SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alsof ze het als een hint zienquote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ex van me liet per ongeluk een keer in de trein haar banaan onder de stoel van een man vallen. Die kerel heeft haar daarna nog maanden gestalkt
Urenlang staren en kreunend aan die banaan likken.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had ze die daarna niet in een hap weg moeten eten.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:49 schreef UitStraling het volgende:
Alsof vrouwen per ongeluk bananen onder mannenstoelen laten vallen
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Urenlang staren en kreunend aan die banaan likken.
en deepthroatenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schrokken en in de wang stoppen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarna per ongeluk telefoonnummer op een briefje geschreven.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De trein remde hard voor een donkere tunnel en ooops ineens was iedereen zijn ondergoed kwijt.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarna per ongeluk telefoonnummer op een briefje geschreven.
Niet open maken en opvoeren zoals de buurman van twee huizen naast m'n ouders ooit heeft gedaan en daarmee de halve woning afbranddequote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga even de elektrische deken aanzetten![]()
@:Liesje1979 hoe lang van tevoren doe jij dat eigenlijk?
Wat lief.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vanaaf is er voor ieder wat wils
Halfuurtje van tevoren een een boterham met ham en kaas tussen de lakens. Heb je een tosti als je naar bed gaatquote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga even de elektrische deken aanzetten![]()
@:Liesje1979 hoe lang van tevoren doe jij dat eigenlijk?
Lekker snacken in de nachtquote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Halfuurtje van tevoren een een boterham met ham en kaas tussen de lakens. Heb je een tosti als je naar bed gaat
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Halfuurtje van tevoren een een boterham met ham en kaas tussen de lakens. Heb je een tosti als je naar bed gaat
Hele pan kaas onder de elektrische dekenquote:
ja bvquote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hele pan kaas onder de elektrische deken
klinkt als een bejaardennummer van de bloodhound gangquote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die hadden wel leuke nummers.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
klinkt als een bejaardennummer van de bloodhound gang
The roof the roof The roof the roof The roof the roof The roof the roof The roof the roof The roof the roof The roof the roof The roof the roof The roof the roof The roof the roof The roof the roof The roof the roofquote:
Ik ben ook een keer op Parkpop geweest. Komt wel heel dichtbij zoquote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb hun vroeger nog op parkpop gezien
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben ook een keer op Parkpop geweest. Komt wel heel dichtbij zo
Misschien waren we wel op dezelfde editiequote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Misschien waren we wel op dezelfde editie
Misschien wel jaquote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
misschien stonden we wel naast elkaar
Parkpop heeft geen tentjes gekkiequote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:13 schreef FranticDJ het volgende:
misschien zaten jullie wel in t zelfde tentje
het gaat nu naar het malieveldquote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Misschien wel ja
[..]
Parkpop heeft geen tentjes gekkie
Ook daar zal het dit jaar wel niet doorgaanquote:
Hier zou ik even mee naar de dokter gaan voor een zalfje.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Morgen maar eens een nieuwe camera in gebruik nemen. Deze kan echt niet meer. En open maken / sensor schoonmaken is bij deze echt een klusje wat ik niet zelf ga doen. Nieuwe is maar 89 euro dus yolo. Wel zonde ergens. Op zich doet ie het verder nog prima.
[ afbeelding ]
Zinloos. Zie je daar linksonder de kwade genius van US niet?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier zou ik even mee naar de dokter gaan voor een zalfje.
klinkt als dit:quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Morgen maar eens een nieuwe camera in gebruik nemen. Deze kan echt niet meer. En open maken / sensor schoonmaken is bij deze echt een klusje wat ik niet zelf ga doen. Nieuwe is maar 89 euro dus yolo. Wel zonde ergens. Op zich doet ie het verder nog prima.
[ afbeelding ]
Je camera heeft mouches voulantes.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zie ik de wereld altijd. Is dat niet normaal danquote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier zou ik even mee naar de dokter gaan voor een zalfje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |