Begrijpelijk. Liese is ook een raspaardje.quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:22 schreef FreshFruit het volgende:
Als ik een paard zou hebben noemde ik haar Liese.
Zoals altijd heb je het scharen nét gemist.quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:56 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik ben er weer lieverds. Heb ik nog wat gemist vanmorgen?
Dit is wel een echt dagblad:quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:57 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
niet echt een betrouwbare bron showbizsite maar laat ons hopen dat ze voor 1 keer de waarheid spreken.
Is in vorig topic al besproken btw.quote:Maar donderdag, tijdens de liveshow, vindt een speciale nominatie plaats. De bewoners stemmen niemand weg, maar moeten uit vier Nederlandse mannen en één Nederlandse vrouw twee nieuwe bewoners kiezen. En na afloop van de uitzending, is het aan u, de kijker. Tijdens en na de show mag u zelf de laatste nieuwe bewoner kiezen. Die zal het huis vrijdag betreden.
Geen probleem.quote:
Ik dacht dat ze wel single was? Gescheiden moeder van 3??quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:57 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ook omdat Julie niet single is..Dan ga je als fatsoenlijk mens, niks proberen..Hij vind dat zeker jammer dat zie ik ook
Op Gran Canaria zou ze idd niet misstaan als drag queenquote:Op donderdag 4 februari 2021 11:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Liese is ook een raspaardje.![]()
![]()
Heerlijk, die wapperende manen.
[ afbeelding ]
Geen sorry kerel, wilde niet openenquote:Op donderdag 4 februari 2021 11:01 schreef FreshFruit het volgende:
Sorry 2.0 .Het duurde wel heul lang.
Ze heeft een vriend.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze wel single was? Gescheiden moeder van 3??
Tijdens en na de show mag u zelf de laatste nieuwe bewoner kiezen. Die zal het huis vrijdag betreden.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:01 schreef magnaal het volgende:
Waarom mogen wij geen nieuwe bewoners kiezen??
Dat kan geen kwaad hoor. Het Arabisch volbloed is vaak gebruikt om andere rassen te versterken. Elk paard van om het even welk ras is een afstammeling van het Arabisch volbloed.quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:24 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
als ik paardenFOKker was zou ik mijn arabieren nooit kruisen met belgische trekpaarden
23.000 op insta.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Nick denkt dat Zoey er niet uitgespeeld kan worden omdat ze veel volgers heeft.
Dat is een flinke domperquote:Op donderdag 4 februari 2021 11:01 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zoals altijd heb je het scharen nét gemist.
Julie heeft een vriend..Ze vertelde ook, dat ze seks mist, want ze doen het elke dagquote:Op donderdag 4 februari 2021 11:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze wel single was? Gescheiden moeder van 3??
Dat is zilvershampoo.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:03 schreef Kefke04 het volgende:
Wat heeft jill in godsnaam met haar haar gedaan
Komt mij bekend voorquote:Op donderdag 4 februari 2021 11:03 schreef magnaal het volgende:
[..]
Julie heeft een vriend..Ze vertelde ook, dat ze seks mist, want ze doen het elke dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |