hoeft niet, hebben dezelfde humor, smaak en houding, zonder afspraak zullen die drie hetzelfde stemmenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Bondje tussen Thomas , Matt, Mike en Jill in de maak?
Helemaal eens .. was ook al bezig ... moet wel kunnen blijven schelden op Jerrelquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sorry voor kaap, duurde erg lang
Ik vind t make-up gedoe leuk (al vond ik m niet spectaculair), maar qua persoonlijkheid had ik 100x liever Jowie. Qua type ook. Jowiequote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:42 schreef cvketeltje89 het volgende:
Hoe zou Jowi het eigenlijk vinden dat hij gewoon is vervangen voor een andere sneaky, narcistische fashion gay
Ik gok iets in de trent van:quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:42 schreef cvketeltje89 het volgende:
Hoe zou Jowi het eigenlijk vinden dat hij gewoon is vervangen voor een andere sneaky, narcistische fashion gay
pfff ik ook, die relaxte Antilliaanse swung die jowi er aan gafquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind t make-up gedoe leuk (al vond ik m niet spectaculair), maar qua persoonlijkheid had ik 100x liever Jowie. Qua type ook. Jowie
ja ik dacht ook al ik heb geen minuut gemist en weet zeker dat dat buiten de uitzending is bekend gemaakt in de studioquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill weet absoluut nog niet dat ze de nieuwe huismeester is. Gisteren in de uitzending ging over het dansje.
Ze hebben het er ook vandaag over gehad dat ze nog iets verwachten voor het huismeesterschap
Oei ! Heeft Naomi wel gevraagd of er dierlijke producten in die schmink zitten.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zelfs een vegan voor naomi, benieuwd of ze hem gaat eten ook.
Ja meej een lepke spek d'r om hinne!quote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja meej een lepke spek d'r om hinne!
hahaha die ga ik morgen tegen de bakker vertellen, helaas laatste dag voor hem, gaat met pensioen en gooit de toko dicht helaasquote:
Omg goeie ja, dat weet ik dus niet, de kleur op haar ogen lijkt al op bloed iig.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:45 schreef Jockari het volgende:
[..]
Oei ! Heeft Naomi wel gevraagd of er dierlijke producten in die schmink zitten.
ja ze vroeg dat en Jerrel zei het is niet allemaal vegan, en toen zei ze oke uitzondering moet kunnenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:45 schreef Jockari het volgende:
[..]
Oh je gaat de broodjes dus missenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:46 schreef waxmask het volgende:
[..]
hahaha die ga ik morgen tegen de bakker vertellen, helaas laatste dag voor hem, gaat met pensioen en gooit de toko dicht helaas
Ja hebben ze t over gehad.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Omg goeie ja, dat weet ik dus niet, de kleur op haar ogen lijkt al op bloed iig.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:47 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja ze vroeg dat en Jerrel zei het is niet allemaal vegan, en toen zei ze oke uitzondering moet kunnen
Ew nee. Met dat kruimelende bladerdeeg. Niks aan.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:46 schreef spapaars het volgende:
Doe mij maar een lekkere saucijzenbroodje in plaats van een worstje met een homp smakeloze deeg eromheen.
Jerrel vroeg het zelf. "Dit is niet vegan he.... is dat erg?"quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:45 schreef Jockari het volgende:
[..]
ook ja maar vooral de nonnenvottenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh je gaat de broodjes dus missen
Jowi was veelbelovend maar heeft me best wel een beetje teleurgesteld met z'n sneaky gedoe. Vond hem behoorlijk achterbaks uiteindelijk. En niet op een leuke manier voor mij als kijker. Els was bijvoorbeeld tenminste nog grappig terwijl ze achterbaks was.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind t make-up gedoe leuk (al vond ik m niet spectaculair), maar qua persoonlijkheid had ik 100x liever Jowie. Qua type ook. Jowie
Wat zij dat nu weer dan?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:47 schreef waxmask het volgende:
[..]
ook ja maar vooral de nonnenvotten
Als Naomi nou iemand was die tegen alles en iedereen zat te mekkeren over het vegan zijn , en anderen daar telkens op zou lopen wijzen dan had het hypocriet geweest .Maar zo is zij nietquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ik lees het net, beetje hypocriet dus daaro.
Ik heb dat achterbakse van Jowi nooit echt heel erg zo gezien. Meer het spel spelen. Sure.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:48 schreef cvketeltje89 het volgende:
[..]
Jowi was veelbelovend maar heeft me best wel een beetje teleurgesteld met z'n sneaky gedoe. Vond hem behoorlijk achterbaks uiteindelijk. En niet op een leuke manier voor mij als kijker. Els was bijvoorbeeld tenminste nog grappig terwijl ze achterbaks was.
Precies, helemaal mee eens. Toevallig net saucijzenbroodjes gehaald!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:46 schreef spapaars het volgende:
Doe mij maar een lekkere saucijzenbroodje in plaats van een worstje met een homp smakeloze deeg eromheen.
Ja ok, daar heb je ook weer een punt, ik heb het naomi weer vergeven nu. Ze is geen zeikerd erover nee, gelukkig niet.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als Naomi nou iemand was die tegen alles en iedereen zat te mekkeren over het vegan zijn , en anderen daar telkens op zou lopen wijzen dan had het hypocriet geweest .Maar zo is zij niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |