SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gisteren wilde een collega een voor mij belangrijke notitie met me doornemen in een half uur.
Hij heeft er 3 maanden aan gewerkt en ik moest het goedkeuren.
Hele presentatie, barstensvol fouten en na een half uur hadden we 5 van de ruim 30 pagina's gehad.
Ik heb hem nog een half uur tijd gegeven en toen waren we nog niet veel verder.
Hij mag z'n huiswerk overnieuw doen en maandag wil ik binnen een half uur een juiste, volledige presentatie hebben, inclusief conclusies en aanbevelingen, die ik nog niet eens gezien heb.
Ze hadden de verplichte ballad ook nog.quote:
Oh wacht, dat doet inderdaad ook een belletje rinkelen nu.quote:
Jep, die kan nu toch niet maken om te gaan vliegenquote:
Ik vraag me soms echt af wat mensen tegenwoordig uitvreten thuis onder de noemer 'werken'...quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:50 schreef just me het volgende:
[..]kan me voorstellen dat je dat niet wilt en kunt accepteren
koffie drinken en vretenquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vraag me soms echt af wat mensen tegenwoordig uitvreten thuis onder de noemer 'werken'...
Ik ben wel blij dat ik me daar niet druk over hoef te maken.quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vraag me soms echt af wat mensen tegenwoordig uitvreten thuis onder de noemer 'werken'...
Mijn collega's laten de hond uit, en gaan wandelen met de kleine.quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die ben ik toch wel echt vergeten, geloof ik.quote:
Ik ren soms even het huis uit, om 5 minuten later weer tegen een beeldscherm te lullen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Mijn collega's laten de hond uit, en gaan wandelen met de kleine.
Ach ja, als ze het 's avonds dan inhalen...quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:53 schreef Melting het volgende:
[..]
De tijd inhalen doen ze zeker niet?quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:53 schreef Melting het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach ja, als ze het 's avonds dan inhalen...
quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:55 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
De tijd inhalen doen ze zeker niet?
Ik heb helaas geen tijd om me te vervelen, laatbstaan om de hond uit te laten.quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Doe ik ook niet in dat half uurtje. Ik wil ook nog wat eten en een kopje thee drinken.quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik krijg Symph niet eens zo ver dat hij in zijn pauze even naar buiten gaat
Pauze?quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik krijg Symph niet eens zo ver dat hij in zijn pauze even naar buiten gaat
Goed idee welquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hé Henk, patatje doen met wat erbij?
Oh jij bent nog ergerquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pauze?
Mw. MM zet mijn lunch neer en dat prop ik tussendoor wel even naar binnen.
Maar om eerlijk te zijn, voorheen nam ik ook nooit een lunchbreak...
Dat valt echt heel erg mee hoor. Ik liet me op mijn werk meer afleiden door gezellige gesprekjes met collega's of vooral met het meeluisteren van de gezellige gesprekjes.quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:56 schreef just me het volgende:
Ik ben totaal niet geschikt om thuis te werken, ik zou me teveel laten afleiden door leukere dingen
quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat valt echt heel erg mee hoor. Ik liet me op mijn werk meer afleiden door gezellige gesprekjes met collega's of vooral met het meeluisteren van de gezellige gesprekjes.
Ik ben echt heel erg. Ik hoorde alles en kon me nergens van afsluiten. En dan soms op mijn handen zitten om me er maar niet mee te bemoeien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |