s/o doen naar Fok .. zorgen we dat je sowieso wintquote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kzou een keertje willen meedoen om te kijken hoe jullie over mij schrijven hier![]()
Ja inderdaad. Ik moest meteen denken aan Eric uit DGK toen ik hem zagquote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:54 schreef freaky40 het volgende:
Maar die Jerrel is dus de gebruikelijke relnicht die je in elke BB/RLS wel hebt zitten...
ik weet niet of hij leuk is als je de context niet kent maar ik heb hierom echt lang gejankt van het lachen toen, komt uit de gouden kooiquote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:54 schreef Jockari het volgende:
[..]
En als je op een andere plaats gaat zitten op terras is die daar ook weer.
Die was te mannelijk.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jowie was dat niet genoeg, dus die moest er uit
Als je een filmpje opneemt waarin je in de hot tube aan het puzzelen bent dan kunnen we vast onze mening daarop loslaten als je wilt?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kzou een keertje willen meedoen om te kijken hoe jullie over mij schrijven hier![]()
Blijft prachtigquote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:57 schreef waxmask het volgende:
[..]
ik weet niet of hij leuk is als je de context niet kent maar ik heb hierom echt lang gejankt van het lachen toen, komt uit de gouden kooi
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:57 schreef waxmask het volgende:
[..]
ik weet niet of hij leuk is als je de context niet kent maar ik heb hierom echt lang gejankt van het lachen toen, komt uit de gouden kooi
Met z'n nagellak?quote:
+10 puntenquote:
Keuzes.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Stream 2 is live met Koken Matt Nick en Michel
Had Michel gisteren geen Scherpshutters t-shirt aan van die Nederlandse podcast?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Schutter ja... be afraid Jerrel.. be very afraid ....
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:00 schreef Li0nHeart het volgende:
quote:
Nee.. het duurt lang .. Michel zei net al dat ze gingen beginnenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:03 schreef waxmask het volgende:
[..]switch ik maar nee geen koken matt nick
Snap t wel. Dat is de extra van HM zijn: immuniteit.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Naomi : Dag minder huismeesterschap gehad, ik heb de zondag niet gehad
Liese : En geen immuniteit.
Michel : Vind je dat jammer?
Naomi : Ja ...
Iemand : Dat je niet mocht nomineren?
Noami : ik wou er gewoon zelf niet uit
Eindelijk! Michel 3 seconde gezien vandaag toen die strontvlieg toevallig langsvloog.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:00 schreef Li0nHeart het volgende:
denk het ook zal toch geen anti homo opmerking zijn geweest?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:05 schreef ChocoFan het volgende:
ik miste het ook net, volgens een sneer over Jerrel. Wat mies zei.
Ohw zei hij dat, dat valt weer tegen dan.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Michel : Ik heb vandaag al 2 scheldwoorden gebruikt, echt heel erg
Ik denk het wel, wacht ken terug spoelen natuurlijk, ga ik ff doen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:06 schreef waxmask het volgende:
[..]
denk het ook zal toch geen anti homo opmerking zijn geweest?
Oh hebben ze al met elkaar gesproken?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:04 schreef waxmask het volgende:
wat had michel gezegd, iemand meegekregen? hij heeft er spijt van
Hij had iets gezegd van “...loopt er bij als een mongool”quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:04 schreef waxmask het volgende:
wat had michel gezegd, iemand meegekregen? hij heeft er spijt van
nee denk het nietquote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh hebben ze al met elkaar gesproken?
wil ik nu wel weten wie er als een mongool bijlooptquote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:08 schreef TheRacingElf het volgende:
[..]
Hij had iets gezegd van “...loopt er bij als een mongool”
Hij zei dat hij dat heel vervelend vond omdat hij mensen met het syndroom van Down zulke leuke mensen vindt
Ja dit dus.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Michel heeft vanochtend gezegd 'Loop je naar buiten als een mongool'
Daar zit hij nu al de hele dag mee, omdat hij het heel erg vindt dat hij dat gezegd heeft. Is niks voor hem zegt hij. Heeft sorry gezegd, zegt het nu ook weer. Zegt 'ik vind dat juist zulke leuke mensen'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |