quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:31 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Of: vanwege het sluiten van testlocaties - en dus onvolledige gegevens - durven we het niet aan om de avondklok in te trekken...
iedereen juichen woensdag en donderdag.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:28 schreef Zipportal het volgende:
Bijna alle testlocaties in Rotterdam-Rijnmond blijven zondag en maandag dicht
https://www.nu.nl/coronav(...)n-maandag-dicht.html
DALING.
Nee, maar de trend is wel dat een grote krimp een kleine krimp is geworden. Als dat doorzet en een stijging wordt, is dat redelijk in lijn met de voorspellingen wat betreft de Britse variant zoals door de modellen van het RIVM vastgesteld.quote:
Basisinkomen is zo'n slecht idee nog niet anders.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:35 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]
Lijkt me schrikbarend als dit realiteit wordt.
Huh nee nog niet hoor. Ik denk ook dat dat gaat gebeuren maar de afgelopen dagen ging er nog genoeg af ten opzichte van vorige week. Vandaag pas eerste dag dat dit niet zo is.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, maar de trend is wel dat een grote krimp een kleine krimp is geworden. Als dat doorzet en een stijging wordt, is dat redelijk in lijn met de voorspellingen wat betreft de Britse variant zoals door de modellen van het RIVM vastgesteld.
Dit riep men de week voor vorige week ook.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, maar de trend is wel dat een grote krimp een kleine krimp is geworden. Als dat doorzet en een stijging wordt, is dat redelijk in lijn met de voorspellingen wat betreft de Britse variant zoals door de modellen van het RIVM vastgesteld.
De voorgaande dagen was er anders nog 'gewoon' een grote krimp.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
#vrouwenvoorvrijheidquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:33 schreef Predator40 het volgende:
het sentiment begint om te slaan
#waarligtjouwgrens trending op twitter
Als dankzij deze maatregelen een omaatje van 87 nog een maand langer van haar AOW kan genieten, is het primaquote:
Kleine moeite, het is maar tijdelijk.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:06 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Het maakt toch niet uit toch, jongens? Dit zou toch niet waar zijn? Dit was al voorspeld, maar nee, dan moeten alle mensen zich maar laten vaccineren, ook al willen ze niet.
Hier kan ik zo slecht tegen, ik zie precies het type volk voor me dat dit soort dingen deelt.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
#vrouwenvoorvrijheid
[ afbeelding ]
Ok, ik heb geen zin om de cijfers erbij te zoeken, maar ik kan me herinneren dat er vorige week nog sprake was van tientallen procenten krimp. Volgens mij is dat deze week een stuk minder, met als dieptepunt vandaag een krimp die statistisch nauwelijks significant is. We gaan wel zien hoe het de komende tijd ontwikkelt, maar met dat nieuws over die Britse variant zou het afvlakken van de groei en een ombuiging van de trend wel in de lijn der verwachting liggen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Huh nee nog niet hoor. Ik denk ook dat dat gaat gebeuren maar de afgelopen dagen ging er nog genoeg af ten opzichte van vorige week. Vandaag pas eerste dag dat dit niet zo is.
De website is in dat opzicht een pareltje. "Wij geloven in de kracht van vrouwen."quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:39 schreef Remco het volgende:
[..]
Hier kan ik zo slecht tegen, ik zie precies het type volk voor me dat dit soort dingen deelt.
Jorn Luka en Isa Kriens, walgelijke gefrustreerde figuren die puur voor eigen belang dit zijn gaan doen. Ik kan het niet laten om ze af en toe te volgen op instagram, pure cringe.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:39 schreef Remco het volgende:
[..]
Hier kan ik zo slecht tegen, ik zie precies het type volk voor me dat dit soort dingen deelt.
Ik krijg al jeuk van de eerste regel...quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
#vrouwenvoorvrijheid
[ afbeelding ]
Ik denk dat dit plaatje het beeld dat je schetst wel ondersteunt:quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ok, ik heb geen zin om de cijfers erbij te zoeken, maar ik kan me herinneren dat er vorige week nog sprake was van tientallen procenten krimp. Volgens mij is dat deze week een stuk minder, met als dieptepunt vandaag een krimp die statistisch nauwelijks significant is. We gaan wel zien hoe het de komende tijd ontwikkelt, maar met dat nieuws over die Britse variant zou het afvlakken van de groei en een ombuiging van de trend wel in de lijn de verwachting liggen.
Maar dat betekent nog niet dat de trend een kleine krimp is geworden. Eergister waren het er nog 700.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ok, ik heb geen zin om de cijfers erbij te zoeken, maar ik kan me herinneren dat er vorige week nog sprake was van tientallen procenten krimp. Volgens mij is dat deze week een stuk minder, met als dieptepunt vandaag een krimp die statistisch nauwelijks significant is. We gaan wel zien hoe het de komende tijd ontwikkelt, maar met dat nieuws over die Britse variant zou het afvlakken van de groei en een ombuiging van de trend wel in de lijn de verwachting liggen.
Mensen die denken dat ze samen "oneindig sterk" zijn...quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
#vrouwenvoorvrijheid
[ afbeelding ]
Op de 'socials'quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:43 schreef Draak31 het volgende:
Vrouwen gaan nu echt strijden voor de kinderen. Pas maar op hoor voor de vrouwen, poepoe. Wat een angst zullen ze voelen in Den Haag.Domme wichten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |