abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 februari 2021 @ 11:09:33 #226
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_197810533
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 11:07 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Ja ik ook. Hou wel van pittige tantes.
Stukje dominantie ~O>
  donderdag 4 februari 2021 @ 11:09:33 #227
14505 OProg
A Life in Music
pi_197810534
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 11:02 schreef raptorix het volgende:

[..]

Het probleem is dat ze zich daarvoor vooral moeten baseren op vergelijkbare ziektes/inentingen, de data komt as we speak binnen, maar dat is nog niet in aantallen dat men al discussies kan trekken, zelfde als dat nog niet geheel bekent is of je een 2e prik ook over 4 maaanden kan doen: Men weet het niet, dus technisch gezien kun je je alleen baseren op de proefdata waaronder men goedkeuring heeft gehad.
Dat snap ik. :) Maar ik heb er geloof ik zelfs nog helemaal niks over gelezen en misschien is er al een soort van eerste idee over. Niet om je strategie ineens aan te gaan passen maar vooral omdat het vrij boeiende materie is.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_197810538
quote:
A) dat houd twitter en de familie niet tegen als ze erachter komen dat door jou "oma is vermoord"

B) whatever er ook moge staan, wetten kunnen worden aangepast.
#WeesGeenWhales
pi_197810559
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 11:09 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

A) dat houd twitter en de familie niet tegen als ze erachter komen dat door jou "oma is vermoord"

Voor B: zeker het kan dus ook nog strenger worden
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  donderdag 4 februari 2021 @ 11:12:26 #230
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197810585
quote:
Dit lijkt wel inmiddels stukje achterhaald na die nieuwe advies van de Gezondheidsraad

Recht op bescherming gaat nu vóór recht op eerbiediging privéleven, vrijheid, integriteit etc

Zijn in geval van een pandemie sowieso tegenstrijdigheden in grondrechten. Wat het ingewikkeld maakt
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_197810588
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2021 11:12 schreef Molo het volgende:

[..]

Dit lijkt wel inmiddels stukje achterhaald na die nieuwe advies van de Gezondheidsraad

Recht op bescherming gaat nu vóór recht op eerbiediging privéleven, vrijheid, integriteit etc

Zijn in geval van een pandemie sowieso tegenstrijdigheden in grondrechten. Wat het ingewikkeld maakt
Een advies is geen wet.

Alinea 2 klopt trouwens en klopte 3 jaar geleden ook.
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_197810599
Ik ZEI toch dat die imbecielen in UK niet goed bij hun hoofd waren en ons voor eeuwig afstand en mondkapjes willen laten doen?

Zie je wel? Dit bedoel ik dus.

Wat als de overheid dit overneemt? Ik wil gewoon als iedereen gevaccineerd is weer vrij in een normale open gezellige samenleving mogen LEVEN.

Granted, hij zegt nog een jaar, niet voor eeuwig, maar dat is niet veel beter.

Wat als de overheid naar dat anti-vrijheid volk luistert? Hoe zorgen we ervoor dat ze genegeerd worden?
#WeesGeenWhales
pi_197810601
quote:
7s.gif Op donderdag 4 februari 2021 11:09 schreef OProg het volgende:

[..]

Dat snap ik. :) Maar ik heb er geloof ik zelfs nog helemaal niks over gelezen en misschien is er al een soort van eerste idee over. Niet om je strategie ineens aan te gaan passen maar vooral omdat het vrij boeiende materie is.
Het is natuurlijk ook maar een relatief kleine groep, die ook nog eens lastig te checken is, want van de mensen die ziek zijn geweest is dat lang niet altijd goed vastgestelt, en ook niet altijd bekend in welke mate ze toen antistoffen hebben opgebouwd.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  donderdag 4 februari 2021 @ 11:15:06 #234
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_197810626
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 11:09 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Degene die zich heeft laten opleiden tot werknemer in de zorg, alle maatregelen treft om zichzelf en anderen te beschermen, maar weigert zich te laten vaccineren omdopen tot moordenaar.
Het moet niet gekker worden.
En dan een ander vaccinatiewappie noemen. :')
pi_197810635
quote:
Totaal onbelangrijk, als werkgever kun je sowieso geen verschil maken tussen mensen die principieel weigeren, of dit om medische redenen doen, kortom qua beleid hoeft een werkgever niets meer of minder te regelen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_197810636
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 11:11 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Voor B: zeker het kan dus ook nog strenger worden
Dan willen sommige familieleden je waarschijnlijk nog steeds doodslaan, die zijn niet zo rationeel.

Voor je het weet een nieuwe amateur pedojagers groep straks maar dan op ongevaccineerde zorgmedewerkers. Heb je maar een paar gekken voor nodig hoor...
#WeesGeenWhales
pi_197810643

Mochten mensen het willen volgen. Net wel interessante discussie over het Spoetnik vaccin.

Overigens nu Wilders aan het woord :O
pi_197810651
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2021 11:15 schreef tja77 het volgende:

[..]

Degene die zich heeft laten opleiden tot werknemer in de zorg, alle maatregelen treft om zichzelf en anderen te beschermen, maar weigert zich te laten vaccineren omdopen tot moordenaar.
Mense mogen vinden wat ze willen maar dat maakt het niet de waarheid.
  donderdag 4 februari 2021 @ 11:16:26 #239
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197810655
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2021 11:12 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Een advies is geen wet.

Alinea 2 klopt trouwens en klopte 3 jaar geleden ook.
Er komt ook geen wet
Dit past ín de huidige wetten zeggen ze

Beleid moet wel aangepast worden en toezicht ingeregeld

Dat gaat een ding worden
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_197810664
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 11:15 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Dan willen sommige familieleden je waarschijnlijk nog steeds doodslaan, die zijn niet zo rationeel.

Voor je het weet een nieuwe amateur pedojagers groep straks maar dan op ongevaccineerde zorgmedewerkers. Heb je maar een paar gekken voor nodig hoor...
Daar lig ik geen seconde wakker van.
pi_197810665
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2021 11:15 schreef tja77 het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat ik dat vind, ik suggereer dat familieleden in rouw je misschien in elkaar gaan hengsten, die zijn meestal niet zo rationeel op.dat moment...
#WeesGeenWhales
  donderdag 4 februari 2021 @ 11:17:01 #242
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_197810669
In bulgarije vervoeren ze vaccins nog met paard en wagen? :')
  donderdag 4 februari 2021 @ 11:17:06 #243
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_197810672
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2021 11:12 schreef Molo het volgende:

[..]

Je kunt iemand niet ontslaan als diegene weigert zich te laten vaccineren vanwege de onduidelijkheid van de lange termijn gevolgen van die vaccinatie.
Dat kan niet, en dat gaat ook niet gebeuren.
pi_197810683
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2021 11:16 schreef Molo het volgende:

[..]

Er komt ook geen wet
Dit past ín de huidige wetten zeggen ze

Beleid moet wel aangepast worden en toezicht ingeregeld

Dat gaat een ding worden
Met het woordje nu impliceer je nieuwe wetgeving in dat advies.
pi_197810684
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 11:15 schreef Simmertje het volgende:

Mochten mensen het willen volgen. Net wel interessante discussie over het Spoetnik vaccin.

Overigens nu Wilders aan het woord :O
Ben niet zo'n fan van Wilders, maar die eenheidsworst die pro-maatregelen en dictatuur is, is ook niet goed.
pi_197810689
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 11:13 schreef eragon2890 het volgende:
Ik ZEI toch dat die imbecielen in UK niet goed bij hun hoofd waren en ons voor eeuwig afstand en mondkapjes willen laten doen?

Zie je wel? Dit bedoel ik dus.

Wat als de overheid dit overneemt? Ik wil gewoon als iedereen gevaccineerd is weer vrij in een normale open gezellige samenleving mogen LEVEN.

Granted, hij zegt nog een jaar, niet voor eeuwig, maar dat is niet veel beter.

Wat als de overheid naar dat anti-vrijheid volk luistert? Hoe zorgen we ervoor dat ze genegeerd worden?
Net zoals jij, hebben ook zij recht om te leven. Ben je anti-vrijheid omdat je geen vaccinatie wilt? Zulke vragen, ben alleen bang voor het antwoord.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_197810697
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2021 11:17 schreef tja77 het volgende:

[..]

Je kunt iemand niet ontslaan als diegene weigert zich te laten vaccineren vanwege de onduidelijkheid van de lange termijn gevolgen van die vaccinatie.
Dat kan niet, en dat gaat ook niet gebeuren.
We kunnen dit simpelweg reduceren tot "Vaccinatie kan niet wettelijk worden afgedwongen, quarantaine wel"
pi_197810704
quote:
11s.gif Op donderdag 4 februari 2021 11:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
In bulgarije vervoeren ze vaccins nog met paard en wagen? :')
Nog steeds? 10 jaar geleden zag ik die ook geregeld toen ik er op vakantie was.
pi_197810715
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 11:17 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Ben niet zo'n fan van Wilders, maar die eenheidsworst die pro-maatregelen en dictatuur is, is ook niet goed.
Hij heeft hier ook gewoon gelijk hoor, beetje jammer wel zo'n denigrerende uitspraak over Bulgarije. Maar dat een land als Denemarken al 6x meer heeft gevaccineerd dan Nederland is inderdaad een schande.
pi_197810716
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 11:17 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Ons Parlement is pro dictatuur, ja? :Z

En alleen de man die vorig jaar heel Nederland dicht wilde gooien en van de buitenwereld af wilde sluiten is tegen dictatuur. Want zo rollen we nu. |:(

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2021 11:20:27 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')