Copy paste.quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:44 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Heb ik een heel verhaal getypt is de titel vol.
Graag gedaan.quote:
Wacht hij op de nieuwe bewoner?quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:46 schreef puzziepie het volgende:
Lekker vuurtje stoken
[ afbeelding ]
Wie?quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:47 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Wacht hij op de nieuwe bewoner?
Is wel een mooi gebaar en slim.quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:46 schreef Jockari het volgende:
Nick heeft voor de groep (groepspot) gekozen ipv voor een emo-moment met het thuisfront denk ik.
Dus dan:quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze gaan op volgorde van hoelang ze erin zitten.
Naomi - Thomas - Liese
Nick
Weet niet of er nog iemand tussen zat.
Lijkt mij ook.Goede afspraken met het thuisfront.quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Niks mis mee , het is maar een spel
quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:48 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Is wel een mooi gebaar en slim.
Ja precies. En het is maar voor een korte periodequote:Op donderdag 4 februari 2021 12:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lijkt mij ook.Goede afspraken met het thuisfront.
En ze kunnen hem elke dag zien.quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja precies. En het is maar voor een korte periode
Die vol ligt met water.quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Get ging mij om die bak met houtjes om te stoken
Ik stel het ook maar vast.quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Niks mis mee , het is maar een spel
Dat ookquote:Op donderdag 4 februari 2021 12:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En ze kunnen hem elke dag zien.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:48 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dus dan:
Zoey - Jill
Julie - Michel - Pat
Wie is seffens?quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:50 schreef Jockari het volgende:
Seffens komt Jill schreiend uit de Gameroom, kan ze zich opnieuw gaan maquileren.
Seffens?quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:50 schreef Jockari het volgende:
Seffens komt Jill schreiend uit de Gameroom, kan ze zich opnieuw gaan maquileren.
Straks.quote:
Weten we dit zeker? Wat hij heeft gekozen?quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:51 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Nick doet dat slim zit nu in een bepaalde flow. Kies je voor bericht van thuis wordt je daar uitgetrokken. En nu heeft Nick dat niet. Dus slim gedaan van Nick.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Huilend.quote:
Nee is mijn gedachten er over.quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:52 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Weten we dit zeker? Wat hij heeft gekozen?
lees je niet mee?quote:
ja lekker even opwarmen haha het waterquote:Op donderdag 4 februari 2021 12:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Sametien.quote:
Lijkt het wel op, inderdaadquote:Op donderdag 4 februari 2021 12:55 schreef Jockari het volgende:
Dus de mensen die emotioneel buiten komen, hebben waarschijnlijk geld verspeeld door voor het emo-moment te kiezen.
nee ik ook niet ik heb echt geen heimwee nog nooit gehad ookquote:Op donderdag 4 februari 2021 12:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat ookMaar ze zijn maar 100 dagen weg . Ik snap die drama nooit zo
Die zijn de zwakste schakel.quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:55 schreef Jockari het volgende:
Dus de mensen die emotioneel buiten komen, hebben waarschijnlijk geld verspeeld door voor het emo-moment te kiezen.
Juist dat denk ik.quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:55 schreef Jockari het volgende:
Ik ook nietquote:Op donderdag 4 februari 2021 12:56 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee ik ook niet ik heb echt geen heimwee nog nooit gehad ook
quote:
Nou emo-momentje het is meer voor hun zelf kiezen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:55 schreef Jockari het volgende:
En het is niet wie er wint die begint. Zeeeeer belangrijk detailquote:Op donderdag 4 februari 2021 12:57 schreef aswesleep het volgende:
De loting voor het BB-kampioenschap petanque is ook weer achter de rug.
ja ook sorry en ook nog een oude vervelende kat schreeuwen en blaffende hondquote:Op donderdag 4 februari 2021 12:55 schreef puzziepie het volgende:
Ik kiujk[quote][ afbeelding ] Op donderdag 4 februari 2021 12:53 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
lees je niet mee?
Huh?
Ik zit te kijken , weet niet wat jij doet
altijd lekker makkelijk ietsquote:
Echt wel.quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:58 schreef TheRacingElf het volgende:
[..]
Een handig lijstje met namen voor de volgende nominaties
Zou graag willen dat ze nog een halfuurtje wachten heb ik m'n laatste vergadering van de dag achter de rug.quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:59 schreef Kefke04 het volgende:
Vandaag het grote petanque kampioenschap, heb er al zin in. Al is het maar om Patje te zien vloeken.
![]()
![]()
Hoe oud is naomi dan?quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:58 schreef Mrsprickles het volgende:
Volgens mij is Naomi heel onzeker en naief voor haar leeftijd. Die denkt dat ze 'pittig' is, maar is gemakkelijk met wat lieve woordjes te manipuleren in bed of in vriendschappen. En dan nog denken dat het equaal is. Behoorlijk jammer.
Zou liese huilen om een bercht van souf???
Dat denk ik ook ja, die hebben daar vast goed over nagedacht, en nuchter.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:00 schreef Kefke04 het volgende:
Ik verwacht dan Nick, Pat en Michel voor de pot kiezen en al de rest voor de boodschap van thuis.
31.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:00 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Hoe oud is naomi dan?
Rond de 30 dacht ik!quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:00 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Hoe oud is naomi dan?
is ze er al uit?quote:
31quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:00 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Hoe oud is naomi dan?
Ah, genoeg tijd dus om andere dingen te doenquote:Op donderdag 4 februari 2021 12:59 schreef Kefke04 het volgende:
Vandaag het grote petanque kampioenschap, heb er al zin in. Al is het maar om Patje te zien vloeken.
![]()
![]()
Michel zat wel erg met die vriend van hem. Als het daarover gaat denk ik dat hij bezwijkt.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:00 schreef Kefke04 het volgende:
Ik verwacht dan Nick, Pat en Michel voor de pot kiezen en al de rest voor de boodschap van thuis.
Bevestiging hier ookquote:
Hoeft toch niet altijd?quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill niet Thomas opzoeken .. omgekeerd ook niet.
ja wanr die wachte op antwoord van die moederquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:02 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Michel zat wel erg met die vriend van hem. Als het daarover gaat denk ik dat hij bezwijkt.
Als Thomas op haar af afgestormd was het ook niet goed.quote:
ze zegt kom maar op met de nominaties...quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:04 schreef rinardo het volgende:
Jill denkt dat ze de verkeerde keuze voor de groep heeft gemaakt
Nee iddquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als Thomas op haar af afgestormd was het ook niet goed.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:04 schreef Benny het volgende:
Oke. Keuze is dus... 250 euro uit de pot of persoonlijke boodschap
ja dat snap ik ook nietquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:04 schreef Kefke04 het volgende:
Waarom troost Thomas Jill niet echt vreemd
Het zal idd zoiets zijn.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:04 schreef Benny het volgende:
Oke. Keuze is dus... 250 euro uit de pot of persoonlijke boodschap
Nope Boodschap, en geld uit de potquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:06 schreef D. het volgende:
Boodschap van thuis en dan automatische nominatie wellicht?
quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:06 schreef aswesleep het volgende:
Naomi heeft de boodschap gelaten voor anderen die het meer nodig hadden.
Omdat ie sociaal contact gestoord isquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:04 schreef Kefke04 het volgende:
Waarom troost Thomas Jill niet echt vreemd
Euro's zijn ingeruild voor knikkersquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:06 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Gm![]()
hoeveel euries zitten er nu nog in de Pot?
vaagh allemaal
denk dat ze bedoel dat ze haar gaan nonimeren nu ze eigen keuze genomen hadquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:04 schreef aswesleep het volgende:
Jill heeft een boodschap gekozen. Ze zei eerst nog "Kom maar op met de nominaties", daarna Naomi: "Hebt ge...?"
Dus ze kunnen ook iets in verband met de nominaties kiezen?
Naomi is andersquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:06 schreef aswesleep het volgende:
Naomi heeft de boodschap gelaten voor anderen die het meer nodig hadden.
Dat is wel heel lief.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Naomi : De kans is 1 op 11 dat je je boodschap zo vindt. als je dan nu gewoon gelukkig bent met wat je hebt gekozen.
Naomi : Ik heb het gelaten, want ik dacht dat anderen het meer nodig hebben
Gegarandeerd 4/6quote:
Ik hoor het nu pasquote:
Echt wel,die heeft skitta.quote:
quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:48 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dus dan:
Zoey - Jill
Julie - Michel - Pat
Dat bedoelde Jill inderdaad, maar Naomi leek daar uit af te leiden dat ze nog iets anders had kunnen kiezen. We zullen het op tv wel zien.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:07 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
denk dat ze bedoel dat ze haar gaan nonimeren nu ze eigen keuze genomen had
Het was de vraag wie het allemaal drinktquote:
Tipje... Refresh je stream. Dan laad hij live, maar als je eerst een tikje terug doet in de tijdlijn, heel even wacht tot die is geladen en dan weer op de live-knop klikt... Kan soms een aantal seconden schelenquote:
Zachtjes ook niet?quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:06 schreef Dotteke het volgende:
Ze zijn trots zegt Jil. Dat is heel fijn. Ze was bang dat het niet goed met ze ging en dat ze achteruit waren gegaan. Maar het ging juist heel goed met ze. Ze moest Thomas een knuffel geven maar ze mocht hem niet bijten
Ah,..ik ken die meuk niet , drink ook nooit van die troepquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:09 schreef engine het volgende:
[..]
Het was de vraag wie het allemaal drinkt
Zei Naomi niet dat de kans dat je de pot wint zo klein is dat het niet uitmaakt dat er wat geld uit de pot gaat?quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Naomi : De kans is 1 op 11 dat je je boodschap zo vindt. als je dan nu gewoon gelukkig bent met wat je hebt gekozen.
Naomi : Ik heb het gelaten, want ik dacht dat anderen het meer nodig hebben
Ik heb me twee weken afgevraagd wat Nalu wasquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ah,..ik ken die meuk niet , drink ook nooit van die troep
quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:11 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb me twee weken afgevraagd wat Nalu was
Zelfs dat nietquote:
quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:11 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind de keus van Jill voor de boodschap in deze nog wel te verdedigen. Ze heeft toen ze in het ziekenhuis/hotel lag niet gekozen voor een boodschap van haar moeder in het groepsbelang!quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:07 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
denk dat ze bedoel dat ze haar gaan nonimeren nu ze eigen keuze genomen had
Dank je voor de tip.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:09 schreef Benny het volgende:
[..]
Tipje... Refresh je stream. Dan laad hij live, maar als je eerst een tikje terug doet in de tijdlijn, heel even wacht tot die is geladen en dan weer op de live-knop klikt... Kan soms een aantal seconden schelen
Eigen schuld ..ze weet nu dat de groep zich tegen haar gaat keren ,maar dat maakt haar niet uitquote:
Ik heb een paar jaar terug 2 tray'tjes gehad om te testenquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:11 schreef engine het volgende:
[..]
ahhh lieffie denk het echt niet hoorquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:11 schreef Benny het volgende:
Jill: "Ik weet nu zeker dat ik de groep tegen me ga hebben. Maar het boeit me niks"
Ik denk echt niet dat het risico daar op groot is. Toch niet om deze reden.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:11 schreef Benny het volgende:
Jill: "Ik weet nu zeker dat ik de groep tegen me ga hebben. Maar het boeit me niks"
Die (her)ken ikquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:12 schreef Ireth het volgende:
Vroeger (ergens ver in de vorige eeuw) keek ik als kleine Ireth altijd naar deze filmpjes op de Belg. Hoewel de schrijfwijze anders is, zit ik dus sinds Julie in het huis zit al met dit liedje in mijn hoofd![]()
Jill & Julie![]()
Behalve Patje en Naomiquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:13 schreef Kefke04 het volgende:
Jill heeft het over volgers op Instragram, werelijk iedereeen is daar mee bezig
Daar had het groepsbelang toch niks mee te maken.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:12 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik vind de keus van Jill voor de boodschap in deze nog wel te verdedigen. Ze heeft toen ze in het ziekenhuis/hotel lag niet gekozen voor een boodschap van haar moeder in het groepsbelang!
Het is toch geen verbazing dat de persoon die constant roept dat ze wil gaan presenteren daarmee bezig is.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:13 schreef Kefke04 het volgende:
Dat is wel een dingetje met RLS bewoners.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:13 schreef puzziepie het volgende:
Jill weet nu ook hoeveel volgers ze heeft.
Lekker belangrijk
Geloof er eigenlijk niets van dat de groep tegen haar zal hebben. Jah, moesten Daniëlle, Nathalie en Els er nog in zaten dan hadden er drama's geweest jaquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Eigen schuld ..ze weet nu dat de groep zich tegen haar gaat keren ,maar dat maakt haar niet uit
Alleen de 'aandachthoeren'quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:13 schreef Kefke04 het volgende:
Ze had ook aangegeven dat ze het niet eerlijk vond tegenover de groep.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daar had het groepsbelang toch niks mee te maken.
Dat had ze gedaan omdat ze zich zo rot voelde en bang was dat ze naar huis wilde.
jammer dat mensen daar zo mee bezig zijnquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is wel een dingetje met RLS bewoners.
Dit kan ik op 2 manieren opvatten.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
jammer dat mensen daar zo mee bezig zijn![]()
Dat is heel belangrijk voor Jill.....die vraagt zich constant af hoe ze in de buitenwereld overkomt.quote:
3/6quote:
Vertelquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit kan ik op 2 manieren opvatten.
Jill zoekt overal bevestigingquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat is heel belangrijk voor Jill.....die vraagt zich constant af hoe ze in de buitenwereld overkomt.
Ze is gewoon nog jong en iets onzeker, ik vind dat dat haar siert.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:16 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Jill zoekt overal bevestiging
Die van Jill en Liese worden bijgehouden door familieleden.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:16 schreef D. het volgende:
Ik snap het nut van instragram volgen ook niet zo
Het is niet dat ze in het huis de boel kunnen bijwerken, en zodra ze eruit zijn zijn het weer 'nobody's'
90% van de jongeren is onzeker denk ik, dus om dat nou sierend te noemenquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:16 schreef diditje64 het volgende:
[..]
Ze is gewoon nog jong en iets onzeker, ik vind dat dat haar siert.
Dat zij hun aantal volgers belangrijk vinden.quote:
Haar opa en oma houden het bij?quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:17 schreef Benny het volgende:
[..]
Die van Jill en Liese worden bijgehouden door familieleden.
Het is promotie voor de bewoner en geeft ook een kleine indicatie van hoe populair ze zijn
Oh zo jaquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zij hun aantal volgers belangrijk vinden.
En dat het mij opvalt.
Oke haar bescheidenheid daarin danquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:17 schreef D. het volgende:
[..]
90% van de jongeren is onzeker denk ik, dus om dat nou sierend te noemen
Volgens mij is haar enige emotie dan ook "schreeuwen"quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:18 schreef Kefke04 het volgende:
Zoey heeft niet voor het filmpje gekozen denk ik, ze ziet er niet droevig uit.
Die is het huis ingegaan om haar familie te ontvluchten, zal wel geen moeilijke keuze geweest zijn.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:18 schreef Kefke04 het volgende:
Zoey heeft niet voor het filmpje gekozen denk ik, ze ziet er niet droevig uit.
nou denk dat ze het gewoon vertelde zonder iets er achter te zoeken want van de week zat ze te vertellen dat ze er niets van snapt van Instagram en dat haar vriendin het doetquote:
quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:19 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Die is het huis ingegaan om haar familie te ontvluchten, zal wel geen moeilijke keuze geweest zijn.
begreep dat ze geen woning en werk had/heeftquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:19 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Die is het huis ingegaan om haar familie te ontvluchten, zal wel geen moeilijke keuze geweest zijn.
niet voor die 250 euro misschien als het meer geweest wasquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Geloof er eigenlijk niets van dat de groep tegen haar zal hebben. Jah, moesten Daniëlle, Nathalie en Els er nog in zaten dan hadden er drama's geweest ja
Alleen Nick die voor de "knaakjes" speelt zal wss moeilijk doen
Ze heeft geen zussen, het is een tante die ook zingt net zoals haar opa van de andere kant. Opa en tante treden op in feestzaaltjes of nu met corona voor tehuizen e.d.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:18 schreef Benny het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk. Ik denk een zus ofzo.
Wat gaat ze kiezen? Gaan we het horen, ben benieuwdquote:
Ah er zijn meer keuzes mogelijk begrijp ikquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:22 schreef Benny het volgende:
Zoey heeft voor nominatieverhalen gekozen?
Miesjel staat wel klaar om haar op te vangen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:21 schreef Benny het volgende:
Julie naar de gameroom
Die gaat breken. Sowieso.
Ja. Deze opties werden sowieso genoemd:quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ah er zijn meer keuzes mogelijk begrijp ik
quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:15 schreef Benny het volgende:
Oh ze hebben meerdere keuzes gekregen:
1. Weten waarom anderen je hebben genomineerd
2. Persoonlijk voorwerp, 100 euro uit de pot
3. Persoonlijke boodschap, 250 uit de pot
Ahaquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:24 schreef Benny het volgende:
[..]
Ja. Deze opties werden sowieso genoemd:
[..]
Ik had optie 2 gedaan.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:24 schreef Benny het volgende:
[..]
Ja. Deze opties werden sowieso genoemd:
[..]
Is ze vet mee met verhalen van de Kin, Els en daniëlle.....quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:22 schreef puzziepie het volgende:
Julie kans straks ook 250 euries inleveren gok ik
quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Is ze vet mee met verhalen van de Kin, Els en daniëlle.....
Bullshit verhaalquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:27 schreef Benny het volgende:
Jill blijft herhalen: "Ik had het echt nodig"
Ook haar tante doet veel op fb.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:25 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Even gecheckt, een vriendin houd haar instagram bij.
Voila.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Thomas: Als je eruit bent mag je me 250 euro terug pinnen, dat is toch geen probleem
Kijk ze voelt zich niet schuldig, ze is bang dat het tegen haar gebruikt word....En denkt als ik het maar vaak genoeg zeg .......quote:
quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:29 schreef WAvanBuren het volgende:
Thomas zou zelfs naar de grond gaan staren als Djill nu haar tieten zou laten zien, die knaap snapt niks.
jeay rightquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:19 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Blijkbaar niet. En het was weer met dozen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Julie moet bleiten
Die heeft ook voor de boodschap gekozen
Je bent me voor.quote:
Hoe kan iemand zo slecht zijn in lichaamstaal?quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:29 schreef WAvanBuren het volgende:
Thomas zou zelfs naar de grond gaan staren als Djill nu haar tieten zou laten zien, die knaap snapt niks.
Trap er niet in.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:31 schreef Blackprinces het volgende:
Dit vind ik best sneu eigenlijk
Ja, vooral als je kinderen hebt, daar wil je toch graag wat van horen of zien lijkt mij.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:31 schreef Blackprinces het volgende:
Verkeerd gelezen oepsquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:32 schreef Sestra666 het volgende:
dus alleen jill heeft voor haarzelf gekozen?
Ik kan me ook voorstellen dat je dan gelijk de deur uitlooptquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, vooral als je kinderen hebt, daar wil je toch graag wat van horen of zien lijkt mij.
Het zijn ook nog eens dusdanig weinig volgers dat het ze geen drol oplevertquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:32 schreef Juan_Roman het volgende:
Die mensen overschatten het volgers gedoe van IG daar toch zwaar hé.
Het zijn maar "volgers" en niet mensen die u als god bekijken.
Iemand met veel volgers maakt ook niet meer kans om te winnen. Als er iemand zou deelnemen die ik volgde dan zou ik daar ook niet zomaar sneller op stemmen. Als ik vb. Daan voor BB had gevolgd dan had ik ook niet op haar gestemd. Ze zou ondertussen zelfs een volger minder hebben.
haske zwaar levuh daarquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:33 schreef StruisZVeugelT het volgende:
geld of een boodschap van Fam
mindfuck
Much better.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:32 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Oh ok.
Lekker puh! Goed voor ze![]()
Beter?
Flinke minpunt voor Jill. Als een moeder geen boodschap haar kinderen kiest. Dat is sterk. Jill en een kind.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:31 schreef Blackprinces het volgende:
Iemand troosten maar voornamelijk met jezelf bezig zijn op dat momentquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jill even zielig doen bij Jullie, ik weet bijna zeker dat ik er volgende week opsta.
Ja, lijkt mij ook. Maar aan de andere kant ze hebben ze ook achter gelaten.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:32 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik kan me ook voorstellen dat je dan gelijk de deur uitloopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |