🤮quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:58 schreef Zeghomaar het volgende:
[..]
Schijnt dat ik wat heb los gemaakt.
Veel (On)kunde bij investeerders.
Project heel snel volgeschrevenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:51 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Pitch staat nu officieel op de website:
https://waardevoorjegeld.nl/project/LSN_Lease_breidt_uit
Zeker, WvjG heeft redelijk snel een achterban opgebouwd die dit soort bedragen makkelijk aan kan.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 05:32 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Project heel snel volgeschreven
Dat blijkt want het is een matig project met zwakke zekerheden. Ik wacht deel 2 af, met 2e hypotheek en hopelijk wat bewezen trackrecord?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 06:47 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Zeker, WvjG heeft redelijk snel een achterban opgebouwd die dit soort bedragen makkelijk aan kan.![]()
Zal zeker bijdrage door de persoonlijke benadering van Johan.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 06:47 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Zeker, WvjG heeft redelijk snel een achterban opgebouwd die dit soort bedragen makkelijk aan kan.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:05 schreef bubbels234 het volgende:
Alweer een vervroegde aflossing van GvE. Een snackbar met betaling van de volledige rente.Dat zijn de vervroegde aflossingen waarvoor de vlag uit kan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niemand?quote:Op donderdag 11 februari 2021 10:26 schreef samlood het volgende:
iemand een linkje van omni sdt b.v. op collin?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:08 schreef kopersneek het volgende:
Vervolginvestering op NLInvesteertDankje, meegenomen voor basisbedrag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog steeds zonder aflossing Steyl. Dit duurt nu wel erg lang voordat deze wordt afgelost.quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:58 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Nog steeds zonder aflossing Steyl. Dit duurt nu wek weg lang voordat deze wordt afgelost.
Zat binnen de minuut vol:quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:23 schreef postkoetspoetser het volgende:
[..]
Ik kan hem niet meer vinden, ligt dit aan mij?
ik ga niet eens meer klaar zitten bij zo'n klein bedrag.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:13 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Ja, waardeloos.
Ik zat ook weer klaar, alle stappen doorlopen maar toch net te laat.
Ik ben benieuwd of dat ook geldt voor de 2,5 miljoen die ze willen ophalen voor het Zorghotel in Oisterwijk.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 06:47 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Ik wens ze veel geluk. Vond 'm veel te speculatief voor zo'n klein beetje rente. Eigenlijk had hij een bonus moeten bieden als % van de verkoopwinstquote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:25 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Zat binnen de minuut vol:
https://www.collincrowdfund.nl/omni-sdt-b-v/
Zag hetzelfde. Er zat al 50k in voordat de investeerknop actief werd.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:32 schreef peterc het volgende:
SIG open, proj Schiedam begon al met 50k inleg in 1a, en SIG servertje heb het ook heavy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |