ff meepakkenquote:Op donderdag 4 februari 2021 11:15 schreef Simmertje het volgende:
Mochten mensen het willen volgen. Net wel interessante discussie over het Spoetnik vaccin.
Overigens nu Wilders aan het woord
Ah ok dus het is niet waar. 10 jaar geleden zag ik ze wel geregeld daat. Niet in de grote steden trouwensquote:Op donderdag 4 februari 2021 11:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Wilders zei het zojuist in zn zoveelste verkiezingstoespraak.
Wat zegt hij dan?quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:49 schreef DireStraits7 het volgende:
Die Van Delden heeft toch maar weer een helder en geruststellend verhaal.
Ik ken geen voorbeelden waar dit eerder gold. In gezondheidsopzicht.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:17 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Met het woordje nu impliceer je nieuwe wetgeving in dat advies.
En wat zegt dat over ons, gezien de cijfers?quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
In bulgarije vervoeren ze vaccins nog met paard en wagen?
Was het weer allemaal fantastisch en geweldig en uitstekend?quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:49 schreef DireStraits7 het volgende:
Die Van Delden heeft toch maar weer een helder en geruststellend verhaal.
Hoe maak je een Spoetnik?quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:20 schreef raptorix het volgende:
Spoetnik kan gewoon als medicijn ingedient worden bij de toezichthouders, echter als ze dat niet doen dan kunnen we er ook niets mee, lijkt me allemaal geen raketwetenschap.
Wij doen het met de fiets.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:21 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
En wat zegt dat over ons, gezien de cijfers?
Nee we leven in een fantastische vrije samenleving waar je kunt doen en laten wat je wilquote:Op donderdag 4 februari 2021 11:19 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ons Parlement is pro dictatuur, ja?
En alleen de man die vorig jaar heel Nederland dicht wilde gooien en van de buitenwereld af wilde sluiten is tegen dictatuur. Want zo rollen we nu.![]()
Heb ik allang uitgelegt hier boven waarom de cijfers hier nog lager zijn, het is ongeveer de trainer onder druk zetten nadat er 3 rondjes gevoetbalt zijn en vragen hoe het kan dat FC Zwolle boven Ajax staat.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:21 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Luxemburg voorbij makkerquote:Op donderdag 4 februari 2021 11:21 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Dat komt omdat zon situatie zeldzaam is. Een tijdje terug kwam het naar voren in de kdv.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ken geen voorbeelden waar dit eerder gold. In gezondheidsopzicht.
Bij alcoholcontrole met bloedafname bij verkeersdeelname bijvoorbeeld wel. Maar dat is echt een andere casuïstiek
Daar mocht echter niet naar persoonsgegevens (een vaccinatiebewijs) gevraagd wordenquote:Op donderdag 4 februari 2021 11:23 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Dat komt omdat zon situatie zeldzaam is. Een tijdje terug kwam het naar voren in de kdv.
Nee, dat is het niet.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:23 schreef raptorix het volgende:
[..]
Heb ik allang uitgelegt hier boven waarom de cijfers hier nog lager zijn, het is ongeveer de trainer onder druk zetten nadat er 3 rondjes gevoetbalt zijn en vragen hoe het kan dat FC Zwolle boven Ajax staat.
Dat blijft bijzonder. En eigenlijk is het gewoon een geopolitiek verhaal zo.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:20 schreef raptorix het volgende:
Spoetnik kan gewoon als medicijn ingedient worden bij de toezichthouders, echter als ze dat niet doen dan kunnen we er ook niets mee, lijkt me allemaal geen raketwetenschap.
Dat is het wel, en als dat anders is mag je het uitleggen.quote:
Heb de oplossing al gegeven, tot nu toe geen enkel bezwaar gehoordquote:Op donderdag 4 februari 2021 11:25 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Wat een vreselijk stemgeluid heeft deze cda'er. Vrij onhandig als politicus.
heb je gisteren die CDA'er gezien die HdJ complimenteerde? Dat was pas genant!quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:25 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Nooit hersteld van dat knietje die hij op zn 15de gekregen heeft.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:25 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
En jij hebt dat gedaan zeker, met een sportmetafoor.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:25 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat is het wel, en als dat anders is mag je het uitleggen.
Je verwacht dat daar iemand serieus op ingaat?quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:26 schreef raptorix het volgende:
[..]
Heb de oplossing al gegeven, tot nu toe geen enkel bezwaar gehoord
Ziet er ook vrij ongezond uit.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:25 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
We leven in een vrije samenleving en geen dictatuur, inderdaad. En we leven nu met een pandemie.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:22 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Nee we leven in een fantastische vrije samenleving waar je kunt doen en laten wat je wil![]()
![]()
![]()
Die vrouw die er eerder uitziet als iemand die goed appeltaarten kan bakken ipv een sterk politicus?quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:26 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
heb je gisteren die CDA'er gezien die HdJ complimenteerde? Dat was pas genant!![]()
Nee, heb het ook daarboven gedaan en samengevat wat de hoofd vaccinatie strategie heeft uitgelegt bij the Big 5, ik kan je adviseren om de podcast even terug te luisteren, het was gewoon een erg sterk verhaal.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:27 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
En jij hebt dat gedaan zeker, met een sportmetafoor.
Dat is er wel. Het kost alleen tijd.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:27 schreef RedFever007 het volgende:
Wilders heeft gelijk, er is geen perspectief
Nog even volhouden, we doen dit samenquote:Op donderdag 4 februari 2021 11:29 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is er wel. Het kost alleen tijd.
Dankzij de beknibbeling op de zorg.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:29 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is er wel. Het kost alleen tijd.
Mooi, ik zal naar je zwaaien als ik in de kroeg zit en jij nog opgesloten bent om 21:30quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Nog even volhouden, we doen dit samen
Maar ondertussen worden de plannen voor voordelen voor mensen die zijn ingeënt al gemaakt
Die komt dan ergens tussen de MEérs uit de frontlinie en de Postbezorgers vrees ik.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:29 schreef OProg het volgende:
Ik zit even nieuws door te kijken tussen de bedrijven door.
Nu kom ik weer een rijschoolhouder tegen die pleit voor voorrang bij vaccinatie.
Liever dat ze daar nu aan beginnen dan dat het komende zomer een haastklusje wordt dat waarschijnlijk ook nog eens gelijktijdig met een kabinetsformatie moet worden uitgevoerd.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Nog even volhouden, we doen dit samen
Maar ondertussen worden de plannen voor voordelen voor mensen die zijn ingeënt al gemaakt
Tja, ik zie landen die dat niet hebben gedaan er niet echt beter voor staan, of wel?quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:31 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dankzij de beknibbeling op de zorg.
Kunnen de oudjes en kwijlende mongolen in ieder geval weer naar Jannesquote:Op donderdag 4 februari 2021 11:32 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Liever dat ze daar nu aan beginnen dan dat het komende zomer een haastklusje wordt dat waarschijnlijk ook nog eens gelijktijdig met een kabinetsformatie moet worden uitgevoerd.
Ik kijk nu toevallig de serie op netflix inside the world's toughest prisons en er zijn zelfs gevangenissen waar ze minder vrijheidsbeperkende maatregelen hebbenquote:Op donderdag 4 februari 2021 11:28 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
We leven in een vrije samenleving en geen dictatuur, inderdaad. En we leven nu met een pandemie.
Als je dat verschil niet begrijpt of inziet dan vind ik dat triest.
Je mist op dit moment capaciteit.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:32 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja, ik zie landen die dat niet hebben gedaan er niet echt beter voor staan, of wel?
quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:34 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Nee, m'n post is verwijderd.
Goed om te zien dat je oproep om iemand dood te schieten er nog gewoon staat.
De capaciteit om te vaccineren is er wel hoor. Is alleen bijzonder beroerd opgezet en ingezetquote:Op donderdag 4 februari 2021 11:34 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je mist op dit moment capaciteit.
Niet alleen voor zorg maar ook voor vaccineren.
Dat andere landen er slechter voor staan is niet relevant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |