quote:Op zondag 21 februari 2021 15:12 schreef Declan-Harp het volgende:
Mijlpaal! Ik kreeg van m'n Fitbit de eerste keer de melding dat ik over de 300 zoneminuten ben gegaan
Heuj!!quote:Op zondag 21 februari 2021 15:12 schreef Declan-Harp het volgende:
Mijlpaal! Ik kreeg van m'n Fitbit de eerste keer de melding dat ik over de 300 zoneminuten ben gegaan
Maak je de cigkoftem zelf?quote:Op maandag 22 februari 2021 10:43 schreef Myraela het volgende:
Dit weekend weer veel te veel gegeten.Maar het was allemaal zo gezellig, tof en lekker, dat ik me er maar niet te druk over probeer te maken. Het volgende weekend gaat waarschijnlijk niet veel beter worden. Maarja, doordeweeks dan maar proberen wél netjes te eten. Ik wil de komende dagen weer OMAD proberen. Toch het gevoel dat ik bij IF, zodra ik mag eten, weer veel te veel bezig ben met eten. Vandaag staat er cigkoftem op het menu.
Nee, ik haal het af. Bedacht me toevallig vanochtend dat ik eigenlijk wel eens zelf kan proberen te maken. Is zo lekker.quote:
Ik liet ze aanbrandenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:50 schreef minilot het volgende:
Extra B: flinke tour langs de helft van de speeltuinen in ons dorp en alles bij elkaar wel een half uur schommelduwen
Succes met de muffins, @:Declan-Harp!
Oeh jouw D klinkt lekker. Laat je even weten hoe het was?quote:Op woensdag 24 februari 2021 08:09 schreef Declan-Harp het volgende:
Vanmiddag naar een vriendin toe, dus hopelijk kan ik bij deze planning blijven![]()
O: Reepje kruidkoek
B: Blok om te wandelen
L: Proteďne kwarkje, 2 kiwi's en een banaan
T: 2 vanillemuffins
D: https://www.kookfans.nl/r(...)RRrCiXTMuostwt5Yv22M
Will do!quote:Op woensdag 24 februari 2021 11:23 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Oeh jouw D klinkt lekker. Laat je even weten hoe het was?
Hahah lekker!!quote:Op woensdag 24 februari 2021 11:34 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Will do!
Mijn vriendin maakt de lékkerste gevulde eieren, vandaar dat ze dit vanavond voor ons moet maken
Yum!quote:Op woensdag 24 februari 2021 15:18 schreef minilot het volgende:
Lijst is + half softijsje met discodip
Oke! Ga ik het ook een keertje uitproberen. Verder goed bezig!quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:33 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Yum!
@:LPFAN het was lekker! Wel wat gestoeid met de ingrediënten, was gebaseerd op 8 porties, we hadden maar 3/4 nodig. Dus even inschatten hoeveel mayo en mosterd er door heen moet, wij hebben wat extra gedaan voor de smaak. Plus extra kaasblokjes![]()
De selderij vonden we beide te pittig, vooral icm rode ui. Dus die laat ik er volgende keer ook uit.
Verder alle tussendoortjes geweigerd en nog een rondje gewandeld, dus een prima dag dit keer! (Normaal stop ik mezelf daar altijd vol)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |