Dat vond ik een beetje nasty van Patjequote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:19 schreef rinardo het volgende:
hahahaha thomas loopt rondjes , nick en patrick verbaasd, hij doet dat elke dag he wat een respect, zegt patrick zal jill misschien gezegd hebben als je 20 kilo afvalt bent ge mijn liefje
Ik wil die jerrel wel zien draaienquote:
Hij wil het niet groter maken zegt hij, maar van mij mag hij het wel groter maken, zodat het duidelijk is!quote:
Vast nietquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:20 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Gooit ie m over de schutting???
Ik hoop het.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:20 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Gooit ie m over de schutting???
Van mij ookquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:20 schreef Sangha het volgende:
[..]
Hij wil het niet groter maken zegt hij, maar van mij mag hij het wel groter maken, zodat het duidelijk is!
Oh ja, dat is ook weer zo!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:21 schreef waxmask het volgende:
maar we hebben wat we willen toch? reuring en ergernis
Ligt jerrel bij Nick?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:20 schreef Joyce-43 het volgende:
nick vind het niets dat Jerrel op de kamer ligt
Afleggen doe je bij overledenen toch?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:21 schreef Joyce-43 het volgende:
jerrel zit ze gewoon af te leggen he die 3 mannen op de bank
bij ons is dat je het niet kan winnen van iemandquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Afleggen doe je bij overledenen toch?
Das waar!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:21 schreef waxmask het volgende:
maar we hebben wat we willen toch? reuring en ergernis
Smijten met jerrelquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:23 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Das waar!
Nu nog ruzie, gooien en smijten
het iets tegen iemand afleggen ken ik ookquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:23 schreef waxmask het volgende:
[..]
bij ons is dat je het niet kan winnen van iemand
zelfs nick komt uit zijn schulp en is actie bereidquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:23 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Das waar!
Nu nog ruzie, gooien en smijten
Dit dus, niet achter-de-rug-om-gepraat, maar keiharde confrontaties!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:23 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Das waar!
Nu nog ruzie, gooien en smijten![]()
geen idee maar het is een gezegde hierquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Afleggen doe je bij overledenen toch?
hier dat je iemand in de gaten houdquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:23 schreef waxmask het volgende:
[..]
bij ons is dat je het niet kan winnen van iemand
nee we wachten in spanning af, maar de slaapkamer situatie kan ook heel goed uitpakken, nick vs sjarrolquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:25 schreef Jockari het volgende:
Zijn Michel en Sjarel (sorry vlaams voor Jerrel) al in gesprek, want in belgië heb we 1 armoedige stream van vt4 (verleden plots verandet in GoPlay4).
Nee, gaat hij doen bij de 5-minuten-gesprekken.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:25 schreef Jockari het volgende:
Zijn Michel en Sjarel (sorry vlaams voor Jerrel) al in gesprek, want in belgië heb we 1 armoedige stream van vt4 (verleden plots verandet in GoPlay4).
nou ik weet het niet maar dat oranje boven der ogen is al weg ??quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:25 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
zielig dit voor Naomi, hoe ze is toegetakelt, waarom grijpt BB niet in
Het glimt en gloeit ook raar, alsof ze een dagje naar het strand is geweest.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:26 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou ik weet het niet maar dat oranje boven der ogen is al weg ??
Ik ken het ookquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:24 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
geen idee maar het is een gezegde hier
hopelijk maakt geraldine er ook een opmerking over in de live net als met de oranje look van jillquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:26 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou ik weet het niet maar dat oranje boven der ogen is al weg ??
edit: nee op stream toch niet maar op de foto hier lijkt het wel zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |