proberen de vrijdag wat 'luchtiger' te maken.
Manier om duurbetaalde mensen toch net iets meer geld te laten verdienen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja denk beetje vriendendienst ofzo? HIj zou bij commerciele gaan en dat ging dacht ik ergens mis.
Heb het idee dat die nauwelijks weet wie zijn gasten zijn en maar gewoon een beetje 'leuk' probeert te doen met de vragen en autocue oplezen. Dat je meer een soort verhoor hebt ipv een gesprek.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat kan ook maar hij heeft echt wat valsig over zich heen ook
en dommig
Heb het idee dat hij sowieso niet zoveel weetquote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb het idee dat die nauwelijks weet wie zijn gasten zijn en maar gewoon een beetje 'leuk' probeert te doen met de vragen en autocue oplezen. Dat je meer een soort verhoor hebt ipv een gesprek.
Maar dan wel als de overdreven aanwezige sidekick terwijl Astrid er amper tussenkomtquote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb het idee dat hij sowieso niet zoveel weethij zit er bij als de domme sidekick van astrid joosten
Je zou zeggen dat niemand elke dag een programma kan vullen met over zichzelf te praten, maar Ivo zou dat vrij eenvoudig lukken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |