s/o doen naar Fok .. zorgen we dat je sowieso wintquote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kzou een keertje willen meedoen om te kijken hoe jullie over mij schrijven hier![]()
Ja inderdaad. Ik moest meteen denken aan Eric uit DGK toen ik hem zagquote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:54 schreef freaky40 het volgende:
Maar die Jerrel is dus de gebruikelijke relnicht die je in elke BB/RLS wel hebt zitten...
ik weet niet of hij leuk is als je de context niet kent maar ik heb hierom echt lang gejankt van het lachen toen, komt uit de gouden kooiquote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:54 schreef Jockari het volgende:
[..]
En als je op een andere plaats gaat zitten op terras is die daar ook weer.
Die was te mannelijk.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jowie was dat niet genoeg, dus die moest er uit
Als je een filmpje opneemt waarin je in de hot tube aan het puzzelen bent dan kunnen we vast onze mening daarop loslaten als je wilt?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kzou een keertje willen meedoen om te kijken hoe jullie over mij schrijven hier![]()
Blijft prachtigquote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:57 schreef waxmask het volgende:
[..]
ik weet niet of hij leuk is als je de context niet kent maar ik heb hierom echt lang gejankt van het lachen toen, komt uit de gouden kooi
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:57 schreef waxmask het volgende:
[..]
ik weet niet of hij leuk is als je de context niet kent maar ik heb hierom echt lang gejankt van het lachen toen, komt uit de gouden kooi
Met z'n nagellak?quote:
+10 puntenquote:
Keuzes.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Stream 2 is live met Koken Matt Nick en Michel
Had Michel gisteren geen Scherpshutters t-shirt aan van die Nederlandse podcast?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Schutter ja... be afraid Jerrel.. be very afraid ....
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:00 schreef Li0nHeart het volgende:
quote:
Nee.. het duurt lang .. Michel zei net al dat ze gingen beginnenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:03 schreef waxmask het volgende:
[..]switch ik maar nee geen koken matt nick
Snap t wel. Dat is de extra van HM zijn: immuniteit.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Naomi : Dag minder huismeesterschap gehad, ik heb de zondag niet gehad
Liese : En geen immuniteit.
Michel : Vind je dat jammer?
Naomi : Ja ...
Iemand : Dat je niet mocht nomineren?
Noami : ik wou er gewoon zelf niet uit
Eindelijk! Michel 3 seconde gezien vandaag toen die strontvlieg toevallig langsvloog.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:00 schreef Li0nHeart het volgende:
denk het ook zal toch geen anti homo opmerking zijn geweest?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:05 schreef ChocoFan het volgende:
ik miste het ook net, volgens een sneer over Jerrel. Wat mies zei.
Ohw zei hij dat, dat valt weer tegen dan.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Michel : Ik heb vandaag al 2 scheldwoorden gebruikt, echt heel erg
Ik denk het wel, wacht ken terug spoelen natuurlijk, ga ik ff doen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:06 schreef waxmask het volgende:
[..]
denk het ook zal toch geen anti homo opmerking zijn geweest?
Oh hebben ze al met elkaar gesproken?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:04 schreef waxmask het volgende:
wat had michel gezegd, iemand meegekregen? hij heeft er spijt van
Hij had iets gezegd van “...loopt er bij als een mongool”quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:04 schreef waxmask het volgende:
wat had michel gezegd, iemand meegekregen? hij heeft er spijt van
nee denk het nietquote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh hebben ze al met elkaar gesproken?
wil ik nu wel weten wie er als een mongool bijlooptquote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:08 schreef TheRacingElf het volgende:
[..]
Hij had iets gezegd van “...loopt er bij als een mongool”
Hij zei dat hij dat heel vervelend vond omdat hij mensen met het syndroom van Down zulke leuke mensen vindt
Ja dit dus.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Michel heeft vanochtend gezegd 'Loop je naar buiten als een mongool'
Daar zit hij nu al de hele dag mee, omdat hij het heel erg vindt dat hij dat gezegd heeft. Is niks voor hem zegt hij. Heeft sorry gezegd, zegt het nu ook weer. Zegt 'ik vind dat juist zulke leuke mensen'
zal toch een schok zijn als ze buiten komen en erachter komen dat eindhoven nog steeds bestaatquote:
wie?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:11 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
50 Kilo afgevallen. Toch wel respect voor
Natuurlijk mag je daar respect voor hebbenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:11 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
50 Kilo afgevallen. Toch wel respect voor
heb er zin anquote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Nick moet nog aankleden .. Koken met Nick is vertraagd
Ik geloof dat hij helemaal into Zoey is gaf hij in de live gisteren aan, die moeten we dus in de gaten houden want iemand die er nu als eerste uit moet is het Zoey wel.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:11 schreef Yolk het volgende:
Ik hoop dat Jerrel een keer tegen Zoey zegt dat ze op social media overkomt als een hulpje van Liese o.i.d.
Nee, heb het wel gehoord, maar weet niet meer over wie het ging. Denk dat het voor het petanque was.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:09 schreef waxmask het volgende:
[..]
wil ik nu wel weten wie er als een mongool bijloopt![]()
![]()
intuitie zegt sjerrol
alles is te stemmen met een stemvorkquote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:12 schreef Tourniquet het volgende:
Ah die gitaar is dus zo cheap dat hij helemaal niet te stemmen is.
Maar er heeft een keyboard gestaan, dus Thomas is ook niet zo slim wat dit betreftquote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:12 schreef Tourniquet het volgende:
Ah die gitaar is dus zo cheap dat hij helemaal niet te stemmen is.
Yupquote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:11 schreef puzziepie het volgende:
Jekyll ook al een maag verkleining of maagband
Ja, maar het klopt wel dat sommige goedkope gitaren zo belabberd zijn dat ze vrijwel niet te stemmen zijn.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar er heeft een keyboard gestaan, dus Thomas is ook niet zo slim wat dit betreft
Michel is al klaar voor Koken met Nick. Maar Nick is te laat. Divagedrag. Wordt niet getolereerd door Michel en Naomi.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hoezo??
Oh nee joh, zie hem in de badkamer nu.
Nick is een toffe stabiele gastquote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:16 schreef diditje64 het volgende:
Ik kan Nick tegenwoordig wel opeten zo leuk begin ik hem te vinden
We hadden 'm opgezocht .. hij kost zo'n 48 euroquote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:16 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, maar het klopt wel dat sommige goedkope gitaren zo belabberd zijn dat ze vrijwel niet te stemmen zijn.
Hij is van mijquote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:16 schreef diditje64 het volgende:
Plankenkoorts waarschijnlijk nu hij weet dat hij een megapopulaire kookshow heeft.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Nick is te laat ... diva gedrag zeggen ze
Met een maagband valt iedereen af, ik blijf het bizar vindenquote:
Ja ik lette niet goed op, heb ik vaker dat ik wat afgeleid wordt door andere dingen om me heen, zag net de veegwagen rijden.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:17 schreef Benny het volgende:
[..]
Michel is al klaar voor Koken met Nick. Maar Nick is te laat. Divagedrag. Wordt niet getolereerd door Michel en Naomi.
Sommigen vreten dat ding bijna op. Was mij ook al opgevallenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:17 schreef ChocoFan het volgende:
En hoezo kan niemand daar zijn tanden goed poetsen met een elektrische tandenborstel. OMG gewoon. Schuimpjes zijn het.
iemand zei mongool en heeft daar spijt van , er hangt een strontvlieg rondt in het huis, en zometeen koken matt nickquote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:15 schreef StruisZVeugelT het volgende:
nog iets spannends gebeurt cossies ?
Nick en Michel moeten echt in de finale staan.....quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:16 schreef diditje64 het volgende:
Kloptquote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Met een maagband valt iedereen af, ik blijf het bizar vinden
Klopt, in de uitverkoop nu zelfs voor 40:quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:17 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
We hadden 'm opgezocht .. hij kost zo'n 48 euro
Ja en hysterisch heen en weer gaan, je mot dat ding stil op je tanden houden voor even, niet gebruiken als een gewone borstel, echt ik kan er niet tegen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:18 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Sommigen vreten dat ding bijna op. Was mij ook al opgevallen
Als aanvulling hierop ook de ontkoping van het WK Petanquequote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:18 schreef waxmask het volgende:
[..]
iemand zei mongool en heeft daar spijt van , er hangt een strontvlieg rondt in het huis, en zometeen koken matt nick
Hoezo?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als hij op Njam een kookprogramma krijgt, zoiets als De Garde Van Gert, dan ga ik zeker kijken.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:19 schreef Yolk het volgende:
Misschien krijgt Nick na Big Brother wel een eigen kookshow op 24Kitchen (of een Vlaams equivalent)
Zo jong en dan al morbide obesitas en een maagband moeten.quote:
Die is al vanochtend geweest; Nick won van Thomas met 25-20 dacht ikquote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:19 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Als aanvulling hierop ook de ontkoping van het WK Petanque
ik heb familie verloren door het knappen van zo'n band, ik vind het doodengquote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
tis allemaal hap klaar .. wat er gemaakt wrdquote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:19 schreef Yolk het volgende:
Misschien krijgt Nick na Big Brother wel een eigen kookshow op 24Kitchen (of een Vlaams equivalent)
Ik ken ook iemand die is overleden , ook iets met de maagbandquote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:20 schreef waxmask het volgende:
[..]
ik heb familie verloren door het knappen van zo'n band, ik vind het doodeng
Nope, ga ook maar Dummiekuppenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:15 schreef StruisZVeugelT het volgende:
nog iets spannends gebeurt cossies ?
Die Zalm zag er laatst wel erg goed uitquote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:20 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
tis allemaal hap klaar .. wat er gemaakt wrd
zie vooralsnog geen hoogstandjes
of en fijne stoofpot. ovenschotels .Toetjes und so weiter
Nu is het nog erger want er is haast niks.....quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:21 schreef Benny het volgende:
[..]
Die Zalm zag er laatst wel erg goed uit
Tis ook nog een valse relnicht..zodra Matt gezellig in gesprek is komt hij weer aangeschoven met zijn bek in handenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nope, ga ook maar Dummiekuppen
Die relnicht die er nu in zit is morgen wel uitgeluld
ja denk met de juiste middelen hij wel wat leuks op tafel kan toveren, maar de inkopen lijken wel door een vrijgezel gedaan te wordenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:21 schreef Benny het volgende:
[..]
Die Zalm zag er laatst wel erg goed uit
Jerrelquote:
Soms vergeet ik datt ook en doe ik precies het zelfde zoals Jillquote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:23 schreef waxmask het volgende:
die nick lastig doen met deo, doe je toch dan voor je aankleed
Haha Njam, leuke naam voor een kookzender.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:20 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Als hij op Njam een kookprogramma krijgt, zoiets als De Garde Van Gert, dan ga ik zeker kijken.
Nee, maar goed.. Dat gebeurt nou eenmaal, zeker als er iets psychisch zit.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zo jong en dan al morbide obesitas en een maagband moeten.
Niks grappigs aan
de hamsters klagen niet over de warme hapquote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:22 schreef waxmask het volgende:
[..]
ja denk met de juiste middelen hij wel wat leuks op tafel kan toveren, maar de inkopen lijken wel door een vrijgezel gedaan te worden
vanuit je nek, die dan op rekt of onderaf wat slimmer isquote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Soms vergeet ik datt ook en doe ik precies het zelfde zoals Jill
Ik snap jouw PI niet helemaal , of je zit het weg te lachen , maar ik vind het behoorlijk treurig eigenlijk.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:24 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Nee, maar goed.. Dat gebeurt nou eenmaal, zeker als er iets psychisch zit.
Al moet ik je inderdaad bekennen dat ik het ook bizar vind dat je op die leeftijd kiest voor een maagband.
Ik vind die mannen steeds leuker samen. Die humor. En Liese en Julie vind ik er ook leuk bij. Ben bang dat het niet gaat lukken. Nick blijft bij de Belgen en de Nederlanders zien Michel als concurrent.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nick en Michel moeten echt in de finale staan.....
In begin dacht ik van Nick wat is dat nu voor eentje. Maar hij is fantastisch.....
begon een beetje een wijven geneuzel te worden, nu is er wat meer balans, voor ieder wat wilsquote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:25 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik vind die mannen steeds leuker samen. Die humor. En Liese en Julie vind ik er ook leuk bij. Ben bang dat het niet gaat lukken. Nick blijft bij de Belgen en de Nederlanders zien Michel als concurrent.
viel mij gister ook al op!!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Ben ik de enige die Mike een jongere versie vind van acteur Frank Lammers van undercover
Vergeet Ziko niet.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:10 schreef Benny het volgende:
Ik denk dat als we de eerste weken Jerrel, Nathalie én Els hadden, ik was afgehaakt. Serieus.
Oh sorry, die PI is nog mijn standaard PI.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik snap jouw PI niet helemaal , of je zit het weg te lachen , maar ik vind het behoorlijk treurig eigenlijk.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:29 schreef Tourniquet het volgende:
Met een half uur vertraging lijkt het erop dat Koken metmatt Nick (en Michel) nu toch te gaan aanvangen!
zie ik ook wel een beetje, maar nog meer Mike Patton van voormalig Faith No Morequote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Ben ik de enige die Mike een jongere versie vind van acteur Frank Lammers van undercover
Echt welquote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:27 schreef Flory het volgende:
[..]
Ja toch
Hij is gelukkiger iets kalmer vandaag *klopt op hout*
Ah, precies wat we dachten dusquote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Jerrel ratelt maar door, dwars door iedereen heen, totdat iedereen uiteindelijk naar hem luistert
We zijn het allemaal eens:quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zo.. eindelijk thuis.
Hoe bevalt het nieuwe gepeupel?
Nee hoor - graag meerquote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
We zijn het allemaal eens:
Jerrel moet over de hekken gepleurd worden
< Grijnst, het vertrouwen in de medemens is voor het eerst in tijden ietwat gestegenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
We zijn het allemaal eens:
Jerrel moet over de hekken gepleurd worden
ik heb er mensen door zien overlijden en in BB lijkt het alsof het vanzelfsprekend is om een maagband/verkleining te doen. Dat is het meer ...want je valt dan wel af, maar als je niets in jezelf veranderd word je gewoon weer dik ...en vaak zelfs nog dikker of je gaat dood . zeg maarquote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:30 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Oh sorry, die PI is nog mijn standaard PI.
Het IS ook treurig, en er valt zeker wat voor te zeggen om het op te lossen op die jonge leeftijd met een maagband i.p.v zelf te gaan sporten. Maar sommigen hebben iets psychisch waardoor het ze niet lukt die knop om te zetten.
Of Jimmy Rosenberg..quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:30 schreef waxmask het volgende:
[..]
zie ik ook wel een beetje, maar nog meer Mike Patton van voormalig Faith No More
[ afbeelding ]
pat en jerrol volgende week denk ik en ik hoop jerrol eruit (zie je nu dat mijn belgenhaat helemaal niet zo erg is?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mike en Nick gaan een topduo worden.
Pat wordt helaas vervangen.
Michel gaat straks ook nog even apart met Jerrel praten. We hopen daarna nooit meer iets van hem te vernemen.......quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Grijnst, het vertrouwen in de medemens is voor het eerst in tijden ietwat gestegen
Het is geen wondermiddel. De echte verandering zit tussen je oren.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ik heb er mensen door zien overlijden en in BB lijkt het alsof het vanzelfsprekend is om een maagband/verkleining te doen. Dat is het meer ...want je valt dan wel af, maar als je niets in jezelf veranderd word je gewoon weer dik ...en vaak zelfs nog dikker of je gaat dood . zeg maar
Heeft de voorraadkamer een goed slot? En weten we waar die prop -waarmee ze net gooiden- nu is?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Michel gaat straks ook nog even apart met Jerrel praten. We hopen daarna nooit meer iets van hem te vernemen.......
Jill huismeester .. daarna vreugedans met Thomas. En Naomi in een dipje hierdoor.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:36 schreef WAvanBuren het volgende:
Precies op tijd terug voor koken met Nick.
Heb ik nog wat gemist de laatste 3 uur?
Daarom word volgens mij ook vaak aangeraden om naast zo'n maagband ook met een psycholoog te gaan praten.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ik heb er mensen door zien overlijden en in BB lijkt het alsof het vanzelfsprekend is om een maagband/verkleining te doen. Dat is het meer ...want je valt dan wel af, maar als je niets in jezelf veranderd word je gewoon weer dik ...en vaak zelfs nog dikker of je gaat dood . zeg maar
Nou dat dusquote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:36 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Het is geen wondermiddel. De echte verandering zit tussen je oren.
Magneet slot aan de bovenkant .. moeten opengaan bij stroomuitval toch?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:36 schreef Benny het volgende:
[..]
Heeft de voorraadkamer een goed slot? En weten we waar die prop -waarmee ze net gooiden- nu is?
Ik vraag dit voor een vriend
dit soort 4th wall breken is populair bij de kijker, nachtelijke pranks and stiekeme acties ook, die mis ik op thomas na nogquote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wel grappig dat ze de camera's namen beginnen geven
Ze heeft geen vrijstelling?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Jill huismeester .. daarna vreugedans met Thomas. En Naomi in een dipje hierdoor.
Belachelijkquote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Naomi ? Waarschijnlijk niet meer
Echt een top gast. Vond'm in het begin echt 3x niks, maar hij is welquote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:39 schreef Tourniquet het volgende:
Nick bloedserieus:
"Je zit hier nu al zo lang, je bouwt dat toch een band op hè".
(over camera "Rudy")
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:39 schreef Tourniquet het volgende:
Nick bloedserieus:
"Je zit hier nu al zo lang, je bouwt dat toch een band op hè".
(over camera "Rudy")
Kan niet meer kijken naar die kleuterklas.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:38 schreef StruisZVeugelT het volgende:
tering jantje wat een adhd gehalte op de slpkamer
andre stream is koken
Ik stem voor.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Naomi gaat echt niet op de Nominatiestoel..
Zal eerder een Zoey worden samen met Jerrel
Is dat die met de neusring?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Volgens mij zie ik Liese nu voor het eerst in beeld vandaag
Ik vind haar er altijd goed uitzienquote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:40 schreef WAvanBuren het volgende:
Ligt het aan mij of ziet Liese er vandaag een stuk appetijtelijker uit dan afgelopen dagen?
Als ik er voor kon tekenen zou ik het doen. En dan gun ik Zoey nog wel een 2e ronde...quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Naomi gaat echt niet op de Nominatiestoel..
Zal eerder een Zoey worden samen met Jerrel
Behoorlijk op de achtergrond verdwenenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:40 schreef WAvanBuren het volgende:
Ligt het aan mij of ziet Liese er vandaag een stuk appetijtelijker uit dan afgelopen dagen?
patje/jerrol ben ik zo bang dat patje dan moet gaan en kijk eens wat het met mensen doet als ze wel op de bank zaten maar het publiek ze erin houdtquote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:40 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik stem voor.
Al zou een Naomi vs. Jerrel wel voor een zekerheidje zorgen en geef ik een Patje vs. Jerrel ook een kans
:quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
had je al wel meegekregen dat Naomi in een clown is veranderd door Jerrel?
Maar Michel ging nog tegen jerrel zeggen dat dit echt te ver gaatquote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
had je al wel meegekregen dat Naomi in een clown is veranderd door Jerrel?
Ja. Nee. Dat moeten we niet hebbenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:41 schreef waxmask het volgende:
[..]
patje/jerrol ben ik zo bang dat patje dan moet gaan en kijk eens wat het met mensen doet als ze wel op de bank zaten maar het publiek ze erin houdt
Miesjel scoort punten vandaagquote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:42 schreef engine het volgende:
[..]
Maar Michel ging nog tegen jerrel zeggen dat dit echt te ver gaat
mike ook ja, thomas zou wel willen als hij net als jij fok ontdektquote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die Matt zie ik wel als een FOK!ker
FOK! speurteam moet onderzoeken of er plots geen actief postende users plotseling verdwenen zijn
Sinds wanneer durven FOK!ers sociale contacten aan te gaan?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die Matt zie ik wel als een FOK!ker
FOK! speurteam moet onderzoeken of er plots geen actief postende users plotseling verdwenen zijn
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:46 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Sinds wanneer durven FOK!ers sociale contacten aan te gaan?
Niet echt. Een groot gameforum hebben we die dagelijks onderwerpen bespreekt maar dat is niet zo actief 9lives.bequote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:45 schreef waxmask het volgende:
[..]
mike ook ja, thomas zou wel willen als hij net als jij fok ontdekt
mag ik vragen hoe jij bij fok bent uitgekomen? is er in belgie niet een soort gelijk platform buiten de grote socialmedias?
Laat ze daar maar een paar weken overleven tot de groep terug in de plooi is.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Behoorlijk op de achtergrond verdwenen
Ja lol, visje, zoutje, bittertje...quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:46 schreef 5thencounter het volgende:
Mich gaat een echt SeeSje worden.. een mangootje een avocadootje een pijnboompitje erop ..
Nene nog geen zuurtje, zoetje
die FOKkers die naar dgk mochten komen met stoere praat maar eenmaal daar waren het grijze muisjes die niks durfden, wij zijn de definitie van pantoffelheldenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:46 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Sinds wanneer durven FOK!ers sociale contacten aan te gaan?
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:48 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Noemie rok aan
weer poten wijd
je kijkt zo de coentunnel in
man man man
wat een vreemde Bloemkool is die griet
piep
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:48 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Noemie rok aan
weer poten wijd
je kijkt zo de coentunnel in
man man man
wat een vreemde Bloemkool is die griet
piep
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:48 schreef waxmask het volgende:
[..]
die FOKkers die naar dgk mochten komen met stoere praat maar eenmaal daar waren het grijze muisjes die niks durfden, wij zijn de definitie van pantoffelhelden
eh je slaat doorquote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:48 schreef waxmask het volgende:
[..]
die FOKkers die naar dgk mochten komen met stoere praat maar eenmaal daar waren het grijze muisjes die niks durfden, wij zijn de definitie van pantoffelhelden
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:50 schreef zodeju het volgende:
Ben even erg geschrokken....en het hoort niet hier.nooit leuk natuurlijk maar met een rollator optreden is ook geen gezicht, ze hebben lang genoeg meegedraaidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Creatie van Jerrol!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Waarom is Naomi geschminkt?
was jij daar 1 van ja, iemand had een grote bek dat ze amanda en brian wel even de waarheid zouden zeggen, maar nee hoor leek meer op een museum bezoek met aan het eind de hottub (zonder chicks en tieten) en daarna door de regie eruit gezet vanwege te saaiquote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:51 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
[..]
eh je slaat door
< daar geweest. geen pantoffelheld
nog grijze muis
Ja ziet er niet echt uit hè en dat voor een echte artist!quote:
Heeft de self tought make-up artist gedaan.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Waarom is Naomi geschminkt?
benieuwd wie het volgende slachtoffer gaat worden en of ze wel durven, denk dat liese vriendelijk bedanktquote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:50 schreef zodeju het volgende:
Ben even erg geschrokken....en het hoort niet hier.Maakt niet uit of het hier niet hoort.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ow nee was moi niet bijquote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:53 schreef waxmask het volgende:
[..]
was jij daar 1 van ja, iemand had een grote bek dat ze amanda en brian wel even de waarheid zouden zeggen, maar nee hoor leek meer op een museum bezoek met aan het eind de hottub (zonder chicks en tieten) en daarna door de regie eruit gezet vanwege te saai
Ah wel lekker, hebben ze gehakt wel gekruid dan?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:55 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Voorgerechtje omdat er broodjes over zijn van het ontbijt.
Niks mis meequote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:56 schreef spapaars het volgende:
Koken uit zakjes en blikjes met Nick.
Ook uit nood geboren. Er zijn geen tomaten.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:56 schreef spapaars het volgende:
Ja en als ze er wat van zeggen draait hij het zo dat anderen er een negatieve betekenis aangeven. Want hij heeft dat nooit zo gezegdquote:
ja van wie weet vind ik dat lekker. jullie draaien het nu om. jullie plaatsen mij in een hokje. rot opquote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:57 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ja en als ze er wat van zeggen draait hij het zo dat anderen er een negatieve betekenis aangeven. Want hij heeft dat nooit zo gezegd
Tja, dan is wel duurder denk ikquote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Op z'n minst met verse pasta, en niet met gedroogde hooi.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:58 schreef 5thencounter het volgende:
Leuk hé Regie ....dat lulle tegen de cams
[ afbeelding ]
Goede reclame voor AH!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:56 schreef spapaars het volgende:
net als bij jill dat niemand durfde te zeggen dat ze oranje was, zo zeggen ze nu niks tegen naomiquote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:56 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
M
[..]
Maakt niet uit of het hier niet hoort.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar iedereen nu lekker aan het koken.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap alles, begrijp er niets van.
Leuk voor de striemers weet je.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:04 schreef 5thencounter het volgende:
Tering.. Camlullen en Showen is een hype aan het worden ...
[ afbeelding ]
O vertel zit andere stream te kijkenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:54 schreef Clasientje het volgende:
Volgensmijn geilt die Jerrel gewoon op Michel daarom zo hatelijk over hem te te praten.
Kan lekker aansluiten bij deze club in plaats van de kleuterklas.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:05 schreef waxmask het volgende:
[..]
dat is zijn nadeel mike en matt lijken op elkaar maar matt is steeds op de juiste plek
Misschien kunnen ze Ferrel verkleden als iemand die niet in BB zit. Om de vermomming compleet te maken stuur je hem dan naar huisquote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Stiekem hoop ik vanavond op het verkleedfeestje
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:06 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Freggel kan wel weg
zn leuk doen irriteerd
mislukte fred van leer modus
ksst ga van mn streams conjo
och jonge enige wat wij willen is drank, veel drank, sterke drank, dat is waar de diehard streamer voor leeft... laat ze de rand opzoekenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ook.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |