abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197810361
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 10:56 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Maar alles is geoorloofd is deze strijd tegen corona blijkbaar. Dus ook dat kunnen ze prima aanpassen. We hebben nu ook regels waar mensen een jaar geleden nooit aan hadden kunnen denken en iedereen vind het prima.
Nee hoor niet alled is geoorloofd. Je dingen die jij bedoelt zijn tijdelijk en konden 10 jaar geleden ook al.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_197810368
quote:
7s.gif Op donderdag 4 februari 2021 10:59 schreef OProg het volgende:

[..]

Deze vraag heb ik ook in het vaccin topic neergezet. Of een vaccin bij iemand die al een infectie door heeft gemaakt bijvoorbeeld een dusdanige booster kan geven dan er maar één vaccinatie nodig is.

En of daar iets over bekend is inmiddels. :)
Het probleem is dat ze zich daarvoor vooral moeten baseren op vergelijkbare ziektes/inentingen, de data komt as we speak binnen, maar dat is nog niet in aantallen dat men al discussies kan trekken, zelfde als dat nog niet geheel bekent is of je een 2e prik ook over 4 maaanden kan doen: Men weet het niet, dus technisch gezien kun je je alleen baseren op de proefdata waaronder men goedkeuring heeft gehad.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_197810376
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2021 10:59 schreef tja77 het volgende:

[..]

Er stond zelfs duidelijk een RIVM logo boven de grafiek.
Zucht....

Stap 1: RIVM presenteert tabel
Stap 2: AD interpreteert die tabel
Stap 3: Agema vraagt Van Dissel naar de interpretatie van het AD, waarin ze ook de interpretatie van het AD niet goed verwoord
Stap 4: Van Dissel zegt de interpretatie niet te kennen
Stap 5: Agema wordt boos.

Van Dissel heeft net een half uur stilgestaan bij de interpretatie van talloze vergelijkbare grafieken, hoe je deze moet interpreteren, hoe je deze moet lezen etc. Agema snapt er gewoon de ballen van. Al maanden roept ze maar wat.
pi_197810396
NICE nu 595 patienten op IC. Blijft dalen!
pi_197810406
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 11:00 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Waarom staat er dan dat werkgevers het mogen, in dit advies van ongetwijfeld juristen van de overheid zelf?
Waar staat dat?

quote:
En daarnaast zou ik me kunnen voorstellen dat het dan aangepast wordt dat het mag in de zorg. Ik zou er niet op wachten.
Ook daar is vaccinatie niet verplicht.

quote:
Verder, hoe denk je dat patiënten reageren, en je collega's, waarvan ik geloof 98% zich nu laat inenten, als door jouw een patient dan wordt aangestoken en overlijd?
Die reageren dan dat de beschermingsmiddelen ontoereikend zijn.

quote:
Geloof me: ooit komt iemand er achter. Eb dan ben je voor familie de nieuwe Robert m , en in het volksgerecht. Wil je dat?
Maar dan ga je uit van maatschappelijke druk
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_197810409
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 11:00 schreef Vasilevski het volgende:
Interessant artikel over de strijd tussen 'kamp-heropening' en 'kamp-maatregelen' in het VK en hoe het verder moet als er voldoende mensen gevaccineerd zijn.
[..]

https://www.dailymail.co.(...)ts-lockdown-end.html

Ook interessante modelletjes van wat hoe het dodental zich zou kunnen ontwikkelen afhankelijk van in hoeverre de vaccins besmettingen voorkomen en welke maatregelen wanneer worden losgelaten.

En verder precies dezelfde spanningen rondom routekaarten en exitstrategieën als hier.

Het is te hopen dat binnenkort niet alleen de dikke dame gaat zingen, maar ook dat de types zoals in de laatste alinea deze zomer aan het schavot door Londen geparadeerd gaan worden. :D
Als genoeg mensen gevaccineerd zijn lijkt het me duidelijk, normaal leven, het gaat er volgens mij om wat genoeg is...
#WeesGeenWhales
  donderdag 4 februari 2021 @ 11:03:48 #207
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_197810410
quote:

[..]

Waarom staat er dan dat werkgevers het mogen, in dit advies van ongetwijfeld juristen van de overheid zelf?

En daarnaast zou ik me kunnen voorstellen dat het dan aangepast wordt dat het mag in de zorg. Ik zou er niet op wachten.

Verder, hoe denk je dat patiënten reageren, en je collega's, waarvan ik geloof 98% zich nu laat inenten, als door jouw een patient dan wordt aangestoken en overlijd?

Geloof me: ooit komt iemand er achter. Eb dan ben je voor familie de nieuwe Robert m , en in het volksgerecht. Wil je dat?
Wat praat jij een hoop onzin bij elkaar.
Iemand ontslaan omdat die zich niet wil laten vaccineren. Je neemt alle voorzorgsmaatregelen om besmettingen tegen te gaan, masker, handschoenen e.d.
Maar je mag nog altijd zelf bepalen of je een spuit in je lijf laat zetten (gelukkig wel).
  donderdag 4 februari 2021 @ 11:03:51 #208
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197810413
quote:

[..]

Je slaat het nu wel te plat

Bescherming met persoonlijke middelen tijdens het werken kan ook een prima oplossing zijn als je niet gevaccineerd bent

Er is wel nuance mogelijk, snap dat dat voor jou als zwart wit denker moeilijk is maar dat kan dus zeker wel
En staat ook in het advies van de Gezondheidsraad
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 4 februari 2021 @ 11:04:42 #209
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197810430
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 11:00 schreef Predator40 het volgende:

[..]

IQ zegt ook niet alles he....ik ken er genoeg met een hoog IQ die amper in de maatschappij passen door andere problemen.
Daar ging mijn punt niet over

Het is gewoon geen tandarts, maar lijkt alsof ie het wel is
En dat si vaak voldoende
pi_197810436
Agema moet gewoon haar mond houden, het is net als dat als Cruyff een verhaal staat te houden en Arno Vermeulen er door heen tettert dat die tactiek in 1972 ook niet werkte, ongepast, ze moet gewoon goed naar de dia's van Jaap kijken.
pi_197810439
Grafiek AD (van het RIVM):

Grafieken uit de presentatie vandaag:
https://pasteboard.co/JMMi0Y5B.png
(kan de afbeelding niet embedden)

Die grafieken van vandaag zijn net zo alarmerend als die daarboven in het AD.
  donderdag 4 februari 2021 @ 11:05:37 #212
14505 OProg
A Life in Music
pi_197810448
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 11:00 schreef Vasilevski het volgende:
Interessant artikel over de strijd tussen 'kamp-heropening' en 'kamp-maatregelen' in het VK en hoe het verder moet als er voldoende mensen gevaccineerd zijn.
[..]

https://www.dailymail.co.(...)ts-lockdown-end.html

Ook interessante modelletjes van wat hoe het dodental zich zou kunnen ontwikkelen afhankelijk van in hoeverre de vaccins besmettingen voorkomen en welke maatregelen wanneer worden losgelaten.

En verder precies dezelfde spanningen rondom routekaarten en exitstrategieën als hier.

Het is te hopen dat binnenkort niet alleen de dikke dame gaat zingen, maar ook dat de types zoals in de laatste alinea deze zomer aan het schavot door Londen geparadeerd gaan worden. :D
Figuren als Dr Paul Hunter zijn eigenlijk ook gewoon totaal wereldvreemd.

Ik kan je nu al vertellen dat als de vaccins breed uitgerold gaat zijn de bevolking gewoon totaal niet meer te houden is. En dat moet op een gegeven moment ook wel. Economisch maar ook op sociaal niveau.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_197810454
Ik word altijd vrolijk van Arib, eeuwig zonde dat zij niet de nieuwe lijsttrekker is geworden van de PVDA.
  donderdag 4 februari 2021 @ 11:05:59 #214
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_197810455
quote:

[..]

Hier, stukje leesvoer.

https://hanzeadvocaat.nl/(...)g-voor-de-werknemer/
  donderdag 4 februari 2021 @ 11:06:14 #215
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197810460
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 11:01 schreef Wantie het volgende:

[..]

Nee, die deuren worden niet open gezet.
Je begint wat paranoia te worden.
Zeker wel, als reactie op je eerste zin dan

Dit is een enorme ommeslag voor Nederlandse begrippen

Ik snap werkelijk niet hoe je dat níet kunt zien
pi_197810475
Wat betreft de derde golf, eerst zien dan geloven.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_197810476
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 11:05 schreef DireStraits7 het volgende:
Grafiek AD (van het RIVM):
[ afbeelding ]

Grafieken uit de presentatie vandaag:
[ afbeelding ]

Die grafieken van vandaag zijn net zo alarmerend als die daarboven in het AD.
Jaap zou nooit het woord alarmerend gebruiken, dat woord word gebruikt door mensen die in paniek zijn, Jaap zou zeggen: zorgwekkend.
pi_197810482
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 11:05 schreef Simmertje het volgende:
Ik word altijd vrolijk van Arib, eeuwig zonde dat zij niet de nieuwe lijsttrekker is geworden van de PVDA.
Ja ik ook. Hou wel van pittige tantes.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_197810489
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 11:02 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Zucht....

Stap 1: RIVM presenteert tabel
Stap 2: AD interpreteert die tabel
Stap 3: Agema vraagt Van Dissel naar de interpretatie van het AD, waarin ze ook de interpretatie van het AD niet goed verwoord
Stap 4: Van Dissel zegt de interpretatie niet te kennen
Stap 5: Agema wordt boos.

Van Dissel heeft net een half uur stilgestaan bij de interpretatie van talloze vergelijkbare grafieken, hoe je deze moet interpreteren, hoe je deze moet lezen etc. Agema snapt er gewoon de ballen van. Al maanden roept ze maar wat.
bij stap 2 ga je al de fout in
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  donderdag 4 februari 2021 @ 11:07:37 #220
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197810492
quote:
7s.gif Op donderdag 4 februari 2021 11:05 schreef OProg het volgende:

[..]

Figuren als Dr Paul Hunter zijn eigenlijk ook gewoon totaal wereldvreemd.

Ik kan je nu al vertellen dat als de vaccins breed uitgerold gaat zijn de bevolking gewoon totaal niet meer te houden is. En dat moet op een gegeven moment ook wel. Economisch maar ook op sociaal niveau.
En dan vaccinatieplicht invoeren om het land in te mogen

Zijn we ook meteen van alle relifreaks met ingrijpen in gods schepping en van alle asielzoekers af ^O^
pi_197810502
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2021 11:06 schreef Molo het volgende:

[..]

Zeker wel, als reactie op je eerste zin dan

Dit is een enorme ommeslag voor Nederlandse begrippen

Ik snap werkelijk niet hoe je dat níet kunt zien
De open deuren die jij ziet waren vroeger maar na het strenger worden van de regels ook al open.
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_197810510
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 11:07 schreef Predator40 het volgende:

[..]

bij stap 2 ga je al de fout in
Laat ook maar.

De grafiek van het AD is vandaag ook gepresenteerd. Zie post #211, en anders de presentatie.
pi_197810528
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 11:06 schreef Discombobulate het volgende:
Wat betreft de derde golf, eerst zien dan geloven.
Ik ben ook benieuwd hoe die rijdt
pi_197810530
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 11:07 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Ja ik ook. Hou wel van pittige tantes.
Eens, nu heb je weer zo'n (met alle respect) zo'n typische stoffige doos.
pi_197810531
quote:

[..]

Jij hebt geen werk zeker?
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')