hoeft niet, hebben dezelfde humor, smaak en houding, zonder afspraak zullen die drie hetzelfde stemmenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Bondje tussen Thomas , Matt, Mike en Jill in de maak?
Helemaal eens .. was ook al bezig ... moet wel kunnen blijven schelden op Jerrelquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sorry voor kaap, duurde erg lang
Ik vind t make-up gedoe leuk (al vond ik m niet spectaculair), maar qua persoonlijkheid had ik 100x liever Jowie. Qua type ook. Jowiequote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:42 schreef cvketeltje89 het volgende:
Hoe zou Jowi het eigenlijk vinden dat hij gewoon is vervangen voor een andere sneaky, narcistische fashion gay
Ik gok iets in de trent van:quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:42 schreef cvketeltje89 het volgende:
Hoe zou Jowi het eigenlijk vinden dat hij gewoon is vervangen voor een andere sneaky, narcistische fashion gay
pfff ik ook, die relaxte Antilliaanse swung die jowi er aan gafquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind t make-up gedoe leuk (al vond ik m niet spectaculair), maar qua persoonlijkheid had ik 100x liever Jowie. Qua type ook. Jowie
ja ik dacht ook al ik heb geen minuut gemist en weet zeker dat dat buiten de uitzending is bekend gemaakt in de studioquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill weet absoluut nog niet dat ze de nieuwe huismeester is. Gisteren in de uitzending ging over het dansje.
Ze hebben het er ook vandaag over gehad dat ze nog iets verwachten voor het huismeesterschap
Oei ! Heeft Naomi wel gevraagd of er dierlijke producten in die schmink zitten.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zelfs een vegan voor naomi, benieuwd of ze hem gaat eten ook.
Ja meej een lepke spek d'r om hinne!quote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja meej een lepke spek d'r om hinne!
hahaha die ga ik morgen tegen de bakker vertellen, helaas laatste dag voor hem, gaat met pensioen en gooit de toko dicht helaasquote:
Omg goeie ja, dat weet ik dus niet, de kleur op haar ogen lijkt al op bloed iig.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:45 schreef Jockari het volgende:
[..]
Oei ! Heeft Naomi wel gevraagd of er dierlijke producten in die schmink zitten.
ja ze vroeg dat en Jerrel zei het is niet allemaal vegan, en toen zei ze oke uitzondering moet kunnenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:45 schreef Jockari het volgende:
[..]
Oh je gaat de broodjes dus missenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:46 schreef waxmask het volgende:
[..]
hahaha die ga ik morgen tegen de bakker vertellen, helaas laatste dag voor hem, gaat met pensioen en gooit de toko dicht helaas
Ja hebben ze t over gehad.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Omg goeie ja, dat weet ik dus niet, de kleur op haar ogen lijkt al op bloed iig.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:47 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja ze vroeg dat en Jerrel zei het is niet allemaal vegan, en toen zei ze oke uitzondering moet kunnen
Ew nee. Met dat kruimelende bladerdeeg. Niks aan.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:46 schreef spapaars het volgende:
Doe mij maar een lekkere saucijzenbroodje in plaats van een worstje met een homp smakeloze deeg eromheen.
Jerrel vroeg het zelf. "Dit is niet vegan he.... is dat erg?"quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:45 schreef Jockari het volgende:
[..]
ook ja maar vooral de nonnenvottenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh je gaat de broodjes dus missen
Jowi was veelbelovend maar heeft me best wel een beetje teleurgesteld met z'n sneaky gedoe. Vond hem behoorlijk achterbaks uiteindelijk. En niet op een leuke manier voor mij als kijker. Els was bijvoorbeeld tenminste nog grappig terwijl ze achterbaks was.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind t make-up gedoe leuk (al vond ik m niet spectaculair), maar qua persoonlijkheid had ik 100x liever Jowie. Qua type ook. Jowie
Wat zij dat nu weer dan?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:47 schreef waxmask het volgende:
[..]
ook ja maar vooral de nonnenvotten
Als Naomi nou iemand was die tegen alles en iedereen zat te mekkeren over het vegan zijn , en anderen daar telkens op zou lopen wijzen dan had het hypocriet geweest .Maar zo is zij nietquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ik lees het net, beetje hypocriet dus daaro.
Ik heb dat achterbakse van Jowi nooit echt heel erg zo gezien. Meer het spel spelen. Sure.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:48 schreef cvketeltje89 het volgende:
[..]
Jowi was veelbelovend maar heeft me best wel een beetje teleurgesteld met z'n sneaky gedoe. Vond hem behoorlijk achterbaks uiteindelijk. En niet op een leuke manier voor mij als kijker. Els was bijvoorbeeld tenminste nog grappig terwijl ze achterbaks was.
Precies, helemaal mee eens. Toevallig net saucijzenbroodjes gehaald!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:46 schreef spapaars het volgende:
Doe mij maar een lekkere saucijzenbroodje in plaats van een worstje met een homp smakeloze deeg eromheen.
Ja ok, daar heb je ook weer een punt, ik heb het naomi weer vergeven nu. Ze is geen zeikerd erover nee, gelukkig niet.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als Naomi nou iemand was die tegen alles en iedereen zat te mekkeren over het vegan zijn , en anderen daar telkens op zou lopen wijzen dan had het hypocriet geweest .Maar zo is zij niet
Da's lekker.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:50 schreef Sangha het volgende:
[..]
Precies, helemaal mee eens. Toevallig net saucijzenbroodjes gehaald!![]()
Oei dat ziet er lekker uit!!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:50 schreef waxmask het volgende:
[..]
[ afbeelding ]maar onze bakker gooit er ook bakkersroompudding in
Sorry, maar alles boven de 80/90kg en zo'n BMI is geen echte man. Kom op, sporten jongens!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Toch wel leuk dat er meer "echte" Nederlandse mannen bij zitten ( Jerrel reken ik als vrouw)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
DAAR heb ik zin inquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:50 schreef Li0nHeart het volgende:
JAA!!!! Michel zegt tegen Jerrel dat ie straks graag even apart met hem wil zitten, praten
Vind je? Nou niet echt een goede vertegenwoordiging van onze Nederlandse mannen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Toch wel leuk dat er meer "echte" Nederlandse mannen bij zitten ( Jerrel reken ik als vrouw)
Droogkloten die twee!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:50 schreef Ebinas het volgende:
Die NIck![]()
Patje vraagt vrij nors of de sauna aan kan
Van Nick moest dat anders.
Doet Patje braaf, maar toen hij klaar was moest hij ook nog even bedanken van Nick.
En ook dat doet Patje braaf
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sorry, maar alles boven de 80/90kg en zo'n BMI is geen echte man. Kom op, sporten jongens!EensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
Nee precies, dat was meteen bij de boodschappen al prima dat ze zich wel red en niet perse vleesvervangers en dergelijke hoeft. Ze is er heel relaxed mee.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als Naomi nou iemand was die tegen alles en iedereen zat te mekkeren over het vegan zijn , en anderen daar telkens op zou lopen wijzen dan had het hypocriet geweest .Maar zo is zij niet
Ik neem het hem ook niet kwalijk dat hij met het spel bezig was.Maar hij deed dat niet heel tactisch, waaide gewoon wat met alle winden mee. Niet spannend om naar te kijken vond ik.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb dat achterbakse van Jowi nooit echt heel erg zo gezien. Meer het spel spelen. Sure.
Maar ik kijk ook niet 24u de live streams. In de shows zag je er weinig van en dat wat ik hier gezien heb viel ook wel mee.
Hij speelde t spel, maar zonder persoonlijk te worden want kon met iedereen goed overweg. Zo'n Jerrel die meteen mensen rat gaat noemen, vind ik wat anders.
Hij is nu even niet op de streams... maar dat duurt nooit langquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:52 schreef Ireth het volgende:
Kan ik veilig de streams aanzetten of leeft Jerrel nog?![]()
* Ireth is net pas thuis...
Dat kan ik ook erg waarderen in Naomiquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee precies, dat was meteen bij de boodschappen al prima dat ze zich wel red en niet perse vleesvervangers en dergelijke hoeft. Ze is er heel relaxed mee.
Ja, maar t ging me om t woord hypocriet. Dat vin ik dan heel negatief.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:52 schreef cvketeltje89 het volgende:
[..]
Ik neem het hem ook niet kwalijk dat hij met het spel bezig was.Maar hij deed dat niet heel tactisch, waaide gewoon wat met alle winden mee. Niet spannend om naar te kijken vond ik.
Voor het dansen had ie het al, kweet alleen niet hoe want dat verstond ik net niet. Maar stoeien met Jowi dus. Door het dansen was het verergert iig.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:52 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Overbelast met dansen. Hij had al last na het stoeien met Jowi.
Mee eens maar hij noemde hem volgens mij geen rat. Hij zei dat hij leek op {insert naam}, een tekenfilmfiguurtje (een rat).quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb dat achterbakse van Jowi nooit echt heel erg zo gezien. Meer het spel spelen. Sure.
Maar ik kijk ook niet 24u de live streams. In de shows zag je er weinig van en dat wat ik hier gezien heb viel ook wel mee.
Hij speelde t spel, maar zonder persoonlijk te worden want kon met iedereen goed overweg. Zo'n Jerrel die meteen mensen rat gaat noemen, vind ik wat anders.
Wacht nog even. Michel gaat hem dadelijk over het hek gooien.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:52 schreef Ireth het volgende:
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sorry, maar alles boven de 80/90kg en zo'n BMI is geen echte man. Kom op, sporten jongens!Een echte kerel loopt niet met een jurk en lippenstift op zijn smoelwerk. ja het is 2021, maar we hoeven ook niet alles goed te keuren. Ik accepteer het, dat is al heel wat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Jowi kon er ook wat van samen met Zoey.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:52 schreef cvketeltje89 het volgende:
[..]
Ik neem het hem ook niet kwalijk dat hij met het spel bezig was.Maar hij deed dat niet heel tactisch, waaide gewoon wat met alle winden mee. Niet spannend om naar te kijken vond ik.
Ik hoor hem niet dus het kan aan.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:52 schreef Ireth het volgende:
Wil hem nog komen helpenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:54 schreef Jockari het volgende:
[..]
Wacht nog even. Michel gaat hem dadelijk over het hek gooien.
Je hoort hem bijna door het hele huis met tussenpauzequote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:52 schreef Ireth het volgende:
Eens, komt ook volwassener over dan z’n leeftijd zou vermoedenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:54 schreef puzziepie het volgende:
Die Mat lijkt me wel een aardig joch
Vreselijk aandachtsorgelquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je hoort hem bijna door het hele huis met tussenpauze
Wil hem wel even een handje helpenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:54 schreef Jockari het volgende:
[..]
Wacht nog even. Michel gaat hem dadelijk over het hek gooien.
Zeker!!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:56 schreef TheRacingElf het volgende:
[..]
Eens, komt ook volwassener over dan z’n leeftijd zou vermoeden
Ik hoop dat we de welness stream met die twee te zien krijgen, maar zal wel niet. In België krijgen we die twee amper te zien, altijd stream 2.quote:
Staat die nu bij Michel?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:54 schreef puzziepie het volgende:
Die Mat lijkt me wel een aardig joch
Dus dat. Het is gewoon een schaamluis die je niet bestrijdquote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:57 schreef waxmask het volgende:
[..]
hangt nu weer bij de gezellige beren, rot op ga naar je faghags
Oh da's balen jah, jammer dat je dan net de verkeerde stream hebt.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:57 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Ik hoop dat we de welness stream met die twee te zien krijgen, maar zal wel niet. In België krijgen we die twee amper te zien, altijd stream 2.
Ja heel vervelend manneke, ben erg benieuwd naar het gesprekje met Michel zo, ik hoop niet dat we dan een streamlock krijgen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:58 schreef utopia2.0 het volgende:
Overal waar dat gastje opduikt, neemt hij meteen de overhand.
Mat is wel aardig, die andere heb ik nog niet zo meegekregenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:58 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik ga ff googlen, voor die andere twee dan jerrel.
Helaas is hij net officieel van slaapkamer gewisseld.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:58 schreef utopia2.0 het volgende:
Overal waar dat gastje opduikt, neemt hij meteen de overhand.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:59 schreef waxmask het volgende:
ook fijn voor thomas, die schaamde zich zichtbaar om te eten soms, nu kan hij echt zichzelf zijn en genieten als hij dat wil
Hoort zijn eigen hartslag als hij op zijn oor ligt bla bla (zoiets)quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:01 schreef utopia2.0 het volgende:
Meneertje stoort zich aan het gesnurk.
verbaas me dat die aandachtsvampier uberhaupt een hartslag heeftquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hoort zijn eigen hartslag als hij op zijn oor ligt bla bla (zoiets)
Lekker bij de meiden. Heb al medelijden met Nick.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:03 schreef puzziepie het volgende:
Maar ik denk dat jekyl om andere redenen in die kamer wil slapen: aandacht of zo
Ik moet de hele tijd aan Jekyll denkenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:03 schreef waxmask het volgende:
[..]
verbaas me dat die aandachtsvampier uberhaupt een hartslag heeft
Gaat hij doenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:05 schreef Benny het volgende:
Is Michel al de confrontatie aangegaan met Jerrel?
Nee, gaat nog gebeuren. Hij heeft net gezegd tegen Jerrel dat hij straks even met 'm willen pratenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:05 schreef Benny het volgende:
Is Michel al de confrontatie aangegaan met Jerrel?
Maar ze weten niets van BB. dat hebben ze niet gevolgdquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:04 schreef Benny het volgende:
Zitten ze daar een beetje stoer te doen wat ze allemaal weten over de rellen
Het kan bijna niet anders dan dat de anderen hem toch ook snel zat zullen worden.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:05 schreef utopia2.0 het volgende:
Patrick stelde een open vraag naar de nieuwe bewoners toe en raad maar wie het eerst antwoord gaf. Hij gaf ook nog even antwoord waar de anderen vandaan kwamen. Het is een pisvlek
jowi is en brave kind,tegen dat wat deze terel uitgooidquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:05 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
hoewatwaarom en ook GO michel
Nee, gaat nog gebeuren. Hij heeft net gezegd tegen Jerrel dat hij straks even met 'm willen praten
je hebt een favoriet gevonden lees ikquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:05 schreef utopia2.0 het volgende:
Patrick stelde een open vraag naar de nieuwe bewoners toe en raad maar wie het eerst antwoord gaf. Hij gaf ook nog even antwoord waar de anderen vandaan kwamen. Het is een pisvlek
Zo'n pisvlek moet ik niet om mij heen hebben.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:05 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Het kan bijna niet anders dan dat de anderen hem toch ook snel zat zullen worden.
Ze zullen hem niet alleen (in zijn ogen) laten shinen
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:02 schreef waxmask het volgende:
geef de Beren Warhammer of D&D, lijken me wel de types die tabletop/penpaper roleplaying games leuk vinden
Crisisoverleg? Wel een risico met Zoey er bij.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:07 schreef Li0nHeart het volgende:
K4, Nick en Michel even op de slaapkamer.
Liese zegt tegen Michel dat hij niks anders moet gaan doen, dat hij heel goed bezig is, en zeker niet moet gaan veranderen omdat iemand die nooit keek iets heeft gezegd
[ afbeelding ]
Michel zegt ook hier dat hij straks even met 'm gaat praten.
Ik zit daarom ook nu daar in de slaapkamer.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:07 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zo'n pisvlek moet ik niet om mij heen hebben.
Je bent op tijdquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:06 schreef Benny het volgende:
[..]
Oh, nog niet gedaan? Mooi.
Ik was heel even weg en hoopte al dat het nog niet was gebeurt
Ik zie die Mike en..... ben ff de naam kwijt, wel echt als goedzakken die geen vlieg kwaad doen. Geeft wel sfeertje. Saaie tv, dat ook, maar wel gezelligquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Nick : 'Ik geef iedereen een eerlijke kans, maar zodra er negativiteit komt ... We weten hoe we het met z'n 9en hadden'
Aww lief van Liesequote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:07 schreef Li0nHeart het volgende:
K4, Nick en Michel even op de slaapkamer.
Liese zegt tegen Michel dat hij niks anders moet gaan doen, dat hij heel goed bezig is, en zeker niet moet gaan veranderen omdat iemand die nooit keek iets heeft gezegd
[ afbeelding ]
Michel zegt ook hier dat hij straks even met 'm gaat praten.
En toen kwam Ferell binnen zie ik op de andere stream... Even goede timing als Danielle.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Nick : 'Ik geef iedereen een eerlijke kans, maar zodra er negativiteit komt ... We weten hoe we het met z'n 9en hadden'
Absoluutquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
je hebt een favoriet gevonden lees ik
Terwijl ie best een sterke positie heeft volgens mij.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:10 schreef waxmask het volgende:
[..]
helaas is michel niet het type dat er met een gestrekt been in gaat, nu al helemaal niet
Aandachtquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:10 schreef Ebinas het volgende:
EN jammer, maar hij is nu ook op de slaapkamer
mooi kan ie gelijk vertrekkenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:01 schreef utopia2.0 het volgende:
Meneertje stoort zich aan het gesnurk.
Ik vind Michel een relaxte gastquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Terwijl ie best een sterke positie heeft volgens mij.
Dus waarom ook niet?
Ik zou hem verbrijzelen die mierquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:11 schreef waxmask het volgende:
[..]
als ie op fok zou zitten zou hij op zeker je topic kapen...
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:11 schreef waxmask het volgende:
[..]
als ie op fok zou zitten zou hij op zeker je topic kapen...
Hij dringt zich op , daar kan ik slecht tegenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:13 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hij staat bij mij 3-0 achter.
Moet wel heel wat gebeuren wil ik hem interessant gaan vinden.
Ik vind hem wel okayquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:14 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]
mischien![]()
heet geblakerd
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:16 schreef Kefke04 het volgende:
Ik denk dat de dames zich vrolijk laten shminken maar die kabouter maandag keihard gaan nomineren, niemand komt aan hun michelleke..
Vanaf morgen zal BB ook niet meer tegen hem zeggen dat hij batterijen moet wisselen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:15 schreef TheRacingElf het volgende:
Kunnen ze die microfoon van Ferrel niet gewoon uitzetten? De tering...
wat is er gebeurd dan? kort gezegd?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:16 schreef Kefke04 het volgende:
Ik denk dat de dames zich vrolijk laten shminken maar die kabouter maandag keihard gaan nomineren, niemand komt aan hun michelleke..
Beetje rare blik in zijn ogen,,quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hem vind ik wel een beetje minder
Bah wat een misselijkheidquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:16 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, zijn strategie is de leiding pakken.
Oeh. ZO ver zit ik nog nietquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:16 schreef Sangha het volgende:
Ik vind die Jerrel zo irritant dat ik spontaan Nathalie ga missen... Dan is het ver heen hoor!
Ja dat idd ookquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:17 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Beetje rare blik in zijn ogen,,
Pisvlek op mijn beeldschermquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:16 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, zijn strategie is de leiding pakken.
Ja dat een beetje. Te veel, te snel, te luid.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij dringt zich op , daar kan ik slecht tegen
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:18 schreef Jockari het volgende:
[..]
Overweegt om aan BB te vragen om Jerrel om te ruilen tegen 2 kippen.
Een beetje?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat een beetje. Te veel, te snel, te luid.
ijdele hoop vrees ikquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:16 schreef Kefke04 het volgende:
Ik denk t ook. T is de enige die richting negatieve sfeer gaat nu. Dus dan is de keuze logisch toch?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:16 schreef Kefke04 het volgende:
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:18 schreef Jockari het volgende:
[..]
Oh jee..zou hij dat zelf zo gespeld hebben ?😅quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:14 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]
mischien![]()
heet geblakerd
2 kippen? Om dat te vervangen heb je dit nodig:quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:18 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik mis nog een haantje de voorstequote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:22 schreef Whuzz het volgende:
[..]
2 kippen? Om dat te vervangen heb je dit nodig:
[ afbeelding ]
Minstens. Arme kippen truwensquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:22 schreef Whuzz het volgende:
[..]
2 kippen? Om dat te vervangen heb je dit nodig:
[ afbeelding ]
Ja, vroeger werkten ze niet. Iedereen stond de hele dag met de buurman te babbelen. Want het land ploegde en zaaide zichzelf, geoogste groente viel zo je schuur in, schapen brachten elke maand hun wol langs en vis liep zo vanuit de rivier je pan in.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:21 schreef aswesleep het volgende:
Patje komt tot diepe inzichten: ze leven een beetje zoals vroeger, babbeltje doen met de buren enz. in plaats van werken, tv en smartphone.
Vergeet Beast Mode Thomas niet.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:25 schreef Kefke04 het volgende:
Als ie liese en Michel al tegen heeft, nick die de goede sfeer in gevaar ziet komen, dan ziet het er slecht uit voor Ferrel en goed voor ons.
Moet je net weer op het woordje werken inhaken, het ging hem vooral over de andere twee.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:24 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, vroeger werkten ze niet. Iedereen stond de hele dag met de buurman te babbelen. Want het land ploegde en zaaide zichzelf, geoogste groente viel zo je schuur in, schapen brachten elke maand hun wol langs en vis liep zo vanuit de rivier je pan in.
Kleine hint Patje: Het beroep make-up artist bestond vroeger niet. Dat had een reden. Voor die onzin hadden we geen tijd.
En vlogger, blogger en youtuber ook nietquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:24 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, vroeger werkten ze niet. Iedereen stond de hele dag met de buurman te babbelen. Want het land ploegde en zaaide zichzelf, geoogste groente viel zo je schuur in, schapen brachten elke maand hun wol langs en vis liep zo vanuit de rivier je pan in.
Kleine hint Patje: Het beroep make-up artist bestond vroeger niet. Dat had een reden. Voor die onzin hadden we geen tijd.
Laten we het hopenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:25 schreef Kefke04 het volgende:
Als ie liese en Michel al tegen heeft, nick die de goede sfeer in gevaar ziet komen, dan ziet het er slecht uit voor Ferrel en goed voor ons.
Jerrel heeft misschien wel de skills, maar zonder smaak ben je daar niets mee.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:19 schreef Ang3l het volgende:
Jerrel: Geen make-up voor jullie meiden, als jullie me er uit stemmen.
Liese: Ik heb mn eigen make-up
Jerrel: Maar niet de skills.
Er moet een wonder gebeuren wil hij er niet uit vliegenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:25 schreef Kefke04 het volgende:
Ik vond de skills ook niet super.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:26 schreef Juan_Roman het volgende:
[..]
Jerrel heeft misschien wel de skills, maar zonder smaak ben je daar niets mee.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:30 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
door dat geratel van Ferrel hoor je dat gillen van Zoey bijna niet meer
Ja, dat laat je zelf gebeuren, tam schaapquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:30 schreef TheRacingElf het volgende:
Jill ook niet blij met sjerrel dat hij haar bed heeft “ingepikt” op die andere kamer
kon er vanmorgen gewoon ff niet meer tegenquote:
het is ook allemaal niet meteen zo zwaar.. gewoon gezelligquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:32 schreef Benny het volgende:
Ik vind de gesprekjes tussen Jill en Thomas nog steeds het leukst om te volgen
Vriendschappelijk of meer, maakt niet uit... Ze zijn wel echt oprecht geïnteresseerd in elkaar
quote:
Naat: "Beste BB, na mijn vrijwillig vertrek uit uw huis wil ik graag een waardig vervanger voordragen. Zijn naam is Jerrel"quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:32 schreef Jockari het volgende:
Misschien krijgen de bewoners volgende week de keuze om Jerrel alsnog in te ruilen voor Nathalie. Waarbij iedereen onmiddellijk akkoord gaat.
De Breek dus.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:32 schreef Ebinas het volgende:
Jill laat thomas een foto zien van bij haar bij het water.
Thomas vraagt of dat het Landsmeer is.
Logische beredenering, maar is niet zo
Ja, de dames van K4 + Jerrelquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill : Ik hoop echt dat de groepen niet weer gaan splitten.. ik merkte dat net al een beetje
Thomas : Wij gaan daar niet meer aan mee doen
Binnen het huis: Nadeel.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:34 schreef Ebinas het volgende:
Jill zegt: ik ben wel het enige nl meisje.
Kweet niet of dat een voordeel is of een nadeel
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:35 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Binnen het huis: Nadeel.
Vanuit de kijker: Voordeel.
GVD,,,,,vindt het beddengesprek altijd wel leuk in die kamer, hoef daar helemaal geen Jerrel bij te hebben.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:04 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Lekker bij de meiden. Heb al medelijden met Nick.
Dit klinkt wel heel bekend in de oren. En er vooral ook niks van in de groep zeggen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:33 schreef greysbones het volgende:
aaah Jill.. ze wil niet dat de groep weer splitst
jammer dat Micjhel hen ook niet heeft meegnomen in dat gesprekquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:36 schreef Ebinas het volgende:
Jill vraagt wat er met Michel aan de hand is.
Thomas zegt het ook te merken.
Hij gedraagt zich anders sinds de nieuwe bewoners.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:35 schreef Benny het volgende:
Jill: "Wat is er met Michel aan de hand?"
Thomas: "Geen idee. Hij gedraagt zich anders"
Jill: "Wat denk jij dat het is?"
Kan me voorstellen dat zo'n opmerking aan je vreet.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:36 schreef Ebinas het volgende:
Jill vraagt wat er met Michel aan de hand is.
Thomas zegt het ook te merken.
Hij gedraagt zich anders sinds de nieuwe bewoners.
Ik weet niet welk gesprek?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
jammer dat Micjhel hen ook niet heeft meegnomen in dat gesprek
hij heeft met Julie en Liese en nog iemand.. besproken wat ze van Jerreel vinden .. dat hij Michel op de kast probeert te krijgenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:37 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik weet niet welk gesprek?
Kan je het in het kort weergeven?
ja wie vind ze nu schijnheiligquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:37 schreef Benny het volgende:
NEEEEEEEE! Niet wegdraaien
Jill: "Ik vind hem een beetje schijnheilig"
Ah leuk, ik dacht dacht ze er misschien tegenop zou zien.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:36 schreef Ebinas het volgende:
Jill hoopt dat ze huismeester is deze week
Dank je.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij heeft met Julie en Liese en nog iemand.. besproken wat ze van Jerreel vinden .. dat hij Michel op de kast probeert te krijgen
Ik vind dat naomi op het perfecte moment huismeester is geworden, met perfecte opdrachten.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die hebben gisteravond een goed gesprek gehad.....
vraag me wel af hoeveel er aan gestuurd wordt door BBquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind dat naomi op het perfecte moment huismeester is geworden, met perfecte opdrachten.
Dat 5 min speeddaten heeft echt voor een betere band gezorgd bij velen denk ik.
Super leuk.
Da's simpel Jill. Michel probeert heel krampachtig zijn moordneigingen richting Jerrel te onderdrukken.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:35 schreef Benny het volgende:
Jill: "Wat is er met Michel aan de hand?"
Thomas: "Geen idee. Hij gedraagt zich anders"
Jill: "Wat denk jij dat het is?"
De regels zijn wel doorgesproken met BBquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
vraag me wel af hoeveel er aan gestuurd wordt door BB
De volgende ochtend een soort Cluedo.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:39 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Da's simpel Jill. Michel probeert heel krampachtig zijn moordneigingen richting Jerrel te onderdrukken.
Michel, onze getrainde marinier is natuurlijk een moordwapen. Heel zijn leven getrained om op dat éne moment, die éne kans te grijpen, wanneer jouw vijand binnen handbereik is.
En dan komt dat moment... die dag dat jouw talenten, jouw training en jouw ervaring het verschil kan maken. NU kun jij de levens van 10 anderen redden... en dan staan er godverdomme 120 camera's op je gericht![]()
![]()
![]()
![]()
Dus dan glimlach je maar weer gewoon vriendelijk
speeddaten en de kletspot kwamen eigenlijk nog bij Daan vandaag. Gesprekje op de vrijdagnacht na de eliminatie van Els.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
vraag me wel af hoeveel er aan gestuurd wordt door BB
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:37 schreef Benny het volgende:
NEEEEEEEE! Niet wegdraaien
Jill: "Ik vind hem een beetje schijnheilig"
Thomas vroeg "Vind je het lastig, dat hij naar het andere bed is vertrokken?", ging over Jerrel dus.quote:
thhhhoooomasss het is vindt met dtquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:41 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[..]
Thomas vroeg "Vind je het lastig, dat hij naar het andere bed is vertrokken?", ging over Jerrel dus.
Dat zou de mop zijn;-)quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Draagt Mike nu een hrologe, zie ik dat goed.
Fijn dat ze meteen ervaren hoe vervelend hij isquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:41 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[..]
Thomas vroeg "Vind je het lastig, dat hij naar het andere bed is vertrokken?", ging over Jerrel dus.
das een entree bandje om het kamp in brabant op te mogenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Draagt Mike nu een hrologe, zie ik dat goed.
Ik was dat bandje steeds kwijt, dus heb nu de nek-tattoo.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:43 schreef waxmask het volgende:
[..]
das een entree bandje om het kamp in brabant op te mogen
Hij is verhuisdquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:45 schreef Joyce-43 het volgende:
waarom ligt jerrel in een andere bed ? en bliijft hij daar leggen
was even boodschappen doen
en ze zijn wel heel bekend met iedereens instagram zeg
Jerrel?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:45 schreef greysbones het volgende:
ooh kan die vent niet aanhoren... klept overal doorheen
Omdat hij dat bed heeft gekaapt van Jill...quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:45 schreef Joyce-43 het volgende:
waarom ligt jerrel in een andere bed ? en bliijft hij daar leggen
was even boodschappen doen
en ze zijn wel heel bekend met iedereens instagram zeg
die mag er van mij nu nog uit..quote:
ligt die nu in 2de bed van Jill?quote:
Ik wordt helemaal naar van hemquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
die mag er van mij nu nog uit..
vind hem echt niks
Matt weet het wel...quote:
wat een eikel hij zei het gisteren avond al dat die haar eruit zou kicken, ik mot die gozer helemaal nietquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:46 schreef TheRacingElf het volgende:
O
[..]
Omdat hij dat bed heeft gekaapt van Jill...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |