SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Een wappie piepkuiken..quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:47 schreef damsco het volgende:
[..]
Hey kijk, een piepkuiken met eierdopMijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | <a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://mdj-stek.nl</a>![]()
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2021 15:43:56 (Reactie op weggehaalde post) ]FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
als je er eentje hebt, verder dan dit kom ik nietquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik mis een foto van Onana met boevenpak in de OP. Gemiste kans.![]()
![]()
alsof die er wat van zou merkenquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Die verklaring van vd Sar joh.. ja, het is een teamsporter, dan heb je niks aan doping.. Ja, hij is van zichzelf al lang en sterk, waarom zou je dan doping gebruiken
Niemand gelooft dat Bolt clean was, terwijl hij door zijn lichaamsbouw en talent ook clean vast toptijden had gelopen. Hij wilde echter meer en dus werd het geen 9,9, maar 9,6.. Een sporter wil altijd beter en sneller, ook als de basis al enorm sterk is. Waarbij het niet betekent dat elke sporter het ook doet, maar dat staat daar los van.![]()
Stomme fout, maar een jaar schorsing is echt kansloos lang
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Hij pakte sochtends vroeg de verkeerde strip medicijnen uit het kastje. Namen lijken een beetje op elkaar. Tja heel stom natuurlijk, maar dat kan gebeuren. Consequenties zijn gelijk enorm..![]()
Nog wel even kampioen worden anders wordt het financieel gezien wel heel erg een flopseizoen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Lol nee.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:32 schreef -XOR- het volgende:
Van der Sar al getipt over vervanger Onana door voormalig collega.![]()
Hahahaquote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:32 schreef -XOR- het volgende:
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:32 schreef -XOR- het volgende:
Van der Sar al getipt over vervanger Onana door voormalig collega.
RED ONS HENNIEGOD![]()
oeh ah ed de goeijquote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:32 schreef -XOR- het volgende:
Is dit het AFC amateur clubtopic?“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Ben jij de broer van die Marokkaan die veroordeeld is voor stenen naar de politie gooien en een verhaal hield dat hij op weg naar huis in de groep terecht kwam en in paniek de steen had weggegooid?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:19 schreef GwaiLow het volgende:
Hij pakte sochtends vroeg de verkeerde strip medicijnen uit het kastje. Namen lijken een beetje op elkaar. Tja heel stom natuurlijk, maar dat kan gebeuren. Consequenties zijn gelijk enorm..🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Ben erg benieuwd naar de motivering, als je het verhaal van Onana gelooft vind ik het ook wel lang. Anderzijds de straf voor met opzet is 4 jaar en voor zonder opzet 2 jaar, in dat licht heeft ie nog mazzel.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:19 schreef GwaiLow het volgende:
Hij pakte sochtends vroeg de verkeerde strip medicijnen uit het kastje. Namen lijken een beetje op elkaar. Tja heel stom natuurlijk, maar dat kan gebeuren. Consequenties zijn gelijk enorm..zie email 27 oktober![]()
Ik vind dat verhaal ook niet zonder meer geloofwaardig, maar als je het gelooft (en dat doet de UEFA als we de berichten mogen geloven) dan is een jaar toch wel lang?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:54 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ben jij de broer van die Marokkaan die veroordeeld is voor stenen naar de politie gooien en een verhaal hield dat hij op weg naar huis in de groep terecht kwam en in paniek de steen had weggegooid?zie email 27 oktober![]()
Ik vind een paar niet-opzettelijke dopinggevallen waarvan de straf in hoger beroep is teruggebracht tot een halfjaar.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:23 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ben erg benieuwd naar de motivering, als je het verhaal van Onana gelooft vind ik het ook wel lang. Anderzijds de straf voor met opzet is 4 jaar en voor zonder opzet 2 jaar, in dat licht heeft ie nog mazzel.
https://nos.nl/artikel/23(...)heel-ongelukkig.html
https://sporza.be/nl/2018(...)edingssup-1-3198701/
Nu is 'per ongeluk een verkeerd medicijn' wel wat anders dan een 'vervuild voedingssupplement' natuurlijk...Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:28 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik vind een paar niet-opzettelijke dopinggevallen waarvan de straf in hoger beroep is teruggebracht tot een halfjaar.
https://nos.nl/artikel/23(...)heel-ongelukkig.html
https://sporza.be/nl/2018(...)edingssup-1-3198701/
Nu is 'per ongeluk een verkeerd medicijn' wel wat anders dan een 'vervuild voedingssupplement' natuurlijk...https://nos.nl/artikel/23(...)-omstandigheden.htmlquote:"Wie opzettelijk een dergelijk middel gebruikt, krijgt standaard een schorsing van vier jaar. Wordt bewezen dat zo'n product onopzettelijk is toegediend, staat daar een straf van twee jaar op. Voor verzachtende omstandigheden geldt een uitsluiting van twaalf maanden."
Ik baseer mij op Ram.zie email 27 oktober![]()
Dat zal inderdaad het WADA-beleid zijn, in de praktijk zal er in beroep wel wat afgeluld kunnen worden.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:30 schreef trein2000 het volgende:
[..]
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)-omstandigheden.html
Ik baseer mij op Ram.
Deze was overigens vrij pijnlijkIl mondo apre le porte
Pace totalitaria
Ramp voor die gozer. 12 maanden je beroep niet mogen uitoefenen omdat je per ongeluk een verkeerd pilletje pakt wat niet eens prestatie verbeterend is. Neem aan dat de UEFA de claim van Onana zorgvuldig onderzocht heeft dus dan is de kans klein dat een ander orgaan tot een milder oordeel komt.![]()
UEFA had ook dat gedoe met manchester city goed onderzochtquote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:39 schreef franske19 het volgende:
Ramp voor die gozer. 12 maanden je beroep niet mogen uitoefenen omdat je per ongeluk een verkeerd pilletje pakt wat niet eens prestatie verbeterend is. Neem aan dat de UEFA de claim van Onana zorgvuldig onderzocht heeft dus dan is de kans klein dat een ander orgaan tot een milder oordeel komt.
Dat was volgens de cas terecht, maar de straf kon meteen de prullenbak in.
Met andere woorden de cas heeft een geschiedenis om de straf van de uefa helemaal te vernietigen(ook als het bewijs er is en als de cas uefa op basis van hun onderzoek gelijk wijst)graag op anoniem![]()
Was het een Russische hordenloopster geweest dan had zij natuurlijk de hoogste boom in gemogen en was haar excuus weggehoond.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:39 schreef franske19 het volgende:
Ramp voor die gozer. 12 maanden je beroep niet mogen uitoefenen omdat je per ongeluk een verkeerd pilletje pakt wat niet eens prestatie verbeterend is. Neem aan dat de UEFA de claim van Onana zorgvuldig onderzocht heeft dus dan is de kans klein dat een ander orgaan tot een milder oordeel komt.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Een jaar is lang, maar nog veel langer dan wat sommige sporters over hebben om naar de olympsiche spelen te gaan en er 8 jaar later achter komen dat ze een medaille misten omdat iemand de boel in de zeik genomen heeft, JUIST sporters hebben gevraagd om strengere maatregelen, en daarbij hoort dat een topsporter geacht word zich aan de regels te houden zodat we niet 200 keer hoeven te horen: Ik wist niet wat er in zat, ik dacht dat het geen kwaad kon, etc. Gewoon 1 lijn, je zorgt er zelf voor dat je geen spul neemt wat op de lijst voor komt.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:25 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik vind dat verhaal ook niet zonder meer geloofwaardig, maar als je het gelooft (en dat doet de UEFA als we de berichten mogen geloven) dan is een jaar toch wel lang?🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Hij kreeg de steen in zijn handen gedruktquote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:54 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ben jij de broer van die Marokkaan die veroordeeld is voor stenen naar de politie gooien en een verhaal hield dat hij op weg naar huis in de groep terecht kwam en in paniek de steen had weggegooid?![]()
![]()
Nog een slechter verhaal dan het doorgaans bekende: Hij viel in mijn mes rechter!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hij kreeg de steen in zijn handen gedrukt🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Dat dacht Onana ook, dan een pilletje om het te maskeren.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:06 schreef raptorix het volgende:
[..]
Een jaar is lang, maar nog veel langer dan wat sommige sporters over hebben om naar de olympsiche spelen te gaan en er 8 jaar later achter komen dat ze een medaille misten omdat iemand de boel in de zeik genomen heeft, JUIST sporters hebben gevraagd om strengere maatregelen, en daarbij hoort dat een topsporter geacht word zich aan de regels te houden zodat we niet 200 keer hoeven te horen: Ik wist niet wat er in zat, ik dacht dat het geen kwaad kon, etc. Gewoon 1 lijn, je zorgt er zelf voor dat je geen spul neemt wat op de lijst voor komt.
Helaas.![]()
Dat is ook het enige waarvoor we nog moeten gaan. De rest heel snel vergetenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:22 schreef Pedroso het volgende:
Nog wel even kampioen worden anders wordt het financieel gezien wel heel erg een flopseizoen.![]()
![]()
Financieel is Ajax al enorme bevoordeeld ten opzicht van de CL deelname, daarnaast verwacht ik nog wel actie van de KNVB als blijkt dat doping gebruik bij Ajax een structureel probleem is, in dat geval is het intrekken van prof licentie zelfs een serieuse optie. Zou op zich ook een mogelijkheid zijn om de Amsterdam Arena te laten bespelen door FC Almere City mochten die promoveren..quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:22 schreef Pedroso het volgende:
Nog wel even kampioen worden anders wordt het financieel gezien wel heel erg een flopseizoen.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Dank, ik heb even heel hard gelachenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:17 schreef raptorix het volgende:
[..]
Financieel is Ajax al enorme bevoordeeld ten opzicht van de CL deelname, daarnaast verwacht ik nog wel actie van de KNVB als blijkt dat doping gebruik bij Ajax een structureel probleem is, in dat geval is het intrekken van prof licentie zelfs een serieuse optie. Zou op zich ook een mogelijkheid zijn om de Amsterdam Arena te laten bespelen door FC Almere City mochten die promoveren..
.![]()
Heb jij ook een verkeerd pilletje genomen?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:17 schreef raptorix het volgende:
[..]
Financieel is Ajax al enorme bevoordeeld ten opzicht van de CL deelname, daarnaast verwacht ik nog wel actie van de KNVB als blijkt dat doping gebruik bij Ajax een structureel probleem is, in dat geval is het intrekken van prof licentie zelfs een serieuse optie. Zou op zich ook een mogelijkheid zijn om de Amsterdam Arena te laten bespelen door FC Almere City mochten die promoveren..la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin![]()
Ik zou vanavond maar eens goed vroeg naar bed gaan, je hebt het nodig.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:17 schreef raptorix het volgende:
[..]
Financieel is Ajax al enorme bevoordeeld ten opzicht van de CL deelname, daarnaast verwacht ik nog wel actie van de KNVB als blijkt dat doping gebruik bij Ajax een structureel probleem is, in dat geval is het intrekken van prof licentie zelfs een serieuse optie. Zou op zich ook een mogelijkheid zijn om de Amsterdam Arena te laten bespelen door FC Almere City mochten die promoveren..![]()
Hihohilarisch, natuurlijk..wat een lolbroek.quote:"Allemaal pijnlijk en erg vervelend", zegt Van der Sar als hij met de problemen wordt geconfronteerd. "Maar ik zie er geen verband in. Het is niet zo dat er op een afdeling alles fout gaat. Ik zie geen patroon en vind dat er bij ons goed en professioneel wordt gewerkt. Op sommige dingen heb je als club ook minder invloed."
Van der Sar probeert ook de humor van de reeks forse tegenvallers in te blijven zien, zo bleek uit zijn antwoord op de vraag of hij heeft overwogen om Onana als keeper te vervangen. "Dat wil ik wel, maar ze hebben geen vinkje voor mijn naam gezet", doelde de oud-keeper op de door Ajax gemaakte fout in de zaak-Haller.![]()
Gaat net een spoedpodcast van pak schaal live. Eens luisteren wat Freek te melden heeft.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Je begon vroeg met drinken zie ikquote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:17 schreef raptorix het volgende:
[..]
Financieel is Ajax al enorme bevoordeeld ten opzicht van de CL deelname, daarnaast verwacht ik nog wel actie van de KNVB als blijkt dat doping gebruik bij Ajax een structureel probleem is, in dat geval is het intrekken van prof licentie zelfs een serieuse optie. Zou op zich ook een mogelijkheid zijn om de Amsterdam Arena te laten bespelen door FC Almere City mochten die promoveren..![]()
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:17 schreef raptorix het volgende:
[..]
![]()
Hij mag gewoon blij zijn met 1 jaar. Het is denk ik vooral niet langer omdat UEFA opzet niet kan aantonen. En dat het middel zelf niet bevorderend werkt voor je prestaties. Maar misschien kunnen ze niet meer achterhalen of die iets heeft gebruikt door dat medicijn. Dan is het gebruik ervan voldoende voor een jaar straf.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:23 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ben erg benieuwd naar de motivering, als je het verhaal van Onana gelooft vind ik het ook wel lang. Anderzijds de straf voor met opzet is 4 jaar en voor zonder opzet 2 jaar, in dat licht heeft ie nog mazzel.![]()
Al 3 maanden gestopt, hoef je ook geen plaspilletjes te nemen.quote:🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Dat is maar de vraag. Maar als ze promes doorbetalen lijkt mij dat bij andregod geen puntquote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:49 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Omdat hij niet kan doen waarvoor hij betaald krijgt door zijn eigen fout![]()
Sterker nog, de kans is groot dat hij geld moet gaan betalen aan Ajax, Mutu mocht destijds ook flink dokken.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Ajax kennende zou die al moeilijk doen als de koffie jufvrouw ziek thuis zou zitten.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:51 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Dat is maar de vraag. Maar als ze promes doorbetalen lijkt mij dat bij andregod geen punt
Zelfs het "kind" van de club Nouri willen ze niet eens betalen.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Je weet schijnbaar niet veel van onze clubquote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:52 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ajax kennende zou die al moeilijk doen als de koffie jufvrouw ziek thuis zou zitten.
Zelfs het "kind" van de club Nouri willen ze niet eens betalen.![]()
Ajax heeft een notoir gierige reputatie, kan je wel wat kleine voorbeeldjes noemen, maar word wel pijnlijk.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:53 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Je weet schijnbaar niet veel van onze club🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Je gaat toch niet alle Joden clichés van stal halen hè?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:54 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ajax heeft een notoir gierige reputatie, kan je wel wat kleine voorbeeldjes noemen, maar word wel pijnlijk.![]()
Waarom zou ik dat doen? Ajax is helemaal geen joodse club, sterker nog, er hebben zelfs maar zeer weinig joodse spelers gespeeld.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Je gaat toch niet alle Joden clichés van stal halen hè?🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Ga maar gewoon slapen joh.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen? Ajax is helemaal geen joodse club, sterker nog, er hebben zelfs maar zeer weinig joodse spelers gespeeld.![]()
Heeft die toch al zelf toegegeven...quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:51 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Dat is maar de vraag. Maar als ze promes doorbetalen lijkt mij dat bij andregod geen punt
Plus Promes kan gewoon blijven voetballen dus ik snap die vergelijking nietNo bitch to me![]()
Is dit antisemitisme?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:54 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ajax heeft een notoir gierige reputatie, kan je wel wat kleine voorbeeldjes noemen, maar word wel pijnlijk.![]()
Er is ook een profwielrenner die ooit iemand vermoord heeftquote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:03 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Heeft die toch al zelf toegegeven...
Plus Promes kan gewoon blijven voetballen dus ik snap die vergelijking niet![]()
![]()
Antisemitisme tegen een club niet Joods is? Bijzonder, laat ik nou net veel weten van het Joodse voetbal in Amsterdam.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:34 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Is dit antisemitisme?🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
je denkt veel te wetenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:39 schreef raptorix het volgende:
[..]
Antisemitisme tegen een club niet Joods is? Bijzonder, laat ik nou net veel weten van het Joodse voetbal in Amsterdam.![]()
Hem pesten of wraak is geen optie dan tekent hij gewoon niet bij en verliest Ajax potentieel tientallen miljoenen aan een eventuele toekomstige transfersom.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:51 schreef raptorix het volgende:
Sterker nog, de kans is groot dat hij geld moet gaan betalen aan Ajax, Mutu mocht destijds ook flink dokken.blablablabla![]()
Ik weet niet in hoeverre mee zal spelen dat Ajax een beursgenoteerd bedrijf is, dus dat ze verplicht zijn schade te verhalen voor hun andeelhouders.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Hem pesten of wraak is geen optie dan tekent hij gewoon niet bij en verliest Ajax potentieel tientallen miljoenen aan een eventuele toekomstige transfersom.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
voorlopig zie ik veel onzin van je staanquote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:42 schreef raptorix het volgende:
[..]
Genoeg om te weten dat Ajax geen Joodse club is/was.![]()
Noem je voorbeeldjes andersquote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:39 schreef raptorix het volgende:
[..]
Antisemitisme tegen een club niet Joods is? Bijzonder, laat ik nou net veel weten van het Joodse voetbal in Amsterdam.![]()
Van Joodse clubs/geschiedenis? Of van de goedkope manier waarop Ajax hun spelers heeft behandeld?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:45 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Noem je voorbeeldjes anders🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Welke schade zijn loon loopt gewoon door je hoeft individuele salarisafspraken ook helemaal niet te verantwoorden aan je aandeelhouders.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:43 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik weet niet in hoeverre mee zal spelen dat Ajax een beursgenoteerd bedrijf is, dus dat ze verplicht zijn schade te verhalen voor hun andeelhouders.blablablabla![]()
Als je toch bezig bent, beide graag.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:49 schreef raptorix het volgende:
[..]
Van Joodse clubs/geschiedenis? Of van de goedkope manier waarop Ajax hun spelers heeft behandeld?![]()
Zoek het anders zelf even na op de wikipedia pagina van WV-HEDW, weet je gelijk de geschiedenis van Joodse clubs in Oost.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:52 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Als je toch bezig bent, beide graag.
En spelers die ze slecht hebben behandeld? Misschien wel de grootste die Ajax heeft voorgebracht, Cruyff, en van Basten, rode draad: Ajax wil nooit betalen, verhaal mbt Cruyff is duidelijk lijkt me, Van Basten, die mocht niet te veel verdienen, reden is echt hilarisch: Anders krijgen we hem niet verkocht!🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Best grappig eigenlijkquote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hihohilarisch, natuurlijk..wat een lolbroek.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik geef Ajax ook alvast een gratis tip/reminder, het contract van Stekelenburg loopt eind dit seizoen af, niet dat ze eind van de zomer weer met een verhaal moeten komen dat niemand daar aan gedacht had.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Ik denk dat we Cillessen gaan terughalen van de zomer, of ze halen Drommel. Scherpen een kans gaan geven lijkt me een longshot. Als je Onana tot februari kwijt bent kun je je seizoen al verknald hebben...quote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:22 schreef raptorix het volgende:
Ik geef Ajax ook alvast een gratis tip/reminder, het contract van Stekelenburg loopt eind dit seizoen af, niet dat ze eind van de zomer weer met een verhaal moeten komen dat niemand daar aan gedacht had.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Ik zie dat die nog wel 2 jaar contract heeft, speelt die eigenlijk nu?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat we Cillessen gaan terughalen van de zomer, of ze halen Drommel. Scherpen een kans gaan geven lijkt me een longshot. Als je Onana tot februari kwijt bent kun je je seizoen al verknald hebben...
Het dilemma waarmee je wel zit is dat Cillessen natuurlijk geen zin heeft om weer 2e keeper te worden als Onanna terug komt. Daarnaast zal zijn salaris ook fors zijn. Ik denk dat het handiger is als je nu al Stekelenburg verlengt omdat je dan gewoon in 1 ruk door kan en dan ook waardig kan afsluiten.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
CIllessen speelt niet volgens mij, maar die zal niet voor de 2e viool komen. Aan de andere kant kun je Onana wellicht wel voor het hele seizoen 2021/2022 afschrijven, als je niet mag trainen of spelen duurt het ook wel weer even voordat ie wedstrijdfit is als ie pas in februari weer mag beginnen... En het is de vraag wat ie met zijn contract gaat doen en of clubs hem nog zo graag willen hebben (al gok ik van wel).quote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:29 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik zie dat die nog wel 2 jaar contract heeft, speelt die eigenlijk nu?
Het dilemma waarmee je wel zit is dat Cillessen natuurlijk geen zin heeft om weer 2e keeper te worden als Onanna terug komt. Daarnaast zal zijn salaris ook fors zijn. Ik denk dat het handiger is als je nu al Stekelenburg verlengt omdat je dan gewoon in 1 ruk door kan en dan ook waardig kan afsluiten.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het scheelt naatuurlijk wel dat transferbedragen voor keepers een stuk lager liggen, ik denk zelf dat Ajax er goed aan zou doen om Onana gewoon voor nog een paar jaar vast te leggen, en dan het seizoen erop weer langzaam in te passen. Het is natuurlijk wel een keeper die bij Ajax past en waar je niet even een vervanger voor vind. Bovendien denk ik dat je met Stekelenburg gewoon een redelijk goed alternatief hebt.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Denk trouwens dat we zondag wat extra rust krijgen voor de bekerpot tegen PSV. Zie het niet gebeuren dat de KNVB met code Oranje het voetbal door laat gaan...Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ik snap niet waarom ze niet gewoon het hele programma er uit hebben gehaald, zit je straks weer met een gebroken schema.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:51 schreef TheVulture het volgende:
Denk trouwens dat we zondag wat extra rust krijgen voor de bekerpot tegen PSV. Zie het niet gebeuren dat de KNVB met code Oranje het voetbal door laat gaan...🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Tja, er zit al weinig ruimte in het schema, dus ik snap wel dat ze alles wat enigszins kan door laten gaan. Zeker als Ajax en PSV nog verder komen Europees wordt het nog lastiger...quote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:55 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom ze niet gewoon het hele programma er uit hebben gehaald, zit je straks weer met een gebroken schema.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Er zijn wel wat meer speeldagen omdat je niet met gedonder van politie inzet en carnaval zitquote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tja, er zit al weinig ruimte in het schema, dus ik snap wel dat ze alles wat enigszins kan door laten gaan. Zeker als Ajax en PSV nog verder komen Europees wordt het nog lastiger...
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Ik als jurist vind het nogal bevreemdend dat de effectiviteit van het middel niet ter zake doet bij de beoordeling van het vergrijp. Ik meen me te herinneren dat we in de studie een rechtszaak bestudeerden waarin iemand die probeerde een ander iemand te vermoorden door een of andere bizarre voodoo-techniek, werd vrijgesproken op grond van het feit dat er geen enkele concrete dreiging van uit ging. Ik zal kijken of ik die zaak ergens kan vinden. Maar de onderliggende gedachte lijkt me logisch: als ik al jaren lang mezelf wijsmaak dat ik de overbuurvrouw aan het vergiftigen ben door in mijn schrijn boze geesten op haar af te sturen dan ben ik misschien rijp voor het gesticht maar niet voor een straf.![]()
Eens. Een keeper heeft geen of nauwelijks baat bij welke vorm van doping dan ook. Dat zou toch echt wel mee mogen wegen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 02:44 schreef AmaninFull het volgende:
Ik als jurist vind het nogal bevreemdend dat de effectiviteit van het middel niet ter zake doet bij de beoordeling van het vergrijp. Ik meen me te herinneren dat we in de studie een rechtszaak bestudeerden waarin iemand die probeerde een ander iemand te vermoorden door een of andere bizarre voodoo-techniek, werd vrijgesproken op grond van het feit dat er geen enkele concrete dreiging van uit ging. Ik zal kijken of ik die zaak ergens kan vinden. Maar de onderliggende gedachte lijkt me logisch: als ik al jaren lang mezelf wijsmaak dat ik de overbuurvrouw aan het vergiftigen ben door in mijn schrijn boze geesten op haar af te sturen dan ben ik misschien rijp voor het gesticht maar niet voor een straf.
Stel nou dat het een middenvelder was die overal op het veld te vinden was en super energiek oogt opeens. Dan had je er zelfs aan kunnen denken Ajax de titel af te gaan pakken omdat een groot deel van de punten als onrechtmatig verkregen beschouwd hadden mogen worden.
Overigens snap ik niet waarom deze zaak nu pas aan het licht komt als het al in Oktober plaatsvond.![]()
Een keeper heeft nauwelijks baat bij doping?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 05:00 schreef Mister1984 het volgende:
[..]
Eens. Een keeper heeft geen of nauwelijks baat bij welke vorm van doping dan ook. Dat zou toch echt wel mee mogen wegen.
Stel nou dat het een middenvelder was die overal op het veld te vinden was en super energiek oogt opeens. Dan had je er zelfs aan kunnen denken Ajax de titel af te gaan pakken omdat een groot deel van de punten als onrechtmatig verkregen beschouwd hadden mogen worden.
Overigens snap ik niet waarom deze zaak nu pas aan het licht komt als het al in Oktober plaatsvond.
Niet alle doping is conditioneel he.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Nou, wat dan? Beter focussen ofzo?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 06:20 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Een keeper heeft nauwelijks baat bij doping?
Niet alle doping is conditioneel he.
Als dat echt wetenschappelijk aangetoond kan worden dan kan een eventueel kampioenschap door de nummer 2 worden aangevochten.![]()
Ja en fysiek natuurlijk ook, wat je beter maakt bij het duiken naar de hoek en het springen naar hoge ballen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 06:33 schreef Mister1984 het volgende:
[..]
Nou, wat dan? Beter focussen ofzo?
Als dat echt wetenschappelijk aangetoond kan worden dan kan een eventueel kampioenschap door de nummer 2 worden aangevochten.
Er staat in de regels een lijstje wat je niet in je lichaam mag hebben, heb je dat wel dan word je geschorst. Daar staat niets bij over de intentie. Er zijn al tig sporters geweest die dat hebben geprobeerd hebben aan te vechten, vaak zonder succes.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Ik zeg ook niet dat Onana niet geschorst hoeft te worden. Dat moet hij zeker wel.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 06:40 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ja en fysiek natuurlijk ook, wat je beter maakt bij het duiken naar de hoek en het springen naar hoge ballen.
Er staat in de regels een lijstje wat je niet in je lichaam mag hebben, heb je dat wel dan word je geschorst. Daar staat niets bij over de intentie. Er zijn al tig sporters geweest die dat hebben geprobeerd hebben aan te vechten, vaak zonder succes.
Alleen als het nou een dynamische middenvelder was dan had je PSV eens moeten horen klagen. Nu zie ik dat niet zo snel gebeuren. Maar als ik jou verhaal mag geloven heeft Ajax een aantal maanden een aanzienlijk voordeel gehad. Dan staan de concurrenten sterk.![]()
Dan interperteer je mijn verhaal onjuist.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 06:54 schreef Mister1984 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat Onana niet geschorst hoeft te worden. Dat moet hij zeker wel.
Alleen als het nou een dynamische middenvelder was dan had je PSV eens moeten horen klagen. Nu zie ik dat niet zo snel gebeuren. Maar als ik jou verhaal mag geloven heeft Ajax een aantal maanden een aanzienlijk voordeel gehad. Dan staan de concurrenten sterk.
Ik heb het over Onana, die een voordeel gehad zou kunnen hebben. Doping werkt in ieder lichaam anders, dus of Onana nou echt beter is gaan keepen weet niemand (en sinds wanneer slikt hij het al?). Ik heb het niet over heel Ajax met een aanzienlijk voordeel, dat is overdreven.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Er zijn middelen die inderdaad je focus versterken, je reflexen verbeteren en je spierkracht versterken.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 06:33 schreef Mister1984 het volgende:
[..]
Nou, wat dan? Beter focussen ofzo?
Als dat echt wetenschappelijk aangetoond kan worden dan kan een eventueel kampioenschap door de nummer 2 worden aangevochten.
Sneller reageren, hoger/verder springen, verder gooien. Maar ook middelen waarmee je sneller hersteld van pijntjes een blessures. Lijken me zaken die een keeper en zijn team wel echt helpen.
Ik geloof niet dat het aan de orde is, maar het is totale onzin om te roepen dat een keeper en zijn team geen baat hebben bij doping.
En ik denk dat als Onana veroordeeld zou zijn voor het bewust gebruiken van doping en er een schijn van zou zijn dat de club dat wist of gefaciliteerd had, dat de Eredivisie dan op zijn kop had gestaan met clubs die de KNVB om verdere actie zouden vragen. Nu niet en dat lijkt me terecht.![]()
Van een plaspil ga je niet beter keepen. Hoogstens vaker naar het toilet. Dat hij überhaupt iets anders, prestatie bevorderend, heeft gebruikt staat niet vast.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 07:04 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Dan interperteer je mijn verhaal onjuist.
Ik heb het over Onana, die een voordeel gehad zou kunnen hebben. Doping werkt in ieder lichaam anders, dus of Onana nou echt beter is gaan keepen weet niemand (en sinds wanneer slikt hij het al?). Ik heb het niet over heel Ajax met een aanzienlijk voordeel, dat is overdreven.la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin![]()
Niet zo gek als je betrapt bent op het gebruik van een maskerend middel.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 07:57 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Dat hij überhaupt iets anders, prestatie bevorderend, heeft gebruikt staat niet vast.
Daarom staat dat maskerend middel op de dopinglijst.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Allereerst nu dit weekend winnen. Gewoon 3 punten pakken en niet het gevoel geven dat er ineens van alles te halen is bij ons.proberen is de eerste stap naar falen
Dit middel is ook totaal niet effectief met de moderne test methoden dus als hij echt iets gebruikt zou hebben dan was het wel gevonden.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 07:57 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Van een plaspil ga je niet beter keepen. Hoogstens vaker naar het toilet. Dat hij überhaupt iets anders, prestatie bevorderend, heeft gebruikt staat niet vast.![]()
dit, gewoon de beuk erinquote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:06 schreef manny het volgende:
Allereerst nu dit weekend winnen. Gewoon 3 punten pakken en niet het gevoel geven dat er ineens van alles te halen is bij ons.![]()
Godverdomme wat een kutweek. En hoe nu verder want Onana kan je gewoon afschrijven, die mag een jaar lang helemaal niks.![]()
Deze zomer een nieuwe keeper kopen, zie het probleem niet zo.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:25 schreef Scorpie het volgende:
Godverdomme wat een kutweek. En hoe nu verder want Onana kan je gewoon afschrijven, die mag een jaar lang helemaal niks.
Als Marsman een paar maanden één van de betere keepers in de eredivisie is moet dat een Stekelenburg ook nog wel lukken.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
het doet er ook helemaal niet toe of hij er baat bij heeft/had, het staat op de lijst en het is bij hem geconstateerd![]()
Mag hij ook niet mee trainen met de selectie?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:25 schreef Scorpie het volgende:
Godverdomme wat een kutweek. En hoe nu verder want Onana kan je gewoon afschrijven, die mag een jaar lang helemaal niks.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
neequote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:46 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Mag hij ook niet mee trainen met de selectie?![]()
Alles op Scherpen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Deze zomer een nieuwe keeper kopen, zie het probleem niet zo.
Als Marsman een paar maanden één van de betere keepers in de eredivisie is moet dat een Stekelenburg ook nog wel lukken.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
niet trainen op de club nee, maar waar staat dat hij niet bij een amateur clubje op het veld mag lopen (met de keeperstrainer van ajax, die toevallig ook op amateur basis bij dat clubje speelt?)quote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:25 schreef Scorpie het volgende:
Godverdomme wat een kutweek. En hoe nu verder want Onana kan je gewoon afschrijven, die mag een jaar lang helemaal niks.
met een beetje creativiteit kom je een heel eindhardcoholic![]()
Dat mag formeel in elk geval ook niet. Hij mag ook niet trainen bij de amateurs. Hij mag zelfs geen PowerPoint presentatie aan de jeugd geven over hoe het is om profvoetballer te zijn. Geen voetbalactiviteiten. Dus ook niet met een trainer op een amateurveld bezig zijn.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:12 schreef Ferdii het volgende:
[..]
niet trainen op de club nee, maar waar staat dat hij niet bij een amateur clubje op het veld mag lopen (met de keeperstrainer van ajax, die toevallig ook op amateur basis bij dat clubje speelt?)
met een beetje creativiteit kom je een heel eind
Natuurlijk gaat die regel aan alle kanten geschonden worden en dat weet de UEFA ook wel. Gewoon ergens in een zaaltje desnoods. En niemand boeit dat wat, denk ik.![]()
individueel mag dat natuurlijk, niet als lid van een (voetbal) club, ik woon dichtbij het Olympisch stadion daar worden wel vaker spelers opgetraind, zal hij ook wel gebruik van gaan maken.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:12 schreef Ferdii het volgende:
[..]
niet trainen op de club nee, maar waar staat dat hij niet bij een amateur clubje op het veld mag lopen (met de keeperstrainer van ajax, die toevallig ook op amateur basis bij dat clubje speelt?)
met een beetje creativiteit kom je een heel eind![]()
Elke topsporter gebruikt. Dat het voetbal als grootste sport ter wereld bijna geen pakkans kent komt alleen door de UEFA. Daarnaast heeft de UEFA nog een appeltje te schillen met Ajax na 2018/2019.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:40 schreef Marcoss het volgende:
Die verklaring van vd Sar joh.. ja, het is een teamsporter, dan heb je niks aan doping.. Ja, hij is van zichzelf al lang en sterk, waarom zou je dan doping gebruiken
Niemand gelooft dat Bolt clean was, terwijl hij door zijn lichaamsbouw en talent ook clean vast toptijden had gelopen. Hij wilde echter meer en dus werd het geen 9,9, maar 9,6.. Een sporter wil altijd beter en sneller, ook als de basis al enorm sterk is. Waarbij het niet betekent dat elke sporter het ook doet, maar dat staat daar los van.Non-conformistisch onuitstaanbaar onverwoestbaar![]()
Het is ook wel triest dat Ajax dit seizoen met fossielen speelt als Stekelenburg, Klaassen, Huntelaar en Schone (traint alleen, geen contract).
Dat hele ons kent ons mentaliteit mag wel van de club verdwijnen. Ajax is een grote club geen stichting voor beperkte voetballers.Non-conformistisch onuitstaanbaar onverwoestbaar![]()
Jij bent duidelijk iets op het spoor!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:49 schreef Wicky030 het volgende:
[..]
Elke topsporter gebruikt. Dat het voetbal als grootste sport ter wereld bijna geen pakkans kent komt alleen door de UEFA. Daarnaast heeft de UEFA nog een appeltje te schillen met Ajax na 2018/2019.Dit, dus.![]()
Dit heb ik vaker gelezen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:49 schreef Wicky030 het volgende:
[..]
Daarnaast heeft de UEFA nog een appeltje te schillen met Ajax na 2018/2019.
Is dat ook het punt dat al die Ajacieden in full Eindhoven modus zijn geschoten? Het staat jullie niet echt.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Wickey030quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit heb ik vaker gelezen.
Is dat ook het punt dat al die Ajacieden in full Eindhoven modus zijn geschoten? Het staat jullie niet echt.![]()
Nouja ik lees nog vrij regelmatig gehuil over de scheids tegen Sjelsie.quote:VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
ik zal daar wel overheen lezen danquote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja ik lees nog vrij regelmatig gehuil over de scheids tegen Sjelsie.![]()
Waar lees je dat dan? Op feesbook?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja ik lees nog vrij regelmatig gehuil over de scheids tegen Sjelsie.![]()
Icarius is een leuke film hiervoor.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk iets op het spoor!Non-conformistisch onuitstaanbaar onverwoestbaar![]()
Wanneer was de laatste keer dat een scheids twee keer rood voor twee overtreding trok?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja ik lees nog vrij regelmatig gehuil over de scheids tegen Sjelsie.Non-conformistisch onuitstaanbaar onverwoestbaar![]()
Als we alsnog kampioen worden is het wel genant voor de andere eredivisie-ploegen, hoop voor ze dat het niet zo ver komt-nee-![]()
Nou pfoe, de reservekeeper in plaats van de eerste keeper tegen VVVquote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:55 schreef Marsenal het volgende:
Als we alsnog kampioen worden is het wel genant voor de andere eredivisie-ploegen, hoop voor ze dat het niet zo ver komt
Dat gaat een gigantisch verschil maken zegVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ja behoorlijk, dit gaat punten kosten.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou pfoe, de reservekeeper in plaats van de eerste keeper tegen VVV
Dat gaat een gigantisch verschil maken zeg
Het is niet alleen tegen VVV Hans.![]()
Wat een gelul. Met die uitgaven van Ajax worden ze met Verhoeven in de goal nog kampioen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:55 schreef Marsenal het volgende:
Als we alsnog kampioen worden is het wel genant voor de andere eredivisie-ploegen, hoop voor ze dat het niet zo ver komt“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Eens hoor, benieuwd of er nog anderen naast Stekelenburg speeltijd gaan krijgen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:23 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wat een gelul. Met die uitgaven van Ajax worden ze met Verhoeven in de goal nog kampioen.![]()
Haphaphapquote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:23 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wat een gelul. Met die uitgaven van Ajax worden ze met Verhoeven in de goal nog kampioen.-nee-![]()
Oneens. Onana haalt punten binnen in de lastige wedstrijden. Dit kan wel eens punten gaan kosten als het voorin niet wilt lopen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:23 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wat een gelul. Met die uitgaven van Ajax worden ze met Verhoeven in de goal nog kampioen.![]()
Wellicht Scherpen nu in de beker? Stekelenburg competitie en Europa.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Eens hoor, benieuwd of er nog anderen naast Stekelenburg speeltijd gaan krijgen.![]()
Je staat na het januariprogramma 7 punten los man. Zelfs als Kale Bats zelf in de goal gaat staan is er nog niks aan de hand.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:41 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
Oneens. Onana haalt punten binnen in de lastige wedstrijden. Dit kan wel eens punten gaan kosten als het voorin niet wilt lopen.Dit, dus.![]()
Het is zeker een riante voorsprong maar zo goed spelen we ook weer niet. Paar kansen voor de tegenpartij die er opeens wel invallen en verliezen bij psv of feyenoord en de wereld ziet er anders uit. Ik zie ons wel kampioen worden maar zonder Onana is het echt wel andere koek.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je staat na het januariprogramma 7 punten los man. Zelfs als Kale Bats zelf in de goal gaat staan is er nog niks aan de hand.![]()
Onana scheelt een slok op een borrel, maar laten we niet doen alsof we met Stekelenburg ineens alleen maar flaters slaan.![]()
Overigens is het wel een schande dat na de dopingrel van Sotsji. Rusland het WK 2018 mocht houden en het Russische nationale elftal overduidelijk onder de doping zat. De statistieken wezen uit dat het Russische elftal op nummer een stond qua gelopen meters maar de gemiddelde leeftijd lag aardig hoog.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk iets op het spoor!
Ik weet nog dat Nederland tijdens een EK meer dan 10 jaar geleden pijnlijk werd uitgeschakeld door een doorgedreven Rusland dat Nederland van alle kanten voorbij rende, kapot speelden en ballen op doel ramden alsof het niks was. Met indertijd het grootste talent Arshavin. Die raakte alleen geen knikker meer na dat EK en is geëindigd bij een club in Kazachstan.
Niet dat de Amerikanen anders zijn.Non-conformistisch onuitstaanbaar onverwoestbaar![]()
Klaassen is 27, tegenwoordig ben je sneller oud dan je denkt, geloof ikquote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:53 schreef Wicky030 het volgende:
Het is ook wel triest dat Ajax dit seizoen met fossielen speelt als Stekelenburg, Klaassen, Huntelaar en Schone (traint alleen, geen contract).
Dat hele ons kent ons mentaliteit mag wel van de club verdwijnen. Ajax is een grote club geen stichting voor beperkte voetballers.![]()
![]()
Hij ziet er wel jonger uit dan hij is dan.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:14 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Klaassen is 27, tegenwoordig ben je sneller oud dan je denkt, geloof ik![]()
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:28 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Hij ziet er wel jonger uit dan hij is dan.
Die zag er tijdens dat EL-seizoen al uit als een dertiger ja.![]()
Wordt wel een hele klus om een nieuwe datum te vinden, zeker als Ajax doorgaat in beker en EL, die overige wedstrijden kun je al vrij snel weer inhalen in principe![]()
Man man man. Beetje sneeuw en meteen paniek. Het is niet dat er 50.000 man naar het stadion moeten ofzoproberen is de eerste stap naar falen
Klein beetje sneeuw en we blazen de boel af.
Mag mijn werkgever ook vaker doen.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Voetballers kunnen wel wat moeilijker thuiswerkenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 15:07 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Klein beetje sneeuw en we blazen de boel af.
Mag mijn werkgever ook vaker doen.![]()
![]()
KNVB
Dit zat toch al lang aan te komen. Hadden ze allemaal prima kunnen schuiven naar zaterdag. Wat een nonsens dit![]()
Je verwacht van de KNVB enige proactiviteit, dat lijkt me niet reeel.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 15:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
KNVB
Dit zat toch al lang aan te komen. Hadden ze allemaal prima kunnen schuiven naar zaterdag. Wat een nonsens ditIl mondo apre le porte
Pace totalitaria
"Er zit een enorme organisatie rondom deze wedstrijden. Uiteindelijk was het te laat om die wedstrijden van zondag even naar zaterdag te verplaatsen."quote:Op zaterdag 6 februari 2021 15:51 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Je verwacht van de KNVB enige proactiviteit, dat lijkt me niet reeel.
Ze hebben er gewoon vandaag pas naar gekeken![]()
![]()
Alleen PSV dus nog over als concurrent voor de titel als er geen gekke dingen gebeuren
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Er zijn deze week redelijk veel gekke dingen gebeurd.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:40 schreef TheVulture het volgende:
Alleen PSV dus nog over als concurrent voor de titel als er geen gekke dingen gebeuren![]()
Dit is toch het moment? De weergaloze comeback van Jeroen Verhoeven!Floefig gefloefde op de Foxes en doet niet meer mee.
Genomineerd voor biggest baddest asshole motherfucker 2021. Vergeet niet te stemmen.![]()
Vandaar mijnquote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:45 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Er zijn deze week redelijk veel gekke dingen gebeurd.
Wat een dooddoener. Knvb legt zelf ook uit dat er 350 man nodig zijn bij de wedstrijd los van de 2 ploegen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 17:15 schreef Ramboetan het volgende:
Er zit toch niet voor niets een dak op dat stadion?
Ze hadden alles naar de zaterdag moeten verschuiven al maar ik vermoed dat espn daar geen zin in had.![]()
No matchday. Op naar verveling.proberen is de eerste stap naar falen
Maar toen was 90% er blij mee dat hij weg ging, als ik mij goed kan herinnerenquote:Op zondag 7 februari 2021 14:29 schreef BobW het volgende:
Toch wel pijnlijk dit: https://nos.nl/artikel/23(...)30-miljoen-euro.html"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"![]()
Dit kan altijd gebeuren natuurlijk, maar je moet bij Ajax altijd wel heel netjes in de pas meemarcheren, dat is een kracht een zwakte. Bij PSV is dit wat minder zo.quote:Op zondag 7 februari 2021 14:29 schreef BobW het volgende:
Toch wel pijnlijk dit: https://nos.nl/artikel/23(...)30-miljoen-euro.htmlIl mondo apre le porte
Pace totalitaria
Idd. Dat hele ouwe jongens krentenbrood mag wel verdwijnen bij Ajax.quote:Op zondag 7 februari 2021 15:39 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dit kan altijd gebeuren natuurlijk, maar je moet bij Ajax altijd wel heel netjes in de pas meemarcheren, dat is een kracht een zwakte. Bij PSV is dit wat minder zo.Non-conformistisch onuitstaanbaar onverwoestbaar![]()
We moeten ook niet vergeten dat de Belgische competitie nog een grotere speeltuin is dan de Eredivisie he... maar hij doet het daar prima nu
is gewoon gelulquote:Op zondag 7 februari 2021 15:39 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dit kan altijd gebeuren natuurlijk, maar je moet bij Ajax altijd wel heel netjes in de pas meemarcheren, dat is een kracht een zwakte. Bij PSV is dit wat minder zo.![]()
is leuk toch, van mij had hij niet weg gehoeven en ik zie Brugge nooit spelen dus ook geen idee of dat heel anders is maar ga er vanuit dat er voor hem wel meer ruimte ligt dan hij bij Ajax zou krijgenquote:Op zondag 7 februari 2021 16:32 schreef TheVulture het volgende:
We moeten ook niet vergeten dat de Belgische competitie nog een grotere speeltuin is dan de Eredivisie he... maar hij doet het daar prima nu![]()
Neuh, in ieder geval op het veld wordt al teveel intuitief handelen niet op prijs gesteld. Over hoe het daarnaast gaat kan ik niet goed oordelen maar in Nederland heerst er in het algemeen een nogal conformistische cultuur.quote:Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Ze verdedigen daar wel beter , zie Vlemincx , Dessers etcquote:Op zondag 7 februari 2021 16:32 schreef TheVulture het volgende:
We moeten ook niet vergeten dat de Belgische competitie nog een grotere speeltuin is dan de Eredivisie he... maar hij doet het daar prima nuRED ONS HENNIEGOD![]()
Ik zag hem gisteren een goal maken waarbij de keeper voor de zekerheid 5 seconden voor het schot al in een hoek ging liggen.quote:Op zondag 7 februari 2021 16:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ze verdedigen daar wel beter , zie Vlemincx , Dessers etcVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Inderdaad. Voegde bij Ajax weinig toe.quote:Op zondag 7 februari 2021 14:58 schreef Omega het volgende:
[..]
Maar toen was 90% er blij mee dat hij weg ging, als ik mij goed kan herinnerenWe know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Daar gaan ze nog liggen , hier kijken ze gewoon zonder wat te doen (lol)quote:Op zondag 7 februari 2021 16:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zag hem gisteren een goal maken waarbij de keeper voor de zekerheid 5 seconden voor het schot al in een hoek ging liggen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Dat lijkt mij heel sterk.quote:Op zondag 7 februari 2021 14:58 schreef Omega het volgende:
[..]
Maar toen was 90% er blij mee dat hij weg ging, als ik mij goed kan herinneren![]()
Hij had een vrij matige huurperiode achter de rug bij Twente en speelde daarvoor bij Ajax een paar leuke wedstrijden, maar veel meer ook niet..quote:
Het is nu net alsof Ajax een speler heeft verkocht waarvan toen iedereen al wist dat het een topspeler zou worden, dat is gewoon onzin. Je kunt je misschien alleen afvragen waarom ze hem verkocht hebben ipv verhuurd.. (zonder optie tot koop)![]()
Gewoon blij zijn dat ze de 6 mln gaan aftikken. Als hij bij Ajax was gebleven had hij dit niet meer opgebracht denk ik.
De Belgen zijn ook niet heel gek. Kennen zijn maniertjes en zijn geschiedenis. Die proberen ook hem te hypen zodat hij er voor de hoofdprijs uitgaat voordat er een seizoen komt dat niks meer lukt. Een mooie transfer gun ik Brugge en Lang ook wel, maar ik ben nog niet overtuigd of dit vast oranje materiaal gaat wordenKein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Denk dat Botman meer gaat opleveren dan Lang,
Nog geen minuut gemist bij de koploper van Frankrijk en alleen maar lovende kritieken.
Lang en Botman kunnen zomaar gezamenlijk 70 miljoen opleveren (25 Lang en 45 Botman).Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Je zou bijna denken dat ten Hag geen talent zou herkennen als het hem in zijn reet zou nemen.quote:Op zondag 7 februari 2021 19:36 schreef Pedroso het volgende:
Nog geen minuut gemist bij de koploper van Frankrijk en alleen maar lovende kritieken.
Lang en Botman kunnen zomaar gezamenlijk 70 miljoen opleveren (25 Lang en 45 Botman).Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik denk dat je niet moet onderschatten dat de taalbarriere tussen Lang en Ten Hag enorm is, ze hebben nog een tijdje Engels geprobeert maar dat ging ook niet.quote:Op zondag 7 februari 2021 19:36 schreef Pedroso het volgende:
Lang en Botman kunnen zomaar gezamenlijk 70 miljoen opleveren (25 Lang en 45 Botman).🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Co Adriaanse is al een tijdje weg hoorquote:Op zondag 7 februari 2021 16:47 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Neuh, in ieder geval op het veld wordt al teveel intuitief handelen niet op prijs gesteld. Over hoe het daarnaast gaat kan ik niet goed oordelen maar in Nederland heerst er in het algemeen een nogal conformistische cultuur.![]()
"Of ik communicatieproblemen verwacht? Nee hoor, Michaud spreekt geen Engels en ik ook niet, dus dat komt goed uit."quote:Op zondag 7 februari 2021 23:18 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet moet onderschatten dat de taalbarriere tussen Lang en Ten Hag enorm is, ze hebben nog een tijdje Engels geprobeert maar dat ging ook niet.
~Erik Hulzebosch
Zo zie ik die communicatie tussen EtH en Lang ook wel ongeveer gaan.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Zijn maniertjes en geschiedenis? Wat heeft hij gedaan buiten straattaal praten en Tadic terecht op zijn flikker geven? Die heeft namelijk nooit gepresteerd bij een club buiten het eerste seizoen.quote:Op zondag 7 februari 2021 18:32 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Gewoon blij zijn dat ze de 6 mln gaan aftikken. Als hij bij Ajax was gebleven had hij dit niet meer opgebracht denk ik.
De Belgen zijn ook niet heel gek. Kennen zijn maniertjes en zijn geschiedenis. Die proberen ook hem te hypen zodat hij er voor de hoofdprijs uitgaat voordat er een seizoen komt dat niks meer lukt. Een mooie transfer gun ik Brugge en Lang ook wel, maar ik ben nog niet overtuigd of dit vast oranje materiaal gaat worden
Ajax is de afgelopen twee decennia maar drie keer doorgestroomd tot de knock out fase Champions League. Subtop club onwaardig en als het na corona echt op sportief gebied zich wilt meten met subtop clubs dan zal het af moeten van het hele schoonzonen gedoe en oude jongens krentenbrood met spelers als Huntelaar, Stekelenburg, Klaassen, Schone, Veltman, Blind, (kan het niveau niet meer aan na zijn hartincident). Een speler als Ziyech was erg belangrijk voor het team en werd op het eind op handen en voeten gedragen maar vergeet niet dat er erg veel kritiek op hem geweest is.Non-conformistisch onuitstaanbaar onverwoestbaar![]()
Volgens FeyenoordTM (die er zelden naast zit) is Ajax bezig met Cillessen.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dat doe je je ergste vijand nog niet aan. Een keeper die overal faalt en al bijna klaar met zijn carrière isquote:Op maandag 8 februari 2021 08:16 schreef Caland het volgende:
Volgens FeyenoordTM (die er zelden naast zit) is Ajax bezig met Cillessen.![]()
![]()
Een chagrijn erbij is altijd gezellig maar wel logisch dat hij op een lijstje staat.quote:Op maandag 8 februari 2021 08:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat doe je je ergste vijand nog niet aan. Een keeper die overal faalt en al bijna klaar met zijn carrière is![]()
Ik vind het wel prettig dat Ajax weer een team aan het bouwen is van spelers waar je een ouderwetse hekel aan kan hebben. Dat was veel te lang niet het gevalVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Hoezo, Klaiber is toch gehaald?quote:Op zondag 7 februari 2021 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat ten Hag geen talent zou herkennen als het hem in zijn reet zou nemen.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Jij vindt altijd wel wat tochquote:Op maandag 8 februari 2021 08:36 schreef Caland het volgende:
Ik vind het wel prettig dat Ajax weer een team aan het bouwen is van spelers waar je een ouderwetse hekel aan kan hebben. Dat was veel te lang niet het geval![]()
![]()
Dat lijkt me een heel logisch scenario ja... snap die haat op Cillessen ook nooit zo, gewoon een meer dan prima keeper, zeker voor de Eredivisie.quote:Op maandag 8 februari 2021 08:16 schreef Caland het volgende:
Volgens FeyenoordTM (die er zelden naast zit) is Ajax bezig met Cillessen.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Eens, maar met Tadic, die shemale en Cil hoef je daar geen moeite meer voor te doen.quote:VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Wie is shemale nou weer?quote:Op maandag 8 februari 2021 08:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens, maar met Tadic, die shemale en Cil hoef je daar geen moeite meer voor te doen.![]()
wie is de shemale?quote:Op maandag 8 februari 2021 08:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens, maar met Tadic, die shemale en Cil hoef je daar geen moeite meer voor te doen.
En Cillessen wordt ieder jaar genoemd bij geruchten over vertrek Onana dus dat is niet heel bijzonder, zou het jammer vinden als ze bij hem uitkomen maar ook wel begrijpelijk.![]()
De winterstop transferperiode is sowieso ten einde dus in de zomer kan je moeiteloos opzoek naar een blijvend alternatief met enig toekomstperspectief. Cillessen is tegen die tijd een 32 jarige wisselkeeper van de nummer laag in Spanje met al jaren weinig minuten.quote:Op maandag 8 februari 2021 09:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
wie is de shemale?
En Cillessen wordt ieder jaar genoemd bij geruchten over vertrek Onana dus dat is niet heel bijzonder, zou het jammer vinden als ze bij hem uitkomen maar ook wel begrijpelijk.![]()
Ik dacht dat hij Cillissen bedoelde, maar die noemt hij ook apart. Dat is wel echt een wijf toch?quote:![]()
Ik had het over die Antony.quote:Op maandag 8 februari 2021 09:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij Cillissen bedoelde, maar die noemt hij ook apart. Dat is wel echt een wijf toch?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik mag toch godverdomme hopen dat Hag eens opdonderd aan het einde van het jaar.quote:
Echt Frank de Boer levels aan ergernis hier.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik denk dat je hem gaat missenquote:Op maandag 8 februari 2021 09:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik mag toch godverdomme hopen dat Hag eens opdonderd aan het einde van het jaar.
Echt Frank de Boer levels aan ergernis hier.![]()
Er zijn wel zaken om kritisch over te zijn bij hem maar Ten Hag is nog steeds de beste trainer van Ajax deze eeuw.quote:Op maandag 8 februari 2021 09:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
het voetbalgedeelte, ik begrijp dat gezeik op hem ook niet zoOh.![]()
Uiteraard, kritisch zijn mag altijd en moet zelfs maar hij is de beste Ajax trainer sinds Van Gaal.quote:Op maandag 8 februari 2021 10:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zijn wel zaken om kritisch over te zijn bij hem maar Ten Hag is nog steeds de beste trainer van Ajax deze eeuw.![]()
Ook wel een beetje geholpen door de omstandigheden. Ten Hag kwam op het moment dat ze bij Ajax de filosofie ook wel een beetje omgooide, al zou dat ook wel zijn invloed kunnen zijn.quote:Op maandag 8 februari 2021 10:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Uiteraard, kritisch zijn mag altijd en moet zelfs maar hij is de beste Ajax trainer sinds Van Gaal.
De stap om meer ervaring en kwaliteit te kopen heeft Ajax geen windeieren gelegd.
Maar eens dat Ten Hag een goede trainer is. Veel van de scepsis die je nu nog hoort is ook van mensen die bij zijn aantreden moord en brand schreeuwde vanwege zijn accent en wat debiele mediagedrag en gewoon niet echt toe durven geven dat hij het prima doet.![]()
Ook nog onduidelijkheid over het doorgaan van de bekerwedstrijden inmiddels, als die ook niet doorgaan, is er echt geen ruimte meer in het schema, geloof ik![]()
![]()
Was zelf meer fan van Bosz.quote:Op maandag 8 februari 2021 10:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zijn wel zaken om kritisch over te zijn bij hem maar Ten Hag is nog steeds de beste trainer van Ajax deze eeuw.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Zag gisteren Van Gaal nog even op Ziggo zeggen dat hij pas jaren na Ajax meer verdedigend is gaan denken, gelukkig had hij in 95 Rijkaard die dat dan voor hem deed.quote:![]()
Van den Brom is binnenkort weer vrijquote:Op maandag 8 februari 2021 10:07 schreef Scorpie het volgende:
Probleem is vooral dat ik geen fatsoenlijke opvolger voor Ten Hag kan bedenken.![]()
![]()
Uitstekende coach voor een subtopper, maar Feyenoord heeft al een nieuwe trainer.quote:Op maandag 8 februari 2021 13:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Van den Brom is binnenkort weer vrij![]()
quote:Op maandag 8 februari 2021 02:10 schreef Wicky030 het volgende:
[..]
Wat heeft hij gedaan buiten straattaal praten en Tadic terecht op zijn flikker geven? Die heeft namelijk nooit gepresteerd bij een club buiten het eerste seizoen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Class op 08-02-2021 14:55:06 ]![]()
Het kind heet Lijn 54?quote:
Ik weet dat hipsters van alles verzinnen, maar dit is wel wat vreemd. Of is ze verwekt in de tram?![]()
Jij vindt Tadic een goede speler?quote:
Het is altijd dubbele schaar, naar buiten en een voorzet. In Europa valt hij al om bij contact en acteert hij alsof hij op de set staat van een middelmatige B film. Aanvoerder onwaardig en mist samen met Neres de bravoure, dynamiek en consistentie om te presteren als het niet lekker loopt. Iets wat een Antony bijvoorbeeld wel heeft.en wat je ook zag bij zijn wedstrijd tegen PSV, tegendoelpunt veroorzaken maar wel kansen creëren en scoren.Non-conformistisch onuitstaanbaar onverwoestbaar![]()
quote:Op maandag 8 februari 2021 15:01 schreef Wicky030 het volgende:
[..]
Jij vindt Tadic een goede speler?
Het is altijd dubbele schaar, naar buiten en een voorzet. In Europa valt hij al om bij contact en acteert hij alsof hij op de set staat van een middelmatige B film. Aanvoerder onwaardig en mist samen met Neres de bravoure, dynamiek en consistentie om te presteren als het niet lekker loopt. Iets wat een Antony bijvoorbeeld wel heeft.en wat je ook zag bij zijn wedstrijd tegen PSV, tegendoelpunt veroorzaken maar wel kansen creëren en scoren.![]()
![]()
Tadic en Neres zijn ook in Europa prima spelers voor Ajax. Het is eerder Anthony die ik vanwege zijn defensieve matigheid een onzekerheid vind.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:01 schreef Wicky030 het volgende:
[..]
Jij vindt Tadic een goede speler?
Het is altijd dubbele schaar, naar buiten en een voorzet. In Europa valt hij al om bij contact en acteert hij alsof hij op de set staat van een middelmatige B film. Aanvoerder onwaardig en mist samen met Neres de bravoure, dynamiek en consistentie om te presteren als het niet lekker loopt. Iets wat een Antony bijvoorbeeld wel heeft.en wat je ook zag bij zijn wedstrijd tegen PSV, tegendoelpunt veroorzaken maar wel kansen creëren en scoren.![]()
Ik ben het ermee eens dat Anthony defensief matig is maar hij is nog jong. Ajax moet niet het risico lopen dat ze niet doorselecteren en met brandhout als Tadic en Neres blijven hangen zoals ze met een Veltman gedaan hebben. Dat is simpelweg subtop onwaardig.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Tadic en Neres zijn ook in Europa prima spelers voor Ajax. Het is eerder Anthony die ik vanwege zijn defensieve matigheid een onzekerheid vind.Non-conformistisch onuitstaanbaar onverwoestbaar![]()
Probeer eerst de namen van spelers goed te schrijven en kom dan terug!quote:Op maandag 8 februari 2021 17:05 schreef Wicky030 het volgende:
[..]
Ik ben het ermee eens dat Anthony defensief matig is maar hij is nog jong. Ajax moet niet het risico lopen dat ze niet doorselecteren en met brandhout als Tadic en Neres blijven hangen zoals ze met een Veltman gedaan hebben. Dat is simpelweg subtop onwaardig.![]()
Zelden zoiets tering doms gelezen als dit.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:05 schreef Wicky030 het volgende:
[..]
Ik ben het ermee eens dat Anthony defensief matig is maar hij is nog jong. Ajax moet niet het risico lopen dat ze niet doorselecteren en met brandhout als Tadic en Neres blijven hangen zoals ze met een Veltman gedaan hebben. Dat is simpelweg subtop onwaardig.![]()
Leuk voetbal, win je alleen geen prijzen mee.quote:
Als ze maar niet met figureren als Seedorf of Stam komen.![]()
Ook wel het beste materiaal denk ik?quote:Op maandag 8 februari 2021 10:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zijn wel zaken om kritisch over te zijn bij hem maar Ten Hag is nog steeds de beste trainer van Ajax deze eeuw.![]()
Beetje een 50/50 tussen hem en Koeman in 2002-2004quote:Op maandag 8 februari 2021 18:07 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ook wel het beste materiaal denk ik?RED ONS HENNIEGOD![]()
Misschien. Denk dat de selectie met De Ligt, Frenkie en co de beste was.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Beetje een 50/50 tussen hem en Koeman in 2002-2004![]()
Die 2 waren zijn individueel beter dan Chivu of een Vd Vaart/Sneijder in hun tijd maar die selectie was wel een stuk breder dan die van Haggie .quote:Op maandag 8 februari 2021 18:19 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Misschien. Denk dat de selectie met De Ligt, Frenkie en co de beste was.RED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op maandag 8 februari 2021 11:19 schreef Marcoss het volgende:
Ook nog onduidelijkheid over het doorgaan van de bekerwedstrijden inmiddels, als die ook niet doorgaan, is er echt geen ruimte meer in het schema, geloof ik![]()
Fijn om te weten dat die kids op school gepest gaan worden.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:43 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Lowen Dace en Candy Rae. Juist.![]()
En bij dat soort vergelijkingen wordt ook vaak gekeken naar hoe goed een speler uiteindelijk geworden is en niet hoe goed hij destijds was. Als je kijkt naar het Ajax van Koeman had je vd Vaart, Sneijder, Ibrahimovic, Heitinga, Chivu, Maxwell, Nigel De Jong, Mido, Pienaar enzo die allemaal later een goede (of fantastische) carriere in het buitenland hebben gehad, terwijl Trabelsi (wiens carrière als een nachtkaars uitging na z'n Ajax-periode) misschien wel belangrijker was in dat elftal dan veel van die andere namen..quote:Op maandag 8 februari 2021 18:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die 2 waren zijn individueel beter dan Chivu of een Vd Vaart/Sneijder in hun tijd maar die selectie was wel een stuk breder dan die van Haggie .
In ieder geval was (bijna) iedereen het erover eens dat Ajax de laatste jaren de beste selectie van Nederland had, toch werd er 5 jaar lang geen prijs gewonnen.. Dan vind ik het te makkelijk om bij Ten Hag enkel te zeggen dat hij ook wel kampioen moest worden met zo'n selectie. Bosz werd het met ook een hele goede selectie niet en die willen veel mensen terug mocht Ten Hag weggaan.![]()
Candy-Rae is die leeftijd al eventjes gepasseerd hequote:Op maandag 8 februari 2021 18:45 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Fijn om te weten dat die kids op school gepest gaan worden.![]()
![]()
Oh, het is de moeder die zo heetquote:Op maandag 8 februari 2021 18:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Candy-Rae is die leeftijd al eventjes gepasseerd hePrachtig verhaal wel.
![]()
En dan hadden ze nog een Litmanen die bij vlagen nog wat leuke dingen liet zien , Bergdolmo , Pasanen , Vd Meyde en Galasek. Op 1 uitglijder na hadden ze ook bijna de toekomstige CL winnaar van 2003 op hun knieën met een half geblesseerd elftal.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:50 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En bij dat soort vergelijkingen wordt ook vaak gekeken naar hoe goed een speler uiteindelijk geworden is en niet hoe goed hij destijds was. Als je kijkt naar het Ajax van Koeman had je vd Vaart, Sneijder, Ibrahimovic, Heitinga, Chivu, Maxwell, Nigel De Jong, Mido, Pienaar enzo die allemaal later een goede (of fantastische) carriere in het buitenland hebben gehad, terwijl Trabelsi (wiens carrière als een nachtkaars uitging na z'n Ajax-periode) misschien wel belangrijker was in dat elftal dan veel van die andere namen..
In ieder geval was (bijna) iedereen het erover eens dat Ajax de laatste jaren de beste selectie van Nederland had, toch werd er 5 jaar lang geen prijs gewonnen.. Dan vind ik het te makkelijk om bij Ten Hag enkel te zeggen dat hij ook wel kampioen moest worden met zo'n selectie. Bosz werd het met ook een hele goede selectie niet en die willen veel mensen terug mocht Ten Hag weggaan.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik realiseer me ineens dat spelers als Ferdi Vierklau, Tim de Cler en Jan van Halst gewoon teamgenoten zijn geweest van Zlatan.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En dan hadden ze nog een Litmanen die bij vlagen nog wat leuke dingen liet zien , Bergdolmo , Pasanen , Vd Meyde en Galasek. Op 1 uitglijder na hadden ze ook bijna de toekomstige CL winnaar van 2003 op hun knieën met een half geblesseerd elftal.![]()
Had niet veel gescheeld of Zlatan stond ergens in het Championship te ballen tussen louter spelers van Lambieks niveau .quote:Op maandag 8 februari 2021 23:19 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik realiseer me ineens dat spelers als Ferdi Vierklau, Tim de Cler en Jan van Halst gewoon teamgenoten zijn geweest van Zlatan.RED ONS HENNIEGOD![]()
Wim Jonkquote:Op maandag 8 februari 2021 10:07 schreef Scorpie het volgende:
Probleem is vooral dat ik geen fatsoenlijke opvolger voor Ten Hag kan bedenken.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Ik zie in hem ook niet direct een hoofdtrainer, maar de aversie jegens hem vanuit Ajax begrijp ik ook niet zo goed.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 08:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee ik hoop van niet en gaat niet gebeuren zolang Overmars er zit![]()
Die gaat weg aan het einde van het seizoen. Vd Sar dan waarschijnlijk ook.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 08:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee ik hoop van niet en gaat niet gebeuren zolang Overmars er zitOp zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
hij was gewoon een beetje doorgedraaidquote:Op dinsdag 9 februari 2021 08:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik zie in hem ook niet direct een hoofdtrainer, maar de aversie jegens hem vanuit Ajax begrijp ik ook niet zo goed.![]()
Doel je op de affaire met Bergkamp destijds?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 08:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij was gewoon een beetje doorgedraaid![]()
niet zo zeer op dat maar hij was doorgedraaid in het management, teveel op bijzaken en drukte z'n eigen zin door met altijd als stokpaardje "Johan wil het zo", op een gegeven moment gingen atletiek coaches bepalen welke voetballertjes door zouden stromen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 08:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Doel je op de affaire met Bergkamp destijds?![]()
Daarnaast stond hij voor elke europese wedstrijd weer vol trots te vertellen dat de gemiddelde leeftijd 15 was en we met 8 spelers uit eigen jeugd gingen starten. 2 uur later verloren we van een matige ploeg uit Scandinaviëquote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
niet zo zeer op dat maar hij was doorgedraaid in het management, teveel op bijzaken en drukte z'n eigen zin door met altijd als stokpaardje "Johan wil het zo", op een gegeven moment gingen atletiek coaches bepalen welke voetballertjes door zouden stromen.
Tunnelvisie.proberen is de eerste stap naar falen
Dat was behoorlijk koekoek ja.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:46 schreef manny het volgende:
[..]
Daarnaast stond hij voor elke europese wedstrijd weer vol trots te vertellen dat de gemiddelde leeftijd 15 was en we met 8 spelers uit eigen jeugd gingen starten. 2 uur later verloren we van een matige ploeg uit Scandinavië
Tunnelvisie.![]()
OK, dan doen we niet Wim Jonk.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:46 schreef manny het volgende:
[..]
Daarnaast stond hij voor elke europese wedstrijd weer vol trots te vertellen dat de gemiddelde leeftijd 15 was en we met 8 spelers uit eigen jeugd gingen starten. 2 uur later verloren we van een matige ploeg uit Scandinavië
Tunnelvisie.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Toch is dat niet helemaal zoals ik het zag. Het waren vooral Bergkamp en Overmars die dweepte met de eigen jeugd en het 'Ajax' systeem.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:46 schreef manny het volgende:
[..]
Tunnelvisie.
In mijn beleving heeft Jonk altijd gepleit voor gerichte aankopen die een meerwaarde zouden zijn.
Het is wel dat hij wat te veel de nadruk legde op individuele kwaliteiten en 'potentie' boven aanwezige kwaliteit. Dat heeft heel wat matige Deentjes jullie kant op gebracht (en één hele goede).![]()
Kom eens met een bron wanneer Jonk zoiets gezegd heeft ben ik erg benieuwd naar.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Toch is dat niet helemaal zoals ik het zag. Het waren vooral Bergkamp en Overmars die dweepte met de eigen jeugd en het 'Ajax' systeem.
In mijn beleving heeft Jonk altijd gepleit voor gerichte aankopen die een meerwaarde zouden zijn.
Het is wel dat hij wat te veel de nadruk legde op individuele kwaliteiten en 'potentie' boven aanwezige kwaliteit. Dat heeft heel wat matige Deentjes jullie kant op gebracht (en één hele goede).![]()
Jonk dweept al jaren met de filosofie van Cruyff en de 5 peilers waar die filosofie volgens hem en zijn mattie Jongkind op rust.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kom eens met een bron wanneer Jonk zoiets gezegd heeft ben ik erg benieuwd naar.
Één van die peilers is dat gerichte aankopen om je ploeg te versterken prima zijn, zolang ze je eigen jeugd niet in de weg staan.![]()
Dat laatste was dan ook het probleem bij Jonk, die dichtte jeugdspelers kwaliteiten toe die ze (nog) niet hadden.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Jonk dweept al jaren met de filosofie van Cruyff en de 5 peilers waar die filosofie volgens hem en zijn mattie Jongkind op rust.
Één van die peilers is dat gerichte aankopen om je ploeg te versterken prima zijn, zolang ze je eigen jeugd niet in de weg staan.![]()
Matchday. Op naar Glorie!
Lekker voetballen.proberen is de eerste stap naar falen
niet zo'n interesse in de beker maar van PSV winnen moet wel gebeuren en als je zover bent dan het beter ook maar afmaken![]()
Hoezo, moet je zelf voetballen dan?quote:Op woensdag 10 februari 2021 08:39 schreef Scorpie het volgende:
Kan me niet echt motiveren voor deze pot.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Daarnaast is het de eerste pot die je speelt na al dat gezeik. Dus winnen zou lekker zijn.quote:Op woensdag 10 februari 2021 08:35 schreef Tarado het volgende:
niet zo'n interesse in de beker maar van PSV winnen moet wel gebeuren en als je zover bent dan het beter ook maar afmakenproberen is de eerste stap naar falen
geen Gravenberch dat is toch wel jammer, ik wist niet dat hij geschorst wasquote:Op woensdag 10 februari 2021 08:55 schreef manny het volgende:
[..]
Daarnaast is het de eerste pot die je speelt na al dat gezeik. Dus winnen zou lekker zijn.![]()
Keuze op het middenveld blijft toch beperkt. Ben benieuwd waar Ten Hag mee op de proppen komt. Alvarez - Klaassen - Blind? Als ie weer met Ekkelenkamp aan komt zetten, gaat de tv niet aan.![]()
Labyad op 10quote:Op woensdag 10 februari 2021 09:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
Keuze op het middenveld blijft toch beperkt. Ben benieuwd waar Ten Hag mee op de proppen komt. Alvarez - Klaassen - Blind? Als ie weer met Ekkelenkamp aan komt zetten, gaat de tv niet aan.![]()
zoiets inderdaadquote:Op woensdag 10 februari 2021 09:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Met Alvarez en Klaassen erachter?![]()
Nou ja, normaal heb je dan toch wel iets van een gezonde spanning, of dat je uitkijkt naar deze wedstrijd. Nu totaal niet.quote:Op woensdag 10 februari 2021 08:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoezo, moet je zelf voetballen dan?![]()
Dat heb ik het hele seizoen al zo'n beetje, goh alweer een wedstrijd, moet zeggen dat het niveau wat ze op de mat leggen mij niet tegenvalt in deze omstandigheden zonder publiek en al het corona gezeik eromheen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 09:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou ja, normaal heb je dan toch wel iets van een gezonde spanning, of dat je uitkijkt naar deze wedstrijd. Nu totaal niet.![]()
Die mist de bekerwedstrijd en de 1e wedstrijd tegen Lille inderdaad, zonde wel, zeker nu Kudus (voor de zoveelste keer.. ) op de terugweg is, maar vast nog geen hele wedstrijd aan kan.quote:Op woensdag 10 februari 2021 09:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
geen Gravenberch dat is toch wel jammer, ik wist niet dat hij geschorst was![]()
![]()
Goddelijke foto van Davy
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
God en Beschermheer der Agrariërsquote:Op woensdag 10 februari 2021 13:14 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Davy en goddelijk gaan niet samen.
BOERDERIJHOOFDED
@JR-Style-93![]()
De Goddelijke Kale.quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:14 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Davy en goddelijk gaan niet samen.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Bekertje koffie erbij ook?quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:51 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Dat gaat weer één en al ongemakkelijkheid worden.![]()
Steek op goal
Kudus bankCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Ben benieuwd. Dit heeft de potentie om uiteen te vallen als een team zonder middenveld. Maar goed, hopelijk loopt het wel.quote:Op woensdag 10 februari 2021 19:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oh Martinez is nu ineens wel weer een middenvelder.
Alles beter dan Ekkelenkamp verder.![]()
Gravenberch is wel in korte tijd een bepalende speler geworden op dat middenveld ja.quote:Op woensdag 10 februari 2021 19:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Dit heeft de potentie om uiteen te vallen als een team zonder middenveld. Maar goed, hopelijk loopt het wel.
Ik voel nog steeds weinig hype overigens, nog steeds salty om dat gedoe met Onana.Oh.![]()
Het is dan ook 'maar' een bekerpot, het enige dat telt is dat het tegen PSV isquote:Op woensdag 10 februari 2021 19:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik voel nog steeds weinig hype overigens![]()
Ik ben het weer eens met je eens.quote:Op woensdag 10 februari 2021 19:35 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het is dan ook 'maar' een bekerpot, het enige dat telt is dat het tegen PSV isWe know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Gaan we veel plezier aan hebben in Europaquote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Nice!We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Zo matig die man. Scoorde hij maar eens.quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kan er niks van volgens sommige op FOKVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:26 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik ben het godverdomme met je eens
LEKKER MAN
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Edson goed hoor. Herboren.It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.![]()
Ja ze spelen echt lekkerWe know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Die speelt weer uitstekendquote:I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Waarom kopieer je mijn post van vorige weekquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ten Hag moet OPROTTUHHHHH SPEL IS NUET OM AAN TE ZIENNNN
Forum Opties Forumhop: Hop naar: