abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 februari 2021 @ 14:46:25 #103
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_197834131
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 14:45 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Je moet wel een enorme stumperd zijn als je 'coronacoordinator' wordt op zo'n plek.
Geld is geld he ;)
  vrijdag 5 februari 2021 @ 14:46:27 #104
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_197834133
twitter
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National indelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_197834135
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 14:40 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Zo, wat een kutbaan wordt dat hey. Meest gehate persoon op het ijs haha. De ijs-gestapo! Al gaven ze me 100e per uur hoefde ik dat baantje nog niet :')
Mensen irriteren lijkt mij juist geweldig
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  vrijdag 5 februari 2021 @ 14:47:00 #106
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_197834142
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 14:40 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Zo, wat een kutbaan wordt dat hey. Meest gehate persoon op het ijs haha. De ijs-gestapo! Al gaven ze me 100e per uur hoefde ik dat baantje nog niet :')
Maak je niet druk. Zelfs bij de vaccinatiecentra krijgen ze het nog niet voor elkaar om 90+ers te laten luisteren. Handhaving bij het eerste wat er te doen is buiten de deur sinds kwartaal is totaal kansloos _O-
  vrijdag 5 februari 2021 @ 14:47:51 #107
14505 OProg
A Life in Music
pi_197834158
quote:
16s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 14:33 schreef Gretzl het volgende:

[..]

Je snapt het punt volgens mij niet dat C19 Red Team wil maken. Ze hebben 8 maanden land op constructieve wijze kabinet en OMT geadviseerd. Het is geen team dat vervolgens een actiegroep wil worden als men niet overtuigd raakt van hun standpunten.

Bert en Marino geven juist aan dat ze alles intussen wel gezegd hebben. Met de officile rapporten hebben ze de voordelen van de strategie van containment/ZeroCovid prima kunnen uitleggen. Als het kabinet daar vervolgens niks mee doet is dat natuurlijk hun beslissing.
Ze hebben advies gegeven. Vervolgens is het niet gegaan zoals ze wilde omdat het al maanden zo is het in werkelijkheid zo is dat het een veel complexere situatie is dan ze voorstellen.

En nu hebben ze hun zin niet gekregen en zijn ze weer met de 'nu stappen we weg' strategie bezig.

Zoals jij elke discussie dood probeert te slaan met roepen dat mensen het niet begrijpen als ze er kritiek op hebben.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_197834177
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 14:45 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ja, dat zou onwijs motiverend werken voor veel mensen. En voor de horeca gelegenheden. Mits het inkomen dan nog wel word aangevuld met potjes. Want ik gok niet dat iedereen bereid is om op een koud terras te gaan zitten, ook al is er terrasverwarming.
Ik vraag me af of daar elders mee wordt gexperimenteerd. Het klinkt zo logisch: zorgen dat er iets wl mogelijk blijft zodat men zich beter houdt aan wat niet mag.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 5 februari 2021 @ 14:48:24 #109
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_197834178
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National indelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  vrijdag 5 februari 2021 @ 14:48:52 #110
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_197834187
twitter
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_197834199
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 14:17 schreef chratnox het volgende:

[..]

Het beste nieuws wat ik in dagen gelezen hebben. Gaat Marino nu echt stoppen met ‘duiden’, of zal hij zich weer niet kunnen bedwingen? Hij heeft het vorige keer zeker 3 dagen volgehouden.

Maargoed, even zonder gekheid. Als je alleen deel wilt nemen aan een discussie als iedereen het met je eens is is het geen discussie, dan zoeken ze vooral volgers.

Ik vind het van een stuitende arrogantie spreken dat zij blijkbaar de enige waarheid in pacht hebben, en die waarheid volledig baseren op het trachten te vertalen van beleid van andere landen en daar selectief in te shoppen.
Het is drammen. Geen discussie willen voeren, maar drammen. Je ziet dezelfde trekjes als bij Maurice de Hond. Ik heb gelijk en jij moet dat met eens zijn.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Moderator vrijdag 5 februari 2021 @ 14:50:43 #112
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_197834220
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 14:46 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Mensen irriteren lijkt mij juist geweldig
Nee man, ik heb ooit eens een bijbaantje gehad dat ik mensen moest wegsturen bij een weg bij een evenement (mensen wilden daar allemaal inrijden omdat je daar graties kon parkeren).

Goddamn zeg wat kom je dan tot de ontdekking dat mensen kut zijn hey. Iedereen meteen grote bek, of gewoon ellenlang in zinloze discussie gaan met je, terwijl jij gewoon aangeeft dat dit een opgedragen regel is en je ook gewoon je werk maar doet. Of mensen die gaan roepen dat je een kansloos figuur bent en dat ze je nog wel eens komen opzoeken als je je "gele hesje" niet aan hebt :')

Nou echt, en dat gaat dan om een paar zielige euro's parkeergeld. K wil niet weten hoe mensen nu in deze tijden gaan reageren.....
pi_197834232
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 14:48 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik vraag me af of daar elders mee wordt gexperimenteerd. Het klinkt zo logisch: zorgen dat er iets wl mogelijk blijft zodat men zich beter houdt aan wat niet mag.
Ik denk dat we er dan wel iets over gehoord zouden hebben. Ze lijken toch vooral te denken in meer belemmeringen. Elk contact is er een te veel. Je zou inderdaad denken dat het bij hun ook echt bekend is dat er buiten meer mogelijk zou moeten kunnen zijn dan binnen. De kans op besmetting is er buiten nog steeds, maar veel minder. Geen idee waarom ze daar niks mee doen. Hopelijk op de achtergrond, maar ik betwijfel het.
pi_197834267
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 14:17 schreef chratnox het volgende:

[..]

Het beste nieuws wat ik in dagen gelezen hebben. Gaat Marino nu echt stoppen met ‘duiden’, of zal hij zich weer niet kunnen bedwingen? Hij heeft het vorige keer zeker 3 dagen volgehouden.

Maargoed, even zonder gekheid. Als je alleen deel wilt nemen aan een discussie als iedereen het met je eens is is het geen discussie, dan zoeken ze vooral volgers.

Ik vind het van een stuitende arrogantie spreken dat zij blijkbaar de enige waarheid in pacht hebben, en die waarheid volledig baseren op het trachten te vertalen van beleid van andere landen en daar selectief in te shoppen.
3 dagen ? volgens mij was het niet meer dan 3 uur.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_197834273
twitter

Kinderen vanaf 6 mondkapje op tijdens het sleen. Politie rent door de sneeuw om 100 boete te geven aan iemand die zijn mondkapje pas op deed toen hij de politie zag. Betrapt!

twitter

"Kan ik u omhoog helpen?" Ja nee dat gaat natuurlijk niet met 1,5m. :D

twitter

CSU wil fietsen in het park verbieden wegens de kerroona.

Gelukkig is dit in Duitsland. Wij zien hier nuchter. Dit soort dingen gaan hier nooit gebeu--

quote:
10s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 14:36 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Wel luisteren naar de coronacoordinator op het ijs straks jongens
Oh. -O-
pi_197834292
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 14:45 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Je moet wel een enorme stumperd zijn als je 'coronacoordinator' wordt op zo'n plek.
Gewoon een weekendje betaalt schaatsen, geen boetes uitdelen en maandag zeggen dat het niks voor je is :p
pi_197834301
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 14:48 schreef 4-elements het volgende:
[ twitter ]
Doen ze goed daar! Vind het wel grappig, aantal F1 rijders zijn het hele seizoen corona vrij en gaan even vakantievieren in Dubai en testen vervolgens allemaal positief _O- (Leclerc, Gasly, Norris)
pi_197834321
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 14:52 schreef Vasilevski het volgende:
[ twitter ]

Kinderen vanaf 6 mondkapje op tijdens het sleen. Politie rent door de sneeuw om 100 boete te geven aan iemand die zijn mondkapje pas op deed toen hij de politie zag. Betrapt!

[ twitter ]
Fucking hell.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_197834368
WTF, een mondkapje op in de buitenlucht? Ze zijn echt gek geworden daar in Duitsland. Doe normaal.
  vrijdag 5 februari 2021 @ 14:58:53 #120
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_197834380
quote:
[ twitter ]

[ twitter ]

[ twitter ]

Gelukkig is dit in Duitsland. Wij zien hier nuchter. Dit soort dingen gaan hier nooit gebeu--
[..]

Oh. -O-
Ordnung muss sein!
pi_197834381
quote:
[ twitter ]

[ twitter ]

[ twitter ]

[..]

Oh. -O-
die regeltjes zijn maar voor even hoor
Mensen het spijt me maar ik mag jullie niet meer mentionen.
pi_197834401
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 14:58 schreef Doug-Heffernan het volgende:

[..]

die regeltjes zijn maar voor even hoor
Dan nog, het zijn bizarre regels.. En hopelijk zijn ze maar voor even ja. In de buitenlucht vinden nauwelijks besmettingen plaats, doe normaal 8)7
pi_197834403
quote:
[ twitter ]

[ twitter ]

[ twitter ]

[..]

Oh. -O-
'Ja dit gaat niet werken in NL! Zo zijn wij hier niet!' aldus Rutte over verregaande beperkingen waar tijdens de eerste intelligente lockdown van af werd gezien. Dat beeld van Nederland is ook een stille dood gestorven. Inmiddels doen we net zo hard mee met de rest.
I'll give you something to do
  vrijdag 5 februari 2021 @ 15:00:10 #124
115121 Arizona
Zeg maar Ariona
pi_197834404
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 14:42 schreef _serial_ het volgende:

[..]

God ja die moesten wij in het zwembad ook aanstellen.
Die moest er op letten dat de 1,5 meter wel gehandhaafd werd.

Ik hoop echt dat we snel mogelijk van die ellende af gaan raken, beter wordt het in elk geval niet.
Ik ben ook een keer corona cordinator geweest bij de hockeywedstrijd van mijn dochter :')
Was suuuperinspannend gezien het feit dat er helemaal geen publiek aanwezig mocht zijn bij het oefenpotje en de kinderen onderling geen 1,5 meter afstand hoeven te houden _O-
Maar het moest inderdaad, voor het geval er een ijverige boa zou komen controleren bij de hockeyclub ;')
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_197834438
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 15:00 schreef galantis het volgende:

[..]

'Ja dit gaat niet werken in NL! Zo zijn wij hier niet!' aldus Rutte over verregaande beperkingen waar tijdens de eerste intelligente lockdown van af werd gezien. Dat beeld van Nederland is ook een stille dood gestorven. Inmiddels doen we net zo hard mee met de rest.
Je moet wat offers brengen voor ZeroCovid, je wordt niet zomaar gidsland.
pi_197834447
Ik begrijp de weerstand tegen zulke regeltjes hoor, maar we willen toch dat overal 1,5e meter afstand wordt gehouden? Doen ze niets en het wordt teringdruk op die plekken dan is het 'ja dat hadden ze ook wel kunnen weten he'.
In Southern Sun
pi_197834472
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 15:00 schreef Arizona het volgende:

[..]

Ik ben ook een keer corona cordinator geweest bij de hockeywedstrijd van mijn dochter :')
Was suuuperinspannend gezien het feit dat er helemaal geen publiek aanwezig mocht zijn bij het oefenpotje en de kinderen onderling geen 1,5 meter afstand hoeven te houden _O-
Maar het moest inderdaad, voor het geval er een ijverige boa zou komen controleren bij de hockeyclub ;')
Ja precies zoals bij ons dus.
Tijdens de wedstrijd hoefde je geen afstand te houden. Maar de cordinator moest en zou aanwezig moeten zijn ivm die boa's
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_197834493
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 15:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik begrijp de weerstand tegen zulke regeltjes hoor, maar we willen toch dat overal 1,5e meter afstand wordt gehouden? Doen ze niets en het wordt teringdruk op die plekken dan is het 'ja dat hadden ze ook wel kunnen weten he'.
Buiten is 1,5m prima te doen. Ook als het druk is. Daar hoef je parkeerplaatsen en natuurgebieden echt niet voor af te sluiten :{
Plus risico op besmetting is buiten veel kleiner, is inmiddels toch wel duidelijk.
pi_197834498
Waarom doen ze nog steeds zo achterlijk over buiten. Toch bizar dat een jaar later er nog steeds amper onderscheid gemaakt wordt tussen binnen en buiten.
pi_197834500
twitter

maar 'we' gaan wel terug naar een wereld waar corona geen rol speelt hoor

het is echt niet zo dat dit soort dingen blijven bestaan :{

aldus mensen als @Tijn
pi_197834502
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 14:59 schreef mir1986 het volgende:
het zijn bizarre regels.. En hopelijk zijn ze maar voor even ja. In de buitenlucht vinden nauwelijks besmettingen plaats, doe normaal
ik weet het
ik was sarcastisch
Mensen het spijt me maar ik mag jullie niet meer mentionen.
pi_197834509
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 15:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Iedereen die enige betrokkenheid heeft bij sportclubs weet dat die coronacoordinatoren voor geen meter werken. Moet je gewoon niet aan beginnen. Mijn keuze zou zijn om de schaatsbanen gewoon dicht te laten (of evt te reguleren door maar heel beperkt mensen toe te laten in een gecontroleerde setting, bijvoorbeeld voor een training van de lokale ijsclub) Dit gaat niet werken namelijk.
zie email 27 oktober
pi_197834517
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 15:03 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Waarom doen ze nog steeds zo achterlijk over buiten. Toch bizar dat een jaar later er nog steeds amper onderscheid gemaakt wordt tussen binnen en buiten.
Ja ik snap dat werkelijk waar niet.
pi_197834528
quote:
6s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 15:03 schreef aTypisch het volgende:
[ twitter ]

aldus mensen als @:tijn
Komt die ook onder je huid voor de veiligheid? Oprotten met die 1984 oplossingen.
  vrijdag 5 februari 2021 @ 15:05:24 #135
115121 Arizona
Zeg maar Ariona
pi_197834534
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 15:02 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Ja precies zoals bij ons dus.
Tijdens de wedstrijd hoefde je geen afstand te houden. Maar de cordinator moest en zou aanwezig moeten zijn ivm die boa's
Ik vond het eigenlijk wel leuk, kon ik toch eindelijk eens weer een wedstrijd zien :D
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_197834540
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 15:04 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Iedereen die enige betrokkenheid heeft bij sportclubs weet dat die coronacoordinatoren voor geen meter werken. Moet je gewoon niet aan beginnen. Mijn keuze zou zijn om de schaatsbanen gewoon dicht te laten (of evt te reguleren door maar heel beperkt mensen toe te laten in een gecontroleerde setting, bijvoorbeeld voor een training van de lokale ijsclub) Dit gaat niet werken namelijk.
Ja dicht is nog beter maar dan heb je nog meer poppen aan het dansen.
Doelde ook meer op die slee omgeving eigenlijk.
In Southern Sun
pi_197834553
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 15:05 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Komt die ook onder je huid voor de veiligheid? Oprotten met die 1984 oplossingen.
logische stap, maar eerst nog een bril

smartphone, smartwatch, smartglasses

smartchip

genot
pi_197834556
Als ik met een app die aantoont dat ik het vaccin heb weer alles mag doen dan heb ik die app meteen op mijn telefoon.
pi_197834565
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 15:03 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Ik zie steeds meer een onderliggende reden: mensen zo wanhopig maken, dat iedereen straks in de rij staat voor het vaccin. Want dat hoor ik steeds meer om me heen: 'Ik wil NU dat vaccin, dan kan ik tenminste weer iets leuks doen'. Terwijl een paar weken geleden nog veel meer 'Ik hoef dat vaccin niet perse, want ik ben geen risicogroep'.
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 15:06 schreef Questular het volgende:
Als ik met een app die aantoont dat ik het vaccin heb weer alles mag doen dan heb ik die app meteen op mijn telefoon.
Nou, zie hier :P
  Moderator vrijdag 5 februari 2021 @ 15:06:58 #140
Dick Laurent Is Dead
pi_197834568
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 15:04 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Ja ik snap dat werkelijk waar niet.
En zelfs al komt iemand op minder dan 1.5m buiten van je, in haast alle normale situaties is dat zo kort (voorbijlopen, voorbij fietsen, voorbij schaatsen, whatever) dat dat ook echt praktisch 0% besmettingsgevaar oplevert.
pi_197834569
quote:
6s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 15:03 schreef aTypisch het volgende:
[ twitter ]

aldus mensen als @:tijn
Het maakt toch niet uit toch, jongens? Dit zou toch niet waar zijn? Dit was al voorspeld, maar nee, dan moeten alle mensen zich maar laten vaccineren, ook al willen ze niet.
pi_197834572
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 15:04 schreef trein2000 het volgende:

[..]

oplossing voor meer vrijheid: minder vrijheid en meer regels!
pi_197834582
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 15:06 schreef Questular het volgende:
dat zal wel ja
pi_197834584
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 15:06 schreef Piles het volgende:

[..]

Ik zie steeds meer een onderliggende reden: mensen zo wanhopig maken, dat iedereen straks in de rij staat voor het vaccin. Want dat hoor ik steeds meer om me heen: 'Ik wil NU dat vaccin, dan kan ik tenminste weer iets leuks doen'. Terwijl een paar weken geleden nog veel meer 'Ik hoef dat vaccin niet perse, want ik ben geen risicogroep'.
[..]

Yeps mensen bang maken en dan willen ze dat vaccin wel.
pi_197834587
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 15:06 schreef mir1986 het volgende:

[..]

Het maakt toch niet uit toch, jongens? Dit zou toch niet waar zijn? Dit was al voorspeld, maar nee, dan moeten alle mensen zich maar laten vaccineren, ook al willen ze niet.
Ja we gaan allemaal dood.

Einde.
In Southern Sun
pi_197834599
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 15:07 schreef aTypisch het volgende:

[..]

dat zal wel ja
Noem me meteen even schaap dan is dat ook weer gedaan.
pi_197834602
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 15:07 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Einde.
Dat sowieso. Maar goed, ik weet dat jij er geen problemen mee hebt Da_Sandman
pi_197834606
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 15:07 schreef aTypisch het volgende:

[..]

oplossing voor meer vrijheid: minder vrijheid en meer regels!
Dit staat daar toch verder los van, het moge bekend zijn dat ik nogal kritisch ben tov de huidige maatregelen. Maar als je daar dan voor kiest moet jet het wel goed uitvoeren.
zie email 27 oktober
  Moderator vrijdag 5 februari 2021 @ 15:09:03 #149
Dick Laurent Is Dead
pi_197834613
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 15:07 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Einde.
pi_197834615
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 15:08 schreef mir1986 het volgende:

[..]

Dat sowieso. Maar goed, ik weet dat jij er geen problemen mee hebt Da_Sandman
Oh? Waar heb ik dat gezegd?
In Southern Sun
pi_197834649
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 15:09 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Oh? Waar heb ik dat gezegd?
Nou veel van wat ik zeg is volgens jou nergens op gebaseerd.. Zal me trouwens benieuwen of vanaf volgende week de besmettingscijfers weer hard omhoog zullen gaan nu de kinderen verplicht getest moeten worden. Nog meer besmettingen, maar minder ziekenhuisopnames. Joehoe.
pi_197834653
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 15:08 schreef Questular het volgende:

[..]

Noem me meteen even schaap dan is dat ook weer gedaan.
:?
pi_197834658
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 15:06 schreef Piles het volgende:

[..]

[..]

Ja maar dat gedoe met buiten is vanaf het begin al zo. Teveel mensen in het bos! Teveel mensen op.het strand! Max buiten met 2 personen!

Ipv buiten te zien als oplossing, wat het is, wordt het even problematisch geschetst als binnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')