SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gone...
Ergerlijk gejammer inderdaadquote:Op vrijdag 5 februari 2021 01:56 schreef waxmask het volgende:
[..]
hoor haar eens zaniken, boehhhhoeee wij dansen heel hard en thomas niet en toch is hij populair boeeeehoeee
En nu nummer 3 erbij, matt, die gaat voor gedoe zorgen tussen die 2, of zo gaat BB het in ieder geval knippen en plakken. Hoe dan ook, nieuwe verhaallijntjes voor thomas en jill.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 01:57 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat ziet ze goed. Het lijkt wel de Thomas en Jill show.
Volgende week huismeester, wordt het nog erger. Begin met er ook vreselijk aan te ergeren. Dat hyper gedoe de hele tijd.
Is gewoon een feit dat Thomas (en Djill) door BB enorm gepusht geworden als favorieten. En ja dat was ook met het Dansen. Thomas moest weer even speciaal in het zonnetje gezet worden terwijl Naomi en ook Djill degene waren die tot op het laatst vol energie en overgave stonden te dansen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 01:56 schreef waxmask het volgende:
[..]
hoor haar eens zaniken, boehhhhoeee wij dansen heel hard en thomas niet en toch is hij populair boeeeehoeee
Ze lijkt een zeurpiet soms.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 02:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Naomi heeft gelijk hoor. Aandacht is niet eerlijk verdeeld
Kan ook niet met 11 mensen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 02:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Op de worstenbroodjesbakker, Mike dusquote:Op vrijdag 5 februari 2021 02:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Voor de laatste op Jeroen. En jij?
Naomi haar vleeswond kwam anders vaak genoeg in beeld de laatste dagen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 02:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Aan mike zullen we denk ik meer hebben, ik heb eigenlijk alleen op uiterlijk gestemd.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 02:02 schreef Flory het volgende:
[..]
Op de worstenbroodjesbakker, Mike dus
Ik zou denk ik bij Jeroen steeds denken dat hij acteert
Ja hij zei eerder al dat ie geen drag is.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 02:04 schreef Flory het volgende:
Zoey: Hoeveel pruiken heb je bij Jerrel?
Geen pruiken voor Jerrel
Teleurgestelde Zoey
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 02:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Aan mike zullen we denk ik meer hebben, ik heb eigenlijk alleen op uiterlijk gestemd.
Top!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 02:04 schreef Flory het volgende:
Zoey: Hoeveel pruiken heb je bij Jerrel?
Geen pruiken voor Jerrel
Teleurgestelde Zoey
Ja dat wel maar beter dan Pat en Michel vind ik net te jong.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 02:05 schreef Flory het volgende:
[..]Hmm ik vinnum te gladjes, ben niet zo van de Cloonies
Jij had voorkeur voor Belgen toch?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 02:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja dat wel maar beter dan Pat en Michel vind ik net te jong.
Damn ik heb andere stream, Liese was juist toch van de altijd bij mekaar enzo?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 02:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Liese probeert Michel te overtuigen dat mensen niet monogaam zijn " Soms slippertje, allez"
Sletje
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 02:08 schreef Flory het volgende:
[..]
Damn ik heb andere stream, Liese was juist toch van de altijd bij mekaar enzo?
ratio man/vrouw is dan al snel 10:1 dus erg lastigquote:Op vrijdag 5 februari 2021 02:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Lize vraagt aan M: Ben je op missie ook vreemd gegegaan?
M: Ontkend
L: Kijkt er dwars door heen.
M: Breekt en gaat het uit leggen.
Voor hem was het anders als voor haar.
Hmmmm.... er is aanhalen aanhalen natuurlijkquote:Op vrijdag 5 februari 2021 02:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..], alleen vind ze dat je ook anderen kan " aanhalen" onderwijl.
Omg never dat ik in zoiets zou willen meedoen, ik weet te veel door te kijken.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 02:10 schreef Flory het volgende:
[..]
NiceAch zolang we niet in BB zitten hoeven we daar gelukkig niet écht te kiezen
Dat kan idd verwarrend zijn, kom, dan laat ik het ff zien.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 02:12 schreef Flory het volgende:
[..]
Hmmmm.... er is aanhalen aanhalen natuurlijk
Same here, never zou ik er over denken om er zelf in te gaanquote:Op vrijdag 5 februari 2021 02:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Omg never dat ik in zoiets zou willen meedoen, ik weet te veel door te kijken.Kijken is heerlijk.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 02:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Omg never dat ik in zoiets zou willen meedoen, ik weet te veel door te kijken.Kijken is heerlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*
Welk bed en welke kamerquote:Op vrijdag 5 februari 2021 02:18 schreef Joyce-43 het volgende:
serieus loopt die Jerrel nou tegen jill te zeggen dat hij dat bed wilt in die ene kamer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |