SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gone...
Ergerlijk gejammer inderdaadquote:Op vrijdag 5 februari 2021 01:56 schreef waxmask het volgende:
[..]
hoor haar eens zaniken, boehhhhoeee wij dansen heel hard en thomas niet en toch is hij populair boeeeehoeee
En nu nummer 3 erbij, matt, die gaat voor gedoe zorgen tussen die 2, of zo gaat BB het in ieder geval knippen en plakken. Hoe dan ook, nieuwe verhaallijntjes voor thomas en jill.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 01:57 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat ziet ze goed. Het lijkt wel de Thomas en Jill show.
Volgende week huismeester, wordt het nog erger. Begin met er ook vreselijk aan te ergeren. Dat hyper gedoe de hele tijd.
Is gewoon een feit dat Thomas (en Djill) door BB enorm gepusht geworden als favorieten. En ja dat was ook met het Dansen. Thomas moest weer even speciaal in het zonnetje gezet worden terwijl Naomi en ook Djill degene waren die tot op het laatst vol energie en overgave stonden te dansen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 01:56 schreef waxmask het volgende:
[..]
hoor haar eens zaniken, boehhhhoeee wij dansen heel hard en thomas niet en toch is hij populair boeeeehoeee
Ze lijkt een zeurpiet soms.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 02:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Naomi heeft gelijk hoor. Aandacht is niet eerlijk verdeeld
Kan ook niet met 11 mensen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 02:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Op de worstenbroodjesbakker, Mike dusquote:Op vrijdag 5 februari 2021 02:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Voor de laatste op Jeroen. En jij?
Naomi haar vleeswond kwam anders vaak genoeg in beeld de laatste dagen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 02:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Aan mike zullen we denk ik meer hebben, ik heb eigenlijk alleen op uiterlijk gestemd.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 02:02 schreef Flory het volgende:
[..]
Op de worstenbroodjesbakker, Mike dus
Ik zou denk ik bij Jeroen steeds denken dat hij acteert
Ja hij zei eerder al dat ie geen drag is.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 02:04 schreef Flory het volgende:
Zoey: Hoeveel pruiken heb je bij Jerrel?
Geen pruiken voor Jerrel
Teleurgestelde Zoey
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 02:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Aan mike zullen we denk ik meer hebben, ik heb eigenlijk alleen op uiterlijk gestemd.
Top!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 02:04 schreef Flory het volgende:
Zoey: Hoeveel pruiken heb je bij Jerrel?
Geen pruiken voor Jerrel
Teleurgestelde Zoey
Ja dat wel maar beter dan Pat en Michel vind ik net te jong.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 02:05 schreef Flory het volgende:
[..]Hmm ik vinnum te gladjes, ben niet zo van de Cloonies
Jij had voorkeur voor Belgen toch?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 02:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja dat wel maar beter dan Pat en Michel vind ik net te jong.
Damn ik heb andere stream, Liese was juist toch van de altijd bij mekaar enzo?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 02:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Liese probeert Michel te overtuigen dat mensen niet monogaam zijn " Soms slippertje, allez"
Sletje
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 02:08 schreef Flory het volgende:
[..]
Damn ik heb andere stream, Liese was juist toch van de altijd bij mekaar enzo?
ratio man/vrouw is dan al snel 10:1 dus erg lastigquote:Op vrijdag 5 februari 2021 02:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Lize vraagt aan M: Ben je op missie ook vreemd gegegaan?
M: Ontkend
L: Kijkt er dwars door heen.
M: Breekt en gaat het uit leggen.
Voor hem was het anders als voor haar.
Hmmmm.... er is aanhalen aanhalen natuurlijkquote:Op vrijdag 5 februari 2021 02:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..], alleen vind ze dat je ook anderen kan " aanhalen" onderwijl.
Omg never dat ik in zoiets zou willen meedoen, ik weet te veel door te kijken.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 02:10 schreef Flory het volgende:
[..]
NiceAch zolang we niet in BB zitten hoeven we daar gelukkig niet écht te kiezen
Dat kan idd verwarrend zijn, kom, dan laat ik het ff zien.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 02:12 schreef Flory het volgende:
[..]
Hmmmm.... er is aanhalen aanhalen natuurlijk
Same here, never zou ik er over denken om er zelf in te gaanquote:Op vrijdag 5 februari 2021 02:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Omg never dat ik in zoiets zou willen meedoen, ik weet te veel door te kijken.Kijken is heerlijk.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 02:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Omg never dat ik in zoiets zou willen meedoen, ik weet te veel door te kijken.Kijken is heerlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*
Welk bed en welke kamerquote:Op vrijdag 5 februari 2021 02:18 schreef Joyce-43 het volgende:
serieus loopt die Jerrel nou tegen jill te zeggen dat hij dat bed wilt in die ene kamer?
Zoey en Jowi had haar/zijn back enzo en vervolgens iets over backstabben (niet belangrijkquote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 02:17 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Matt zit nu lekker met Thomas te kletsen over de uitzendingen.
Hoop het niet. Aso van Jill om 2 bedden te claimen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 02:18 schreef Joyce-43 het volgende:
serieus loopt die Jerrel nou tegen jill te zeggen dat hij dat bed wilt in die ene kamer?
komt wel weer of niet ..quote:Op vrijdag 5 februari 2021 02:19 schreef Flory het volgende:
[..]
Zoey en Jowi had haar/zijn back enzo en vervolgens iets over backstabben (niet belangrijk)
hij zei wel dat iedereen naar ze eigen kamer moet gaan en toen gingen we weer naar julie en nickquote:
Sjerrul gaat er óf voor zorgen dat ie zelf snel buiten is (mijn eerste keuze) of flink roddelen.quote:
Ja!!! Hoorde het Wat is dat dan weer?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 02:24 schreef waxmask het volgende:
mies: is al bekend in de media wie ik gedate heb? nee. ow dan zeg ik niks
Ze krijgen nu wel weer info, benieuwd wat de nieuwe allemaal vertellen en wat waar is van wat ze vertellen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 02:24 schreef waxmask het volgende:
mies: is al bekend in de media wie ik gedate heb? nee. ow dan zeg ik niks
zal patty brard wel weer zijnquote:Op vrijdag 5 februari 2021 02:24 schreef ChocoFan het volgende:
Mies wil weten of er in de buitenwereld is bekent geworden met wie hij heeft gedate.
Misschien wel net zoiets als dat niemand mag weten dat ie voor heineken heeft gewerkt.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 02:25 schreef Flory het volgende:
[..]
Ja!!! Hoorde het Wat is dat dan weer?
??quote:Op vrijdag 5 februari 2021 02:26 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Die plaatsen even een flinke target op de rug van Thomas en Jill.
Die is getrouwd.quote:
quote:
Onnodig en vervelend, met name Jerrel. De "romantiek" tussen Jill en Thomas speelt al een poosje niet meer.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 02:26 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Bij Nick/Julie/Naomi is deze al lekker binnengekomen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 02:26 schreef Dutchgirl23 het volgende:
gedate met wie?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 02:24 schreef ChocoFan het volgende:
Mies wil weten of er in de buitenwereld is bekent geworden met wie hij heeft gedate.
het nieuwe team zeiksmurfquote:Op vrijdag 5 februari 2021 02:28 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Bij Nick/Julie/Naomi is deze al lekker binnengekomen.
Uit welk jaar kom jij... in elke BB tegenwoordig blijven er meer en meer mensen komenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 02:29 schreef Tourniquet het volgende:
Ik vind het eigenlijk helemaal niet cool die nieuwen er in. En al helemaal niet datzelfde alles mogen vertellen van buiten.
Ja dat weet ik ook niet en daarom wilde hij het weten of mensen het wisten, nee dus. Dus zal dan wel een bekende zijn of een stalker of weet ik het.quote:
Ik heb het gevoel dat Michel wil dat deze vraag meer gaat leven op de redactie van RTL Boulevard. Een beetje media-aandacht kan geen kwaad, hij is niet dom.quote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 02:24 schreef ChocoFan het volgende:
Kee, ik hou op.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 02:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ze krijgen nu wel weer info, benieuwd wat de nieuwen allemaal vertellen en wat waar is van wat ze vertellen.
Maar nu willen we het wetenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 02:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook niet en daarom wilde hij het weten of mensen het wisten, nee dus. Dus zal dan wel een bekende zijn of een stalker of weet ik het.
helemaal met je eensquote:Op vrijdag 5 februari 2021 02:29 schreef Tourniquet het volgende:
Ik vind het eigenlijk helemaal niet cool die nieuwen er in. En al helemaal niet dat ze alles mogen vertellen van buiten. En dan ook nog eens verdraaid en overdreven.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 02:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Uit welk jaar kom jij... in elke BB tegenwoordig blijven er meer en meer mensen komen
Jullie zijn bij de buren lekker bezig.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 02:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook niet en daarom wilde hij het weten of mensen het wisten, nee dus. Dus zal dan wel een bekende zijn of een stalker of weet ik het.
ik dacht in het huis ofzoquote:Op vrijdag 5 februari 2021 02:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
TMIquote:Op vrijdag 5 februari 2021 02:32 schreef Yolk het volgende:
Ik denk niet dat Jerrel veel heeft om mee te twerken
Laatste die ik meer of minder een beetje gevolgd heb was BB5.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 02:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Uit welk jaar kom jij... in elke BB tegenwoordig blijven er meer en meer mensen komen
Waarom streamloos, streams zijn life man. En volgens mij slaapt ie nu, wat verstandig is, morgen zullen er wel filmpjes verschijnen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 02:31 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
[..]
Kee, ik hou op.
Streamloos, dus kan sws niet meelullen. Ff kijken wat dhr. @:DGK_Tegengas heeft kunnen maken ()
Choco is liefquote:Op vrijdag 5 februari 2021 02:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn bij de buren lekker bezig.
Weet ik.Jij ook soms.quote:
Ja geinig he.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 02:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn bij de buren lekker bezig.
Ja, hij zei het daarstraks ook al maar ik weet niet meer wie het gezegd had hier.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 02:34 schreef waxmask het volgende:
iemand had gelijk, jerrel heeft dus een badmuts en ooglapje om te slapen![]()
Ik slaap ook met een oogmasker.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 02:34 schreef waxmask het volgende:
Videoland.. ook geen netflix hier.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 02:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Waarom streamloos, streams zijn life man. En volgens mij slaapt ie nu, wat verstandig is, morgen zullen er wel filmpjes verschijnen.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 02:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee hij bedoeld iemand buiten het huis, een ex iig.
Ik heb abo genomen hiervoorquote:Op vrijdag 5 februari 2021 02:35 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Videoland.. ook geen netflix hier.
waarom?veel vals licht? anders vrij onzinnigquote:Op vrijdag 5 februari 2021 02:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik slaap ook met een oogmasker.
Lantaarnpaal hier vlak voor de deur.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 02:36 schreef waxmask het volgende:
[..]
waarom?veel vals licht? anders vrij onzinnig
@FreshFruitquote:Op vrijdag 5 februari 2021 02:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel, de fokspeurneuzen moeten aan het werk.
En dat hij daar kipfilet van wil makenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 02:37 schreef ChocoFan het volgende:
Jerrel zegt tegen Jill dat iedereen wil dat ze kippen krijgt.
ah ja verduisterende gordijnen kan ook schelenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 02:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lantaarnpaal hier vlak voor de deur.
Ben al bezig.quote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 02:37 schreef Yolk het volgende:
[..]
En dat hij daar kipfilet van wil maken
Ja, ook overwogen. Maar verder nix te zoeken op videoland. Filmpjes zijn genoeg. Af en toe een uitzending.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 02:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb abo genomen hiervoorEn netflix heb ik via mijn zoon.
OMG wegwezen dan voor ze je vinden.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 02:39 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ja, ook overwogen. Maar verder nix te zoeken op videoland. Filmpjes zijn genoeg. Af en toe een uitzending.
Maar goed; ben dus illegaal in commentaar op streams.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 02:39 schreef Flory het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ze zei een oogmasker, maar idd bijna goedquote:Op vrijdag 5 februari 2021 02:34 schreef waxmask het volgende:
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 02:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
OMG wegwezen dan voor ze je vinden.![]()
En heb ook nog niet echt rondgekeken op videoland maar wel Hollands Dragrace gekeken, rest boeit me niet zo.
Ik kan er wel om lachen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 02:43 schreef ChocoFan het volgende:
Matt is nog een beetje opgewonden geloof ik want hij blijft kletsen en bewegen.
Bijna iedere donderdag.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 02:43 schreef Flory het volgende:
Zijn ze eik al ooit zo laat wakker geweest?
Volgens mij niet.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 02:43 schreef Flory het volgende:
Zijn ze eik al ooit zo laat wakker geweest?
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 02:45 schreef Flory het volgende:
[..]
Tot tegen 3 uur? Hmm toen sliep ik al blijkbaar
Aja dat klopt idd, dat was nog laterquote:Op vrijdag 5 februari 2021 02:45 schreef ChocoFan het volgende:
Hallo, Jill die om 4 of 5 uur smorgens werd afgevoerd.
Ik hoop op Mona.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 02:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En hoe laat?
Ik heb verder geen idee wie het gaat worden.
Ach ja.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 02:45 schreef ChocoFan het volgende:
Hallo, Jill die om 4 of 5 uur smorgens werd afgevoerd.
Ja maar,ze wil zo graag.Ze werd tijdens de live al emo toen ze niet gekozen was.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 02:48 schreef Flory het volgende:
[..]
Nee joh, arm kind die vliegt er gelijk uit
Misschien heeft BB dit ze wel nadrukkelijk verboden. Dat zou wel geinig zijn.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 02:51 schreef BB-King het volgende:
Matt en Jerrel verraden niet dat Thomas de ovenklok weleens verzet.
Zag het ja, maar niet echt geschikt vrees ik.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 02:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja maar,ze wil zo graag.Ze werd tijdens de live al emo toen ze niet gekozen was.
Matje en geen Belg .. klaarquote:Op vrijdag 5 februari 2021 02:52 schreef Tourniquet het volgende:
Patje komt nog eens terug op het WK veldrijden.
Arme Patquote:Op vrijdag 5 februari 2021 02:52 schreef Tourniquet het volgende:
Patje komt nog eens terug op het WK veldrijden.
Het wil nog niet echt vlotten.Morgen de hulptroepen maar inschakelen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 02:52 schreef Flory het volgende:
[..]
Zag het ja, maar niet echt geschikt vrees ik.
Hoever sta je met het onderzoek?
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 02:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het wil nog niet echt vlotten.Morgen de hulptroepen maar inschakelen.
We rekenen op jequote:Op vrijdag 5 februari 2021 02:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het wil nog niet echt vlotten.Morgen de hulptroepen maar inschakelen.
Ben heul zijn achternaam vergeten.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 02:58 schreef FreshFruit het volgende:
Zou Michel familie zijn van Gerrit Jan?
Hennipman.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 03:00 schreef Flory het volgende:
[..]
Ben heul zijn achternaam vergeten.
Hij heeft wel een jonger broertje, maar daar heeft hij geen contact mee.
Deze nacht iig wel, ze blijven lullen. Maar hij maakt ze wel wakker morgenochtend.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 03:03 schreef Flory het volgende:
Pat z'n rustige nachten zijn ook voorbij
Nachten achter mekaar gaat hij niet trekken denk ikquote:Op vrijdag 5 februari 2021 03:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Deze nacht iig wel, ze blijven lullen. Maar hij maakt ze wel wakker morgenochtend.
Dat denk ik ook niet, zal die snel vertrekken daar, desnoods op de bank dan misschien.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 03:06 schreef Flory het volgende:
[..]
Nachten achter mekaar gaat hij niet trekken denk ik
Die ja.En die achternaam hoor je niet echt vaak.quote:
zitten nog vol adrenaline nuquote:Op vrijdag 5 februari 2021 03:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet, zal die snel vertrekken daar, desnoods op de bank dan misschien.
Ik vroeg het me al direct af in de beginne toen ie binnen kwamquote:Op vrijdag 5 februari 2021 03:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die ja.En die achternaam hoor je niet echt vaak.
Ik begin er sinds deze week pas een beetje in te komen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 03:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vroeg het me al direct af in de beginne toen ie binnen kwam
We zijn al bijna op de helft ... of ze moeten het verlengen zoals in andere landen ...quote:Op vrijdag 5 februari 2021 03:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik begin er sinds deze week pas een beetje in te komen.
dat geknor van jillquote:Op vrijdag 5 februari 2021 03:12 schreef ChocoFan het volgende:
Poging 20 om te slapen nu.
Oh pat moppert nog ff dat die 2 dan morgenmiddag op de bank gaan liggen maffen en dat hij ze wakker gaat maken dan. Met water desnoods.
3:38quote:Op vrijdag 5 februari 2021 03:15 schreef Flory het volgende:
Ist gedaan nu?
Fok gaat ook zo down zeker?
wil best even vies doen in de dm hoor agewil...quote:Op vrijdag 5 februari 2021 03:15 schreef Flory het volgende:
Ist gedaan nu?
Denk het wel en ja, dus dan valt er ook niets meer over de streams te zeggen en moeten we opzouten hiero.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 03:15 schreef Flory het volgende:
Ist gedaan nu?
Het is rustig deze maand.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 03:16 schreef Flory het volgende:
[..]
Oja, lang geleden dat ik wachtte op de DT in DTS
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 03:17 schreef waxmask het volgende:
DANNY we zijn klaar haal de stekker maar uit fok
Danny?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 03:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Morgen om half 8 mag ie er weer in.
Ach so.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 03:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
De stekker in het stopcontact doen ja.
Zeit ge zeker?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 03:16 schreef waxmask het volgende:
[..]
wil best even vies doen in de dm hoor agewil...
Lekker slipe.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 03:20 schreef cheanny het volgende:
3:19 nu.![]()
Kan Patje mij ook even wekken over paar uurtjes? Ben bang dat ik me verslaap! BB streams kijken is geen goed excuus om te laat te beginnen met werken denk ik! Nou slaap wel all!
Met een emmer water. Succes en slaap lekker.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 03:20 schreef cheanny het volgende:
3:19 nu.![]()
Kan Patje mij ook even wekken over paar uurtjes? Ben bang dat ik me verslaap! BB streams kijken is geen goed excuus om te laat te beginnen met werken denk ik! Nou slaap wel all!
Of dat hij met zijn gladde beentjes naast je komt liggen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 03:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Met een emmer water. Succes en slaap lekker.
Oeh rillllll bah.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 03:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Of dat hij met zijn gladde beentjes naast je komt liggen.
Lekker slipe Floortje.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 03:26 schreef Flory het volgende:
Alles lijkt nu echt te slapen dus ik ga ook maar proberen![]()
Het was een drukke (Jerrul) maar gezellige avond wel, truste skatties
Slaap lekker.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 03:26 schreef Flory het volgende:
Alles lijkt nu echt te slapen dus ik ga ook maar proberen![]()
Het was een drukke (Jerrul) maar gezellige avond wel, truste skatties
Pak jij de de DT even.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 03:29 schreef ChocoFan het volgende:
Was weer gezellig ja, over en uit hiero
Daar was het op wachten ze lonkte al een paar keer naar Michel.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 02:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Michel gaat vreemd met LIese.
De SLET !!
Naomi kan ook lekker zeuren.quote:
Zoey het meest.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 04:22 schreef chufi het volgende:
De meeste vrouwen daar kunnen zeurnen als het moet
Elke vrouw heeft wel iets moois.quote:
ja kloptquote:Op vrijdag 5 februari 2021 04:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Elke vrouw heeft wel iets moois.
Je gaat lekker zo.quote:
30 puntjes.Ik hoop dat je de 60 gaat halen.quote:
Ja stilletjes is het mottoquote:Op vrijdag 5 februari 2021 05:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
30 puntjes.Ik hoop dat je de 60 gaat halen.
Lekker slipe,ik hou het wel in de gaten.quote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 04:22 schreef chufi het volgende:
De meeste vrouwen daar kunnen zeurnen als het moet
Ik ben blij dat ik het allemaal gemist heb. Wat een ratel moet Jerrel zijn.quote:
Lekker irriteren dusquote:Op vrijdag 5 februari 2021 07:09 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik het allemaal gemist heb. Wat een ratel moet Jerrel zijn.
Mij.quote:
Ik was datquote:Op vrijdag 5 februari 2021 02:34 schreef waxmask het volgende:
quote:
Goedemorgen vriendquote:Op vrijdag 5 februari 2021 07:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mij.![]()
Goedemorgen,ze zijn vannacht om 3 uur gaan slapen.
de is somige nachten anders,,jill wisselt de kamer bijnaquote:Op vrijdag 5 februari 2021 02:52 schreef chufi het volgende:
Hoe zit het met de slaapkamer indeling ?
Gelijk spel met een paar man mag Jill er vrij spelen dan sws Thomasquote:Op vrijdag 5 februari 2021 03:12 schreef Yolk het volgende:
Thomas, Jill, Jerrel, Matt en wellicht andere nieuwkomer: vijf stemmen op Liese, vijf stemmen op... Nick?
Michel, Naomi, Nick, Julie, Liese: vijf stemmen op Thomas, vijf stemmen op Nederlander
Patrick: ?
Zoey: ben benieuwd. Misschien kunnen Thomas en Jerrel wat doen.
Zou wat zijn!
liese zeker geen 5 stemmen,jill stemt zeker niet op liesequote:Op vrijdag 5 februari 2021 03:12 schreef Yolk het volgende:
Thomas, Jill, Jerrel, Matt en wellicht andere nieuwkomer: vijf stemmen op Liese, vijf stemmen op... Nick?
Michel, Naomi, Nick, Julie, Liese: vijf stemmen op Thomas, vijf stemmen op Nederlander
Patrick: ?
Zoey: ben benieuwd. Misschien kunnen Thomas en Jerrel wat doen.
Zou wat zijn!
Veel te familiair alquote:Op vrijdag 5 februari 2021 07:41 schreef engine het volgende:
Jerrel mept Jill best wel stevig op de kont met een slipper
Ja bizar eigenlijk. Nog geen halve dag daarquote:
Nee bb zei Mike zendercheckquote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 07:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Jerrel begint nu al over de nominaties.. dat hij nog niet weet op wie hij moet gaan stemmen
Ze is ook dom 😂quote:Op vrijdag 5 februari 2021 07:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
liese zeker geen 5 stemmen,jill stemt zeker niet op liese
liese heeft haar gerettet als zij dat vergeet is zij dom
Reserve Belg hierquote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Nu zijn Brabanders eigenlijk ook reserve-Belgen .. dus het Belgen gehalte blijft wel heeeel hoog in BB
En Limburgers zijn Belgen die beroerd Duits spreken.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Nu zijn Brabanders eigenlijk ook reserve-Belgen
De Hollanders gaan op Liese stemmen heb ik gehoord. Liese laat de wc niet schoon achter na kakkiekakkiequote:Op vrijdag 5 februari 2021 07:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
liese zeker geen 5 stemmen,jill stemt zeker niet op liese
liese heeft haar gerettet als zij dat vergeet is zij dom
ben je gek? maar zeker niet lies,de is verpleger daarquote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:05 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
De Hollanders gaan op Liese stemmen heb ik gehoord. Liese laat de wc niet schoon achter na kakkiekakkie
Was dat nou die worstenbroodjesman??quote:Op vrijdag 5 februari 2021 07:35 schreef Blackprinces het volgende:
Mogguh cossers![]()
Mike komt erin.
Staat nu netjes in de voorraadkamer.
Nee, geen onzin.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:05 schreef mario390 het volgende:
wie is matt,mike,tarel,jerel,??
het zijn 2 nieuwe en niet 4
man man van somigen komt hier nur onzin
Jaquote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:07 schreef Ireth het volgende:
[..]
Was dat nou die worstenbroodjesman??
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:07 schreef Ireth het volgende:
[..]
Was dat nou die worstenbroodjesman??
Echtquote:Op vrijdag 5 februari 2021 07:35 schreef Blackprinces het volgende:
Mogguh cossers![]()
Mike komt erin.
Staat nu netjes in de voorraadkamer.
wanneer is mike gekomen? nu ? man man de produktie isquote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:07 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nee, geen onzin.
Tarrel is gewoon een bijnaam voor Jerrel.
En Mike is er net ingekomen.
Nu 3 nieuwe dus.
Jawel heb het gehoordquote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
ben je gek? maar zeker niet lies,de is verpleger daar
doe je zo wat al helemal niet
7:30, bij het wakker wordenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
wanneer is mike gekomen? nu ? man man de produktie is
echt gek
07:35 uur.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
wanneer is mike gekomen? nu ? man man de produktie is
echt gek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |