SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alsof ze het als een hint zienquote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ex van me liet per ongeluk een keer in de trein haar banaan onder de stoel van een man vallen. Die kerel heeft haar daarna nog maanden gestalkt
Urenlang staren en kreunend aan die banaan likken.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had ze die daarna niet in een hap weg moeten eten.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:49 schreef UitStraling het volgende:
Alsof vrouwen per ongeluk bananen onder mannenstoelen laten vallen
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Urenlang staren en kreunend aan die banaan likken.
en deepthroatenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schrokken en in de wang stoppen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarna per ongeluk telefoonnummer op een briefje geschreven.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De trein remde hard voor een donkere tunnel en ooops ineens was iedereen zijn ondergoed kwijt.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarna per ongeluk telefoonnummer op een briefje geschreven.
Niet open maken en opvoeren zoals de buurman van twee huizen naast m'n ouders ooit heeft gedaan en daarmee de halve woning afbranddequote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga even de elektrische deken aanzetten![]()
@:Liesje1979 hoe lang van tevoren doe jij dat eigenlijk?
Wat lief.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vanaaf is er voor ieder wat wils
Halfuurtje van tevoren een een boterham met ham en kaas tussen de lakens. Heb je een tosti als je naar bed gaatquote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekker snacken in de nachtquote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Halfuurtje van tevoren een een boterham met ham en kaas tussen de lakens. Heb je een tosti als je naar bed gaat
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Halfuurtje van tevoren een een boterham met ham en kaas tussen de lakens. Heb je een tosti als je naar bed gaat
Hele pan kaas onder de elektrische dekenquote:
ja bvquote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hele pan kaas onder de elektrische deken
klinkt als een bejaardennummer van de bloodhound gangquote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die hadden wel leuke nummers.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
klinkt als een bejaardennummer van de bloodhound gang
The roof the roof The roof the roof The roof the roof The roof the roof The roof the roof The roof the roof The roof the roof The roof the roof The roof the roof The roof the roof The roof the roof The roof the roofquote:
Ik ben ook een keer op Parkpop geweest. Komt wel heel dichtbij zoquote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb hun vroeger nog op parkpop gezien
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben ook een keer op Parkpop geweest. Komt wel heel dichtbij zo
Misschien waren we wel op dezelfde editiequote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Misschien waren we wel op dezelfde editie
Misschien wel jaquote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
misschien stonden we wel naast elkaar
Parkpop heeft geen tentjes gekkiequote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:13 schreef FranticDJ het volgende:
misschien zaten jullie wel in t zelfde tentje
het gaat nu naar het malieveldquote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Misschien wel ja
[..]
Parkpop heeft geen tentjes gekkie
Ook daar zal het dit jaar wel niet doorgaanquote:
Hier zou ik even mee naar de dokter gaan voor een zalfje.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Morgen maar eens een nieuwe camera in gebruik nemen. Deze kan echt niet meer. En open maken / sensor schoonmaken is bij deze echt een klusje wat ik niet zelf ga doen. Nieuwe is maar 89 euro dus yolo. Wel zonde ergens. Op zich doet ie het verder nog prima.
[ afbeelding ]
Zinloos. Zie je daar linksonder de kwade genius van US niet?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier zou ik even mee naar de dokter gaan voor een zalfje.
klinkt als dit:quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Morgen maar eens een nieuwe camera in gebruik nemen. Deze kan echt niet meer. En open maken / sensor schoonmaken is bij deze echt een klusje wat ik niet zelf ga doen. Nieuwe is maar 89 euro dus yolo. Wel zonde ergens. Op zich doet ie het verder nog prima.
[ afbeelding ]
Je camera heeft mouches voulantes.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zie ik de wereld altijd. Is dat niet normaal danquote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier zou ik even mee naar de dokter gaan voor een zalfje.
Drijversquote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zo zie ik de wereld altijd. Is dat niet normaal dan
Half uurtje a 3 kwartier.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Dan kan ik zo tegen elven wel naar bed dusquote:
Dat dacht ik ook altijd. Maar het is echt heerlijk!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Electrische deken is echt voor de laatste drie jaar van je leven.
Ik vind dat het toppunt van luie westerse waardes sorry.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook altijd. Maar het is echt heerlijk!
Snap dat ook niet zo, maar ik straal ook van mezelf heel veel warmte af.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:23 schreef FranticDJ het volgende:
snap zo'n elektrische deken nooit zo
heb liever een bed wat ijskoud is end an opwarmt door lichaamswarmte. slaap ook beter als t bed niet te warm is.
lekker boeiendquote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik vind dat het toppunt van luie westerse waardes sorry.
Dat je zo lui bent dat je zelfs je inwendige kachel nog ondersteund.
Ik heb verder echt nul verwarming in de slaapkamer he? Merk dat ik makkelijker inslaap nu, anders eerst nog een hele tijd wakker voor het bed een beetje aangenaam op temperatuur is. En ik zet hem uit als ik naar bed ga en merk dat het bed dan snel weer wat afkoelt.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:23 schreef FranticDJ het volgende:
snap zo'n elektrische deken nooit zo
heb liever een bed wat ijskoud is end an opwarmt door lichaamswarmte. slaap ook beter als t bed niet te warm is.
Toch pirma als je dat ding hebt. zelfs al heb je wel verwarming.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb verder echt nul verwarming in de slaapkamer he? Merk dat ik makkelijker inslaap nu, anders eerst nog een hele tijd wakker voor het bed een beetje aangenaam op temperatuur is. En ik zet hem uit als ik naar bed ga en merk dat het bed dan snel weer wat afkoelt.
Prima joh, je hoeft ook geen elektrische deken he?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik vind dat het toppunt van luie westerse waardes sorry.
Dat je zo lui bent dat je zelfs je inwendige kachel nog ondersteund.
Dat is heerlijk juistquote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Als je erin gaat zet je de verwarming weer uit he. Is vooral dat je niet in een ijskoud bed stapt.
Naja snap het wel een beetje hoor want had zelf ook nooit verwacht dat ik het zo lekker zou vinden. Eerder maakte ik in de winter vaak een kruik en toen zei een collega waarom neem je niet zo'n deken. En het is echt super lekker!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Toch pirma als je dat ding hebt. zelfs al heb je wel verwarming.Jouw bed
ik moet morgen denk ik maar het winterdekbed er bij doen :pquote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:28 schreef CherryLips het volgende:
Zo blij dat ik m'n bed vanmiddag al heb opgemaakt
Wel hakken.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
lekker boeiend
alsof jij nog elke dag buiten hout bij elkaar sprokkelt
Crisis, die heb ik er in november op gelegd geloof ik. Of begin december. Kan er anders ook nog een sprei op leggen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik moet morgen denk ik maar het winterdekbed er bij doen :p
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Ooit woonde ik op kamers op een zolder van een of ander oud landgoed. Geen isolatie of CV niks. Hadden we een benzinekacheltje voor verwarming. Werkte best goed op zich maar ja 's nachts moest dat toch wel uit qua veiligheid. Ben weleens wakker geworden dat het binnen gewoon 4 graden vroor![]()
Toen had ik ook een elektrische deken
‘s Morgens wakker worden tussen de verkoolde restanten van je flat.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou geheid in slaap vallen met dat ding aan en dan badend in het zweet wakker worden.
Wandeldate is je kruikje.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik moet morgen denk ik maar het winterdekbed er bij doen :p
Ja dan zekerquote:
Drie verdiepingen lager ook.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
‘s Morgens wakker worden tussen de verkoolde restanten van je flat.
Jouw soort mensen heeft niet veel baat bij een elektrische deken dan inderdaadquote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb het vaak te warm snachts. Lig nu ook wel eens nakend boven het zomerdekbed. En het raam is open.
Coco Flanel??quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb flanellen beddengoed. Heerlijk warm
ik oo ;Yquote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Snap dat ook niet zo, maar ik straal ook van mezelf heel veel warmte af.
‘s Morgens wakker worden met een rendier in je slaapzak.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Liefst zou ik in noordelijk Noorwegen in een tentje liggen.
Ah! ja werkt voor ieder anders natuurlijk. Ik heb wel verwarming op mn slaapkamer maar die staat nooit aan.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb verder echt nul verwarming in de slaapkamer he? Merk dat ik makkelijker inslaap nu, anders eerst nog een hele tijd wakker voor het bed een beetje aangenaam op temperatuur is. En ik zet hem uit als ik naar bed ga en merk dat het bed dan snel weer wat afkoelt.
lekker ja.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Ooit woonde ik op kamers op een zolder van een of ander oud landgoed. Geen isolatie of CV niks. Hadden we een benzinekacheltje voor verwarming. Werkte best goed op zich maar ja 's nachts moest dat toch wel uit qua veiligheid. Ben weleens wakker geworden dat het binnen gewoon 4 graden vroor![]()
Toen had ik ook een elektrische deken
geeft op deze manier wel een andere betekenis aan het woord aarsgeweiquote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
‘s Morgens wakker worden met een rendier in je slaapzak.
Waarom dat niet doen dan?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Ook gaafquote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |