🤮quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:58 schreef Zeghomaar het volgende:
[..]
Schijnt dat ik wat heb los gemaakt.
Veel (On)kunde bij investeerders.

Project heel snel volgeschrevenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:51 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Pitch staat nu officieel op de website:
https://waardevoorjegeld.nl/project/LSN_Lease_breidt_uit

Zeker, WvjG heeft redelijk snel een achterban opgebouwd die dit soort bedragen makkelijk aan kan.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 05:32 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Project heel snel volgeschreven

Dat blijkt want het is een matig project met zwakke zekerheden. Ik wacht deel 2 af, met 2e hypotheek en hopelijk wat bewezen trackrecord?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 06:47 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Zeker, WvjG heeft redelijk snel een achterban opgebouwd die dit soort bedragen makkelijk aan kan.![]()

Zal zeker bijdrage door de persoonlijke benadering van Johan.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 06:47 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Zeker, WvjG heeft redelijk snel een achterban opgebouwd die dit soort bedragen makkelijk aan kan.![]()

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:05 schreef bubbels234 het volgende:
Alweer een vervroegde aflossing van GvE. Een snackbar met betaling van de volledige rente.Dat zijn de vervroegde aflossingen waarvoor de vlag uit kan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()

Niemand?quote:Op donderdag 11 februari 2021 10:26 schreef samlood het volgende:
iemand een linkje van omni sdt b.v. op collin?

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:08 schreef kopersneek het volgende:
Vervolginvestering op NLInvesteertDankje, meegenomen voor basisbedrag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Nog steeds zonder aflossing Steyl. Dit duurt nu wel erg lang voordat deze wordt afgelost.quote:

Klopt.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:58 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Nog steeds zonder aflossing Steyl. Dit duurt nu wek weg lang voordat deze wordt afgelost.

Zat binnen de minuut vol:quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:23 schreef postkoetspoetser het volgende:
[..]
Ik kan hem niet meer vinden, ligt dit aan mij?

ik ga niet eens meer klaar zitten bij zo'n klein bedrag.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:13 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Ja, waardeloos.
Ik zat ook weer klaar, alle stappen doorlopen maar toch net te laat.

Ik ben benieuwd of dat ook geldt voor de 2,5 miljoen die ze willen ophalen voor het Zorghotel in Oisterwijk.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 06:47 schreef Horsemen het volgende:
[..]

Ik wens ze veel geluk. Vond 'm veel te speculatief voor zo'n klein beetje rente. Eigenlijk had hij een bonus moeten bieden als % van de verkoopwinstquote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:25 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Zat binnen de minuut vol:
https://www.collincrowdfund.nl/omni-sdt-b-v/

Zag hetzelfde. Er zat al 50k in voordat de investeerknop actief werd.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:32 schreef peterc het volgende:
SIG open, proj Schiedam begon al met 50k inleg in 1a, en SIG servertje heb het ook heavy

Idemquote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:36 schreef Aster1X het volgende:
SIG kan deze 'run' duidelijk niet aan. Ik had geluk en zit er wel in. Als motivatie durf ik Fok! amper nog te melden uit angst om te laat te zijn. Hoe gek gaat het nog worden?

Idd, en er eerst een keer uit zijn gegoeid, toch mee kunnen nemen. Er is gewoon veel geld dat een weg zoekt naar een relatief veilig rendement. Hier hetzelfde geen Fok bijgetypt en middels snelbutten vasstaand bedrag geinvesteerd. Recrecatiewoning, neem ik niet mee.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:34 schreef OpDieFiets het volgende:
[..]
Zag hetzelfde. Er zat al 50k in voordat de investeerknop actief werd.

Dat denken er meer. Van Swindenlaan is al vol, recreatiewoning staat pas op 25%.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:38 schreef Faraday01 het volgende:
Ik heb meegedaan met de van Swindenlaan. De andere laat ik aan me voorbij gaan.

Wat dat betreft heeft de Collin de ICT zaken wel heel goed op orde. Dagelijks veel traffic om 11uur, maar eigenlijk nooit problemen.quote:

Rekenmachine van SIG werkt ook niet meer. Bovenin staat 40% bereikt zijnde 71k, terwijl in schijf 1A alleen al 88 k zit.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:41 schreef Aster1X het volgende:
[..]
Dat denken er meer. Van Swindenlaan is al vol, recreatiewoning staat pas op 25%.

Wat een ellende inderdaad. Heb ik ook in mijn motivatie vermeld trouwens. Toch nog mee kunnen nemen in 1B.quote:

Extra rente is altijd fijn. Ik kon deze alleen niet vinden in het wallet. Nu blijkt de boekingsdatum op 3-3-2020 te staan. Het project is pas in december 2020 gestartquote:In januari heeft u voor project Röntgenstraat 35 C Vlaardingen naast de reguliere betaling van rente en eventuele aflossing een extra rente betaling ontvangen. Dit is destijds per abuis niet meegenomen in de communicatie. Er is in overleg met de project eigenaar besloten tot een extra rente betaling omdat het daadwerkelijk passeren bij de notaris later heeft plaatsgevonden dan toegezegd.

Vreemd, bij mij staat (en stond) deze boeking op 4-1-2021.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:40 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Extra rente is altijd fijn. Ik kon deze alleen niet vinden in het wallet. Nu blijkt de boekingsdatum op 3-3-2020 te staan. Het project is pas in december 2020 gestart

In de tussentijd wel steeds rente, ik vind het prima.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:58 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Nog steeds zonder aflossing Steyl. Dit duurt nu wel erg lang voordat deze wordt afgelost.

Bij mij staat de eerste rente geboekt op 4-1-2021. Waarom dat bij andere dan anders is?????????????quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:40 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Extra rente is altijd fijn. Ik kon deze alleen niet vinden in het wallet. Nu blijkt de boekingsdatum op 3-3-2020 te staan. Het project is pas in december 2020 gestart

Dat wel inderdaad. Maar met zoveel verlengingen en nu ook de vertraging met de herfinanciering bij OPC geeft voor mij wel aan dat er meer risico's aan dit project hangen dan de rente doet vermoeden.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:27 schreef lykkefund het volgende:
[..]
In de tussentijd wel steeds rente, ik vind het prima.

Die lust ik wel als iemand een linkje weet te bemachtigen. Curieus dat dit dan weer geen direct-lening is trouwens, maar daardoor extra interessant.quote:Op zondag 14 februari 2021 09:04 schreef KrekelJapie het volgende:
Slijterij
https://www.collincrowdfund.nl/wynshop-b-v/
2e hypotheek woonhuis + 2e hypotheek bedrijfspand

Ik wil ook wel meedoen voor mijn standaard bedrag als er een linkje komt. De wekker ga ik er niet voor zetten.quote:Op zondag 14 februari 2021 09:57 schreef gaanmetdiebanaan het volgende:
[..]
Die lust ik wel als iemand een linkje weet te bemachtigen. Curieus dat dit dan weer geen direct-lening is trouwens, maar daardoor extra interessant.

Ik vind het wel een aardig verhaal met een nette rente. Beter zo dan direct lening, nu blijft er nog wat over;-). Ben wel benieuwd wie het echte gezicht wordt van de zaak, omdat ze natuurlijk nevenactiviteiten hebben.quote:Op zondag 14 februari 2021 09:57 schreef gaanmetdiebanaan het volgende:
[..]
Die lust ik wel als iemand een linkje weet te bemachtigen. Curieus dat dit dan weer geen direct-lening is trouwens, maar daardoor extra interessant.

Uit de pitchquote:Op zondag 14 februari 2021 11:03 schreef Jaco078 het volgende:
[..]
Ik vind het wel een aardig verhaal met een nette rente. Beter zo dan direct lening, nu blijft er nog wat over;-). Ben wel benieuwd wie het echte gezicht wordt van de zaak, omdat ze natuurlijk nevenactiviteiten hebben.
Ik ga een linkje proberen te krijgen.
Nemen ze dan nu een slecht adres met vieze en onbetaalbare wijnen over?quote:Wat hen opviel is dat het dorp rijk is aan speciaalzaken, echter ontbreekt er een goed adres voor lekkere en betaalbare kwaliteitswijnen.
quote:Marjolein en Daan nemen de dagelijkse leiding, marketing en sales voor hun rekening. Twee ervaren krachten van Gusto blijven als sommelier en vinoloog de vaste gezichten bij WYNSHOP.

Ik vind die persoonlijke benadering van Johan, niet altijd even constructief. Ook als hij vind dat iemand zijn site afstruint naar een innercrowd link dan nog moet hij de fout bij zichzelf zoeken en niet hier op het platform de beste gebruiker aanspreken, die overigens gewoon op de openbare versie van de site de link gevonden had. Ik vind zoiets onprofessioneel en gemakkelijk te voorkomen door zo'n innercrowd link even achter een slotje te zetten.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:16 schreef Zeghomaar het volgende:
[..]
Zal zeker bijdrage door de persoonlijke benadering van Johan.
Op sommige andere platforms heb ik soms het gevoel maar gewoon een nummer te zijn.

Slijterij Gusto klinkt wat "oubollig", WYNSHOP is frisser, locatie OK vlak bij winkelcentrum, en met de populatie van Goirle (niet direct een stakkerdorp) , groot netwerk van de ondernemers, en andere hoofdactiviteiten/werkzaamheden, en "maar" 100k met aflossing.quote:Op zondag 14 februari 2021 11:08 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Uit de pitch
[..]
Nemen ze dan nu een slecht adres met vieze en onbetaalbare wijnen over?
Gezicht
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |