abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197834447
Ik begrijp de weerstand tegen zulke regeltjes hoor, maar we willen toch dat overal 1,5e meter afstand wordt gehouden? Doen ze niets en het wordt teringdruk op die plekken dan is het 'ja dat hadden ze ook wel kunnen weten he'.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_197834472
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 15:00 schreef Arizona het volgende:

[..]

Ik ben ook een keer corona coördinator geweest bij de hockeywedstrijd van mijn dochter :')
Was suuuperinspannend gezien het feit dat er helemaal geen publiek aanwezig mocht zijn bij het oefenpotje en de kinderen onderling geen 1,5 meter afstand hoeven te houden _O-
Maar het moest inderdaad, voor het geval er een ijverige boa zou komen controleren bij de hockeyclub ;')
Ja precies zoals bij ons dus.
Tijdens de wedstrijd hoefde je geen afstand te houden. Maar de coördinator moest en zou aanwezig moeten zijn ivm die boa's
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_197834493
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 15:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik begrijp de weerstand tegen zulke regeltjes hoor, maar we willen toch dat overal 1,5e meter afstand wordt gehouden? Doen ze niets en het wordt teringdruk op die plekken dan is het 'ja dat hadden ze ook wel kunnen weten he'.
Buiten is 1,5m prima te doen. Ook als het druk is. Daar hoef je parkeerplaatsen en natuurgebieden echt niet voor af te sluiten :{
Plus risico op besmetting is buiten veel kleiner, is inmiddels toch wel duidelijk.
pi_197834498
Waarom doen ze nog steeds zo achterlijk over buiten. Toch bizar dat een jaar later er nog steeds amper onderscheid gemaakt wordt tussen binnen en buiten.
pi_197834500
twitter

maar 'we' gaan wel terug naar een wereld waar corona geen rol speelt hoor

het is echt niet zo dat dit soort dingen blijven bestaan :{

aldus mensen als @Tijn
pi_197834502
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 14:59 schreef mir1986 het volgende:
het zijn bizarre regels.. En hopelijk zijn ze maar voor even ja. In de buitenlucht vinden nauwelijks besmettingen plaats, doe normaal
ik weet het
ik was sarcastisch
Mensen het spijt me maar ik mag jullie niet meer mentionen.
pi_197834509
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 15:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Iedereen die enige betrokkenheid heeft bij sportclubs weet dat die coronacoordinatoren voor geen meter werken. Moet je gewoon niet aan beginnen. Mijn keuze zou zijn om de schaatsbanen gewoon dicht te laten (of evt te reguleren door maar heel beperkt mensen toe te laten in een gecontroleerde setting, bijvoorbeeld voor een training van de lokale ijsclub) Dit gaat niet werken namelijk.
zie email 27 oktober
pi_197834517
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 15:03 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Waarom doen ze nog steeds zo achterlijk over buiten. Toch bizar dat een jaar later er nog steeds amper onderscheid gemaakt wordt tussen binnen en buiten.
Ja ik snap dat werkelijk waar niet.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_197834528
quote:
6s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 15:03 schreef aTypisch het volgende:
[ twitter ]

aldus mensen als @:tijn
Komt die ook onder je huid voor de veiligheid? Oprotten met die 1984 oplossingen.
pi_197834534
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 15:02 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Ja precies zoals bij ons dus.
Tijdens de wedstrijd hoefde je geen afstand te houden. Maar de coördinator moest en zou aanwezig moeten zijn ivm die boa's
Ik vond het eigenlijk wel leuk, kon ik toch eindelijk eens weer een wedstrijd zien :D
pi_197834540
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 15:04 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Iedereen die enige betrokkenheid heeft bij sportclubs weet dat die coronacoordinatoren voor geen meter werken. Moet je gewoon niet aan beginnen. Mijn keuze zou zijn om de schaatsbanen gewoon dicht te laten (of evt te reguleren door maar heel beperkt mensen toe te laten in een gecontroleerde setting, bijvoorbeeld voor een training van de lokale ijsclub) Dit gaat niet werken namelijk.
Ja dicht is nog beter maar dan heb je nog meer poppen aan het dansen.
Doelde ook meer op die slee omgeving eigenlijk.
In Southern Sun
pi_197834553
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 15:05 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Komt die ook onder je huid voor de veiligheid? Oprotten met die 1984 oplossingen.
logische stap, maar eerst nog een bril

smartphone, smartwatch, smartglasses

smartchip

genot
pi_197834556
Als ik met een app die aantoont dat ik het vaccin heb weer alles mag doen dan heb ik die app meteen op mijn telefoon.
pi_197834565
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 15:03 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Ik zie steeds meer een onderliggende reden: mensen zo wanhopig maken, dat iedereen straks in de rij staat voor het vaccin. Want dat hoor ik steeds meer om me heen: 'Ik wil NU dat vaccin, dan kan ik tenminste weer iets leuks doen'. Terwijl een paar weken geleden nog veel meer 'Ik hoef dat vaccin niet perse, want ik ben geen risicogroep'.
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 15:06 schreef Questular het volgende:
Als ik met een app die aantoont dat ik het vaccin heb weer alles mag doen dan heb ik die app meteen op mijn telefoon.
Nou, zie hier :P
  Moderator vrijdag 5 februari 2021 @ 15:06:58 #140
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_197834568
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 15:04 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Ja ik snap dat werkelijk waar niet.
En zelfs al komt iemand op minder dan 1.5m buiten van je, in haast alle normale situaties is dat zo kort (voorbijlopen, voorbij fietsen, voorbij schaatsen, whatever) dat dat ook echt praktisch 0% besmettingsgevaar oplevert.
pi_197834569
quote:
6s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 15:03 schreef aTypisch het volgende:
[ twitter ]

aldus mensen als @:tijn
Het maakt toch niet uit toch, jongens? Dit zou toch niet waar zijn? Dit was al voorspeld, maar nee, dan moeten alle mensen zich maar laten vaccineren, ook al willen ze niet.
pi_197834572
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 15:04 schreef trein2000 het volgende:

[..]

oplossing voor meer vrijheid: minder vrijheid en meer regels!
pi_197834582
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 15:06 schreef Questular het volgende:
dat zal wel ja
pi_197834584
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 15:06 schreef Piles het volgende:

[..]

Ik zie steeds meer een onderliggende reden: mensen zo wanhopig maken, dat iedereen straks in de rij staat voor het vaccin. Want dat hoor ik steeds meer om me heen: 'Ik wil NU dat vaccin, dan kan ik tenminste weer iets leuks doen'. Terwijl een paar weken geleden nog veel meer 'Ik hoef dat vaccin niet perse, want ik ben geen risicogroep'.
[..]

Nou, zie hier :P
Yeps mensen bang maken en dan willen ze dat vaccin wel.
pi_197834587
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 15:06 schreef mir1986 het volgende:

[..]

Het maakt toch niet uit toch, jongens? Dit zou toch niet waar zijn? Dit was al voorspeld, maar nee, dan moeten alle mensen zich maar laten vaccineren, ook al willen ze niet.
Ja we gaan allemaal dood.

Einde.
In Southern Sun
pi_197834599
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 15:07 schreef aTypisch het volgende:

[..]

dat zal wel ja
Noem me meteen even schaap dan is dat ook weer gedaan.
pi_197834602
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 15:07 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Einde.
Dat sowieso. Maar goed, ik weet dat jij er geen problemen mee hebt Da_Sandman
pi_197834606
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 15:07 schreef aTypisch het volgende:

[..]

oplossing voor meer vrijheid: minder vrijheid en meer regels!
Dit staat daar toch verder los van, het moge bekend zijn dat ik nogal kritisch ben tov de huidige maatregelen. Maar als je daar dan voor kiest moet jet het wel goed uitvoeren.
zie email 27 oktober
  Moderator vrijdag 5 februari 2021 @ 15:09:03 #149
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_197834613
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 15:07 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Einde.
pi_197834615
quote: