abonnement Unibet Coolblue
pi_197847654
Hmm van eerste nieuwe salaris... kocht ik schoenen.
Ik word nog eens echt een vrouw _O-
pi_197847769
Ik bedacht vanochtend het doel om 20.000 stappen te lopen. 11.000 kunnen we er alvast afstrepen. :9
pi_197847785
En de gnocchi gaat morgen toch nog door. :9
pi_197847820
Ik zou gaan wandelen met nicht vandaag, maar werd vanochtend wakker met keelpijn en spierpijn in m'n nek dus net maar even een bezoekje aan de teststraat gebracht. Hopelijk de uitslag op tijd binnen om alsnog te gaan wandelen..

Was test nr 6 in 11 weken tijd. Er kan niet gezegd worden dat ik niet m'n best doe om het percentage positieve testen naar beneden te brengen.. :{w
pi_197847910
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 10:32 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik zou gaan wandelen met nicht vandaag, maar werd vanochtend wakker met keelpijn en spierpijn in m'n nek dus net maar even een bezoekje aan de teststraat gebracht. Hopelijk de uitslag op tijd binnen om alsnog te gaan wandelen..

Was test nr 6 in 11 weken tijd. Er kan niet gezegd worden dat ik niet m'n best doe om het percentage positieve testen naar beneden te brengen.. :{w
Je doet het beter dan ik in ieder geval ^O^
Mijn score positieve testen vs negatief is nog steeds 100% positief :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_197847963
Ik kocht een regenjas met uitneembare bodywarmer. Dus ik denk dat ook een winterjas kan zijn? En misschien een tussenjas?

In mijn hoofd zijn regenjassen altijd plakkerig en dat is vet kut. Dan word ik liever nat.
Sterkheidsbaas van alles.
  zaterdag 6 februari 2021 @ 10:49:14 #282
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197848047
Klinkt als zo'n jas als die ik vanmorgen aan had: van binnen natter dan buitenom.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator zaterdag 6 februari 2021 @ 10:49:18 #283
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_197848049
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 10:44 schreef Lonaa het volgende:
Ik kocht een regenjas met uitneembare bodywarmer. Dus ik denk dat ook een winterjas kan zijn? En misschien een tussenjas?

In mijn hoofd zijn regenjassen altijd plakkerig en dat is vet kut. Dan word ik liever nat.
Nou dat dus, liever nat van regen dan nat van zweet.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 6 februari 2021 @ 10:50:59 #284
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197848083
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 10:30 schreef Myraela het volgende:
En de gnocchi gaat morgen toch nog door. :9
Oeh leuk! Ik heb inmiddels de ragu klaar en zit te wachten tot het half 3 is _O-
  zaterdag 6 februari 2021 @ 10:52:37 #285
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197848104
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 10:32 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik zou gaan wandelen met nicht vandaag, maar werd vanochtend wakker met keelpijn en spierpijn in m'n nek dus net maar even een bezoekje aan de teststraat gebracht. Hopelijk de uitslag op tijd binnen om alsnog te gaan wandelen..

Was test nr 6 in 11 weken tijd. Er kan niet gezegd worden dat ik niet m'n best doe om het percentage positieve testen naar beneden te brengen.. :{w
Enig idee hoe het komt dat je zo vaak niet lekker bent? Lijkt me echt kut, en al helemaal als je dan steeds een test moet ook.
Ik heb nog 0 testen gehad en maar goed ook want ik durf niet echt :')
  Moderator zaterdag 6 februari 2021 @ 10:54:20 #286
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_197848134
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 10:32 schreef vlindertje89 het volgende:

Was test nr 6 in 11 weken tijd.
Ben je normaal gesproken 's winters ook zo vaak ziek/verkouden?

Ik ben normaal gesproken een periode per jaar wel goed verkouden soms gepaard met een paar week stevig hoesten (waar anderen meer last van hebben als ik zelf - als in behalve het hoesten geen pijn/lamlendig of wat dan ook) maar nu dus al een jaar nergens last van *klopt af*
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_197848241
Opstaan of nog even omrollen? Keuzes Keuzes in de leef...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_197848273
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 08:28 schreef borisz het volgende:
Op weg naar Kortenhoef voor een wandeling naar Breukelen via de Loosdrechtse Plassen en Loenen vd Vecht.

Voor de sneeuw weer thuis. :+
Mooi om te wandelen daar.
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 09:27 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen *O* eerste bezorgdag.
En ondertussen aan het nadenken of we de bezorgdag morgen misschien moeten verzetten.
Bezorgse!

Vanmiddag ook wandelen en hopelijk blijft het droog. Morgen zal t er niet in zitten.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_197848279
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 10:49 schreef fietsie het volgende:
Klinkt als zo'n jas als die ik vanmorgen aan had: van binnen natter dan buitenom.
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 10:49 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Nou dat dus, liever nat van regen dan nat van zweet.
Hij komt volgende week. Ben benieuwd. Het schijnt dat er tegenwoordig wel minder kutte regenjassen gemaakt worden.

Ik kon weinig informatie vinden over de jas, ondanks wel bekend merk enzo. Dus kon niks vinden over ademend vermogen, maar kan me niet voorstellen dat ze nog jassen maken zonder ademend vermogen, eigenlijk.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_197848293
@gcjoel @derLudolf ik ben altijd een groot deel van het jaar neusverkouden, ja. Ik ben zelfs sinds eind september extra allergiepillen gaan slikken naast de allergieneusspray die ik altijd al gebruik om minder vaak verkouden te zijn, en toen heb ik twee hele maanden niet hoeven testen :o maar toen werd het herfst/winter en helpt dat niet meer afdoende. En ik heb ook al jaren dat ik zo'n beetje elk virus mee pak wat er rondgaat. Ik heb vanaf eind september ook een tijdje weer astma medicatie gebruikt, normaal gebruik ik dat een weekje per jaar of zo als ik een keer echt stevig verkouden ben en last van m'n longen heb. Misschien moet ik daar ook weer eens mee beginnen. Maar ik wil ook wel een keer weer eens met m'n huisarts overleggen, want lijkt me ook niet echt normaal dat ik met allergieneusspray én allergiepil nog steeds zo vaak neusverkouden ben.

En ik ben ook gewoon voorzichtig. Ik laat me ook testen als ik twee keer op een dag een keer moet hoesten, of als ik negatief heb getest maar anderhalve week later nog steeds verkouden ben en ik ga een paar dagen later naar m'n ouders. Anderen zouden misschien denken 'zelfde verkoudheid als waar ik negatief voor was getest', ik denk 'genoeg plekken waar ik in die anderhalve week alsnog corona opgepikt kan hebben' en mijn vader is 71 dus dat risico wil ik gewoon echt niet lopen.
  zaterdag 6 februari 2021 @ 11:04:31 #291
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197848301
Ik was dus (voor mijn doen op zaterdag) heel vroeg bij de Lidl; vrijwel alle Aziatische producten op, wcpapier e.d. compleet uitgewiped, groot deel van de frisdranksectie zo goed als leeg.

Daarna bij de AH: daar leek de hongerwinter ook toegeslagen te hebben; nog maar 1 maat eieren, melk op, bakkerij was al heel gat in de voorraad geslagen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_197848339
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 11:03 schreef vlindertje89 het volgende:
@:gcjoel @:DerLudolf ik ben altijd een groot deel van het jaar neusverkouden, ja. Ik ben zelfs sinds eind september extra allergiepillen gaan slikken naast de allergieneusspray die ik altijd al gebruik om minder vaak verkouden te zijn, en toen heb ik twee hele maanden niet hoeven testen :o maar toen werd het herfst/winter en helpt dat niet meer afdoende. En ik heb ook al jaren dat ik zo'n beetje elk virus mee pak wat er rondgaat. Ik heb vanaf eind september ook een tijdje weer astma medicatie gebruikt, normaal gebruik ik dat een weekje per jaar of zo als ik een keer echt stevig verkouden ben en last van m'n longen heb. Misschien moet ik daar ook weer eens mee beginnen. Maar ik wil ook wel een keer weer eens met m'n huisarts overleggen, want lijkt me ook niet echt normaal dat ik met allergieneusspray én allergiepil nog steeds zo vaak neusverkouden ben.

En ik ben ook gewoon voorzichtig. Ik laat me ook testen als ik twee keer op een dag een keer moet hoesten, of als ik negatief heb getest maar anderhalve week later nog steeds verkouden ben en ik ga een paar dagen later naar m'n ouders. Anderen zouden misschien denken 'zelfde verkoudheid als waar ik negatief voor was getest', ik denk 'genoeg plekken waar ik in die anderhalve week alsnog corona opgepikt kan hebben' en mijn vader is 71 dus dat risico wil ik gewoon echt niet lopen.
Vind dat je het heel goed doet. Hoop dat de (negatieve) uitslag op tijd binnen is voor je wandeling.
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 11:04 schreef fietsie het volgende:
Ik was dus (voor mijn doen op zaterdag) heel vroeg bij de Lidl; vrijwel alle Aziatische producten op, wcpapier e.d. compleet uitgewiped, groot deel van de frisdranksectie zo goed als leeg.

Daarna bij de AH: daar leek de hongerwinter ook toegeslagen te hebben; nog maar 1 maat eieren, melk op, bakkerij was al heel gat in de voorraad geslagen.
Hongerwinter!!
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  zaterdag 6 februari 2021 @ 11:14:39 #293
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197848464
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 11:03 schreef vlindertje89 het volgende:
@:gcjoel @:DerLudolf ik ben altijd een groot deel van het jaar neusverkouden, ja. Ik ben zelfs sinds eind september extra allergiepillen gaan slikken naast de allergieneusspray die ik altijd al gebruik om minder vaak verkouden te zijn, en toen heb ik twee hele maanden niet hoeven testen :o maar toen werd het herfst/winter en helpt dat niet meer afdoende. En ik heb ook al jaren dat ik zo'n beetje elk virus mee pak wat er rondgaat. Ik heb vanaf eind september ook een tijdje weer astma medicatie gebruikt, normaal gebruik ik dat een weekje per jaar of zo als ik een keer echt stevig verkouden ben en last van m'n longen heb. Misschien moet ik daar ook weer eens mee beginnen. Maar ik wil ook wel een keer weer eens met m'n huisarts overleggen, want lijkt me ook niet echt normaal dat ik met allergieneusspray én allergiepil nog steeds zo vaak neusverkouden ben.

En ik ben ook gewoon voorzichtig. Ik laat me ook testen als ik twee keer op een dag een keer moet hoesten, of als ik negatief heb getest maar anderhalve week later nog steeds verkouden ben en ik ga een paar dagen later naar m'n ouders. Anderen zouden misschien denken 'zelfde verkoudheid als waar ik negatief voor was getest', ik denk 'genoeg plekken waar ik in die anderhalve week alsnog corona opgepikt kan hebben' en mijn vader is 71 dus dat risico wil ik gewoon echt niet lopen.
Sowieso goed dat je steeds test hoor. Zouden veel mensen zeker niet doen inderdaad!
pi_197848477
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 09:37 schreef sigme het volgende:
Na het eerste ochtendprogramma (rondje lopen, honden & schapen voeren) gelijk maar de vervelendste klus van de dag gedaan: de slager gebeld.
Ik kom binnenkort informeren wie er lamsvlees wil. Vanaf begin maart & begin april heeft de slager de porties klaar.
Ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja

-O- oh je zei binnenkort O-)

Vrouw zegt we kopen wel een extra vriezer :D
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  zaterdag 6 februari 2021 @ 11:18:35 #295
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197848517
quote:
Lieve mensen, niet schrikken. Maar het sneeuwt. Het sneeuwde natuurlijk al eerder dit jaar, maar dat was gewoon een beetje witte neerslag. De sneeuw die nu valt is onderdeel van de SNEEUW DES DOODS dus het voelt opeens een stuk sneeuweriger allemaal. Mocht u nu uit het raam kijken en denken 'hee maar het sneeuwt hier nog helemaal niet' dan kan dat kloppen want voorlopig sneeuwt het alleen nog op Ameland (en volgens Buienhatertje een klein beetje in Oost-Groningen en in de kop van Overijssel). Maar zoals u weet, alles wat op Ameland gebeurt, gebeurt vroeg of laat ook in de rest van Nederland. Zo had je op Ameland al in de jaren '70 al mobiele telefoons, werd het eerste homohuwelijk van Nederland in 1992 op Ameland gesloten en was de eerste keer dat iemand zijn petje verkeerd om op deed in 1892 bij een strandkeet op Ameland. Okee dat is allemaal niet waar, maar het gaat echt nog wel sneeuwen bij u in de buurt. Let maar op.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_197848537
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 11:04 schreef fietsie het volgende:
Ik was dus (voor mijn doen op zaterdag) heel vroeg bij de Lidl; vrijwel alle Aziatische producten op, wcpapier e.d. compleet uitgewiped, groot deel van de frisdranksectie zo goed als leeg.

Daarna bij de AH: daar leek de hongerwinter ook toegeslagen te hebben; nog maar 1 maat eieren, melk op, bakkerij was al heel gat in de voorraad geslagen.
Sneeuwstorm des doods op komst :)
pi_197848546
Ik heb het vooral koud. Eigenlijk.
Sterkheidsbaas van alles.
  zaterdag 6 februari 2021 @ 11:22:56 #298
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197848572
Ik zal eens tempex op t enkelglas gaan zetten.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_197848645
Ik heb de houten blokjes op de grond onder mijn elektrische rolluiken gezet (één keer vastvriezen waarbij het rolluik echtecht omhoog wil en dus stuk trekt was voldoende). Ik ben klaar voor de winter.

Sneeuwvoorspellingen komen ook steeds meer mijn kant uit *O* Wordt leuk als ik dinsdagochtend de wijk in mag :+ Misschien kan ik dinsdagmiddag bij de jaarlijkse beurt mijn auto meteen laten uitdeuken.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_197848666
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 11:21 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb het vooral koud. Eigenlijk.
Hier geen plannen om naar buiten te gaan zolang er geen sneeuw ligt :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')