SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gisteren wilde een collega een voor mij belangrijke notitie met me doornemen in een half uur.
Hij heeft er 3 maanden aan gewerkt en ik moest het goedkeuren.
Hele presentatie, barstensvol fouten en na een half uur hadden we 5 van de ruim 30 pagina's gehad.
Ik heb hem nog een half uur tijd gegeven en toen waren we nog niet veel verder.
Hij mag z'n huiswerk overnieuw doen en maandag wil ik binnen een half uur een juiste, volledige presentatie hebben, inclusief conclusies en aanbevelingen, die ik nog niet eens gezien heb.
Ze hadden de verplichte ballad ook nog.quote:
Oh wacht, dat doet inderdaad ook een belletje rinkelen nu.quote:
Jep, die kan nu toch niet maken om te gaan vliegenquote:
Ik vraag me soms echt af wat mensen tegenwoordig uitvreten thuis onder de noemer 'werken'...quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:50 schreef just me het volgende:
[..]kan me voorstellen dat je dat niet wilt en kunt accepteren
koffie drinken en vretenquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vraag me soms echt af wat mensen tegenwoordig uitvreten thuis onder de noemer 'werken'...
Ik ben wel blij dat ik me daar niet druk over hoef te maken.quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vraag me soms echt af wat mensen tegenwoordig uitvreten thuis onder de noemer 'werken'...
Mijn collega's laten de hond uit, en gaan wandelen met de kleine.quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die ben ik toch wel echt vergeten, geloof ik.quote:
Ik ren soms even het huis uit, om 5 minuten later weer tegen een beeldscherm te lullen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Mijn collega's laten de hond uit, en gaan wandelen met de kleine.
Ach ja, als ze het 's avonds dan inhalen...quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:53 schreef Melting het volgende:
[..]
De tijd inhalen doen ze zeker niet?quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:53 schreef Melting het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach ja, als ze het 's avonds dan inhalen...
quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:55 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
De tijd inhalen doen ze zeker niet?
Ik heb helaas geen tijd om me te vervelen, laatbstaan om de hond uit te laten.quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Doe ik ook niet in dat half uurtje. Ik wil ook nog wat eten en een kopje thee drinken.quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik krijg Symph niet eens zo ver dat hij in zijn pauze even naar buiten gaat
Pauze?quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik krijg Symph niet eens zo ver dat hij in zijn pauze even naar buiten gaat
Goed idee welquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hé Henk, patatje doen met wat erbij?
Oh jij bent nog ergerquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pauze?
Mw. MM zet mijn lunch neer en dat prop ik tussendoor wel even naar binnen.
Maar om eerlijk te zijn, voorheen nam ik ook nooit een lunchbreak...
Dat valt echt heel erg mee hoor. Ik liet me op mijn werk meer afleiden door gezellige gesprekjes met collega's of vooral met het meeluisteren van de gezellige gesprekjes.quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:56 schreef just me het volgende:
Ik ben totaal niet geschikt om thuis te werken, ik zou me teveel laten afleiden door leukere dingen
quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat valt echt heel erg mee hoor. Ik liet me op mijn werk meer afleiden door gezellige gesprekjes met collega's of vooral met het meeluisteren van de gezellige gesprekjes.
Ik ben echt heel erg. Ik hoorde alles en kon me nergens van afsluiten. En dan soms op mijn handen zitten om me er maar niet mee te bemoeien.quote:
quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat valt echt heel erg mee hoor. Ik liet me op mijn werk meer afleiden door gezellige gesprekjes met collega's of vooral met het meeluisteren van de gezellige gesprekjes.
Herkenbaar. Ik heb dat ook altijd in de trein.quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben echt heel erg. Ik hoorde alles en kon me nergens van afsluiten. En dan soms op mijn handen zitten om me er maar niet mee te bemoeien.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben echt heel erg. Ik hoorde alles en kon me nergens van afsluiten. En dan soms op mijn handen zitten om me er maar niet mee te bemoeien.
Mijn dagelijkse meetings met mijn collega's zijn elke dag van 12.30 uur tot 13.00 uur.quote:
quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:01 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik irriteer me soms, als men te hard roept op de afdeling. Dan zet ik een headset op, en probeer me zo maar te concentreren.
Maar van de week gehoord dat een collega vertrekt. En er komt niemand voor in de plaats.![]()
Maandag toch maar eens in gesprek gaan met mijn leidinggevende.
Grappig. Ik ken het alleen van dit nummer.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:02 schreef MadMaster het volgende:
JOS, mijn oude voetbalclub als pupil...
Wat was je positie?quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:02 schreef MadMaster het volgende:
JOS, mijn oude voetbalclub als pupil...
quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:01 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik irriteer me soms, als men te hard roept op de afdeling. Dan zet ik een headset op, en probeer me zo maar te concentreren.
Maar van de week gehoord dat een collega vertrekt. En er komt niemand voor in de plaats.![]()
Maandag toch maar eens in gesprek gaan met mijn leidinggevende.
Wat ze bezingen klopt 100%, het oorlogsmonument stond echt tussen 2 voetbalvelden in...quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Grappig. Ik ken het alleen van dit nummer.
Blijkbaar niet.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:03 schreef just me het volgende:
[..]wat achterlijk dat die collega niet vervangen gaat worden. Heb jij nog niet genoeg te doen ?
de voetbalvelden waren eromheen aangelegd ?quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat ze bezingen klopt 100%, het oorlogsmonument stond echt tussen 2 voetbalvelden in...
En toch, als je ooit een baan zoekt...quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Geen idee, het is van voor mijn tijd, gigantisch groot:quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:04 schreef just me het volgende:
[..]
de voetbalvelden waren eromheen aangelegd ?
SPOILER: rant over werkinstellingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
Inderdaad, ik had zo'n klein zuiltje verwacht.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen idee, het is van voor mijn tijd, gigantisch groot:
[ afbeelding ]
Dank jequote:Op donderdag 4 februari 2021 20:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En toch, als je ooit een baan zoekt...
indrukwekkendquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen idee, het is van voor mijn tijd, gigantisch groot:
[ afbeelding ]
Dat lijkt me wel het minste....quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Blijkbaar niet.![]()
Nou snap ik wel dat onze fabriek gaat sluiten, en dat er misschien minder ondersteuning nodig is, maar huur dan iemand in, tot het zover is.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:06 schreef Rafeiro het volgende:
Er bestaat ook iets tussen die twee extremenSPOILER: rant over werkinstellingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij is het ter nagedachtenis aan de tijdens de oorlog overleden clubleden.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Inderdaad, ik had zo'n klein zuiltje verwacht.
Precies. Anders zelf misschien ook kijken naar een andere baan?quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Blijkbaar niet.![]()
Nou snap ik wel dat onze fabriek gaat sluiten, en dat er misschien minder ondersteuning nodig is, maar huur dan iemand in, tot het zover is.
https://www.vriendenvanwa(...)oorlogsmonument-jos/quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens mij is het ter nagedachtenis aan de tijdens de oorlog overleden clubleden.
Ik las net dat het verdwenen is...
Yep, daar komt de foto ook vandaan.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:09 schreef Melting het volgende:
[..]
https://www.vriendenvanwa(...)oorlogsmonument-jos/
Berlin zingt dat tijdens dit nummer...quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Berlin is hier nog volop bezig?
Hier ook.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, ik dacht alquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Berlin zingt dat tijdens dit nummer...
quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:15 schreef MadMaster het volgende:
Romantics - What I Like About You...
Die begint hier netquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Zij kijken ook niet zo blijquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo'n pak lijkt me helemaal niks...
Zo'n zeemleren lap in je kruis lijkt me ook niet lekker zitten, als het niet al hopeloos schuurt...quote:
Ik zeg even niks dan...quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:20 schreef Melting het volgende:
De volgende is speciaal voor Ddm en Symph.
Zeemleer is tegen het schurenquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo'n zeemleren lap in je kruis lijkt me ook niet lekker zitten, als het niet al hopeloos schuurt...
quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:20 schreef Melting het volgende:
De volgende is speciaal voor Ddm en Symph.
Dat probleem meteen opgelost!quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:21 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
En hup, weg met al die te grote borden
Ik geloof je, ik heb geen ervaring daarmee...quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Zeemleer is tegen het schuren
Hij geeft het goede voorbeeld. Hup Ddm. Mee doen!quote:
Gewoon op tijd bukken, dan is er niks aan de handquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:24 schreef MadMaster het volgende:
Wel oppassen, zo meteen krijgt Henk een bord voor z'n kop...
quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:26 schreef brother52 het volgende:
Ugly kid joe - everything about you
Volgens mij is dat best nog moeilijk. Maar weer eens een keertje in een Grieks restaurant eten klinkt heel aanlokkelijk ineens.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Vroeger had ik een klasgenoot die bij de lokale Griek werkte, genoeg etentjes met de klas daar gehad, inclusief sirtaki dansen
Hier doen ze dat ook bij de lokale Griek, op zaterdagavond.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Vroeger had ik een klasgenoot die bij de lokale Griek werkte, genoeg etentjes met de klas daar gehad, inclusief sirtaki dansen
en als je daar eten besteld, komt er dan ook een dansje mee ?quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier doen ze dat ook bij de lokale Griek, op zaterdagavond.
Dan eet ik er dus nooit...
De laatste keer bij de favoriete Griek hier viel zo tegen dat we er niet meer heen willenquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Volgens mij is dat best nog moeilijk. Maar weer eens een keertje in een Grieks restaurant eten klinkt heel aanlokkelijk ineens.
Geen idee, ik heb er nog niet besteld sinds de Krona.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:27 schreef just me het volgende:
[..]
en als je daar eten besteld, komt er dan ook een dansje mee ?
als je genoeg ouzo op hebt zal het wel leuk zijnquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb er nog niet besteld sinds de Krona.
Maar op zaterdagavond lopen ze al sirtakiënd naar buiten en gaan ze op het plein, met een live orkest in hun kielzog, aan de zwier...
Ik dacht echt dat dat soort taferelen inmiddels verleden tijd was.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb er nog niet besteld sinds de Krona.
Maar op zaterdagavond lopen ze al sirtakiënd naar buiten en gaan ze op het plein, met een live orkest in hun kielzog, aan de zwier...
Dat zal het zijn, met mijn tonic of bitter lemon wordt het nooit watquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:30 schreef just me het volgende:
[..]
als je genoeg ouzo op hebt zal het wel leuk zijn
quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zal het zijn, met mijn tonic of bitter lemon wordt het nooit wat
Heb nou nooit door wanneer ze the jacksons heten en wanneer the Jackson five.quote:
Nee hoor...quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat dat soort taferelen inmiddels verleden tijd was.
Ik ook niet.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb nou nooit door wanneer ze the jacksons heten en wanneer the Jackson five.
En dat 2 keer.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:34 schreef livelink het volgende:
The Pretenders - One thousand miles
Als je zo telt of rekent, dan kan je die baan wel op je buik schrijven...quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:34 schreef livelink het volgende:
The Pretenders - One thousand miles
quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je zo telt of rekent, dan kan je die baan wel op je buik schrijven...
Zo bestel ik al ruim een jaar geen kapsalon meer bij mijn favoriet, zijn verhuist en is ineens niet meer te bikken. Zal ook wel nieuwe eigenaar zijn dus. Maar was echt lekker met goede patat, lekkere saus en knapperig verse groente.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
De laatste keer bij de favoriete Griek hier viel zo tegen dat we er niet meer heen willen
Dat heb ik nou nog nooit gegeten.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:36 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zo bestel ik al ruim een jaar geen kapsalon meer bij mijn favoriet, zijn verhuist en is ineens niet meer te bikken. Zal ook wel nieuwe eigenaar zijn dus. Maar was echt lekker met goede patat, lekkere saus en knapperig verse groente.
En daarna gewoon niet meer te bikken
+1quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat heb ik nou nog nooit gegeten.
Moet je ook niet willen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Moet er ook niet aan denken.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:36 schreef Melting het volgende:
[..]
tja... en dan rest de vraag met beeld en/of geluidquote:
Symph heeft het vast wel gehad al?quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb ook nog nooit kapsalon gegeten, het lijkt me niks. Als puber had ik het vast wel gegeten als het toen had bestaan
Ik denk dat mijn zoon het ook nog nooit heeft gegeten. Wat betreft mijn dochter twijfel ik.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb ook nog nooit kapsalon gegeten, het lijkt me niks. Als puber had ik het vast wel gegeten als het toen had bestaan
Beide uiteraard.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:41 schreef just me het volgende:
[..]
tja... en dan rest de vraag met beeld en/of geluid
De DJ zorgt voor het geluid.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:41 schreef just me het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Beide uiteraard.
Maar maximaal 3 kwartier. Anders gaat Mad lopen.
Patat vind ik ook niet lekker.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:41 schreef zorro28 het volgende:
Maar ik hou sowieso niet van patat en soortgelijk snackbarvoedsel
Zeker, maar ik ben er ook niet dol op.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Symph heeft het vast wel gehad al?
-1 Het is patat.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Patat vind ik ook niet lekker.
Friet daarentegen wel.![]()
Zo noemen mijn ouders het wel. Ik vraag me af of dat Limburgs is.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:44 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Eigenlijk zou het correct gezien patat-friet moeten zijn![]()
Geen wonder dat je liever een Turkse pizza met döner eet.quote:
Ik verstuur de uitnodiging wel...quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:41 schreef just me het volgende:
[..]
Misschien is de kwaliteit wanneer ze het in het bakje proppen nog hetzelfde maar zijn ze nu gewoon langer onderweg.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:44 schreef Rafeiro het volgende:
De meeste zijn ook erg matig, maar die was oprecht lekker. Maar toen was de sla, tomaat en ui enzo nog echt supervers en knapperig als je het bestelde, nu verlepte bende, bleh.
Net als je goede durum hebt en van die mèh dingen.
Die goeie hier in het centrum werd ook groot en dus mèh.
Gatverdamme...quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Geen wonder dat je liever een Turkse pizza met döner eet.
Geen curryquote:
Daarom tafelfriet als Symph jarig is.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Gewoon frietjes, en die mag je met je handjes eten, net als in de reclame van Diamant
Bloedworst moet ik ooit eens proberen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:48 schreef MadMaster het volgende:
Donderdag is normaal onze bezorgdag qua eten, maar we waren vergeten dat het donderdag was.
Het werd dus rode kool met spekjes, appelmoes en gebakken bloedworst...
Ik zag balkenbtrij in de AH liggen hier, maar dat is november eten normaliter toch?quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:48 schreef MadMaster het volgende:
Donderdag is normaal onze bezorgdag qua eten, maar we waren vergeten dat het donderdag was.
Wel zorgen dat je dan niet te vette bloedworst neemt.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Bloedworst moet ik ooit eens proberen.
gebakken bloedworst met appeltjes... zo lang niet gegetenquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:48 schreef MadMaster het volgende:
het ligt er toch aan in welke maand er geslacht wordt ?quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:49 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik zag balkenbrij in de AH liggen hier, maar dat is november eten normaliter toch?
Geen idee, dat heb ik nog nooit gegeten, volgens mij...quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:49 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik zag balkenbtrij in de AH liggen hier, maar dat is november eten normaliter toch?
Dat is iets van na de slacht jaquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:49 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik zag balkenbtrij in de AH liggen hier, maar dat is november eten normaliter toch?
November is normaal wel slachtmaand.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:50 schreef just me het volgende:
[..]
het ligt er toch aan in welke maand er geslacht wordt ?
Ik twijfel nu ook aan je kookkunsten...quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh en Noord-Hollanders zijn niet goed wijs met hun speciaal die bestaat uit uitjes, mayo en (gatverdamme) tomatenketchuo
Ik wist hetquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:51 schreef Melting het volgende:
[..]
November is normaal wel slachtmaand.
Eten jullie het hele jaar oud vlees dan?quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:51 schreef Melting het volgende:
[..]
November is normaal wel slachtmaand.
Nee. Maar dat is van oudsher de slachtmaand. Waar dat vandaan komt weet ik niet.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eten jullie het hele jaar oud vlees dan?
Kip is ook lekker.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:52 schreef zorro28 het volgende:
Ik hou ook niet van vlees, tenzij kip
Kip zit bijna geen smaak aan vond ik.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Kip is ook lekker.
Maar jij eet geen ander gevogelte dan?
In Gelderland hebben ze andere balkenbrij dan in Brabantquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:54 schreef Rafeiro het volgende:
En tja, Gelderlander hè, vleesprovincie![]()
Je hebt natuurlijk kip en kip...quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:54 schreef brother52 het volgende:
[..]
Kip zit bijna geen smaak aan vond ik.
en ook nog kippigquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk kip en kip...
Bruin en niet rood idd.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:55 schreef just me het volgende:
[..]
In Gelderland hebben ze andere balkenbrij dan in Brabant
Kalkoen, soms. En daarnaast vind ik hert ook lekker, maar dat eet ik alleen met kerst of in een restaurantquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Kip is ook lekker.
Maar jij eet geen ander gevogelte dan?
Volgens mij is die van Gelderland rood en die uit Brabant grijsquote:
Klopt maar ik had hier geen goede poelier in de buurt.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk kip en kip...
Net andersom dusquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:56 schreef just me het volgende:
[..]
Volgens mij is die van Gelderland rood en die uit Brabant grijs
Grijs vlees zou ik sowieso al niet eten.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:56 schreef just me het volgende:
[..]
Volgens mij is die van Gelderland rood en die uit Brabant grijs
Encore!quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik krijg hier de zenuwen van, van dat tempo
Ik sla over deze keerquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:01 schreef MadMaster het volgende:
Is er nog behoefte aan wat muziek?
Ik ga in bad.quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:01 schreef MadMaster het volgende:
Ow, de avondklok alweer...
Dank Melting!
Ik luister dan nog wel even mee. Ben toch nog wel even druk aan het zoeken.quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:01 schreef MadMaster het volgende:
Ow, de avondklok alweer...
Dank Melting!
Zo irritant als je er niet op kan komen, heb er al eerder een hele tijd naar gezocht en toen had ik dat nummer weer, maar flikkerde wat later per abuis 1 TB muziek weg ofzo. Was toen wel even erg sipjes.quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal zo in ieder geval Rainbow To The Stars draaien...
Adem blijven halen en niet meer achterom kijken.quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:17 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zo irritant als je er niet op kan komen, heb er al eerder een hele tijd naar gezocht en toen had ik dat nummer weer, maar flikkerde wat later per abuis 1 TB muziek weg ofzo. Was toen wel even erg sipjes.
Ik schroef het tempo zo wel wat op...quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:23 schreef Rafeiro het volgende:
Dit genre vind ik wel lekker. Geen specifieke verzoekjes nu.
Dat is een flink stuk sneller, we gaan het zien...quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:28 schreef Rafeiro het volgende:
Oké een hele foute dan, DJ Promo - escape from the hostile. Kijken hoe je dat ergens tussendoor kan mikken
Ik vind dit ook gewoon lekker hoor. Hou wel van de meeste soorten dance/house/hardcore/etc.quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is een flink stuk sneller, we gaan het zien...
Gaat lekker met je tempo wisselingen...quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:40 schreef Rafeiro het volgende:
DJ Quicksilver - Ameno.
Om maar lastige verzoekjes te doen
Dit was ook echt niet te doen qua directe overgang denk ikquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gaat lekker met je tempo wisselingen...
Qua key (toonsoort) was het OK, maar qua BPM moest ik er eerst 16 omhoog en toen weer 17 omlaag...quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:45 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dit was ook echt niet te doen qua directe overgang denk ik![]()
Even kijken of ik nog wat zots kan verzinnen
Sneller roepen, ik wissel snel af...quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:47 schreef Rafeiro het volgende:
Safri Duo past hier denk ik wel redelijk bij.
U is baas, u is DJ.quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sneller roepen, ik wissel snel af...
Bijna alles past, als je maar wat zaken van te voren inregelt.quote:
En daarom pleur ik soms wat plaatjes achter elkaar en doe jij echt DJ werk.quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bijna alles past, als je maar wat zaken van te voren inregelt.
Ik heb nu de key (toonsoort) aangepast, anders lukt het niet.
Dan klinkt het vals...
Blijven oefenen, ik draai gemiddeld 2 uur per dag.quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:56 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
En daarom pleur ik soms wat plaatjes achter elkaar en doe jij echt DJ werk.
Don't push me.quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:16 schreef Rafeiro het volgende:
Dit mag voor mij 24/7 doorgaan haha.
Maar lijkt me niet haalbaar
Slaap ze, ik brei er ook zo een eind aan...quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:36 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb genoten, maar ga mijn mandje in. Ik slaap vrijwel niet, maar probeer beetje ritme te bouwen weer.
En dit is een redelijk normale tijd om te gaan liggen iig.
Dank MM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |