Nee hoor niet alled is geoorloofd. Je dingen die jij bedoelt zijn tijdelijk en konden 10 jaar geleden ook al.quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:56 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Maar alles is geoorloofd is deze strijd tegen corona blijkbaar. Dus ook dat kunnen ze prima aanpassen. We hebben nu ook regels waar mensen een jaar geleden nooit aan hadden kunnen denken en iedereen vind het prima.
Het probleem is dat ze zich daarvoor vooral moeten baseren op vergelijkbare ziektes/inentingen, de data komt as we speak binnen, maar dat is nog niet in aantallen dat men al discussies kan trekken, zelfde als dat nog niet geheel bekent is of je een 2e prik ook over 4 maaanden kan doen: Men weet het niet, dus technisch gezien kun je je alleen baseren op de proefdata waaronder men goedkeuring heeft gehad.quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:59 schreef OProg het volgende:
[..]
Deze vraag heb ik ook in het vaccin topic neergezet. Of een vaccin bij iemand die al een infectie door heeft gemaakt bijvoorbeeld een dusdanige booster kan geven dan er maar één vaccinatie nodig is.
En of daar iets over bekend is inmiddels.
Zucht....quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:59 schreef tja77 het volgende:
[..]
Er stond zelfs duidelijk een RIVM logo boven de grafiek.
Waar staat dat?quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:00 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Waarom staat er dan dat werkgevers het mogen, in dit advies van ongetwijfeld juristen van de overheid zelf?
Ook daar is vaccinatie niet verplicht.quote:En daarnaast zou ik me kunnen voorstellen dat het dan aangepast wordt dat het mag in de zorg. Ik zou er niet op wachten.
Die reageren dan dat de beschermingsmiddelen ontoereikend zijn.quote:Verder, hoe denk je dat patiënten reageren, en je collega's, waarvan ik geloof 98% zich nu laat inenten, als door jouw een patient dan wordt aangestoken en overlijd?
Maar dan ga je uit van maatschappelijke drukquote:Geloof me: ooit komt iemand er achter. Eb dan ben je voor familie de nieuwe Robert m , en in het volksgerecht. Wil je dat?
Als genoeg mensen gevaccineerd zijn lijkt het me duidelijk, normaal leven, het gaat er volgens mij om wat genoeg is...quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:00 schreef Vasilevski het volgende:
Interessant artikel over de strijd tussen 'kamp-heropening' en 'kamp-maatregelen' in het VK en hoe het verder moet als er voldoende mensen gevaccineerd zijn.
[..]
https://www.dailymail.co.(...)ts-lockdown-end.html
Ook interessante modelletjes van wat hoe het dodental zich zou kunnen ontwikkelen afhankelijk van in hoeverre de vaccins besmettingen voorkomen en welke maatregelen wanneer worden losgelaten.
En verder precies dezelfde spanningen rondom routekaarten en exitstrategieën als hier.
Het is te hopen dat binnenkort niet alleen de dikke dame gaat zingen, maar ook dat de types zoals in de laatste alinea deze zomer aan het schavot door Londen geparadeerd gaan worden.
Wat praat jij een hoop onzin bij elkaar.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:00 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Waarom staat er dan dat werkgevers het mogen, in dit advies van ongetwijfeld juristen van de overheid zelf?
En daarnaast zou ik me kunnen voorstellen dat het dan aangepast wordt dat het mag in de zorg. Ik zou er niet op wachten.
Verder, hoe denk je dat patiënten reageren, en je collega's, waarvan ik geloof 98% zich nu laat inenten, als door jouw een patient dan wordt aangestoken en overlijd?
Geloof me: ooit komt iemand er achter. Eb dan ben je voor familie de nieuwe Robert m , en in het volksgerecht. Wil je dat?
Je slaat het nu wel te platquote:Op donderdag 4 februari 2021 11:00 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
En daarnaast zou ik me kunnen voorstellen dat het dan aangepast wordt dat het mag in de zorg. Ik zou er niet op wachten.
Verder, hoe denk je dat patiënten reageren, en je collega's, waarvan ik geloof 98% zich nu laat inenten, als door jouw een patient dan wordt aangestoken en overlijd?
Geloof me: ooit komt iemand er achter. Eb dan ben je voor familie de nieuwe Robert m , en in het volksgerecht. Wil je dat?
Daar ging mijn punt niet overquote:Op donderdag 4 februari 2021 11:00 schreef Predator40 het volgende:
[..]
IQ zegt ook niet alles he....ik ken er genoeg met een hoog IQ die amper in de maatschappij passen door andere problemen.
Figuren als Dr Paul Hunter zijn eigenlijk ook gewoon totaal wereldvreemd.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:00 schreef Vasilevski het volgende:
Interessant artikel over de strijd tussen 'kamp-heropening' en 'kamp-maatregelen' in het VK en hoe het verder moet als er voldoende mensen gevaccineerd zijn.
[..]
https://www.dailymail.co.(...)ts-lockdown-end.html
Ook interessante modelletjes van wat hoe het dodental zich zou kunnen ontwikkelen afhankelijk van in hoeverre de vaccins besmettingen voorkomen en welke maatregelen wanneer worden losgelaten.
En verder precies dezelfde spanningen rondom routekaarten en exitstrategieën als hier.
Het is te hopen dat binnenkort niet alleen de dikke dame gaat zingen, maar ook dat de types zoals in de laatste alinea deze zomer aan het schavot door Londen geparadeerd gaan worden.
Hier, stukje leesvoer.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:00 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Zeker wel, als reactie op je eerste zin danquote:Op donderdag 4 februari 2021 11:01 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, die deuren worden niet open gezet.
Je begint wat paranoia te worden.
Jaap zou nooit het woord alarmerend gebruiken, dat woord word gebruikt door mensen die in paniek zijn, Jaap zou zeggen: zorgwekkend.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:05 schreef DireStraits7 het volgende:
Grafiek AD (van het RIVM):
[ afbeelding ]
Grafieken uit de presentatie vandaag:
[ afbeelding ]
Die grafieken van vandaag zijn net zo alarmerend als die daarboven in het AD.
Ja ik ook. Hou wel van pittige tantes.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:05 schreef Simmertje het volgende:
Ik word altijd vrolijk van Arib, eeuwig zonde dat zij niet de nieuwe lijsttrekker is geworden van de PVDA.
bij stap 2 ga je al de fout inquote:Op donderdag 4 februari 2021 11:02 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Zucht....
Stap 1: RIVM presenteert tabel
Stap 2: AD interpreteert die tabel
Stap 3: Agema vraagt Van Dissel naar de interpretatie van het AD, waarin ze ook de interpretatie van het AD niet goed verwoord
Stap 4: Van Dissel zegt de interpretatie niet te kennen
Stap 5: Agema wordt boos.
Van Dissel heeft net een half uur stilgestaan bij de interpretatie van talloze vergelijkbare grafieken, hoe je deze moet interpreteren, hoe je deze moet lezen etc. Agema snapt er gewoon de ballen van. Al maanden roept ze maar wat.
En dan vaccinatieplicht invoeren om het land in te mogenquote:Op donderdag 4 februari 2021 11:05 schreef OProg het volgende:
[..]
Figuren als Dr Paul Hunter zijn eigenlijk ook gewoon totaal wereldvreemd.
Ik kan je nu al vertellen dat als de vaccins breed uitgerold gaat zijn de bevolking gewoon totaal niet meer te houden is. En dat moet op een gegeven moment ook wel. Economisch maar ook op sociaal niveau.
De open deuren die jij ziet waren vroeger maar na het strenger worden van de regels ook al open.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Zeker wel, als reactie op je eerste zin dan
Dit is een enorme ommeslag voor Nederlandse begrippen
Ik snap werkelijk niet hoe je dat níet kunt zien
Laat ook maar.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:07 schreef Predator40 het volgende:
[..]
bij stap 2 ga je al de fout in
Ik ben ook benieuwd hoe die rijdtquote:Op donderdag 4 februari 2021 11:06 schreef Discombobulate het volgende:
Wat betreft de derde golf, eerst zien dan geloven.
Eens, nu heb je weer zo'n (met alle respect) zo'n typische stoffige doos.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:07 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ja ik ook. Hou wel van pittige tantes.
Jij hebt geen werk zeker?quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:00 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |