Maar even serieus..quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:28 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Iedereen? Dus ook deze schattige baby??
[ afbeelding ]
Laat even wat 'experts' aanschuiven bij de talkshows, het AD eroverheen gaan met een smeuïge, ophitsende krantenkop en interview een paar burgemeestertjes die de vertrutting voorbij zijn, en dat verbod is er zo doorheen hoor.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:28 schreef Haags het volgende:
[..]
Voorlopig is het nog niet verboden om komend weekend met de sneeuw te gaan spelen, nog niet..
Echt onbegrijpelijk.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:26 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Veel van de maatregelen snap ik, maar er moet buiten wel echt meer mogelijk zijn ja. Alleen maar gezond en je kweekt er ook draagvlak mee. Je laat zien dat je als regering niet enkel in belemmeringen denkt, maar dat er ook versoepelingen tegenover staan. Die discussie is vaker gevoerd hier; jammer dat de regering nog niet naar ons luistert alleen
Je snapt het punt volgens mij niet dat C19 Red Team wil maken. Ze hebben 8 maanden land op constructieve wijze kabinet en OMT geadviseerd. Het is geen team dat vervolgens een actiegroep wil worden als men niet overtuigd raakt van hun standpunten.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:17 schreef chratnox het volgende:
[..]
Maargoed, even zonder gekheid. Als je alleen deel wilt nemen aan een discussie als iedereen het met je eens is is het geen discussie, dan zoeken ze vooral volgers.
Ik vind het van een stuitende arrogantie spreken dat zij blijkbaar de enige waarheid in pacht hebben, en die waarheid volledig baseren op het trachten te vertalen van beleid van andere landen en daar selectief in te shoppen.
In het kader van gifjes mogen hier niet:quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:32 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Maar even serieus..
Ik bedoel iedere mediageile nieuwe 'BN'-ers plus die dikke Bruls uit Nijmegen.
Als ik die voor m'n auto krijg dan druk ik per ongeluk op het gaspedaal... ooeeeppss!
Heerlijk!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:29 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, even zeiken over het weer ipv de avondklok.
Dankzij @:capriciaga ik gewoon op wintersport in eigen land volgende week.
Das wel zonde van je auto. Die rij je niet zomaar omver.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:32 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Maar even serieus..
Ik bedoel iedere mediageile nieuwe 'BN'-ers plus die dikke Bruls uit Nijmegen.
Als ik die voor m'n auto krijg dan druk ik per ongeluk op het gaspedaal... ooeeeppss!
Ze zouden juist op allerlei plekken toffe sneeuwheuvels moeten maken!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:26 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Veel van de maatregelen snap ik, maar er moet buiten wel echt meer mogelijk zijn ja. Alleen maar gezond en je kweekt er ook draagvlak mee. Je laat zien dat je als regering niet enkel in belemmeringen denkt, maar dat er ook versoepelingen tegenover staan. Die discussie is vaker gevoerd hier; jammer dat de regering nog niet naar ons luistert alleen
Zie hetzelfde met de avondklok. Begin vorige week werd nog overwogen om deze na a.s. woensdag in te trekken, maar toen kwamen de media, virologen talkshows, burgemeesters, etc weer met alle doom scenario's en toen werd het bijna alweer een zekerheid dat deze (met zeker 3 weken) verlengd gaat worden, CDA en VVD hebben hun steun al gegeven, van D66 hoef je niets te verwachten.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:32 schreef galantis het volgende:
[..]
Laat even wat 'experts' aanschuiven bij de talkshows, het AD eroverheen gaan met een smeuïge, ophitsende krantenkop en interview een paar burgemeestertjes die de vertrutting voorbij zijn, en dat verbod is er zo doorheen hoor.
Ja, precies. Motiveer mensen juist om naar buiten te gaan. Beter dan jezelf thuis opsluiten en daar visite ontvangen. Maak het gewoon weer mogelijk dat je buiten iets meer contacten mag hebben en dat er bv wat meer sportopties zijn ook. Je gezondheid boosten is juist zo belangrijk.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ze zouden juist op allerlei plekken toffe sneeuwheuvels moeten maken!
Ik ben nog steeds blij dat ik die achterlijkheid voor mijn sportclub uit het protocol heb geschreven.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:36 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Wel luisteren naar de coronacoordinator op het ijs straks jongens
Zo, wat een kutbaan wordt dat hey. Meest gehate persoon op het ijs haha. De ijs-gestapo! Al gaven ze me 100e per uur hoefde ik dat baantje nog nietquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:36 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Weer zoiets waarbij ik kromme tenen krijg en mijn bloed nog net niet begint te koken.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:36 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Horeca met buitenterrassen opengooien zou zo enorm wenselijk zijn.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:37 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ja, precies. Motiveer mensen juist om naar buiten te gaan. Beter dan jezelf thuis opsluiten en daar visite ontvangen. Maak het gewoon weer mogelijk dat je buiten iets meer contacten mag hebben en dat er bv wat meer sportopties zijn ook. Je gezondheid boosten is juist zo belangrijk.
En karren met hemaworsten, véél hemaworsten.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:37 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ja, precies. Motiveer mensen juist om naar buiten te gaan. Beter dan jezelf thuis opsluiten en daar visite ontvangen. Maak het gewoon weer mogelijk dat je buiten iets meer contacten mag hebben en dat er bv wat meer sportopties zijn ook. Je gezondheid boosten is juist zo belangrijk.
God ja die moesten wij in het zwembad ook aanstellen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:36 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Familie van Ferd Grapperhaus gespot!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:40 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En karren met hemaworsten, véél hemaworsten.
Nee joh, we zijn het gewoon godvergeten zat.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:40 schreef Haags het volgende:
Het zal wel aan het jaargetijde liggen of zo
Sinds ik laatst de film "the death of Stalin" heb gezien, moet ik bij de kop van Ferd de hele tijd aan Lavrentie Beria denken.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:42 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Familie van Ferd Grapperhaus gespot!
Ik wil gewoon dat de Hema er post-corona nog is.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:42 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Familie van Ferd Grapperhaus gespot!
Je moet wel een enorme stumperd zijn als je 'coronacoordinator' wordt op zo'n plek.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:36 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |